XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
leuke dag gehad op bb united marina?
vakantie komt nu echt in zicht, geniet ervan!!!
Yep. Zeker weten!
Nog een paar dagen en dan weg! :)

Ja inderdaad, daar waar ik me niet durfde te vertonen / althans mee te trainen (I'll remember).
:o
Gewoon doen. Ik durfde eerst ook niet. Durfde eigenlijk mijn vestje niet eens uit te doen. Maar iedereen komt voor één ding. Lekker trainen en gezelligheid. Fijne kneepjes leren van elkaar. Het is echt de moeite waard! Dus volgende editie kom jij ook! :whip:
Gewoon gaan volgende keer! Echt niets of niemand hoeft zich daar te schamen!:thumbs:
Inderdaad... ik schaam me nog steeds wel een beetje voor hoe ik eruit zie... maar voor alsnog wordt ik ook gewoon geaccepteerd zoals ik ben.
Niemand hoeft zich te schamen en helemaal jij niet Inb4 :)
 
Ja inderdaad, daar waar ik me niet durfde te vertonen / althans mee te trainen (I'll remember).
:o
Volgende keer gewoon komen. Je leert er heel veel en je kan echt al je vragen kwijt daar.
En het is ook gewoon leuk om met allemaal mafkezen met eenzelfde vibe te trainen. :thumbs:
 
Ben druk bezig om spullen te pakken. Ik heb er zin in. :)

Gisteren laatste dagje gewerkt en vannacht warempel ook redelijk geslapen. Toch even een beetje freewheel training gedaan vanmorgen en het ging opvallend redelijk voor mijn gevoel. Gewoon even kijken waar ik nu sta voordat ik wegga en mijn 3 weken volledige rust inga. Ik blijf het eng vinden en blijf bang voor spierverlies .... maar denk wel dat dit het beste is voor mij.

Korte training en stand van zaken qua kracht voor mijn 3 weekse pauze (BW 41,2kg vanmorgen)

Paused Squat (2 sec)
5x20 kg
5x30 kg
5x35kg
5x40kg
5x40kg helemaal verbaasd dat dit nu in ene lukte :)
5x30kg met 5 sec paused

SLDL
5x30 kg
5x40 kg
5x50 kg
5x40 kg
5x40 kg

BP
5x20 kg
5x25 kg
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg
3x32,5 kg
3x32,5 kg

OHP
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg
14x15 kg

DB row
8x15 kg
8x16 kg
8x17 kg
8x18 kg

Nu verder met pakken. :)
 
Toppie! Succes met verder inpakken en heel veel plezier toegewenst op vakantie!
 
Mooi overzicht...is een keer wat anders...lekkere treen

Happy holidays!! :wave2:
 
In ieder geval alles nog even lekker / goed geprikkeld !

Veel plezier !! :hello:
 
Thanks allemaal. :) maar ben nog niet weg hoor. :D
Eerst nog wasjes doen en pakken enzo... morgen eind van de middag pas weg. Dus hopelijk vanmiddag alles klaar en dan nog even in relax stand voor vertrek :)
 
OK ga ik je vanavond nog een keer uitzwaaien :D
 
Ik volg je topic op de een of andere gekke manier niet meer...Dus "opnieuw IN!"

Training ziet er goed uit Marina! :thumb:

Denk dat die vakantie(rust) je goed zal doen. Ik wens je bij deze alvast heel veel plezier! :driving: :woot:
 
Ik volg je topic op de een of andere gekke manier niet meer...Dus "opnieuw IN!"

Training ziet er goed uit Marina! :thumb:

Denk dat die vakantie(rust) je goed zal doen. Ik wens je bij deze alvast heel veel plezier! :driving: :woot:
Hahaha.. welkom terug net nu ik een paar weken wegga! :D
dank je.
Ik hoop dat deze periode van volledige rust me goed zal doen en dat het positief zal werken op mijn gewicht en training na terugkomen. :)

Alvast heel veel plezier en succes nog even met de voorbereidende klusjes :)
Dank je. :)
Het is alleen wel een hele klus... we zitten in caravans dus je moet een boel zooi extra mee. hahahahah.... Dus nog een aardige inpakpartij. Het lijkt wel of er een bom is ontploft in ed slaapkamer :o :D Dus nu zo maar eens even alles in de koffers mikken.

Veel twijfel bij me.... wel of niet.... :dunno:
Mogelijk.... mogelijk .... komt er een dames foto wedstrijd. Ik heb aangegeven dat als er genoeg dames zijn dat ik me aanmeld (zou zonde zijn als het bijvoorbeeld op 1 aanmelding afketst ofzo.. ). Doodeng weer omdat ik vorige keer niet bepaald leuke opmerkingen en reacties heb gehad en aangezien ik dus al 17 jaar (waarvan pas een paar jaar trainend) nul aan massa heb op kunnen bouwen. Lang leven een K lichaam wat niet meewerkt..... :(
Maar toch als hij doorgaat schrijf ik me in al is het voor de poedelprijs. :p
Ik hoop dat deze komende 3 weken volledige rust me goed gaan doen. Het is ook een soort experiment voor me om te zien of mijn lijf misschien door de rust in ene denkt he... laat ik eens wat normaler gaan werken. :D en heel misschien dat ik dan wel een beetje resultaat neer kan zetten. Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik er met de pet naar gooi. :engel:

Nou ja.. in ieder geval. Als het van de grond komt probeer ik het. Mogelijk dat ik iemand anders dan een log laat openen omdat ik dan nog niet terug ben. Heb ook geen idee of ik er goed aan doe ....twijfel blijft er toch wel ja of nee.... Maar goed... We shall see....
 
Gewoon meedoen als het doorgaat en je jezelf er goed bij voelt om mee te doen. Je doet het met name voor jezelf en dat is wat telt.

Dat van die bom ontploffing op je kamer herken ik wel van inpakken; het moet eerst een troep worden voor het daadwerkelijke inpakken :D
 
Gewoon inschrijven! Je doet het uiteindelijk voor jezelf. En iedereen die de afgelopen tijd een beetje heeft meegelezen, weet hoe hard jij er voor knokt :bow2:

Maar eerst genieten van rust!
 
we zitten in caravans dus je moet een boel zooi extra mee.

Als die tray met eieren maar heel blijft:D

En ik zou het ontzettend baas vinden als je de fotowedstrijd mee doet. Mijn stem heb je, want inderdaad wat Darude zegt: Je knokt er onwijs voor!

Alvast een fijne vakantie morgen!:)
 
......

Veel twijfel bij me.... wel of niet.... :dunno:
Mogelijk.... mogelijk .... komt er een dames foto wedstrijd. Ik heb aangegeven dat als er genoeg dames zijn dat ik me aanmeld (zou zonde zijn als het bijvoorbeeld op 1 aanmelding afketst ofzo.. ). Doodeng weer omdat ik vorige keer niet bepaald leuke opmerkingen en reacties heb gehad en aangezien ik dus al 17 jaar (waarvan pas een paar jaar trainend) nul aan massa heb op kunnen bouwen. Lang leven een K lichaam wat niet meewerkt..... :(
Maar toch als hij doorgaat schrijf ik me in al is het voor de poedelprijs. :p
Ik hoop dat deze komende 3 weken volledige rust me goed gaan doen. Het is ook een soort experiment voor me om te zien of mijn lijf misschien door de rust in ene denkt he... laat ik eens wat normaler gaan werken. :D en heel misschien dat ik dan wel een beetje resultaat neer kan zetten. Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik er met de pet naar gooi. :engel:

Nou ja.. in ieder geval. Als het van de grond komt probeer ik het. Mogelijk dat ik iemand anders dan een log laat openen omdat ik dan nog niet terug ben. Heb ook geen idee of ik er goed aan doe ....twijfel blijft er toch wel ja of nee.... Maar goed... We shall see....
Het is m.i. belangrijk dat je leert om rust te nemen. En als je het vetgedrukte achter elkaar leest dan zie je je eigen boodschap.
Deze boodschap is het tegenovergestelde van rust. ;)
Het is m.i. belangrijk om rust te nemen en deze rust te blijven behouden. Het mag je nieuwe levensmotto worden.
Stress-hormoon vermijden en dit ook volhouden. Niet teruggrijpen naar het oude bekende als je denkt dat je stappen achteruit zet.
Volhouden en aanpassen en niet in de valkuil van jezelf trappen.
Neem de rust die je nu op vakantie gaat nemen mee terug. :thumbs:
 
Misschien is de insteek van meedoen aan de contest wel een andere dan de rest van de dames Ano_87987 ;)

Het gaat om het resultaat en ws niet zoals de meeste dan droger worden of summer ready.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven