Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
okee, nou als je maar goed naar jezelf luisterd dat is in deze sport het allerbelangrijkste!
Doe je best ;-)

En naar anderen luisteren af en toe (zoals Ms H) ;)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Pics van restaurant zien er heerlijk uit. Bordje van hoofdgerecht is hilarisch (hier lag die :) )

• Topic Starter Topic Starter
En naar anderen luisteren af en toe (zoals Ms H) ;)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Pics van restaurant zien er heerlijk uit. Bordje van hoofdgerecht is hilarisch (hier lag die :) )
Dat klopt.. MissH moest en moet me zo nu en dan even remmen. :o

Yep het was zalig.. maar we zaten zo te kletsen en genieten dat ik opeens dacht.. gut geen foto gemaakt. :o

Poeh, ik zou het niet in drie kwartier kunnen laten passen, je gaat als een train door de gym denk ik :o.

Poeh, ik zou het niet in drie kwartier kunnen laten passen, je gaat als een train door de gym denk ik :o.
Nou dat valt wel mee hoor. Beetje korte pauzes gehouden. :o

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Lange dag op werk. Er zitten gewoon te weinig uren in een dag. :o
Maar goed daarna toch hele programma gedaan. Mannetje ging uit eten dus heb gewoon wat later gegeten en makkelijk. Ging redelijk. Goeie spotter dit keer dus wat langer over BP en incline BP gedaan.

Borst/Triceps

Flat BP
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x35kg
3x40 kg alleen... + 5x40kg met zeer lichte spot.. alleen 2 vingertjes. Voelde de spanning goed op mijn borst
3x40 kg alleen zonder spot

Incline BP
8x15 kg stang opwarmen
8x25kg
8x30kg
7x35kg
5x37,5kg (VPR)
3x40kg waarvan 1 met zeer lichte spot... mini VPR

Incline DB press
8x11kg
8x12kg
8x13kg
8x14kg ging wel moeizaam na maxen op BP :o

Incline DB fly's
8x10 kg
8x11 kg
8x12 kg
8x12 kg

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
8x60kg
dropset 15x40kg, 15x30kg, 25x20kg... leeg

Dips between barsvoor t eerst weer in weken... en geen last van mijn schouder
8xBW
2x7xBW
8xBW

rope push down
10x10kg
8x15kg
8x20kg
dropset 8x15kg, 10x10kg, 12x5kg ... leeg

straight bar cable push down 30 sec pauze tussen sets
8x1okg
8x15kg
8x20kg
8x22,5kg (PR +1,5 kg)

rope overhead triceps extension staand
12x10 kg
12x12,5kg
10x15kg ... toen was het op.. zat geen 4 de set meer in...

triceps waren leeg... :o

Goede training weer!
Bench gaat super zo te zien.

Goede training weer!
Bench gaat super zo te zien.
Dank je. :)
Yep.. goede spotter en BP gewicht is weer terug op max en dan gaan voor VPR's he!
Als er iemand achter je staat te "schreeuwen" dat je door moet gaan en zijn handen uitsteekt als je echt faalt... dan moet je wel en dat helpt me echt! :)

Hey marina toch ff vraagje. Groei je nu wel goed op deze high volume trainingen? Ik zat toevallig naar een filmpje te kijken van een pro physique dame en die is maar 30-45 min in de gym te vinden. Alleen werksets muv de eerste set.

Het blijft sowieso uitvogelen wat werkt en wat niet werkt. Elke spiergroep is ook weer anders. Gevoelsmatig zou ik meer rust pakken en minder volume (maar meer werksets). Dan zou de eerste lichtere set hoger in reps zijn en daarmee ook een effectieve set. Na 4 van zulke werksets red je ook niet zoveel oefeningen :)

Laatst bewerkt:
Fijne dips, een goed teken dat je geen last hebt van je schouder!
Je hebt je borst weer flink te pakken gehad, heerlijk om de dag zo af te sluiten ^^.

Hey marina toch ff vraagje. Groei je nu wel goed op deze high volume trainingen? Ik zat toevallig naar een filmpje te kijken van een pro physique dame en die is maar 30-45 min in de gym te vinden. Alleen werksets muv de eerste set.

Het blijft sowieso uitvogelen wat werkt en wat niet werkt. Elke spiergroep is ook weer anders. Gevoelsmatig zou ik meer rust pakken en minder volume (maar meer werksets). Dan zou de eerste lichtere set hoger in reps zijn en daarmee ook een effectieve set. Na 4 van zulke werksets red je ook niet zoveel oefeningen :)
Het lijkt erop dat ik minimaal groei... maar meer of minder sets maakt dus niet uit. Hiervoor trainde ik veel korter en met een volledige split en kwam ik niets aan.. Nu is het wel minimaal.. maar ik word wel sterker.

Ik heb een tijdje alleen maar werksets gedaan na opwarmen. Dan kon ik inderdaad minder oefeningen... Maar toen stond ik helemaal stil in groei.. al werd ik wel sterker.. Ik snap mijn lijf niet helemaal... :(
Wish I did...

Fijne dips, een goed teken dat je geen last hebt van je schouder!
Je hebt je borst weer flink te pakken gehad, heerlijk om de dag zo af te sluiten ^^.
Yep... dips gingen best lekker weer!
Het is gewoon lekker na een enorme drukke dag even lekker verstand op nul en dat uurtje voor mezelf te kunnen pakken. :)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Het blijft druk op werk. Wel veel leuke projecten maar van inwerken komt nog niet veel. :o
Maar was toch wel weer wat later op de sportschool.. maar wel lekker getraind.. had aan het eind nog zin om door te gaan maar genoeg is genoeg. Rust is ook belangrijk

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull down wijd
8x27,5 kg
8x32,5 kg
8x37,5 kg
8x42,5 kg (PR +1,5 kg) Wel met licht achterover hangen.

pull down smal hammer grip
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
8x45 kg (PR +2,5 kg) Ook met licht achterover hangen.. maar lekker gespannen gevoel in mijn rug.

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
8x31 kg
8x36 kg
8x41 kg
7x46 kg (Mini PR +1 kg)

BOR
10x30 kg
8x40 kg
8x45 kg
8x45 kg

DB one arm row
8x12 kg
8x13 kg
8x14 kg
8x14 kg (VPR) maar wel erg zwaar

MP seated
8x15 kg
8x20 kg
8x25 kg
8x30 kg
5x32,5 kg ... rep 5 heeft de spotter minimaal geholpen...

side raise staand
8x4 kg
8x5 kg
8x6 kg
8x6 kg (VPR)

rear deltoid cable raise (gewicht is per zijde in de cable cross over)
2x8x20 kg
2x8x22,5 kg Erg zwaar en moeizaam. :o

shruggs
8x18 kg
8x20 kg
2x8x22 kg (PR +2 kg)

Pull ups wijd Toch effe zien wat ik er nog uit kan krijgen ....
7x
7x
6x

Ging lekker. :)

Net gestemd en nu naar het ziekenhuis voor de MRI....

Hi

Je trainingen gaan mooi zo te zien. Zie ook af en toe wat op je fb voorbij komen. Nice avatar ook!

Hi

Je trainingen gaan mooi zo te zien. Zie ook af en toe wat op je fb voorbij komen. Nice avatar ook!
Heeee Welkom terug!

yep het gaat lekker! Al zeggen velen dat ik beter minder volume en minder oefeningen kan pakken... Misschien toch maar overwegen.... Ik ben er gewoon niet uit wat mijn lijf nu het beste toekomt.

Dank je:)

Dank idd volume wel verlagen. Je kan altijd proberen. Niet te snel willen en wel even volhouden.
Hoe gaat het met de voeding?

Ik heb eerder lager volume gedaan.. en niet alle spiergroepen 2 x per week... maar dat leverde toen niets op.. maar we zullen zien. Verandering kan misschien nu wel werken.

Voeding gaat op zich goed. Alleen hoe meer ik eet hoe meer ik naar het toilet moet. :o maar gewicht wil niet zo mee.. :(

Minder sets doen. Reps lijkt me prima.

Meer eten kan idd last geven. Kwestie van doorzetten (tenzij je al klachten had natuurlijk) heb ook tijdje slecht gegeten en als ik weer begin echt opgeblazen.

Dat klopt.. MissH moest en moet me zo nu en dan even remmen. :o

Yep het was zalig.. maar we zaten zo te kletsen en genieten dat ik opeens dacht.. gut geen foto gemaakt. :o

Ja maar doe je er ook wat mee als ik je 'probeer' te remmen, want dat zie ik dus niet echt terug..

Ik heb je destijds een opzetje gegeven maar jij hebt overal het maximale ingevuld.
Ik train natuurlijk al dik 12jr, dat is wel een verschil..lieve Marina..
Je doet nog steeds te veel oefeningen..

Je hoeft niet alsnog die pull ups er achteraan te plakken..dan wissel je die de volgende training weer voor een andere oefening.
Je kan niet altijd alle oefeningen doen:p

Ik slaap voldoende, heb genoeg % dat zijn al 2 hele belangrijke aspecten in de wereld van het BB.
Jij hebt veel moeite om echt goed aan te komen en ook het slapen is best nog wel een issue.. dus liever een oefening eraf..dat zou best eens beter kunnen werken lieve schat;)

Minder sets doen. Reps lijkt me prima.

Meer eten kan idd last geven. Kwestie van doorzetten (tenzij je al klachten had natuurlijk) heb ook tijdje slecht gegeten en als ik weer begin echt opgeblazen.
Ik ga mijn training aanpassen ja... Moet even nog zien wat en hoe. Ben ermee bezig. Denk volgende week starten.

Ik heb niet zozeer last van het meer eten. Heb gewoon rustig doorgegeten moet alleen nog wat meer worden. Het is gewoon dat ik meer naar de wc moet hoe meer ik eet. Niets geen last verders hoor.Viel me alleen op.. :o

:) komt goed!

Ja maar doe je er ook wat mee als ik je 'probeer' te remmen, want dat zie ik dus niet echt terug..

Ik heb je destijds een opzetje gegeven maar jij hebt overal het maximale ingevuld.
Ik train natuurlijk al dik 12jr, dat is wel een verschil..lieve Marina..
Je doet nog steeds te veel oefeningen..

Je hoeft niet alsnog die pull ups er achteraan te plakken..dan wissel je die de volgende training weer voor een andere oefening.
Je kan niet altijd alle oefeningen doen:p

Ik slaap voldoende, heb genoeg % dat zijn al 2 hele belangrijke aspecten in de wereld van het BB.
Jij hebt veel moeite om echt goed aan te komen en ook het slapen is best nog wel een issue.. dus liever een oefening eraf..dat zou best eens beter kunnen werken lieve schat;)
KLopt.. ik ben een beetje te erg doorgegaan.. Toen ik nog hele dagen thuis zat kon het wel. Maar nu moet ik echt een en ander aanpassen. Ik ben toen omdat ik zoveel thuis zat voor het maximale gegaan..
Maar je hebt gelijk.. ik mis nog veel... en dat is slaap en vet%...

Het is alleen zo dat ik zo opleef van trainen. En als ik dan bezig ben opeens barst van de energie.. Kop leegmaken van werk speelt er ook wel bij mij. Maar ik moet wat bijstellen. Gewoon eens kijken wat minder doet. Ben ermee bezig. Ga er denk ik na het weekend mee starten.
Misschien weer eens 5x5 en wat minder oefeningen... Het blijft toch een beetje zoeken wat wel en niet werkt. Ik zoek gewoon iets wat werkt bij mijn lijf en massa opbouw geeft.

dank je. Ik weet dat je gelijk hebt. Dus moet er nu ook echt wat mee doen. 40 uur per week werken erbij vergt toch wel wat meer. Ook al zit ik nog best veel op kantoor.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Was moe vandaag.. beetje koud.. was eigenlijk beentrain dag.. maar kon het niet opbrengen. Morgen maar zien of het lukt. Vandaag wel even kop leeggemaakt en alleen wat biceps en buik gepakt.. met 35 min weer weg.. :o

Biceps/abs

chin ups
4x10x BW opwarmen

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
8x30kg
8x40kg
8x50kg
8x52,5kg (PR +2,5 kg)

DB curl (alternating)
8x7kg
8x8kg
8x10kg
8x10kg (VPR)

concentration curl zittend (1 kg hoger begonnen)
8x8 kg
8x9 kg
8x10 kg
8x10kg (VPR) laatste rep forced met wat hulp van mijn andere hand...

side bends
4x10x15kg (VPR)

Lying leg raises
4x15

scharen
4x20

Lekkere training marina, pr en vprs, je overhead cable curls zijn sterker als de mijne :D

:eek: die cable biceps curls.
Doe ze maar op 4.5kg in mijn gym.

Verder eens wat miss h ook zegt. Doet nu teveel en levert je niets op. Minder oef iets minder sets en goed eten.

Haha ik moet lachen om je Marina, je bent eigenwijs.
Herkenbaar ;)

Klote dat je zo slecht slaapt, des te meer respect voor wat je allemaal doet.

Je bent een topper !! (p.s. ik ga vanaf volgende week toch maar 2x p.w. de sportschool bezoeken voor de benen)
Succes !

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven