AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het is in elk geval een vreemde aandoening. Hopelijk blijft Marina de medische wetenschap lastigvallen want de oorzaak zal met een second, third of fourth opinion uiteindelijk toch gevonden moeten worden.

Geniet van je vakantie!
ff alles loslaten, genieten van het mooie landschap, treurige klimaat, fantastische mensen met humor. Goed eten., is moeilijk daar want geen goede keuken, maar het ontbijt heeft toch een bepaalde charme (igg voor mij).

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.183
:eek:
Klinkt allemaal naar malabsorptie. Mijn hond (sorry) had er ook last van, bij hem lag het aan een chronische ontsteking van de alvleesklier.
'Grappig' dat je de alvleesklier noemt want google naar te hoog B6 en B12, en hoge leverwaarden levert ook verwijzingen op naar dit orgaan!
klikkerdeklik
Hmmmm. toch iets met de alvleesklier dan. Anders dan dit zou ik het niet weten. Wat ik wel weet is dat deze verschijnselen ook kunnen voorkomen bij een gastric bypass maar dan komt het echt alleen doordat er veel minder voedingsstoffen worden opgenomen.
Het is in elk geval een vreemde aandoening. Hopelijk blijft Marina de medische wetenschap lastigvallen want de oorzaak zal met een second, third of fourth opinion uiteindelijk toch gevonden moeten worden.
Even hierop inhaken. De alvleesklier is een van de eerste dingen die ook gecontroleerd is. Deze is ook bekeken bij de duogastroscopie en die was rustig. Waren geen afwijkingen. Dus helaas... :(
Maar ik hou vol en zet door!

Geniet van je vakantie!
ff alles loslaten, genieten van het mooie landschap, treurige klimaat, fantastische mensen met humor. Goed eten., is moeilijk daar want geen goede keuken, maar het ontbijt heeft toch een bepaalde charme (igg voor mij).
Duurt nog wel even hoor.. half mei pas. ;)
Mooi landschap en soms ook best een redelijk klimaat. Je gaat er niet heen voor het mooie weer in ieder geval maar dat wisten we al. ;)
Goede keuken is er wel hoor.. We zitten in stacaravans en zullen dus merendeel zelf koken. :D en genoeg thaise en idiase tenten of een steakhouse. En met een goede pubmeal kom je ook al een heel eind. :D
Full cooked English breakfast is aan mij wel besteedt.. eieren, bacon, black pudding, gebakken tomaten en champignons en ik ben gek op witte bonen in tomatensaus. :D Die blikjes heb ik altijd mee in mijn tas als ik in Engeland ben. :roflol:
Ik kom er wel aan mijn trekken. En Engeland is heel goed in allergieen en op gluten en lactose vrij gebied :)

Hoe gaat het met je Marina? Ik zag dat je uit eten was geweest, lekker! Verder nog getraind of even rustig aan?

Sodemieters Marina, ik heb me (weer) even een pagina of 5 terug ingelezen, wat een gekloot zeg (nog steeds).

Ik ga me (in jou geval) aan geen enkel advies wagen (dat krijg je al genoeg / oongetwijfeld goed bedoeld allemaal) wel dit: geniet van je vakantie, laat het even allemaal los. Natuurlijk zeker wel fatsoenlijk blijven eten (overbodig advies :o).

Je bent een topper !

Ik mis je strijdersverhalen in de gym en je overzichtelijke schemaatjes ook wel een beetje:o:o Hopelijk komt er snel weer een update!:)

Mis je stiekem een beetje, alles goed daar?

• #3.189
Hoe gaat het met je Marina? Ik zag dat je uit eten was geweest, lekker! Verder nog getraind of even rustig aan?
Ik mis je strijdersverhalen in de gym en je overzichtelijke schemaatjes ook wel een beetje:o:o Hopelijk komt er snel weer een update!:)
Mis je stiekem een beetje, alles goed daar?
Heb even een dip gehad en even wat meer rust genomen. Voeding is nog steeds op meer vetten gebaseerd en voel me daar wel beter bij.
Training ook even anders en meer richting een split. Toch nog een keer kijken of meer rust wat doet. Van de week was het even mis en voelde me totaal niet lekker... wat dingen gebeurd en alle energie was even compleet weg. Dus een paar dagen niet getraind en wat meer rust genomen.
Het is nog 1,5 week tot mijn vakantie. Ik wil wel gewoon lekker op vakantie gaan dus alles staat even op een wat lager pitje. Dan op vakantie 3 weken en daarna weer volop knallen. Dus ik ben er wel hoor. :)

Sodemieters Marina, ik heb me (weer) even een pagina of 5 terug ingelezen, wat een gekloot zeg (nog steeds).

Ik ga me (in jou geval) aan geen enkel advies wagen (dat krijg je al genoeg / oongetwijfeld goed bedoeld allemaal) wel dit: geniet van je vakantie, laat het even allemaal los. Natuurlijk zeker wel fatsoenlijk blijven eten (overbodig advies :o).

Je bent een topper !
Ach ja.. het blijft wat aan modderen allemaal. Maar ik bikkel wel door hoor. :)
alle advies is natuurlijk welkom!
dank je. :o

Ik hoop echt dat je het allemaal een beetje kan oplossen
Met een kop vol zorgen op vakantie dat is het ook niet

Misschien alles max 2x/wk je wel goed zal doen...

Rust is soms dan echt even het beste. Ik weet zeker dat je hoe dan ook dat dalletje weer uit komt en die vakantie binnenkort zal je dan ook zeker goed doen:)

Zet 'm op:cheer:

Goed eten en rustig aan. Helemaal geen slecht idee! Je weet dat er de komende tijd een hoop zal/kan veranderen.

• #3.193
Ik hoop echt dat je het allemaal een beetje kan oplossen
Met een kop vol zorgen op vakantie dat is het ook niet

Misschien alles max 2x/wk je wel goed zal doen...
Dat is al opgelost hoor. :)
Nou ja. de persoon in kwestie zit er nog... maar ja... I will survive .hahahahhaha
Ik ga echt niet met een kop vol zorgen weg hoor.

Op dit moment komen alle spiergroepen maar 1 x per week aan de beurt... Zou te weinig zijn voor groei wordt er gezegd.. maar wie weet.

Rust is soms dan echt even het beste. Ik weet zeker dat je hoe dan ook dat dalletje weer uit komt en die vakantie binnenkort zal je dan ook zeker goed doen:)

Zet 'm op:cheer:
Dat dalletje was kort hoor.. frustratie is er al uit. :)
Thanks.
Goed eten en rustig aan. Helemaal geen slecht idee! Je weet dat er de komende tijd een hoop zal/kan veranderen.
Dat komt wel goed! Voor nu even rustig aan en dan op vakantie.
Wat weet jij meer dan ik dat ik zou moeten weten dan zal/kan veranderen??
Maar de vakantie zal me zeker goed doen. Morgen even stickers halen voor de koplampen... en een blaastest... we rijden terug 1 dag een ministukje door Frankrijk... :rolleyes: dan moet je zo een ding bij je hebben.

Misschien 2x/wk FB dat wordt wel een slopende workout van minstens 2 uur dat ga je denk ik niet redden ...

• #3.195
Misschien 2x/wk FB dat wordt wel een slopende workout van minstens 2 uur dat ga je denk ik niet redden ...
Ik heb geen enkele dag dat ik uberhaupt 2 uur kan trainen en ik denk ook niet dat dat voor mij geschikt is.... 2 uur achtereen trainen lijkt mij in mijn situatie in ieder geval niet verstandig. Ik heb nu een Frank Zane achtige split en kijk gewoon eens wat dat doet. Het is nog maar 1,5 week tot mijn vakantie...
daar moet ik ook nog wat voor bedenken....

• Like
Waarderingen: Inb4
Goeie beslissing max 1 uurtje dan kan je al aardig leeg zijn
Zeker met wat hogere repranges

Goeie verkaansie Marina! Geniet van de hot breakfasts :)

O.... nog ruim een week zie ik :o

• #3.198
Goeie beslissing max 1 uurtje dan kan je al aardig leeg zijn
Zeker met wat hogere repranges
Ik denk in mijn geval dat een uurtje lang zat is.
Heel soms als ik gewoon even lekker de tijd aan mezelf heb... zoals zaterdag ochtend of gistermiddag... dan kan het wel eens wat langer zijn dan een uurtje.. misschien 10 minuutjes meer... maar dat is dan meer omdat ik ed rust tussen de sets dan wat langer pak en net wat zwaarder kan gaan.
Maar voor het werk is het meer op de klok en toch is dan soms niet lekker trainen. Dus dan geniet ik echt van die ene keer dat ik wel even de tijd aan mezelf heb. :D

Goeie verkaansie Marina! Geniet van de hot breakfasts :)
Nou... zover is het nog niet hoor. heb nog een hele drukke 15 week te gaan op werk.. vooral volgende week donderdag en vrijdag gaan rampzalig lange en drukke dagen worden...
Maar full cooked breakfast for 3 weeks here we come! :D moet het wel zelf maken though.. :o

Wat ben je toch een.....smart lady, Marina!

• #3.200
Wat ben je toch een.....smart lady, Marina!
Dat wil ik niet zeggen... :o Maar wijsheid komt met de jaren toch?? :rolleyes:

weegupdate.... Meer vetten eten gaat nog steeds goed.
Ook gestart met een Frank Zane achtige split. Minder trainen dus eigenlijk....

29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
25 maart 41,7 kg
1 april 41,4 kg
9 april 41,5 kg
16 april 41,5-41,6 kg
22 april 41,7 kg --> na weegmoment gestart met Frank Zane achtige split. Dus minder trainen...
29 april 41,0 kg :eek: :dunno: wtf happened....:treuren:
6 mei 41,4 kg gelukkig weer wat erbij...

nu hopen dat het allemaal weer omhoog gaat. Nog een kleine 1,5 week tot mijn vakantie. We shall see. Denk wel dat het me goed zal gaan doen 3 weken echt vrij van werk en weg. Maar blijf toch wel bang om massa te verliezen....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven