XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat een gedoe weer.. Wat een getob..
Het klinkt heel naar: maar het is toch echt wat het is. Je kunt er enorm van blijven balen, maar daar schiet je niets mee op. Het is gewoonweg klote. Meer dan je neus vooruit en het wederom stapje voor stapje bekijken kan je niet.. Probeer ondertussen je training zodanig aan te passen dat er er alsnog meerwaarde uit kunt halen. Mijntmusselconneksion enzo ;).

Wat een gedoe weer.. Wat een getob..
Het klinkt heel naar: maar het is toch echt wat het is. Je kunt er enorm van blijven balen, maar daar schiet je niets mee op. Het is gewoonweg klote. Meer dan je neus vooruit en het wederom stapje voor stapje bekijken kan je niet.. Probeer ondertussen je training zodanig aan te passen dat er er alsnog meerwaarde uit kunt halen. Mijntmusselconneksion enzo ;).
Tja.. het is nu eenmaal zo. Ik baal ervan.. maar ik ga er niet bij stilzitten. Dus hoppa... trainen met die hap.. en wat niet kan daar train ik omheen of moet ik maar wat aanpassen. Maar ik laat me niet tegenhouden. Never! Ik doe nu inderdaad meer mmc.. :) maar had zoveel pomp in mij biceps dat het wel moeizaam ging. :o
thanks voor de peptalk. :)

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Ondanks een rot nacht en piekeren over hoe verder met mijn arm.. toch lekker getraind. Kon niet voluit gaan op biceps door mijn arm/schouder... maar al met al was het best een lekkere training. Wel lang deze. Als ik weer werk zal dit never in 1 training meer kunnen. :( maar goed dan verandert er toch veel. Dus maar zien.

Bij chin ups voorzichtig gedaan en maar even niet met extra gewicht. Na 4x10 BW zo een enorme pomp in mijn biceps dat de rest echt zwaar ging. :o wel nice die aders over mijn biceps. :D

Benen/kuiten/biceps

squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg oeps.. was dus 10x40 kg.. ik vond hem al zo zwaar gaan... Bleek ik met mijn stomme kop er gewoon 40 kg opgehangen te hebben. :p
10x50 kg laatste 3 reps even paar tellen pauze moeten nemen.
3x55 kg ging net aan.. dan nog maar een setje...
3x55 kg(VPR)... oke net niet parallel... en wel met steeds een paar tellen pauze maar toch!

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x55 kg
10x60 kg
10x70 kg
10x70 kg (VPR) Lekker branden met vasthouden bovenin. :D

lying leg curl
10x10kg
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg (PR +1 kg)

leg extension alle sets hoger gepakt (+2,5 kg)
10x45kg
10x50kg
10x55kg
7x60kg zoooo zwaar.... Echt alles gegeven maar meer zat er niet meer in :o

leg press
10X130 kg
10X140 kg
10X150 kg
10X160 kg

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
12x35kg
12x40kg
12x42,5kg
12x45kg (PR +2,5 kg)

Kuiten op legpressalle sets 10 kg hoger gepakt
12x220 kg
12x230 kg
12x240 kg
12x250 kg (+10 kg) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o

chin ups effe op BW gehouden.. ivm arm/schouder
4x10x BW Man wat had ik een pomp in mijn biceps daarna.. :eek:

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
2x10x30kg
2x10x40kg de 45 kg van vorige keer lukte echt niet met zoveel pomp...

DB curl (alternating)
10x6kg
2x10x7kg
10x8kg

concentration curl zittend
10x5kg
10x6kg
10x7kg
10x7kg Zo zwaar.... echt met moeite die laatste reps... maar wel lekker die aderen zien op mijn bovenarm. :D

Kreeg vandaag een pakketje thuis. :) :birthday: cadeautje voor mijn verjaardag. Specialpaint had me al eens beloofd een PWO voor me te regelen.. en nou dat heeft ie gedaan ook! Doosje open gemaakt en tada!! :drool: dat gaat knallen worden! Yeah!!! :lifter: echt zo lief om zo een verjaardags cadeau op te sturen!
Dank je wel opa! Echt superlief van je! :)

kado.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben zondag jarig.... alleen heeft iedereen afgezegd voor zaterdag avond.. dus dan maar niet vieren. Er komt een lieve goede vriend een hapje eten en bijkletsen. :)

Voor die repen moet ik aardig wat aanpassen.. Gluten en lactose intolerant en een pinda allergie. :o
Gaat hem ben ik bang niet worden.. :(
Wel lief dat je eraan denkt! :)

Tja.. het is nu eenmaal zo. Ik baal ervan.. maar ik ga er niet bij stilzitten. Dus hoppa... trainen met die hap.. en wat niet kan daar train ik omheen of moet ik maar wat aanpassen. Maar ik laat me niet tegenhouden. Never! Ik doe nu inderdaad meer mmc.. :) maar had zoveel pomp in mij biceps dat het wel moeizaam ging. :o
thanks voor de peptalk. :)

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Ondanks een rot nacht en piekeren over hoe verder met mijn arm.. toch lekker getraind. Kon niet voluit gaan op biceps door mijn arm/schouder... maar al met al was het best een lekkere training. Wel lang deze. Als ik weer werk zal dit never in 1 training meer kunnen. :( maar goed dan verandert er toch veel. Dus maar zien.

Bij chin ups voorzichtig gedaan en maar even niet met extra gewicht. Na 4x10 BW zo een enorme pomp in mijn biceps dat de rest echt zwaar ging. :o wel nice die aders over mijn biceps. :D

Benen/kuiten/biceps

squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg oeps.. was dus 10x40 kg.. ik vond hem al zo zwaar gaan... Bleek ik met mijn stomme kop er gewoon 40 kg opgehangen te hebben. :p
10x50 kg laatste 3 reps even paar tellen pauze moeten nemen.
3x55 kg ging net aan.. dan nog maar een setje...
3x55 kg(VPR)... oke net niet parallel... en wel met steeds een paar tellen pauze maar toch!

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x55 kg
10x60 kg
10x70 kg
10x70 kg (VPR) Lekker branden met vasthouden bovenin. :D

lying leg curl
10x10kg
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg (PR +1 kg)

leg extension alle sets hoger gepakt (+2,5 kg)
10x45kg
10x50kg
10x55kg
7x60kg zoooo zwaar.... Echt alles gegeven maar meer zat er niet meer in :o

leg press
10X130 kg
10X140 kg
10X150 kg
10X160 kg

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
12x35kg
12x40kg
12x42,5kg
12x45kg (PR +2,5 kg)

Kuiten op legpressalle sets 10 kg hoger gepakt
12x220 kg
12x230 kg
12x240 kg
12x250 kg (+10 kg) het eraf stappen zag er ook niet uit. :o

chin ups effe op BW gehouden.. ivm arm/schouder
4x10x BW Man wat had ik een pomp in mijn biceps daarna.. :eek:

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
2x10x30kg
2x10x40kg de 45 kg van vorige keer lukte echt niet met zoveel pomp...

DB curl (alternating)
10x6kg
2x10x7kg
10x8kg

concentration curl zittend
10x5kg
10x6kg
10x7kg
10x7kg Zo zwaar.... echt met moeite die laatste reps... maar wel lekker die aderen zien op mijn bovenarm. :D

Kreeg vandaag een pakketje thuis. :) :birthday: cadeautje voor mijn verjaardag. Specialpaint had me al eens beloofd een PWO voor me te regelen.. en nou dat heeft ie gedaan ook! Doosje open gemaakt en tada!! :drool: dat gaat knallen worden! Yeah!!! :lifter: echt zo lief om zo een verjaardags cadeau op te sturen!
Dank je wel opa! Echt superlief van je! :)

geen dank als ik iets beloof doe ik het ook alvast fijne verjaardag kan helaas niet komen je weet ik ben op vakantie

opa/vriend

geen dank als ik iets beloof doe ik het ook alvast fijne verjaardag kan helaas niet komen je weet ik ben op vakantie

opa/vriend
Nogmaals dank je. :) jij bent dan lekker aan het genieten op je welverdiende vakantie. Ik hoop dat je het super gaat hebben daar.

Ik ben zondag jarig.... alleen heeft iedereen afgezegd voor zaterdag avond.. dus dan maar niet vieren. Er komt een lieve goede vriend een hapje eten en bijkletsen. :)

Voor die repen moet ik aardig wat aanpassen.. Gluten en lactose intolerant en een pinda allergie. :o
Gaat hem ben ik bang niet worden.. :(
Wel lief dat je eraan denkt! :)

Oh aaargh, nee dat gaat hem dan niet worden! Ik dacht alleen lactose, en zag 'bulkreep'.

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:00 ----------

Enne... Iedereen afgezegd voor je 40e verjaardag? Mooi is dat! Zijn ze soms iets van plan?

Oh aaargh, nee dat gaat hem dan niet worden! Ik dacht alleen lactose, en zag 'bulkreep'.

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:00 ----------

Enne... Iedereen afgezegd voor je 40e verjaardag? Mooi is dat! Zijn ze soms iets van plan?
Kan gebeuren joh. :) Vind het al fijn dat je meedenkt.

Tja.. mijn zus is op vakantie. mannetjes zus moe lesgeven en schoonouders zitten in het theater.. En dat is allemaal echt. Dus nee.. ze zijn niets van plan. Hoeft ook niet hoor. Het is maar een leeftijd he. Je bent zo oud als je je voelt. ;)

Wat een lief cadeau van opa, bofkont!! Geniet er van, je verdient het!
.. Dat belooft heel wat knallende trainingen ;).

Wat een lief cadeau van opa, bofkont!! Geniet er van, je verdient het!
.. Dat belooft heel wat knallende trainingen ;).
Yep erg lief. :)
Knallen zal het worden! Maar niet vandaag. Ik had ivm mijn arm/schouder besloten rustig aan te doen.

Trainen ging best goed. Ik had een spotter bij BP en incline BP en die was goed!! Ja het kan echt een goeie spotter. :p Hij stond me echt aan te moedigen en ik merk wel dat dat invloed heeft. Zo heb ik een VPR op BP en incline BP kunnen zetten en alles op volledige rom kunnen doen. Ik kwam soms maar met moeite over het dooie punt en had mijn ogen dicht en volle focus en het ging ook nog. Ik merkte dat hij het best leuk vond dat ik het zo gaaf vond dat het gelukt was. Hij zei al... je moet meer durven. :o

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
8x35kg
3x40 kg (VPR) én volledige rom!.. ogen dicht en zo geconcentreerd vol focus!! Spotter heeft niets gedaan. :D
3x40 kg (VPR) Kijken of het nog een keer lukte. en Yesssssssssssssss

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
5x35kg
4x37,5kg (VPR) ook hier volledige rom en ogen dicht en focus! Het lukt gewoon omdat ik die zekerheid heb van iemand achter me. :o

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
9x13 kg wel erg zwaar....en die 10 de lukt ook gewoon nog steeds niet. :mad:

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
2x10x60kg op 60 kg gehouden omdat ik mijn schouder begon te voelen. Dus niet maximaal gegaan.

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg Gaat steeds minder moeizaam. :)

Dips between bars even voorzichtig ivm schouder dus geen extra gewicht bijgehangen.
10x BW
3x8xBW

rope push down
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg

straight bar cable push alles 1 kg hoger gepakt
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg
10x21kg (PR +1 kg)

rope overhead triceps extension staand ivm schouder licht gehouden.
10x10kg
10x11kg
10x12,5kg
10x13,5kg

DB kickback
2x10x4kg
10x5kg
10x6kg (PR +1 kg)

side bends toch maar even 1 oefening buik... :o schiet er altijd bij in...
2x10x10kg
2x10x15kg

goeie chest sessie meid.. progressie!!!

Die bench ging top, die heb je in ieder geval binnen!
En heel verstandig dat je de training bewust aanpast naar de schouderklachten. Gelukkig kan je nog wel degelijk effectief trainen, ondanks de klachten! :)

goeie chest sessie meid.. progressie!!!
Dank je. :)

Die bench ging top, die heb je in ieder geval binnen!
En heel verstandig dat je de training bewust aanpast naar de schouderklachten. Gelukkig kan je nog wel degelijk effectief trainen, ondanks de klachten! :)
Yep.. wetende dat er iemand achter je staat en die aanmoediging erbij maakt echt dat je net wat meer kan.. alhoewel het echt in mijn kop zal zitten. :o
Ik probeer gewoon eruit te halen wat erin zit!

korte update:
Net naar de huisarts geweest. Verwijzing naar de neuroloog is direct per mail heen gegaan. Kan vrijdag al terecht. Aan de ene kant blij.. aan de andere kant voelt het klote.. :(
Wordt me het daggie wel. abbo op ziekenhuis
ontbijten
trainen
thuis effe snel eten
11:30 Neuroloog
weer thuis effe snel eten
14:30 fysio
weer thuis effe snel eten
16:00 slaap psycholoog
pffff... wat een dag.. :p zal dan tegen 17:30-18:00 wel eens thuis zijn.

Lekker hoor! Fijn voor je, die spotter. :)

beter dan maar alles tegelijk hebben, al is dat inderdaad een heftige dag

sterkte maar weer

en feli met je bench!!
hngggg benchgains

Tweede rug/schouder training van deze week. Ivm mijn arm/schouder besloten deze training even geen pull ups te doen. Ik kon niet max gaan vanwege mijn arm/schouder. viel weer bar tegen met krachtverlies.. :( Heb maximale gegeven wat erin zat en gefocussed op mind/muscle....
Toch wel een redelijke training al zou ik meer willen...

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

Pull ups wijd even niet ivm arm/schouder

pull down wijd
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x36 kg (+1 kg) beter iets dan niet. :p

pull down small hamer grip te lui om blokje eraf te halen. :o
10x26 kg
10x31 kg
10x36 kg
10x41 kg (+1 kg)

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog hier ook maar dat 1 kg blokje erbij gedaan
10x26 kg
10x31 kg
10x36 kg
10x41 kg (+1 kg)

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x42,5 kg

DB one arm row
10x10 kg
10x11 kg
2x10x12 kg ik wilde 13 kg maar linkerarm trok dat niet. :mad:

MP seated geen spotter
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
5x30 kg arm doet niet goed mee. Dus niet doorgegaan :(

side raise staand
4x10x3 kg blijft op dit gewicht al moeizaam met links..

front raise staand
2x10x3 kg
2x10x4 kg erg zwaar met links weer...

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg voelde veel zwaarder dan anders.. moeizaam..

shruggs
2x10x14 kg
2x10x16 kg ook wederom lager gepakt. Dus concentreren op bovenin vasthouden. Voelt goed!

lying incline bent over side raise superset Side bends
Incl. sise raise
4x10x7 kg
Side bends
4x10x10 kg

lying leg raises
4x15

Toch ook nog wat buik gedaan. :)

toch nog een aantal plusjes, netjes hoor gezien de omstandigheden zeker!

Blijf het aantal oefeningen verbazingwekkend vinden :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven