Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm.. Wat een irritant getob met die spotter zeg.. Dan is er al gelijk een negatieve toon gezet..

Vind dat je ondanks je nieuwe drukke dagelijkse bezigheden alsnog flinke trainingen met hoog volume neerzet hoor! Went het nieuwe ritme inmiddels al een beetje?

• Topic Starter Topic Starter
Lkkre (v)prs gister en vandaag, spotters blijft een verhaal appart, vd week gwn een extra rep erdoor moeten doen.
Dank je. :) Ja spotters kunnen heel goed zijn zoals vorige week dat ik wel de 42,5 kg pakte.. maar deze.. pffff... hopelijk volgende keer een betere. :)

Hmm.. Wat een irritant getob met die spotter zeg.. Dan is er al gelijk een negatieve toon gezet..

Vind dat je ondanks je nieuwe drukke dagelijkse bezigheden alsnog flinke trainingen met hoog volume neerzet hoor! Went het nieuwe ritme inmiddels al een beetje?
Ja je bent meteen wat van slag.. hij tilde de barbell al weg toen ik nog genoeg kracht had om door te zetten.. erg irritant.. misschien dacht ie wel iel wijffie red het niet ofzo.. :mad:

Dank je. :) ik doe mijn best. Ritme went wel. Gaat op zich ook wel goed. Alleen wel jammer dat ik vandaag niet kon trainen.. dagje Duitsland bij een leverancier en het werd nogal laat. Was pas 17:30 terug op het bedrijf.. zou dan pas 18:00 kunnen gaan trainen.. wordt dus morgen. :)

Dank je. :) Ja spotters kunnen heel goed zijn zoals vorige week dat ik wel de 42,5 kg pakte.. maar deze.. pffff... hopelijk volgende keer een betere. :)

Ja je bent meteen wat van slag.. hij tilde de barbell al weg toen ik nog genoeg kracht had om door te zetten.. erg irritant.. misschien dacht ie wel iel wijffie red het niet ofzo.. :mad:

Dank je. :) ik doe mijn best. Ritme went wel. Gaat op zich ook wel goed. Alleen wel jammer dat ik vandaag niet kon trainen.. dagje Duitsland bij een leverancier en het werd nogal laat. Was pas 17:30 terug op het bedrijf.. zou dan pas 18:00 kunnen gaan trainen.. wordt dus morgen. :)

opa komt jou wel een keer spotten als je het niet haalt laat ik je liggen whaaaaaa ( geintje vriendin )
trainse morgen fijn weekend

opa/vriend

opa komt jou wel een keer spotten als je het niet haalt laat ik je liggen whaaaaaa ( geintje vriendin )
trainse morgen fijn weekend
opa/vriend
Nou das goed hoor. Is wel een eindje rijden voor 1x BP spotten. :p
Dank je. :)

Gisteren dus rustdag. Vannacht onrustig omdat mijn man steeds kramp in zijn poten kreeg. Gevolg hij slaapt weer in en ik niet. :p Dus vroeg op en lekker op mijn gemak gaan trainen.
Wilde rustig met mijn schouder doen dus dacht even geen pull ups.. Het ging lekker en had een goede spotter die zich na set 6 meldde.. wel een VPR gezet daardoor op MP!
Aan het eind van de training kon ik het toch niet laten nog wat pull ups wij te pakken. Viel me nog best mee wat ik eruit perstte na mijn hele training. :o

Volgorde is wat anders. Ook wel een keer lekker!

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull down wijd
8x26 kg
8x31 kg
8x36 kg
8x41 kg (miniPR +1 kg) bij alle sets 1 kg erbij.. maar ja.. geen pull ups vooraf he... :rolleyes:

pull down smal hammer grip
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
8x42,5 kg (PR +2,5 kg)

BOR
10x30 kg
8x40 kg
8x45 kg
8x45 kg (VPR setje meer)
20x30 kg repout

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
8x45 kg

DB one arm row
8x11 kg
8x12 kg
8x13 kg
8x14 kg Ik zei vorige keer 15 kg proberen.. maar gezien alle oefeningen ervoor ging dat niet lukken. :o

MP seated geen spotter
8x15 kg
8x20 kg
8x25 kg
8x30 kg
3x32,5 kg ... op rep 4 faal. :mad: heb ooit 4x32,5 kg gehaald...
3x32,5 kg ... dus nog een keer proberen... op rep 4 faal. :mad: En toen bood iemand aan te spotten. En van hem weet ik dat hij het goed doet... dus toch nog een setje doen!!
4x32,5 kg Sowieso vind ik dit een VPR!! gezien ik nu 3 sets op 32,5 kg heb gedaan. :D

side raise staand
8x3 kg
8x4 kg
8x5 kg
8x6 kg

shruggs
2x8x18 kg (VPR 1 set meer op 18 kg)
2x8x20 kg (VPR 1 set meer op 20 kg)

front raise staand
8x4 kg
8x5 kg
8x6 kg
8x7 kg (beetje PR ... nog nooit op rug/schouder dag gered. Wel een keer na benen)

rear deltoid cable raise (gewicht is per zijde in de cable cross over)
2x8x20 kg
2x8x22,5 kg Erg zwaar en moeizaam. :o

side bends
2x10x10 kg
2x10x15 kg

Pull ups wijd Toch effe zien at ik er nog uit kan krijgen na een zware training....
7x
6x
6x
en toen was het wel op... :o

Was een lekkere training. Vanavond uit eten. 6 gangen verrassingsdiner met mijn schoonouders.. met amuses en hapjes vooraf... meestal wordt het wel 8 gangen.. :o bunkeren en genieten dus!

wowwwwww die wijde pullups nog :eek:

netjes hoor

heel veel plezier met het verrassingsdiner.
Klinkt als smullen!!

Flinke training zo in de vroegte, en mooie (v)prs. Eetse/genietse

Flinke train! Dat waren meer dan 8 gangen in the gym. Dan heb je de 8 gangen vanavond wel verdiend!

wowwwwww die wijde pullups nog :eek:

netjes hoor

heel veel plezier met het verrassingsdiner.
Klinkt als smullen!!
Ja ik was ook verbaasd dat het nog lukte... maar 4 de setje zat er niet meer in. :o
Ik ga zeker smullen. Is echt zalig eten daar. Misschien zit de eed in thaise groene curry er weer bij. :D
Maar wat het ook is het is altijd goed!

Flinke training zo in de vroegte, en mooie (v)prs. Eetse/genietse
Dank je. :) ga ik zeker doen!

Flinke train! Dat waren meer dan 8 gangen in the gym. Dan heb je de 8 gangen vanavond wel verdiend!
Yep. Is ook gewoon zo lekker als je zonder op de klok te kijken kan trainen. :)
hahahaha.. nou ja.. verdiend?? Het is gewoon erg lekker! Mooie cheat in ieder geval... dinertje past prima in mijn bulk. ;)

Die pull ups aan het eind van je training, petje af!! ^^

Netjes hoor Marina! Pittige gewichten allemaal...

Nog gefeliciteerd met je nieuwe job Marina.

Nog steeds iets teveel willen hé jij..:rolleyes:
Ik had je destijds iets gezegd over t aantal oefeningen hé..
Maar goed, moet je zelf maar aanvoelen maar teveel uitputten gaat niet per definitie betekenen meer spiergroei.
Tis soms echt beter om aantal oefeningen standaard wat lager te houden en soms een uitschieter te hebben;)

Hoe zit het inmiddels met het aankomen??

Die pull ups aan het eind van je training, petje af!! ^^
Yep.. kon het niet laten. :o Dank je.

Netjes hoor Marina! Pittige gewichten allemaal...
Nog gefeliciteerd met je nieuwe job Marina.

Nog steeds iets teveel willen hé jij..:rolleyes:
Ik had je destijds iets gezegd over t aantal oefeningen hé..
Maar goed, moet je zelf maar aanvoelen maar teveel uitputten gaat niet per definitie betekenen meer spiergroei.
Tis soms echt beter om aantal oefeningen standaard wat lager te houden en soms een uitschieter te hebben;)

Hoe zit het inmiddels met het aankomen??
Dank je missH. :) het bevalt goed maar is echt bere druk. Veel werk en verbeteringen mogelijk dus de eerste paar jaar zit er nog wel veel werk in om alles goed draaiend te krijgen.

Ja.. ik wil nog steeds teveel... :o Maar gisteren was een beetje uitzondering. De hele week moet ik op de klok letten dus gisteren even lekker uit mijn dag gegaan. Vandaag weer kort en alleen benen gedaan.
Ik weet dat té veel niet goed is. Dus als ik me ook moe voel pas ik alles aan.

Het aankomen.. tja.. ik schommel.. heel langzaam lijkt er wel wat bij te komen maar het is niet om naar huis te schrijven. Mogelijk krijg ik binnenkort wat hulp erbij.

okee, nou als je maar goed naar jezelf luisterd dat is in deze sport het allerbelangrijkste!
Doe je best ;-)

okee, nou als je maar goed naar jezelf luisterd dat is in deze sport het allerbelangrijkste!
Doe je best ;-)
Ik luister echt wel steeds beter naar mijn lichaam. Als ik het niet red pas ik het aan. Soms een set minder.. soms ook gewoon een spiergroep verplaatsen dus maar 1 spiergroep ipv 2. Ik leer wel.. al is het langzaam. :o

Gisteravond lekker uit eten geweest. Was luxe lekker en erg veel. 6 gangen en nog de amuse en hapjes ervoor. :o was zoooo lekker en laat thuis. Hier staat een deel van het diner. was vooral veel vlees/vis. :)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/post-maaltijden-pics-323275/index445.html
Redelijk geslapen. 4 uur achtereen.. en dan vanmorgen toch 7:00 wakker. Dus een beentraining eruit geknald. Dat ging echt lekker!! zal vast het eten van gisteren en iets betere slaap zijn geweest. :rolleyes:

Alleen blijft het gewoon balen dat ik qua gewichten faal op mijn linker arm/schouder... :(
Kan er niets aan doen... maar ben wel tevreden met mijn training. Zeker met de squats.. is me nl sinds ik weer 40 uur per week werk niet zo goed gegaan!

Benen/kuiten

squat
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x40 kg
8x50 kg ging beter dan van de week
4x55 kg (VPR) voor te eerst weer sinds ik werk 55 kg gered.. en nu 1 rep meer als de laatste keer!

front squat
2x6x30 kg
2x6x35 kg Ging best lekker maar wel zwaar na gewone squats

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg
6x65 kg (PR +5 kg) :heart: the feel in those hammies! echter ik verlies vorm door krachtverlies links... :(

Hip trust op body bow Benen waren al best lam.. :o
2x10x60 kg
10x70 kg
10x75 kg (PR +5 kg)

lying leg curl
8x10kg
8x15kg
8x20kg
8x21kg(PR +1 kg) mini PR maar toch.. :o

leg extension
8x50kg
8x55kg
8x60kg
8x65kg lukte vorige keer net aan. Nu ging hij beter. Hell yeahhh!

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
10x40kg
10x45kg
10x50kg
8x52,5kg (PR +2,5 kg) alleen nu begint de rol op mijn knieen wel erg veel pijn te doen.. daardoor maar 8 reps.. :(

kuiten op leg press
15x237,5 kg
15x247,5 kg
15x257,5 kg
15X267,5 kg (PR+2,5 kg) full stack + 7,5 kg losse blokken.

was echt op.. maar dacht het moet gewoon....

DB walking lunges ipv legpress.. laatste tijd bevalt dit me beter... lekker zwaar
1x16x13 kg (PR +1 kg)
1x18x13 kg (PR +1 kg)2 passen meer. Ze zaten me uit te dagen door te gaan... dat laat ik niet op me zitten. :D
2x16x13 kg (PR +1 kg)

Toen was ik echt leeg. Morgen bicepjes.. straks naar Ikea.

Als je door krachtverlies moet inleveren op je vorm met de sldl..dan weet je wel wat te doen hé...
Gewicht eraf..
je kan het met het halter alleen nog zwaar maken, squeeze those hammies..hou m even vast en knijpen..that does the trick

Vergeet t helemaal te zeggen, maar ondanks je weinige slaap..train je wel goed dame!

Als je door krachtverlies moet inleveren op je vorm met de sldl..dan weet je wel wat te doen hé...
Gewicht eraf..
je kan het met het halter alleen nog zwaar maken, squeeze those hammies..hou m even vast en knijpen..that does the trick

Vergeet t helemaal te zeggen, maar ondanks je weinige slaap..train je wel goed dame!
Ik weet het. Ik wilde eens zien wat die 65 kg zou doen. Ben du bij rep 6 gestopt omdat het ten kostte van mijn vorm ging. Ik zat al heel lang vast op 60 kg. Maar ik weet nu dus dat dit door mijn schouder de max is.. Dus inderdaad meer squeezen... eventueel wat meer reps of dropset proberen. Zoiets. Er zijn genoeg manieren om het zwaarder te maken. Misschien deficit doen.

Dank je. Dat slapen blijft een probleem. Alhoewel ik sinds ik werk wel ietsje beter lijk te slapen. Zegt mijn mannetje ook. Ik hou nog altijd hoop. :)

Yep.. kon het niet laten. :o Dank je.

Dank je missH. :) het bevalt goed maar is echt bere druk. Veel werk en verbeteringen mogelijk dus de eerste paar jaar zit er nog wel veel werk in om alles goed draaiend te krijgen.

Ja.. ik wil nog steeds teveel... :o Maar gisteren was een beetje uitzondering. De hele week moet ik op de klok letten dus gisteren even lekker uit mijn dag gegaan. Vandaag weer kort en alleen benen gedaan.

Ik weet dat té veel niet goed is. Dus als ik me ook moe voel pas ik alles aan.

Het aankomen.. tja.. ik schommel.. heel langzaam lijkt er wel wat bij te komen maar het is niet om naar huis te schrijven. Mogelijk krijg ik binnenkort wat hulp erbij.

Hoeveel dagen train je nu per week dan?

De voeding deed zijn werk aan de PR's te zien ;).

Hoeveel dagen train je nu per week dan?
Nog steeds net zoveel als ik je in al die tig berichtjes waar je dat in gevraagd heb al heb geantwoord. ;)

De voeding deed zijn werk aan de PR's te zien ;).
Yep... denk het wel... samen met wat meer slaap vermoed ik zo.. Of het moet toeval zijn maar dat denk ik niet.

Had je niet kunnen zeggen dat het zo niet lekker voor je werkt?
nja... had denk ik niet veel uitgemaakt... was er snel klaar mee en een andere spotter was er niet...

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Erg druk op werk. Liep dus wat uit en ook weer manueel therapie dus zeer korte train. 45 min en weer weg.. Maar al met al voelde het wel lekker.

Biceps/abs/ fysio schouders gisteren (woensdag)

chin ups
4x10x BW opwarmen

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg
8x40kg
8x50kg
8x50kg (VPR)

DB curl (alternating)
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg

concentration curl zittend
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg (PR +1 kg) laatste rep forced met wat hulp van mijn andere hand...

side raise
8x4kg
8x5kg
8x6kg
8x6kg (VPR ) wel erg zwaar voor links

front raise
8x5kg
8x6kg
8x7kg met moeite... :o
8x5kg wilde een rep out doen.. maar links faalde.. :(

staand bent over side raise met DB
8x5kg
8x6kg
8x7kg
8x7kg (VPR)

side bends
2x10x10kg
2x10x15kg

Lying leg raises
4x15

russian twist
4x20x5 kg (1 rep = links+recht)

Toen snel shake in de auto en naar manueel therapie. Moet zeggen dat dit wel goed gaat. Ben al 1 week niet meer duizelig geworden met autorijden en zitten. :) Woensdag MRI om te zien waar het krachtverlies links nu vandaan komt.. als dat al vastgesteld kan worden...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven