- Waardering
- 23.834
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep.. het is nu aftellen.Zo... de laatste vrije train dagen voor je weer aan de slag mag! Zet hem op![]()

Dank je.super ban je bench!!! progressie!!!
maarre damn.. wat een volume. 8 werksets voor de borst en ik heb dan al wel genoeg gedaan lol. Mn rug kan daarentegen wel een hoog volume hebben.

.Hi Marr, Leuk dat je even komt kijken in mijn log.Het afgelopen jaar was inderdaad even behoorlijk heftig. Ben al veel langer aan het opklimmen qua gezondheid daarentegen (jaartje of 14 nu bijna). Maar ik heb mijn doel voor ogen en dat wil ik gewoon halen. Dank je.
Gezien jij ook al veel hebt meegemaakt wens ik jou ook veel succes met het halen van je doelen.
Dank je.

Misschien wel ja... Hopen dat het dan inderdaad wat massa op zal leveren als ik weer korter ga trainen. We zullen het gaan zien he. Ik begin er dus nu alvast een beetje mee om te wennen.Denk dat ook wat betreft met gewichtstoename etcetera het alleen maar ten goede komt om training in te korten, al dan niet in combinatie met verhoging van voeding! Vermoed in ieder geval dat het alleen maar vóór je gaat werken en het de progressie ten goede komt!
Enne.. Je hebt vandaag weer prima PR's gezet! Je timmert lekker aan de weg.

Welkom.
Gewoon doorzetten. Dan komt het echt wel goed.
was echt leeg dus die gaan naar morgen met buik erbij...
dat zal ik wel gaan voelen. 

the feel in those hammies!

Wel verdomd zwaar... 

Dank je.

Yephey nieuwe avatar??
nice
(buiten die bolling van de riem
en lekkere train joh
Dank je.
Het is gewoon een worsteling om een fatsoenlijke foto met mijn telefoon te maken. Het irritante is dat het knopje om af te drukken op de voorkant zit... niet op de zijkant en dat maakt het nog lastiger. 
Yep.. kan nu nog even genieten van het krachthonk voor mij alleen en de rust.Haha, je bent dus lekker tekeer gegaan! Heerlijk hoor, het er nog eventjes goed van nemen, gelijk heb je!
Enne.. Mooie nieuwe avatar![]()

Dank je.Mooie been train Marina, en nette PR's !!
En mooie avatar. Hoeveel vrouwen van 40 hebben zo'n gespierd buikje?

Dank je.