- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Lekkere training marina, pr en vprs, je overhead cable curls zijn sterker als de mijne![]()

Denk dat het wel mee zal vallen als jij onze cross over zou gebruiken. 
Wat ik al zei. cross over hangt ook helemaal van het apparaat af he!die cable biceps curls.
Doe ze maar op 4.5kg in mijn gym.
Verder eens wat miss h ook zegt. Doet nu teveel en levert je niets op. Minder oef iets minder sets en goed eten.

Ja ik ben stront eigenwijs..Haha ik moet lachen om je Marina, je bent eigenwijs.
Herkenbaar
Klote dat je zo slecht slaapt, des te meer respect voor wat je allemaal doet.
Je bent een topper !! (p.s. ik ga vanaf volgende week toch maar 2x p.w. de sportschool bezoeken voor de benen)
Succes !

ik doe mijn bestJa.. ben ik ook dankbaar voor.. dat ik vrij was kon ik wel zoveel doen. Maar ik merk dat 40 uur per week werken (vaak wat meer) en ook de positieve spanning van alles ook zijn impact heeft. Ik zal wat aan moeten passen denk ik wel.ik denk dat je Miss H dankbaar mag zijn voor de wake-up call
je hebt twee tegenstrijdige doelen met je trainen:
één is massa en vetpercentage gainen
twee is afleiding, koppie leegmaken, stress tegengaan
die tweede stond even voorop, wordt tijd om dit om te wisselen![]()

Ik kon niet meer. leek wel of alles af was.. benen compleet leeg.. heel gek.. Heb dus wel wat gedaan maar op zeer laag gewicht en uiteindelijk maar afgedruipt naar huis.. Kon na die eerste set wel janken.. waar ik zondag alles nog hoog kon pakken was het nu niets meer.. 
Het is inderdaad wel veel ja... net 3 weken in een nieuwe baan en trainen erbij en ik heb denk ik toch wat onder de leden... Dus even relax dagje. Choco zit er elke dag wel wat van bij.Lieverd. Het was de afgelopen weken ook allemaal wel erg veel he! Denk dat je er verstandig aan doet dat je morgen idd een " denk aan jezelf dag" er van maakt. Lekker relaxed dagje ervan maken. Btje chocolade erbij.. Hahahah

Er is gewoon veel veranderd... in ene van 3 maanden geen werk naar wel weer werken.. En dan zo een harde training.. Het is de combi en ook het niet helemaal lekker zijn wat het gewoon even te zwaar maakt. Eerst even goed bijkomen. Dan lekker er weer tegenaan en gewoon even wat minder. Als ik maar bouw dan is het goed. Dan kan wss ook wel met wat minder trainen. Misschien zelfs wel beter ook.Snap ook niet hoe je het doet. Zoveel werken en zulke trainingen. Imo niet vol te houden.
Weekend lekker je rust nemen![]()

ik moet mijn lijf ook kans geven te herstellen.Ik ga niet elke dag... maar ik wil denk ik gewoon te graag bouwen. Toen ik nog hele dagen vrij was kon het wel... maar nu met ruim 40 uur werken gewoon niet meer. Ik moet het aanpassen..... dus werk aan de winkel.Je lijf heeft idd rust nodig.
Ik ging ook liefst elke dag maar geleerd nu echt wel naar mijn lijf te luisteren. Dat betekent dan avondje op de bank. Ook niets mis mee.
Succes met maken van je nieuwe schema

was opeens op.. alle energie was in 1 klap weg...

Dank je.
Ik hoop gewoon dat ik het eruit kan slapen zeg maar. Rust nemen en daarna weer ertegenaan kan.

Dat lijkt me stug op zo een laag gewicht... toen ik nog op mijn oude gewicht zat van 53 kg (voor mijn ziekte)had ik echt veel meer massa...Zou het misschien kunnen zijn dat je aan je maximale spiergroei zit (genetisch)?
Dan kan je trainen hoe je wilt, kort, lang, hoog volume, laag volume, etc, maar op is op!
Dat lijkt me stug op zo een laag gewicht... toen ik nog op mijn oude gewicht zat van 53 kg (voor mijn ziekte)had ik echt veel meer massa...
Muuuuhhh, dat is heel flink balen.. Beterschap meisje, neem de rust en de tijd, herstellen gaat boven alles! x
Ik ga niet elke dag... maar ik wil denk ik gewoon te graag bouwen. Toen ik nog hele dagen vrij was kon het wel... maar nu met ruim 40 uur werken gewoon niet meer. Ik moet het aanpassen..... dus werk aan de winkel.
Nou ja.. toch maar even een zeer matige training posten.. Heb me dan ook vooral op techniek gefocussed.. maar zelfs daarmee voelden de gewichten (die ik allemaal al veel lichter had gepakt) nog als veel te zwaar...
Benen/kuiten
squat
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x40 kg Hier was het dus al over...was opeens op.. alle energie was in 1 klap weg...
8x50 kg met soms even 2 tellen pauze
SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
4x8x50 kg (normaal ging ik tot 65 kg... )
front squat
4x6x30 kg
Hip trust op body bow afgelopen zondag was het nog 75 kg...
2x10x50 kg
2x10x60 kg
lying leg curl en deze ging weer wel..
8x10kg
8x15kg
2x8x20kg
kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand!
10x35kg
10x40kg
10x45kg
10x50kg
leg extension
8x50kg
8x55kg
2x8x60kg (de 65 kg lukte echt niet... )
Walking lunges en kuiten legpress maar gelaten. Benen waren te lam.. Ik was leeg...
opdrukken
3x10 en dat ging weer wel...
Nou ja.. was dus flut maar meer zat er niet in. Was dus snel weer weg. Omdat het niet ging ook vaak korte pauzes genomen. Met 45 min weg..
Yep inderdaad VVM.
Ik snap dat spiergroei een keer ophoudt.. maar ik verwacht dat niet op mijn gewicht om eerlijk te zijn....
Dat zou dan betekenen dat om op mijn oude gewicht terug te komen ik alleen maar vet zou kunnen opbouwen.. dat lijkt me stug... toch?

Ja maar doe je er ook wat mee als ik je 'probeer' te remmen, want dat zie ik dus niet echt terug..
Ik heb je destijds een opzetje gegeven maar jij hebt overal het maximale ingevuld.
Ik train natuurlijk al dik 12jr, dat is wel een verschil..lieve Marina..
Je doet nog steeds te veel oefeningen..
Je hoeft niet alsnog die pull ups er achteraan te plakken..dan wissel je die de volgende training weer voor een andere oefening.
Je kan niet altijd alle oefeningen doen
Ik slaap voldoende, heb genoeg % dat zijn al 2 hele belangrijke aspecten in de wereld van het BB.
Jij hebt veel moeite om echt goed aan te komen en ook het slapen is best nog wel een issue.. dus liever een oefening eraf..dat zou best eens beter kunnen werken lieve schat![]()