SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Lkkre (v)prs gister en vandaag, spotters blijft een verhaal appart, vd week gwn een extra rep erdoor moeten doen.
Ja spotters kunnen heel goed zijn zoals vorige week dat ik wel de 42,5 kg pakte.. maar deze.. pffff... hopelijk volgende keer een betere. 
Ja je bent meteen wat van slag.. hij tilde de barbell al weg toen ik nog genoeg kracht had om door te zetten.. erg irritant.. misschien dacht ie wel iel wijffie red het niet ofzo..Hmm.. Wat een irritant getob met die spotter zeg.. Dan is er al gelijk een negatieve toon gezet..
Vind dat je ondanks je nieuwe drukke dagelijkse bezigheden alsnog flinke trainingen met hoog volume neerzet hoor! Went het nieuwe ritme inmiddels al een beetje?
ik doe mijn best. Ritme went wel. Gaat op zich ook wel goed. Alleen wel jammer dat ik vandaag niet kon trainen.. dagje Duitsland bij een leverancier en het werd nogal laat. Was pas 17:30 terug op het bedrijf.. zou dan pas 18:00 kunnen gaan trainen.. wordt dus morgen. 
Dank je.Ja spotters kunnen heel goed zijn zoals vorige week dat ik wel de 42,5 kg pakte.. maar deze.. pffff... hopelijk volgende keer een betere.
Ja je bent meteen wat van slag.. hij tilde de barbell al weg toen ik nog genoeg kracht had om door te zetten.. erg irritant.. misschien dacht ie wel iel wijffie red het niet ofzo..![]()
Dank je.ik doe mijn best. Ritme went wel. Gaat op zich ook wel goed. Alleen wel jammer dat ik vandaag niet kon trainen.. dagje Duitsland bij een leverancier en het werd nogal laat. Was pas 17:30 terug op het bedrijf.. zou dan pas 18:00 kunnen gaan trainen.. wordt dus morgen.
![]()
Nou das goed hoor. Is wel een eindje rijden voor 1x BP spotten.opa komt jou wel een keer spotten als je het niet haalt laat ik je liggen whaaaaaa ( geintje vriendin )
trainse morgen fijn weekend
opa/vriend

Dus vroeg op en lekker op mijn gemak gaan trainen.

heb ooit 4x32,5 kg gehaald...
En toen bood iemand aan te spotten. En van hem weet ik dat hij het goed doet... dus toch nog een setje doen!!

bunkeren en genieten dus!Ja ik was ook verbaasd dat het nog lukte... maar 4 de setje zat er niet meer in.wowwwwww die wijde pullups nog
netjes hoor
heel veel plezier met het verrassingsdiner.
Klinkt als smullen!!

Dank je.Flinke training zo in de vroegte, en mooie (v)prs. Eetse/genietse
ga ik zeker doen! Yep. Is ook gewoon zo lekker als je zonder op de klok te kijken kan trainen.Flinke train! Dat waren meer dan 8 gangen in the gym. Dan heb je de 8 gangen vanavond wel verdiend!

Yep.. kon het niet laten.Die pull ups aan het eind van je training, petje af!! ^^
Dank je. Dank je.

Dank je missH.Nog gefeliciteerd met je nieuwe job Marina.
Nog steeds iets teveel willen hé jij..
Ik had je destijds iets gezegd over t aantal oefeningen hé..
Maar goed, moet je zelf maar aanvoelen maar teveel uitputten gaat niet per definitie betekenen meer spiergroei.
Tis soms echt beter om aantal oefeningen standaard wat lager te houden en soms een uitschieter te hebben
Hoe zit het inmiddels met het aankomen??
het bevalt goed maar is echt bere druk. Veel werk en verbeteringen mogelijk dus de eerste paar jaar zit er nog wel veel werk in om alles goed draaiend te krijgen.
Maar gisteren was een beetje uitzondering. De hele week moet ik op de klok letten dus gisteren even lekker uit mijn dag gegaan. Vandaag weer kort en alleen benen gedaan. Ik luister echt wel steeds beter naar mijn lichaam. Als ik het niet red pas ik het aan. Soms een set minder.. soms ook gewoon een spiergroep verplaatsen dus maar 1 spiergroep ipv 2. Ik leer wel.. al is het langzaam.okee, nou als je maar goed naar jezelf luisterd dat is in deze sport het allerbelangrijkste!
Doe je best ;-)

was zoooo lekker en laat thuis. Hier staat een deel van het diner. was vooral veel vlees/vis. 

the feel in those hammies! echter ik verlies vorm door krachtverlies links... 

Ik weet het. Ik wilde eens zien wat die 65 kg zou doen. Ben du bij rep 6 gestopt omdat het ten kostte van mijn vorm ging. Ik zat al heel lang vast op 60 kg. Maar ik weet nu dus dat dit door mijn schouder de max is.. Dus inderdaad meer squeezen... eventueel wat meer reps of dropset proberen. Zoiets. Er zijn genoeg manieren om het zwaarder te maken. Misschien deficit doen.Als je door krachtverlies moet inleveren op je vorm met de sldl..dan weet je wel wat te doen hé...
Gewicht eraf..
je kan het met het halter alleen nog zwaar maken, squeeze those hammies..hou m even vast en knijpen..that does the trick
Vergeet t helemaal te zeggen, maar ondanks je weinige slaap..train je wel goed dame!

Yep.. kon het niet laten.Dank je.
Dank je.
Dank je missH.het bevalt goed maar is echt bere druk. Veel werk en verbeteringen mogelijk dus de eerste paar jaar zit er nog wel veel werk in om alles goed draaiend te krijgen.
Ja.. ik wil nog steeds teveel...Maar gisteren was een beetje uitzondering. De hele week moet ik op de klok letten dus gisteren even lekker uit mijn dag gegaan. Vandaag weer kort en alleen benen gedaan.
Ik weet dat té veel niet goed is. Dus als ik me ook moe voel pas ik alles aan.
Het aankomen.. tja.. ik schommel.. heel langzaam lijkt er wel wat bij te komen maar het is niet om naar huis te schrijven. Mogelijk krijg ik binnenkort wat hulp erbij.
Had je niet kunnen zeggen dat het zo niet lekker voor je werkt?met Klote spotter.. pakte de bar al vast bij unracken en gaf me geen kans lekker te benchen..dus geen PR's en beetje frustie...
Nog steeds net zoveel als ik je in al die tig berichtjes waar je dat in gevraagd heb al heb geantwoord.

Yep... denk het wel... samen met wat meer slaap vermoed ik zo.. Of het moet toeval zijn maar dat denk ik niet.
nja... had denk ik niet veel uitgemaakt... was er snel klaar mee en een andere spotter was er niet...Had je niet kunnen zeggen dat het zo niet lekker voor je werkt?

Woensdag MRI om te zien waar het krachtverlies links nu vandaan komt.. als dat al vastgesteld kan worden...