AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
klinkt leuk, uitdagen, druk, gewaardeerd en ontzettend waardecol wat je gaat doen :thumb:

van cortisol weet ik niets helaas...succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
;) daar draait het toch ook om. Dat je iets gedaan hebt en even je zinnen hebt verzet... dat is ook al heel wat :o
Dat klopt. :)

vandaag ook mega druk.. maar een super lekkere training gehad. Ondanks heel de dag druk te zijn ging het opvallend goed. Mijn spotter bood zich aan :D en hij haalde me over toch 42,5kg te laden voor BP .. redde 1 rep alleen en tweede met lichte spot. Daarna nog een keer herhaald en weer 1 x alleen en tweed ekeer met lichte spot. :D Voor mijn gevoel een vette PR aan het einde van de dag.

Zo effe trains van gisteren en vandaag loggen. :)

wow gave pr

hnnnggg benchgainssss

Gisteren na eerste werkdag zoveel indrukken opgedaan dat ik het er even uit moest gooien. Lichte training. De biceps die ik bij afgelopen training niet had gedaan. Was wel lekker om even verstand op nul te trainen. Oh ja.. vanaf nu alles op 4x8 ipv 4x10

daarna manueel therapie gehad en duizeligheid lijkt minder. Hij heeft me wel flink afgebeuld.. :o

Biceps/abs/ fysio schouders gisteren (maandag)

chin ups
9x BW+5 kg (VPR)
3x8x BW+5 kg

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg
10x32,5kg
8x40kg
8x42,5kg

DB curl (alternating)
8x6kg
8x7kg
8x8kg
8x9kg

concentration curl zittend alles 1 kg hoger begonnen
8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg(PR +1kg) wel enorm zwaar... :o laatste 2 reps beetje assist met andere hand.

EZ-bar 21 ers
15 kg
17,5 kg
2x20 kg

side raise
2x10x3kg
2x8x4kg pfff.. blijft lastig met links.. hij wil echt niet. :(

front raise
2x8x3kg
2x8x4kg

incline lying D shoulder raise
10x6kg
10x7kg
8x8kg (PR)
8x8kg (PR)

side bends
2x10x10kg
2x10x15kg

Lying leg raises
4x15

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

wow gave pr

hnnnggg benchgainssss

hahaha. Dank je. :) nu hieronder even de training!

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Borst/Triceps Vandaag (dinsdag)

Incline BP Omgewisseld met Flat BP die was nl bezet
8x15 kg stang opwarmen
8x25kg
8x30kg
8x35kg
5x37,5kg geen spotter..

Flat BP
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x35kg
5x40 kg 3x Alleen! 2x met zeer lichte spot.. was eigenlijk alleen vingertje om te geleiden. Hij bood zich aan. :D
2x42,5 kg (PR) 1 alleen, tweede lichte spot. Spotter had me overgehaald dit te proberen.
2x42,5 kg (PR) 1 alleen, tweede lichte spot. hij wilde dat ik het nog een keer probeerde. :D

Incline DB press
8x10kg
8x11kg
8x12kg
8x13kg

cable cross over high gewicht is per zijde
10x40 kg
10x50kg
8x60kg
8x65kg (PR +1,5 kg)

Incline DB fly's
8x9 kg
8x10 kg
8x11 kg
8x12 kg

Dips between bars elleboog wilde echt niet meer.. dus op BW gehouden..
8x BW --> au.. schouder.. :mad: dus gestopt...

rope push down
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg
8x21kg (PR +1 kg)

straight bar cable push down
10x13,5kg
8x16 kg
8x21kg
5x23,5kg (+1 kg PR)

rope overhead triceps extension staand
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg (PR +1 kg)
7x17,5kg (PR +1 kg)

DB pull over
3x8x18kg

Hatseflats, ik bedoel maar.. Ondanks de nieuwe drukke bedoening toch maar mooi toppers van trainingen neerzetten..! ;)

Fijne uitdaging dus, je nieuwe baan!
Gek dat je cortisol zo hoog is... teveel stress kan het opwekken lees ik en ook worden korte (!) trainingen aangeraden en max 2 dagen opeenvolgend, dan rustdag. Inderdaad kunnen slaapproblemen daar goed mee samenhangen. Word je nog verder onderzocht?

klinkt leuk, uitdagen, druk, gewaardeerd en ontzettend waardecol wat je gaat doen :thumb:

van cortisol weet ik niets helaas...succes ermee
Yep het si heel leuk en uitdagend.. en mega druk nu mijn medewerkers ziek/afwezig zijn.. Mag ik alles morgen en vrijdag alleen doen en weet nog bijna niets.. wordt mijn vuurdoop. :o

wow gave pr

hnnnggg benchgainssss
Thanks. :) ben er erg blij mee!

Hatseflats, ik bedoel maar.. Ondanks de nieuwe drukke bedoening toch maar mooi toppers van trainingen neerzetten..! ;)
Yep het gaat lekker. Misschien dat die warme maaltijd voor het trainen het hem toch doet. :)

Fijne uitdaging dus, je nieuwe baan!
Gek dat je cortisol zo hoog is... teveel stress kan het opwekken lees ik en ook worden korte (!) trainingen aangeraden en max 2 dagen opeenvolgend, dan rustdag. Inderdaad kunnen slaapproblemen daar goed mee samenhangen. Word je nog verder onderzocht?
Ja het is super leuk en heel druk.
Het gekke is juist dat toen het geprikt was ik vrij was en niet gestresst was.. dus ik snap het niet. Mij trainingen zijn nu max 1 uur... en het slapen kan ermee samenhangen.. Er wordt niet verder gezocht. Ik heb dit op eigen houtje laten onderzoeken omdat de huisarts niet meewerkte.... kost al genoeg ook.. :(

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Drukke dag op het werk.. 1 zieke medewerkster en de andere is morgen en overmorgen vrij.. daar gaat mijn inwerken dus.. meteen in het diepe en 2 dagen alleen. :p Zal me wat worden. was best een leuke drukke dag. Toch even kort getraind daarna en het ging in mijn ogen echt wel lekker. :)
Ben ook hier weer van 4x10 naar 4x8 gegaan.

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

Pull ups wijd
9x (VPR)
8x
7x
7x

pull down wijd
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg (+1,5 kg) laatste 2 reps met naar achteren hangen. Kan dus beter.

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
7x45 kg (+1,5 kg) Was net té zwaar... niet helemaal netjes. Volgende keer toch weer iets terug.

BOR
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
8x45 kg

DB one arm row
8x11 kg
8x12 kg
8x13 kg
8x14 kg (PR +1 kg)

MP seated geen spotter
8x15 kg
8x20 kg
8x25 kg
7x30 kg
3x32,5 kg op rep 4 faal. :mad:
Vind deze toch wel een beetje als VPR tellen. Eerste keer 7x30 met erachteraan de 32,5 kg. Had dat nog nooit gedaan.

side raise staand
8x3 kg
8x4 kg (+1 kg)
2x7x5 kg (+2 kg) wel erg zwaar vooral met links

front raise staand
8x3 kg
8x4 kg
8x5 kg (+1 kg)
8x6 kg (+2 kg) wel erg zwaar met links weer... en moest bij laatste 2 reps even 2 tellen pauze houden..

shruggs omgedraaid met rear deltoid cable raise. Die was bezet...
8x15 kg
8x16 kg
8x17 kg
8x18 kg (+1 kg) t gaat weer iets beter

rear deltoid cable raise (gewicht is per zijde in de cable cross over)
2x8x20 kg
2x8x22,5 kg (PR +1,5 kg) Erg zwaar en moeizaam. :o

Drukke dag op werk en best veel gelopen.. dat merk je dus wel met benen trainen. :o na 3 maanden ochtend training te hebben gedaan met benen kon ik 3x55 kg squatten.. Nu na een dag veel lopen kwam ik met moeite aan de 8x50 kg... En moest zelfs soms tussendoor effe pauze houden. Dat viel me toch wel tegen... :( Maar ik denk dat ik na zo een drukke dag niet mag klagen... op zich...

Biceps maar even gelaten voor wat het was. Na benen was ik echt wel af. :p

Benen/kuiten

squat
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x40 kg
8x50 kg ging erg zwaar soms tussendoor effe op adem komen.

front squat
2x6x30 kg
2x5x35 kg Ging best lekker maar wel zwaar na gewone squats

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
8x45 kg
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg weer gelukt!! :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow Benen waren al best lam.. :o
8x60 kg
8x65 kg
2x8x70 kg (VPR)

lying leg curl
8x10kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg (VPR 1 repje meer... )

leg extension
8x47,5kg
8x52,5kg
8x57,5kg
8x62,5kg (PR +1,5 kg) Zwaar...

walking lunges ipv legpress.. had ik geen zin in. :o
4x16 passen met 12 kg DB's

kuiten zittend 2 sec op, 1 sec vasthouden en 2 sec neer, 30 sec pauze tussen de sets.. brand! :fire:
10x35kg
10x40kg
8x45kg
8x50kg

kuiten op leg press
12x230 kg
12x242,5 kg
12x252,5 kg
12X262,5 kg (PR+2,5 kg)

Het is echt even wennen hè.. Lastig om een nieuw ritme te vinden en vooral wennen aan de energiebalans die je nu hebt. Uiteraard logisch dat je 's avonds na een werkdag minder energie hebt om te knalen, en dat is even balen. Moet nu direct terugdenken aan mijn eerste weken stage.. Moest mezelf werkelijk naar de gym slépen! Geef hoofd en lijf de tijd er aan te wennen, en die deze en andere trainingen vooral als me-time.
En trouwens.. Ondanks de drukke werkdagen zet je echt nog steeds erg sterke trainingen neer! Petje af mevouw Knaller! :D

Toptraining weer! Zijn er nog rustdagen over? :cool:

Flink geknald weer. Ik kan nog niet merken dat het volume echt minder is sinds je nieuwe baan.

Super zeg je bench press pr en ook lekkere trainingen weer:D

Het is echt even wennen hè.. Lastig om een nieuw ritme te vinden en vooral wennen aan de energiebalans die je nu hebt. Uiteraard logisch dat je 's avonds na een werkdag minder energie hebt om te knalen, en dat is even balen. Moet nu direct terugdenken aan mijn eerste weken stage.. Moest mezelf werkelijk naar de gym slépen! Geef hoofd en lijf de tijd er aan te wennen, en die deze en andere trainingen vooral als me-time.
En trouwens.. Ondanks de drukke werkdagen zet je echt nog steeds erg sterke trainingen neer! Petje af mevouw Knaller! :D
Het is inderdaad even wennen ja... Een hele dag lopen en bezig zijn en daarna trainen is toch wel even anders dan rustig opstaan trainen en rest van de dag beetje rustig aan doen. :o
Ik heb overigens geen moeite om te gaan trainen. Ik heb er gewoon zin in na een dag werken.. alleen ja... door het bezig zijn lever je wel wat in.. minder reps en toch net wat minder aan gewichten kunnen pakken. Training doet me echt even tot mezelf komen. Even mijn hoofd leegmaken.
Dank je.. Mevrouw toppertje! ;)

Toptraining weer! Zijn er nog rustdagen over? :cool:
Dank je. :)
Morgen.. dan moeten we 2 banken hier wegslepen en de nieuwe halen. Dus caddy gehuurd en zien hoe het gaat.

Flink geknald weer. Ik kan nog niet merken dat het volume echt minder is sinds je nieuwe baan.
Dank je. Nou het is wel te merken. Alles is van 4x10 naar 4x8 reps gegaan en ook wat op kracht in moeten leveren... Maar ik denk dat ik niet ontevreden mag zijn.

Super zeg je bench press pr en ook lekkere trainingen weer:D

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Gisteren geen biceps gedaan... dus ach.... effe kop leegmaken na zo een eerste week werken.. dus even snel een zeer klein uurtje gepakt waarin ik veel teveel heb staan kletsen. :o
Heb niet gemaxt en door wat last van mijn schouder chin-ups even niet weighted gedaan..

Biceps/schouders (fysio gericht)

chin ups
4x10 BW kort pauze

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
8x30kg
8x32,5kg
8x40kg
8x45kg (+2,5 kg)

DB curl (alternating)
8x6kg
8x7kg
8x8kg
8x9kg
8x10kg (+1 kg) wel erg zwaar.. maar had even langer pauze... teveel kletsen. :o

concentration curl zittend
8x6 kg
8x7 kg
8x8 kg
8x9 kg wel enorm zwaar... links liet het hier afweten.. :(

side raise
8x3kg
8x4kg
2x8x5 kg (VPR)

front raise
8x3kg
8x4kg
8x5kg
8x6kg erg zwaar

lying incline bent over side raise raise
3x8x7kg

shruggs DB
8x15kg
8x16kg
8x17kg
8x18kg

side bends eerste buikoefening deze week... ook laatste.. :o Moet daar echt wat aan doen...
2x10x10kg
2x10x15kg

Te veel kletsen is af en toe ook wel een lekker, moet kunnen hoor ;).
En verstandig dat je chin ups hebt aangepast vanwege je schouder!
Een krachtige training, prima om zo het weekend in te luiden! :D

Te veel kletsen is af en toe ook wel een lekker, moet kunnen hoor ;).
En verstandig dat je chin ups hebt aangepast vanwege je schouder!
Een krachtige training, prima om zo het weekend in te luiden! :D
Ja.. het kwam gewoon even zo uit. :o
Ik moet mijn schouder even rust geven.. heb dat wel gemerkt ja... Maar op zich as het wel een lekkere training. Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Gisteren was me het dagje wel. Rustdag.. maar toch wel bezig geweest.
De bank vervangen. Dat betekende een 2 zits bank en 2 stoelen halen. De oude 2 zitter afvoeren naar het grofvuil en de 3 zits wilde ik verkopen maar lukte niet dus zou ik donderdag af laten halen. Maar alles ging anders.
Ik had een caddy gehuurd... Dus opgestaan aangekleed en toen mannetje aan het aankledem was vast de 2 zitter naar de voordeur gesleept en iemand van buiten geplukt en die vast naar buiten gegooid. :D Toen de caddy halen. 2 ritjes. 1x bank en 1 x 2 stoelen. En toen zat ik me te irriteren... die K 3 zits zou dan t/m donderdag in huis moeten blijven en dan kan je je kont niet keren. Dus eerst de oude 2 zitter in de container gedumpt bij het grofvuil.. Toen met zijn 2 en de 3 zits rechtop door ed deuren gemanouvreerd.. deur eruit moeten halen.. in de caddy geschoven en met open deuren naar de kringloop gebracht. Waren we daar maar van af.. Maar dat gesjouw heb ik wel gemerkt. Vannacht geen oog dichtgedaan. pijn in mijn schouder en beide handen steeds in slaap... zelfs op mijn rug liggend :( daarbij nog mijn grote teen gekneusd.. met de 2 zitter verslepen kwam die op mijn teen... :o dus ja.. niet echt lekker..:rolleyes: Maar het is af en het zit lekker! :D
Slecht geslapen dus.. veel last van mijn schouder.. 4:00 nog wakker en 6:00 eruit.. dus toch maar even gaan trainen en ook dat werd een zooitje.. de flat BP steeds bezet... dus alles door elkaar gedaan en aan het eind nog even flat BP op een andere bench.. was smaller en geen lage positie om te racken.. en ook nog eens aan het einde.. dus die ging flut. :o maar omdat ik niet gemaxt had op flat BP kon dat dus wel op incline en DB press. Dus al met al ben ik niet ontevreden en na het trainen minder pijn! Daar ben ik dus heel blij mee!

Borst/Triceps

Incline BP Flat BP bezet
8x15 kg stang opwarmen
8x25kg
8x30kg
8x35kg
6x37,5kg geen spotter..
3x40 kg (PR!!!) laatste ging scheef en kwam er iemand aan. Ik zei nee en kon hem zelf terugleggen. :D

Incline DB press
8x10kg
8x11kg
8x12kg
8x13kg
8x14kg (PR +1 kg) zwaar maar echt gaaf!!

Incline DB fly's
8x9 kg
8x11 kg (10 was bezet... dus maar geskipt.. :D)
8x12 kg
8x12 kg (VPR)

DB pullover Flat BP nog steeds bezet :mad:
8x16 kg
8x17 kg
2x8x18 kg Netjes en langzaam uitgevoerd. voelde borst en triceps goed.

Flat BP andere bench... smaller... geen lage rackmogelijkheid.. klote ding.. :mad: ga er ook nooit op maar ja.. je moet wat.. ging dus bagger...
8x20 kg stang opwarmen
8x30kg
8x35kg
5x35 kg en het was echt op.. dat terwijl ik al eerder 3x40kg en 1x42,5kg had gedaan.. :( maar goed.. toen was het wel de eerste oefening.. nu de 5 de dus mag ik niet klagen.. denk ik :o

cable cross over high gewicht is per zijde
8x40 kg
8x50kg
8x60kg
8x62,5kg effe 2,5 kg lager.. was een beetje leeg...

Dips between bars
geskipt ivm last schouder.
Daarbij waren mijn triceps al aardig vol... dus focus op techniek en steeds 30 sec pauze tussen sets gepakt bij triceps.

rope push down
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg

straight bar cable push down
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg
8x20kg

reverse straight bar cable push down
8x10kg
8x12,5kg
8x15kg
8x17,5kg :fire: brandde echt zo hard.. :o

rope overhead triceps extension staand
8x10kg
8x12,5kg
2x8x15kg echt leeg....

Damn wat een volume!! Echt super die incline bench, je gaat mooi vooruit!

Hier worden veel pr's gezet in de vroege morgen.

Ennnnn wederom een knaller!! :D

Damn wat een volume!! Echt super die incline bench, je gaat mooi vooruit!

Hier worden veel pr's gezet in de vroege morgen.
Yep.. in het weekend kan het nog he! ;) Zal dit weekend weer worden want mogelijk kan ik vrijdag niet trainen. Nu al zin in.. ochtend train zaterdag en daarna 6 gangen verrassingsdiner :D

Ennnnn wederom een knaller!! :D
Dank je! :)

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Drukke dag met veel geregel. Ook gehoord dat ik vrijdag in Duitsland zit bij de leverancier van een deel van onze nieuwe productie lijn... Kortom alles lijkt te gaan lopen maar het is een chaos. :o Dus lekker trainen daarna om even mijn kop leeg te krijgen. Ik was wel wat moe en ook nog wat last van mijn arm/schouder van het slepen.. Komt wsss vanuit mijn nek volgens de manueel therapeut vanaaf.... Maar train ging dus iets minder maar heb gewoon gegeven wat ik kon.

Rug/schouders

rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

Pull ups wijd
8x
7x
7x
7x

pull down wijd
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg laatste 2 reps met naar achteren hangen....

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
8x45 kg (VPR) Was wel erg zwaar...

BOR
8x30 kg
8x35 kg
8x40 kg
9x45 kg repje meer.. was de tel kwijt. :o

DB one arm row
8x11 kg
8x12 kg
8x13 kg
8x14 kg toch volgende keer 15 kg proberen.

MP seated geen spotter
8x15 kg
8x20 kg
8x25 kg
8x30 kg (VPR ook al was het maar 1 repje meer... )
4x32,5 kg (VPR +1 rep) op rep 5 faal. :mad:

side raise staand
8x3 kg
8x4 kg
8x5 kg (VPR)
8x6 kg(PR +1 kg) wel erg zwaar vooral met links. Laatste 2 reps 1 sec pauze

front raise staand
8x4 kg
8x5 kg
2x8x6 kg (VPR nu 2 sets op 6 kg)

rear deltoid cable raise (gewicht is per zijde in de cable cross over)
2x8x20 kg
2x8x22,5 kg Erg zwaar en moeizaam. :o

shruggs
8x16 kg
8x17 kg
8x18 kg
8x20 kg (PR +2 kg) 19 kg bestaat dus niet.. dat laat ik dus niet op me zitten dus 20 kg gepakt. :D

Toen shake in de auto en door naar manueel therapie.

Mooie hardcore training weer Marina!
Rustdagen echt gebruiken om te rusten he, i am watching you..;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven