- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt.daar draait het toch ook om. Dat je iets gedaan hebt en even je zinnen hebt verzet... dat is ook al heel wat
![]()

en hij haalde me over toch 42,5kg te laden voor BP .. redde 1 rep alleen en tweede met lichte spot. Daarna nog een keer herhaald en weer 1 x alleen en tweed ekeer met lichte spot.
Voor mijn gevoel een vette PR aan het einde van de dag. 

laatste 2 reps beetje assist met andere hand.
nu hieronder even de training!
dus gestopt... Yep het si heel leuk en uitdagend.. en mega druk nu mijn medewerkers ziek/afwezig zijn.. Mag ik alles morgen en vrijdag alleen doen en weet nog bijna niets.. wordt mijn vuurdoop.klinkt leuk, uitdagen, druk, gewaardeerd en ontzettend waardecol wat je gaat doen
van cortisol weet ik niets helaas...succes ermee

Thanks.
ben er erg blij mee!Yep het gaat lekker. Misschien dat die warme maaltijd voor het trainen het hem toch doet.Hatseflats, ik bedoel maar.. Ondanks de nieuwe drukke bedoening toch maar mooi toppers van trainingen neerzetten..!![]()

Ja het is super leuk en heel druk.Fijne uitdaging dus, je nieuwe baan!
Gek dat je cortisol zo hoog is... teveel stress kan het opwekken lees ik en ook worden korte (!) trainingen aangeraden en max 2 dagen opeenvolgend, dan rustdag. Inderdaad kunnen slaapproblemen daar goed mee samenhangen. Word je nog verder onderzocht?

Zal me wat worden. was best een leuke drukke dag. Toch even kort getraind daarna en het ging in mijn ogen echt wel lekker. 

na 3 maanden ochtend training te hebben gedaan met benen kon ik 3x55 kg squatten.. Nu na een dag veel lopen kwam ik met moeite aan de 8x50 kg... En moest zelfs soms tussendoor effe pauze houden. Dat viel me toch wel tegen...
Maar ik denk dat ik na zo een drukke dag niet mag klagen... op zich... 
the feel in those hammies!

Het is inderdaad even wennen ja... Een hele dag lopen en bezig zijn en daarna trainen is toch wel even anders dan rustig opstaan trainen en rest van de dag beetje rustig aan doen.Het is echt even wennen hè.. Lastig om een nieuw ritme te vinden en vooral wennen aan de energiebalans die je nu hebt. Uiteraard logisch dat je 's avonds na een werkdag minder energie hebt om te knalen, en dat is even balen. Moet nu direct terugdenken aan mijn eerste weken stage.. Moest mezelf werkelijk naar de gym slépen! Geef hoofd en lijf de tijd er aan te wennen, en die deze en andere trainingen vooral als me-time.
En trouwens.. Ondanks de drukke werkdagen zet je echt nog steeds erg sterke trainingen neer! Petje af mevouw Knaller!![]()

Dank je.

Dank je. Nou het is wel te merken. Alles is van 4x10 naar 4x8 reps gegaan en ook wat op kracht in moeten leveren... Maar ik denk dat ik niet ontevreden mag zijn.Flink geknald weer. Ik kan nog niet merken dat het volume echt minder is sinds je nieuwe baan.
Dank je.Super zeg je bench press pr en ook lekkere trainingen weer![]()

Moet daar echt wat aan doen... Ja.. het kwam gewoon even zo uit.Te veel kletsen is af en toe ook wel een lekker, moet kunnen hoor.
En verstandig dat je chin ups hebt aangepast vanwege je schouder!
Een krachtige training, prima om zo het weekend in te luiden!![]()

Toen de caddy halen. 2 ritjes. 1x bank en 1 x 2 stoelen. En toen zat ik me te irriteren... die K 3 zits zou dan t/m donderdag in huis moeten blijven en dan kan je je kont niet keren. Dus eerst de oude 2 zitter in de container gedumpt bij het grofvuil.. Toen met zijn 2 en de 3 zits rechtop door ed deuren gemanouvreerd.. deur eruit moeten halen.. in de caddy geschoven en met open deuren naar de kringloop gebracht. Waren we daar maar van af.. Maar dat gesjouw heb ik wel gemerkt. Vannacht geen oog dichtgedaan. pijn in mijn schouder en beide handen steeds in slaap... zelfs op mijn rug liggend
daarbij nog mijn grote teen gekneusd.. met de 2 zitter verslepen kwam die op mijn teen...
dus ja.. niet echt lekker..
Maar het is af en het zit lekker! 
maar omdat ik niet gemaxt had op flat BP kon dat dus wel op incline en DB press. Dus al met al ben ik niet ontevreden en na het trainen minder pijn! Daar ben ik dus heel blij mee!
)
ga er ook nooit op maar ja.. je moet wat.. ging dus bagger...
maar goed.. toen was het wel de eerste oefening.. nu de 5 de dus mag ik niet klagen.. denk ik 
brandde echt zo hard.. 
Dank je.Damn wat een volume!! Echt super die incline bench, je gaat mooi vooruit!

Yep.. in het weekend kan het nog he!
Zal dit weekend weer worden want mogelijk kan ik vrijdag niet trainen. Nu al zin in.. ochtend train zaterdag en daarna 6 gangen verrassingsdiner 
Dank je!

Dus lekker trainen daarna om even mijn kop leeg te krijgen. Ik was wel wat moe en ook nog wat last van mijn arm/schouder van het slepen.. Komt wsss vanuit mijn nek volgens de manueel therapeut vanaaf.... Maar train ging dus iets minder maar heb gewoon gegeven wat ik kon.