AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als je je kan ontspannen met wat ook maar is je vakantie top
Er moet meer gelachen worden ok? ...Have fun!!
 
Ik had eigenlijk gehoopt dat je nieuwe baan ook voor wat meer verlichting en minder stress zou zorgen, maar zoals ik het nu lees is je nieuwe baan net zo druk (misschien nog wel drukker) dan je vorige baan. In hoeverre is een baan dichter bij huis met normale werktijden mogelijk denk je? Ik neem aan dat je nu niet weer zo snel wil switchen van andere baan, zeker als je het werk zelf gewoon leuk vindt.
 
Gekmakend marina1975. Heb je al eens laten kijken (denk wel) naar insuline problemen?
Ik weet niet in hoeverre dat echt zo specifiek bekeken is. Wel weet ik van mezelf daarbij enorme pieken en dalen in energie heb als ik pure suiker eet.

Als je je kan ontspannen met wat ook maar is je vakantie top
Er moet meer gelachen worden ok? ...Have fun!!
Ik zal het zien. Ik blijf bang voor spierverlies ....

Ik had eigenlijk gehoopt dat je nieuwe baan ook voor wat meer verlichting en minder stress zou zorgen, maar zoals ik het nu lees is je nieuwe baan net zo druk (misschien nog wel drukker) dan je vorige baan. In hoeverre is een baan dichter bij huis met normale werktijden mogelijk denk je? Ik neem aan dat je nu niet weer zo snel wil switchen van andere baan, zeker als je het werk zelf gewoon leuk vindt.
Ik denk dat je t verkeerd leest. Juist in mijn nieuwe baan heb ik zoveel meer rust. Ik vergeleek het met mijn vorige baan ... Dat is immers nog maar een paar maanden terug dat ik weg ben.
Ik heb nu zoveel meer rust. Als ik nu thuis ben ben ik echt vrij! Weekenden zijn vrij en ik wordt nooit thuis gebeld. Het is gewoon heerlijk om niets te moeten en de deur dicht te trekken en dan ook wg te zijn. Het werk op zich is nooit af. Maar ik kan hier gewoon zeggen morgen is er weer een dag!

Het is gewoon zo dat ik de stress van de afgelopen jaren nog niet echt los heb kunnen laten... De stress is mijn lijf niet uit. Dat bedoel ik. Ik hoop dat T zo duidelijker is.
Nu moet ik mezelf nog toestaan ook die rust over me heen te laten komen. Dat vind ik moeilijk omdat ik gewoon niet meer goed weet hoe dat moet. :o

Nou ja.... Ik vind het iig doodeng om even afstand te nemen en zo lang niet te trainen. Ik hoop echt dat de volledige rust mijn lijf goed doet waardoor ik misschien wel aankom. We zullen dus moeten zien denk ik dan.
 
Het is gewoon zo dat ik de stress van de afgelopen jaren nog niet echt los heb kunnen laten... De stress is mijn lijf niet uit.
Een hoog cortisol level kan ook zorgen voor verlies van spiermassa. Als je lang onder stress hebt gewerkt dan kan dat ook een deel van de oorzaak zijn.
 
Ga je op vakantie sporten? Zoniet is je energielevel een stuk lager...en dan goed eten dan kan je gewichts/spierverlies reuze meevallen...wat denk jij?
 
Feit is wel dat Marina door inactiviteit veel nek en schouder klachten krijgt...al met al wat is n goede middenweg....tja...
 
Ik hoor hier ook op het forum dat ergogenics niet de best betrouwbare bron is
Welke internet bron is dat wel? :)
Als je bij ergogenics goed leest (de redactie is vaak ook redelijk sceptisch, vooral als een fabrikant zelf het onderzoek sponsort) en ook de bijgevoegde linkjes van de onderzoeken zelf inspecteert dan vind ik de site best wel een betrouwbare bron hoor. Zelf ook even denken en lezen doet wonderen.
 
ja ja ik begrijp je
ik ventileer alleen maar
Tijd om te sporten....tot straks
 
Verkeerd gelezen dan inderdaad! Ik dacht dat je er nu bij je huidige baan ook last van had :) Gelukkig maar!
Ik ben heel blij met mijn werk nu! :)
Een hoog cortisol level kan ook zorgen voor verlies van spiermassa. Als je lang onder stress hebt gewerkt dan kan dat ook een deel van de oorzaak zijn.
Mijn cortisolwaarden is ook veel te hoog.....dus ja....

Ga je op vakantie sporten? Zoniet is je energielevel een stuk lager...en dan goed eten dan kan je gewichts/spierverlies reuze meevallen...wat denk jij?
Dat is ook wat ik wil gaan proberen. Dus geen stress maar ook lichamelijk een break. Misschien werkt T....

Ik zal later even lezen.

Feit is wel dat Marina door inactiviteit veel nek en schouder klachten krijgt...al met al wat is n goede middenweg....tja...
Dat klopt.... Mogelijk alleen mobiliteit oefeningen.

Ik denk dat dit eerder stress gerelateerd is. Afwachten wat er gebeurd nu de grootste werkstress er af is.
Dat is niet werkstress helaas
Nek hernia met uitval van mijn linker arm... Dus mogelijk wel wat mobiliteit oefeningen maar geen kracht training...

Bedankt voor je speurwerk Rook
Ik hoor hier ook op het forum dat ergogenics niet de best betrouwbare bron is
Dat is dan geen goede bron...?

Welke internet bron is dat wel? :)
Als je bij ergogenics goed leest (de redactie is vaak ook redelijk sceptisch, vooral als een fabrikant zelf het onderzoek sponsort) en ook de bijgevoegde linkjes van de onderzoeken zelf inspecteert dan vind ik de site best wel een betrouwbare bron hoor. Zelf ook even denken en lezen doet wonderen.
Zelf denken is inderdaad iets wat veel mensen nogal eens vergeten :rolleyes:

ja ja ik begrijp je
ik ventileer alleen maar
Tijd om te sporten....tot straks
Lekker sporten jij!!
 
Jaren met stres werken/leven maakt je afhankelijk van stres.
Het werkt verslavend zeg maar en het is op een bepaalde manier ook weer een 'veilig' gevoel.
De stres en met name de cortisol heeft een negatieve invloed op eiwit synthese.
Teveel aan cortisol heeft ook nadelige werking op het tegenwerken van ontstekingen en geeft het een verhoogde gevoeligheid op ziektes en infecties.
Cortisol verhoogd ook voedsel allergieën.

Op het internet is er zat te vinden over cortisol en de gevolgen van een verhoogde vorm ervan.
Ik denk dat er veel te vinden en te winnen valt als de stres significant vermindert.

Een vakantie met niets moeten is daar zeker een start in.
 
Jaren met stres werken/leven maakt je afhankelijk van stres.
Het werkt verslavend zeg maar en het is op een bepaalde manier ook weer een 'veilig' gevoel.
De stres en met name de cortisol heeft een negatieve invloed op eiwit synthese.
Teveel aan cortisol heeft ook nadelige werking op het tegenwerken van ontstekingen en geeft het een verhoogde gevoeligheid op ziektes en infecties.
Cortisol verhoogd ook voedsel allergieën.

Op het internet is er zat te vinden over cortisol en de gevolgen van een verhoogde vorm ervan.
Ik denk dat er veel te vinden en te winnen valt als de stres significant vermindert.

Een vakantie met niets moeten is daar zeker een start in.
Mooi gesproken!

Tot straks Ano_87987 en marina1975 :thumbs:
 
Hoe is het Marina ? Vandaag getraind met Ron en Marvin of zo ?

Half mei met vakantie, de komende dagen dus ?
 
Jaren met stres werken/leven maakt je afhankelijk van stres.
Het werkt verslavend zeg maar en het is op een bepaalde manier ook weer een 'veilig' gevoel.
De stres en met name de cortisol heeft een negatieve invloed op eiwit synthese.
Teveel aan cortisol heeft ook nadelige werking op het tegenwerken van ontstekingen en geeft het een verhoogde gevoeligheid op ziektes en infecties.
Cortisol verhoogd ook voedsel allergieën.

Op het internet is er zat te vinden over cortisol en de gevolgen van een verhoogde vorm ervan.
Ik denk dat er veel te vinden en te winnen valt als de stres significant vermindert.

Een vakantie met niets moeten is daar zeker een start in.
We zullen het gaan zien. Volledige rust... ben benieuwd of het me wat gaat brengen.

Mooi gesproken!

Tot straks Ano_87987 en marina1975 :thumbs:
Inderdaad! :)
het was weer leuk je te zien Skatermarvin :D
Hoe is het Marina ? Vandaag getraind met Ron en Marvin of zo ?

Half mei met vakantie, de komende dagen dus ?
BB United was vandaag weer. :) Had ik je al eens over verteld ;)
Dus lekker getraind.

Yep.. donderdag weg en dan 19 dagen weg. Eigen vervoer en 4 locaties een caravan gehuurd. :)
 
leuke dag gehad op bb united marina?
vakantie komt nu echt in zicht, geniet ervan!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven