Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt allemaal naar malabsorptie. Mijn hond (sorry) had er ook last van, bij hem lag het aan een chronische ontsteking van de alvleesklier.
'Grappig' dat je de alvleesklier noemt want google naar te hoog B6 en B12, en hoge leverwaarden levert ook verwijzingen op naar dit orgaan!
klikkerdeklik
Hmmmm. toch iets met de alvleesklier dan. Anders dan dit zou ik het niet weten. Wat ik wel weet is dat deze verschijnselen ook kunnen voorkomen bij een gastric bypass maar dan komt het echt alleen doordat er veel minder voedingsstoffen worden opgenomen.
Even hierop inhaken. De alvleesklier is een van de eerste dingen die ook gecontroleerd is. Deze is ook bekeken bij de duogastroscopie en die was rustig. Waren geen afwijkingen. Dus helaas...Het is in elk geval een vreemde aandoening. Hopelijk blijft Marina de medische wetenschap lastigvallen want de oorzaak zal met een second, third of fourth opinion uiteindelijk toch gevonden moeten worden.
Duurt nog wel even hoor.. half mei pas.Geniet van je vakantie!
ff alles loslaten, genieten van het mooie landschap, treurige klimaat, fantastische mensen met humor. Goed eten., is moeilijk daar want geen goede keuken, maar het ontbijt heeft toch een bepaalde charme (igg voor mij).

en genoeg thaise en idiase tenten of een steakhouse. En met een goede pubmeal kom je ook al een heel eind.
Die blikjes heb ik altijd mee in mijn tas als ik in Engeland ben. 

). Hoe gaat het met je Marina? Ik zag dat je uit eten was geweest, lekker! Verder nog getraind of even rustig aan?
Ik mis je strijdersverhalen in de gym en je overzichtelijke schemaatjes ook wel een beetjeHopelijk komt er snel weer een update!
![]()
Heb even een dip gehad en even wat meer rust genomen. Voeding is nog steeds op meer vetten gebaseerd en voel me daar wel beter bij.

Ach ja.. het blijft wat aan modderen allemaal. Maar ik bikkel wel door hoor.Sodemieters Marina, ik heb me (weer) even een pagina of 5 terug ingelezen, wat een gekloot zeg (nog steeds).
Ik ga me (in jou geval) aan geen enkel advies wagen (dat krijg je al genoeg / oongetwijfeld goed bedoeld allemaal) wel dit: geniet van je vakantie, laat het even allemaal los. Natuurlijk zeker wel fatsoenlijk blijven eten (overbodig advies).
Je bent een topper !

Dat is al opgelost hoor.Ik hoop echt dat je het allemaal een beetje kan oplossen
Met een kop vol zorgen op vakantie dat is het ook niet
Misschien alles max 2x/wk je wel goed zal doen...

Dat dalletje was kort hoor.. frustratie is er al uit.Rust is soms dan echt even het beste. Ik weet zeker dat je hoe dan ook dat dalletje weer uit komt en die vakantie binnenkort zal je dan ook zeker goed doen
Zet 'm op![]()

Dat komt wel goed! Voor nu even rustig aan en dan op vakantie.Goed eten en rustig aan. Helemaal geen slecht idee! Je weet dat er de komende tijd een hoop zal/kan veranderen.
dan moet je zo een ding bij je hebben.Ik heb geen enkele dag dat ik uberhaupt 2 uur kan trainen en ik denk ook niet dat dat voor mij geschikt is.... 2 uur achtereen trainen lijkt mij in mijn situatie in ieder geval niet verstandig. Ik heb nu een Frank Zane achtige split en kijk gewoon eens wat dat doet. Het is nog maar 1,5 week tot mijn vakantie...Misschien 2x/wk FB dat wordt wel een slopende workout van minstens 2 uur dat ga je denk ik niet redden ...
Ik denk in mijn geval dat een uurtje lang zat is.Goeie beslissing max 1 uurtje dan kan je al aardig leeg zijn
Zeker met wat hogere repranges

Nou... zover is het nog niet hoor. heb nog een hele drukke 15 week te gaan op werk.. vooral volgende week donderdag en vrijdag gaan rampzalig lange en drukke dagen worden...Goeie verkaansie Marina! Geniet van de hot breakfasts![]()
moet het wel zelf maken though.. 
Dat wil ik niet zeggen...
Maar wijsheid komt met de jaren toch?? 

wtf happened....