Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Mooie hardcore training weer Marina!
Rustdagen echt gebruiken om te rusten he, i am watching you..![]()
ook al ging het niet helemaal lekker!

Welkom terug dan maar.Hey op een of andere manier had ik geen abbo meer. Raar. Je gaat lekker lees ik.

Tut tut tut, zaterdag was geen rustdag he..;-)
hahaha.. dank je meid.
het moet doorgaan he.. ook als het niet helemaal lekker gaat kan ej nog wel die spieren goed prikkelen. 
Was rustdag.. Ben niet in de gym geweest.

alleen die gekneusde teen ben ik niet zo blij mee. Dat kost me mijn evenwicht. 
hahaha.. dank je meid.het moet doorgaan he.. ook als het niet helemaal lekker gaat kan ej nog wel die spieren goed prikkelen.
hahaha juist! en hoe is het gegaan met je teen![]()

Teen doet wat lastig.. maar ik kon mijn evenwicht nog houden vandaag hoor.

Rust is inderdaad niet te onderschatten. Ik ga de komende tijd proberen een half uurtje eerder naar bed te gaan. Merk echt dat ik meer rust nodig heb.Precies, rust is absoluut niet een te onderschatten factor..
Je onderhoud zal ook flink stijgen nu je weer werkt, benieuwd wat voor invloed het gaat hebben! Als je korter kan trainer en tegelijkertijd je TDEE stijgt omdat je weer werkt zal je wel weer opnieuw moeten puzzelen wat voeding betreft..Zegt deze dame hier.. Ik weet het, ik weet het..
Lekker blijven eten!!![]()

Teen doet wat lastig.. maar ik kon mijn evenwicht nog houden vandaag hoor.
Goed zo! geen gewiebel dus![]()
Nope.. gelukkig niet...

the feel in those hammies!

Na squat dacht ik wat een K training... Maar nu ik terugkijk.. denk dat ik nog best tevreden mag zijn.

Nou dat hoop ik ook.. ga er vroeg in.Lekker volume weer zeg, wat zal jij lekker slapen zo!

Dank je.

Dank je.Mooi volume! Zie het actief zijn op je werk als een goede warming up voor een knallende training, maar zo te zien doe je dat eigenlijk al.

nou... ik vind zelf dat het beter kan. Maar goed ik ga rustig door.Gaat nog steeds lekker hier zo te zien!Goeie traininng.

Zal later wel even posten.weet je inmiddels al wat meer van.

dus geen PR's en beetje frustie... Wel paused BP geprobeerd.. das best zwaar...
triceps zaten wel goed vol..
ik faal op links.. daarom gestopt.. 

Baaled wel want vorige keer 3x40 gehaald..