AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wee goed bezig geweest vroeg vogeltje!

• Topic Starter Topic Starter
Muhh.. Altijd flink balen als een training bagger is.. Dat frustreert je dan..
Maar het zit er op, je hebt hem gedaan. Het is nu eenmaal zo, op naar de volgende!
En je zet praktisch altijd een toptraining neer, soms wil je lijf dan even niet.. Neus vooruit, forgive and forget, de volgende zal weer anders zijn!!

Enne.. Gefeliciteerd!! :cheer:
Dit jaar wordt het jaar van de gains ;).

Hahahaha Dank je wel. :)
Ik ga gewoon door. Heb vandaag verplicht even een rustdag ingelast. Even goed bijtanken en morgen weer knallen. Alleen zal je net zien dat ik om 7:00 al klaar wakker was... Maar ben braaf geweest en niet gaan trainen... al had ik wel zin :rolleyes:

Dank je. :) Yep.. we gaan voor gainsssssssss!

van harte!!
gaintime begins!!

Gefeliciflap Marina. Het leven is begonnen nu ;)

gefeli!!!!!!

Gefeliciteerd!

ITS youre birthday yeeeeeh

Was even een gekke ochtend. Eerst trainen en ging best lekker. Even snel gegeten aan de bar @ de sportschool en toen even langs werk voor kennismaken en trakteren.
Dat liep al snel uit en 3 uur later ging ik pas weg. Word een behoorlijke klus maar gaat leuk worden. Het klikt leuk en als er nu al gezegd word dat ze blij met je zijn terwijl je er nog niet eens werkt. :o was wel even een opsteker. Ook de eerste afspraak al in mijn agenda om naar een klant te gaan. *lol* Heb nog geen agenda. :D Nu aftellen. nog 4 dagen. :)

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg
10x35kg (VPR)
3x40 kg Alleen! geen spotter was nl om 7:50 al binnen en was de eerste. Rep 4 net niet gehaald.. en die landde op mijn buik. :o maar dat kan nog wel met 40 kg..
3x40 kg Kijken of het nog een keer lukte. en Yesssssssssssssss en weer alleen!!

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
7x35kg (VPR)
3x37,5kg geen spotter.. bleef hangen op dode punt bij rep 4 en toevallig kwam degene die me vorige keer gespot had binnen en heeft me geholpen.. :o dus dit keer geen landing op mijn buik
4x37,5kg Met spotter. Kon het niet laten het toch nog een keer te proberen.... Ik zette me schrap maar holde mijn rug te erg kreeg ik als opmerking mee. Dus volgende keer op letten.

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
9x13 kg wel erg zwaar....en die 10 de lukt ook gewoon nog steeds niet. :mad:

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
10x60kg
9x62,5kg (VPR +1 rep maar beter iets dan niets. )

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg Gaat steeds minder moeizaam. :)

Dips between bars even voorzichtig ivm schouder dus geen extra gewicht bijgehangen.
10x BW
2x9x BW
8x BW

rope push down
10x11kg
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg (+1 kg PR)

straight bar cable push
10x13,5kg
10x16kg
10x18,5kg
10x21kg

rope overhead triceps extension staand
10x11kg
10x12,5kg
10x13,5kg
10x15kg Weer terug op niveau!! :)

DB kickback
10x4kg
10x5kg
10x6kg
10x7kg (PR +1 kg) pfff... triceps zaten ram vol.. :o

hngggggggg benchgains
en tof je spoiler, heel tof!!

Top hoe het vanmiddag gegaan is, kan me nu voorstellen dat je staat te trappelen te beginnen :D.
Enne.. Je begon de dag al goed met een benchwaardige training, dan kan het inderdaad niet anders dat die goede vibe positieve invloed heeft op een kennismaking ;).

Teveel herhalingen..

hngggggggg benchgains
en tof je spoiler, heel tof!!
Dank je. :)
Ja ben echt blij!

Top hoe het vanmiddag gegaan is, kan me nu voorstellen dat je staat te trappelen te beginnen :D.
Enne.. Je begon de dag al goed met een benchwaardige training, dan kan het inderdaad niet anders dat die goede vibe positieve invloed heeft op een kennismaking ;).
Ja het is echt heel leuk en heb er zin in. Heb wel wat in moeten leveren op salaris maar als het werk maar leuk is.
Dat heeft inderdaad vast een goede invloed gehad. :D

Nog een paar dagen dan worden het er minder. ;) dat weet je.
En niet eens reageren op mijn BP die goed ging.. :sad:

Hai Marina,

Ik ken je helemaal niet, maar ik begrijp dat je veel mee gemaakt hebt het afgelopen jaar.
Veel mee gemaakt hebben, dat hebben we dan gemeen.

Ik wens je toe dat je er sterker (zowel geestelijk en lichamelijk) uit zult komen.

Zet hem op !

Hai Marina,

Ik ken je helemaal niet, maar ik begrijp dat je veel mee gemaakt hebt het afgelopen jaar.
Veel mee gemaakt hebben, dat hebben we dan gemeen.

Ik wens je toe dat je er sterker (zowel geestelijk en lichamelijk) uit zult komen.

Zet hem op !
Hi Marr,
Leuk dat je even komt kijken in mijn log. :)
Het afgelopen jaar was inderdaad even behoorlijk heftig. Ben al veel langer aan het opklimmen qua gezondheid daarentegen (jaartje of 14 nu bijna). Maar ik heb mijn doel voor ogen en dat wil ik gewoon halen.
Dank je. :)
Gezien jij ook al veel hebt meegemaakt wens ik jou ook veel succes met het halen van je doelen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven