AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Found the road to Marina's succes. :D

bgs2tl.jpg
 
Kom ook nog even uitzwaaien, goede vakantie toegewenst, geniet ervan, je hebt het verdiend!
 
Gewoon meedoen als het doorgaat en je jezelf er goed bij voelt om mee te doen. Je doet het met name voor jezelf en dat is wat telt.

Dat van die bom ontploffing op je kamer herken ik wel van inpakken; het moet eerst een troep worden voor het daadwerkelijke inpakken :D
De ontplofte bom is inmiddels wel ingepakt.... Nu wachten tot we weggaan... wachten duurt lang. :o

Gewoon inschrijven! Je doet het uiteindelijk voor jezelf. En iedereen die de afgelopen tijd een beetje heeft meegelezen, weet hoe hard jij er voor knokt :bow2:

Maar eerst genieten van rust!
Dank je. :) zeker eerst genieten 3 weken volle rust. Zien wat dat me doet. Das in geen 10 jaar gebeurt :eek: straks krijg ik nog ontwenningsverschijnselen. :D

fijne vakantieeeeeee
Dank je! :)
Als die tray met eieren maar heel blijft:D

En ik zou het ontzettend baas vinden als je de fotowedstrijd mee doet. Mijn stem heb je, want inderdaad wat Darude zegt: Je knokt er onwijs voor!

Alvast een fijne vakantie morgen!:)
Ehm... die is allang al op. :D
Dank je! Nog even wachten!
Het is m.i. belangrijk dat je leert om rust te nemen. En als je het vetgedrukte achter elkaar leest dan zie je je eigen boodschap.
Deze boodschap is het tegenovergestelde van rust. ;)
Het is m.i. belangrijk om rust te nemen en deze rust te blijven behouden. Het mag je nieuwe levensmotto worden.
Stress-hormoon vermijden en dit ook volhouden. Niet teruggrijpen naar het oude bekende als je denkt dat je stappen achteruit zet.
Volhouden en aanpassen en niet in de valkuil van jezelf trappen.
Neem de rust die je nu op vakantie gaat nemen mee terug. :thumbs:
Ik zal zeker mijn rust nemen. 100%... alles wat werk en sporten betreft blijft achter in Nederland.
Ik ga niet weer in die valkuil stappen hoor. Ik ga leren en groei in dit leerproces. De rust neem ik mee terug van vakantie....
en die rust zal mijn lijf goed doen. Dus het is geen moeten.... het is kijken hoe mijn lijf reageert. Ik ben enorm benieuwd en heb er gek genoeg heel veel zin in om alles eens echt achter me te laten. Rust.... zit alleen nu echt zo van schiet op... ik wil op vakantie. :roflol:

Misschien is de insteek van meedoen aan de contest wel een andere dan de rest van de dames Ano_87987 ;)

Het gaat om het resultaat en ws niet zoals de meeste dan droger worden of summer ready.
De insteek is totaal anders.. Ben gewoon benieuwd wat mijn lijf doet. En in welk log ik dat schrijf maakt niet uit.
Ik wil die rust behouden en vasthouden. Stress loslaten en ben enorm benieuwd wat mijn lijf doet en hoe het reageert.
Ik denk ook dat het een mooi leerproces gaat worden. :)
Heb nog iemand gesproken ook.... en die hebben er ook veel baat bij gehad om echt overal een pauze van te nemen.
Dus ik ben benieuwd. Zie er in ieder geval niet meer tegenop dat ik zo bang ben af te vallen door niet trainen.
Rust is 100000x belangrijker. Rust in mijn hoofd en mijn lijf. En daar ga ik voor. :)

Found the road to Marina's succes. :D

bgs2tl.jpg
:roflol: alleen is het geen Griekenland voor mij .:D Maar komt goed! My road to succes! Ik ga mijn lognaam eens proberen eer aan te doen. :)

Kom ook nog even uitzwaaien, goede vakantie toegewenst, geniet ervan, je hebt het verdiend!
Dank je. :) Moet alleen nog wel even wachten tot vanavond.... wachten duurt lang. :o :D
 
Het is m.i. belangrijk dat je leert om rust te nemen. En als je het vetgedrukte achter elkaar leest dan zie je je eigen boodschap.
Deze boodschap is het tegenovergestelde van rust. ;)
Het is m.i. belangrijk om rust te nemen en deze rust te blijven behouden. Het mag je nieuwe levensmotto worden.
Stress-hormoon vermijden en dit ook volhouden. Niet teruggrijpen naar het oude bekende als je denkt dat je stappen achteruit zet.
Volhouden en aanpassen en niet in de valkuil van jezelf trappen.
Neem de rust die je nu op vakantie gaat nemen mee terug. :thumbs:

DIT
 
En toen reden we even naar mijn moeder en brak de vering van de auto af... :eek:

Dus net nog met een rotgang naar de garage... geen nieuwe vering te krijgen... Maar... oplossingsgerichte garage... slopen gewoon onder een andere auto uit de showroom de vering vandaan en hebben deze nu tijdelijk onder onze auto gezet. Kunnen we iig wel op vakantie. :)
Na de vakantie even terug om de goede vering er weer onder te laten zetten...

Nu snel de auto ophalen en inrichten zodat we zo weg kunnen!

tot over 3 weken!
:wave:
 
Niets kan jullie tegenhouden! :D

Zal ik drie weken jouw oude post bovenhalen of heb je al iemand aangesteld?
 
Niets kan jullie tegenhouden! :D

Zal ik drie weken jouw oude post bovenhalen of heb je al iemand aangesteld?
Er rust echt een vloek op deze vakantie. Voor het eerst in 10 jaar 3 weken weg.... Maar het gaat lukken hoor!

Ik heb nog niemand aangesteld. Van mij mag je hoor :) Ik denk nl niet dat ik daar wifi heb :o
 
En toen reden we even naar mijn moeder en brak de vering van de auto af... :eek:

Dus net nog met een rotgang naar de garage... geen nieuwe vering te krijgen... Maar... oplossingsgerichte garage... slopen gewoon onder een andere auto uit de showroom de vering vandaan en hebben deze nu tijdelijk onder onze auto gezet. Kunnen we iig wel op vakantie. :)
Na de vakantie even terug om de goede vering er weer onder te laten zetten...

Nu snel de auto ophalen en inrichten zodat we zo weg kunnen!

tot over 3 weken!
:wave:
Het zit ook niet mee hè!

Hele fijne vakantie Marina!!:cheer:
 
Misschien is de insteek van meedoen aan de contest wel een andere dan de rest van de dames Ano_87987 ;)

Het gaat om het resultaat en ws niet zoals de meeste dan droger worden of summer ready.
Ohhh daar reageerde ik totaal niet op hoor.
Dat gaat mij natuurlijk geen reet aan hahaha
 
Het zit ook niet mee hè!

Hele fijne vakantie Marina!!:cheer:
Het mag gewoon niet lijkt wel... Alsof die 3 weken rust me niet gegund zijn... :o Maar het is gelukt en we gaan met een klein uurtje rijden!
Dank je. :)

Ohhh daar reageerde ik totaal niet op hoor.
Dat gaat mij natuurlijk geen reet aan hahaha
Rust rust rust! Dat is alles wat telt... gelukkig doet de auto het weer.
Het leek er gewoon op of de rust me niet gegund was ofzo... :o Maar de auto rijdt weer en we gaan zo.
Ik kijk er nu al naar uit.. 3 weken echte rust. Ben benieuwd hoe het me gaat bevallen. :)
 
Ik wens je alles VEEL toe
-plezier
-eten
-drinken
-s*x

maar kom wel gezond weer terug samen...have Fun!!
 
Ik ben de aandoening lipodystrofie nog niet tegen gekomen in je log, ben je hier bekend mee?
 
Thanks allemaal. En weer veilig terug. Update staat in mijn contestlog :)

Ik ben de aandoening lipodystrofie nog niet tegen gekomen in je log, ben je hier bekend mee?
Nee.. eigenlijk niet. Ik zal eens googlen .
 
Ik heb het gegoogled. Maar het lijkt er niet op. Ik heb over mijn hele lijf bijna geen vet.. Maar ook geen specifieke plekken waar het minder of meer is.
 
Erg stil hier .... :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven