Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk wil ik door met gasgeven.. maar ik moet verstandig zijn en mezelf even inhouden.....Daar baal ik soms wel van. Maar ik moet zeggen dat ik evengoed voldaan ben als ik getraind heb ... ook al voelt het als té weinig.. soms is minder juist meer.. dat moet ik me dan ook maar voorhouden he. :o

Geestelijk gaat het al een stuk beter nu ik mijn nieuwe baan heb. Het is retedruk.. maar ook leuk en het geeft voldoening. Beter slapen is voor mij 4 uur achtereen zo 1 a 2 x per week. ;) Het is voor een ander zeer weinig.. maar het is voor mij heel veel. :)

Het minder trainen en anders trainen went vanzelf wel.
Ben ook van bijna elke dag naar soms maar 2x in de week trainen gegaan tot uiteindelijk niks. Oké had geen keuze maar alles went;) je hebt een doel voor ogen en daar ga je voor. Gewoon geduld proberen te hebben.

Eigenlijk wil ik door met gasgeven.. maar ik moet verstandig zijn en mezelf even inhouden.....Daar baal ik soms wel van.

Niet 'even', less is more moet simpelweg je nieuwe levensmotto worden!

Je moet niet uitgeput en doorgemangeld de sportschool verlaten, maar vol inspiratie en met zin in je volgende workout.

;)

Je moet niet uitgeput en doorgemangeld de sportschool verlaten, maar vol inspiratie en met zin in je volgende workout.

;)

Inderdaad!!

En daarnaast is t alles behalve "less"
40 uur werkweek is al n hele fulltimw workout [emoji6]

Het minder trainen en anders trainen went vanzelf wel.
Ben ook van bijna elke dag naar soms maar 2x in de week trainen gegaan tot uiteindelijk niks. Oké had geen keuze maar alles went;) je hebt een doel voor ogen en daar ga je voor. Gewoon geduld proberen te hebben.
Het zal ook wel wennen. Het is gewoon even omschakelen.
Ik zal proberen geduld op te brengen voor mijn doel. ;) Ben al lang bezig en ik heb een lange adem. Dus ik zet wel door. :)

;)
Ik zeg even.. maar dat is meer ed uitdrukking.. je moet zoiets minimaal een 6-8 weken proberen wil je wat weten he. Ik ga gewoon voor een training met voldoening.. ipv kapotgaan.
Ik heb inderdaad dus nu al zin in de volgende training. :D

Inderdaad!!

En daarnaast is t alles behalve "less"
40 uur werkweek is al n hele fulltimw workout [emoji6]
Valt wel mee hoor. het is veel kantoorwerk. ;)
Maar het is zeker less! Maar als het maar resultaat oplevert he!

Maar ehm.. wel apart dat jij dat zegt.. met je bijna elke dag full body trainen. ;)

was me het dagje wel.. stroomstoring waar velen meer last van zullen hebben gehad.. Maar pffff.. wel gek als in ene een complete fabriek stil valt... alle stoom, verwarmingsketels, persen en gietlijnen vallen uit.. maar ook alle leidingen die verwarmd zijn met tracing.. kortom.. fabriek stil en alle leidingen verstopt... zijn nu nog bezig met terug opstarten al vanaf 12:00... Dus gaat nog wel een paar uur duren ook..

Eén voordeel... ik kon echt niets doen op het werk.. dus ben om 11:00 maar richting gym gegaan om in het ijzer gaan hangen. daar heb je geen stroom voor nodig. :p Lekker getraind en bij laatste oefening sprong alles weer bij dus laatste set gelaten en snel terug naar het werk. dan een uurtje langer doorgewerkt maar wel een lekkere training in een half donkere gym. :D

Eigenlijk wil ik door met gasgeven.. maar ik moet verstandig zijn en mezelf even inhouden.....Daar baal ik soms wel van. Maar ik moet zeggen dat ik evengoed voldaan ben als ik getraind heb ... ook al voelt het als té weinig.. soms is minder juist meer.. dat moet ik me dan ook maar voorhouden he. :o Geestelijk gaat het al een stuk beter nu ik mijn nieuwe baan heb. Het is retedruk.. maar ook leuk en het geeft voldoening. Beter slapen is voor mij 4 uur achtereen zo 1 a 2 x per week. ;) Het is voor een ander zeer weinig.. maar het is voor mij heel veel. :)

Ja dat is klote slecht slapen, heb zelf in het verleden 4,5 jaar gedialyseerd.
Hele nachten wakker, er was geen slaapmiddel tegen bestand.

Gaat inmiddels gelukkig wat beter nog niet top, maar ben tevreden.
Op den duur wen je eraan hé.

Hoop voor jou dat er verandering in komt :o

Wat zijn de gainz in gewicht tot nu toe ivm met je nieuwe dieet en nieuwe trainingsschema? En hoeveel winst verwacht je na die 6-8 weken ? :rolleyes:

Ja dat is klote slecht slapen, heb zelf in het verleden 4,5 jaar gedialyseerd.
Hele nachten wakker, er was geen slaapmiddel tegen bestand.

Gaat inmiddels gelukkig wat beter nog niet top, maar ben tevreden.
Op den duur wen je eraan hé.

Hoop voor jou dat er verandering in komt :o
Pfff... das ook zwaar zeg met dialyse... Kan me voorstellen dat dat ellende geeft met slapen.
Gelukkig gaat het beter met je. Ik kan wel wat meer gebruiken maar ben al blij dat het zo nu en dan 4 uurtjes op een nacht is. Het went inderdaad. Al hoop ik dat het nog wat kan verbeteren

Wat zijn de gainz in gewicht tot nu toe ivm met je nieuwe dieet en nieuwe trainingsschema? En hoeveel winst verwacht je na die 6-8 weken ? :rolleyes:
Ben net 1 week bezig....dan kan je nog niet veel zeggen he. ;) Gainz voor nu zijn nog 0... Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. De tijd zal het uit moeten wijzen.. al zal het maar 0,5-1 kg zijn in die 8 weken... das al meer dan het was.... met mijn lijf weet ik gewoon niet wat ik kan verwachten... :( wist ik het maar...

Al is er na enkele weken nog helemaal geen 'gain', maar wel een lichaam wat in balans is, betere slaap en een goed gevoel dan is het meeste al gewonnen. Spiergroei volgt dan ook wel... ;)

Vandaag manueel therapie gehad. Ook al zegt de neuroloog er is niets veranderd met mijn hernia het is toch duidelijk dat de uitval er wel mee te maken heeft. De manueel therapeut heeft het me uitgelegd. Een MRI is statisch. maar als hij mijn hoofd in een bepaalde positie draait voel ik de kracht in mijn arm afnemen. Een hernia zegt dus op zich niet veel al je statsisch kijkt maar je moet kijken naar de bewegingen die je maakt. Juist door de beweging drukt de hernia tegen de zenuw of komen de wervels dichter bij elkaar wat de beknelling kan geven. De manueel therapeut zei dat je eigenlijk een MRI dynamisch moet kunnen maken. Dan pas zie je wat het doet met een zenuw en uitval. De uitval komt dus wel degelijk door de hernia/vernauwing en wordt dynamisch getriggerd. Ik heb wat oefeningen meegekregen en moet vooral op houding letten. Voor nu is het 2 a 3 maanden aankijken want hij kan er verder niets aan doen. Wordt het erger dan moet ik me weer melden. Maar voor nu is het opletten met houding en vooral de spieren zo sterk mogelijk maken met trainen.

Vandaag weer lekker rug getraind.. was nog wel erg moe van zaterdag en het niet slapen door pijn in mijn nek.. maar na het trainen alweer een stuk minder last van mijn nek. 50 min klaar training. Kort en krachtig.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Al is er na enkele weken nog helemaal geen 'gain', maar wel een lichaam wat in balans is, betere slaap en een goed gevoel dan is het meeste al gewonnen. Spiergroei volgt dan ook wel... ;)
Daar ga ik dan ook gewoon voor. :) Pijn in mijn nek wordt door trainen in ieder geval minder! Dat is al winst. Ik hoop alleen toch ook wel op wat spiergroei. ;)

Naar zeg dat je nog steeds zo'n last van je nek hebt.
Rustig blijven doorgaan. Gaat het niet ivm pijn of slecht geslapen dan lekker thuis blijven;)

Mijn nek is gekomen door een stel K stoeltjes in Ahoy.
Als ik ga trainen wordt de pijn juist minder. Dus lekker trainen met voldoende rust! En dan zien wat het oplevert. :)
Gisteren was ik dus bek af en ben ik thuis gebleven. Vandaag werken en daarna kort getraind.. en pijn is zo goed als weg!

pfft, jeetje, blijft niet meevallen met die uitval.

Merk je trouwens nu je fulltime werkt ook weer meer trek?

Vervelend zijn zulke dingen.
Zit je trouwens ook veel te werken?

Mooi dat je je rust momenten goed pakt nu; )

pfft, jeetje, blijft niet meevallen met die uitval.

Merk je trouwens nu je fulltime werkt ook weer meer trek?
Tja.. de uitval is mogelijk blijvend. Dus blijven trainen. Het is met vlagen.
Yep. :) heb ook wat uitgebreid.

Vervelend zijn zulke dingen.
Zit je trouwens ook veel te werken?

Mooi dat je je rust momenten goed pakt nu; )
Ja momenteel is het ook veel zitten.. moet veel uitwerken en opzetten. Vorige werk was veel meer lopen.
Ik heb gelukkig wel een goede stoel nu.
Yep.. Rust = groeien ... hoop ik in ieder geval. :)

Oh top. Als je stoel maar goed zit.

Wist anders nog wel iets voor je voor rechter houding. Kun je op elke stoel leggen. 25 a 30 euro.

Oh top. Als je stoel maar goed zit.

Wist anders nog wel iets voor je voor rechter houding. Kun je op elke stoel leggen. 25 a 30 euro.

Lordose steun toevallig? Die heb ik nl zowel thuis als in de auto al en ook op werk. Maar in de nieuwe stoelen op het werk zit er al een in. :)

Lordose steun toevallig? Die heb ik nl zowel thuis als in de auto al en ook op werk. Maar in de nieuwe stoelen op het werk zit er al een in. :)

Ehhm geen idee. Kwam hem op cursus tegen bij hulpmiddelen centrum. Geen idee meer wat de naam is. Zal morgen es opzoeken. Kan maar zo zijn wat jij zegt.

Korte en krachtige training, sounds good to me :).
Enne.. Het blijft wederom tobben.. Gelukkig gaat het inmiddels wel beter met je nek!!
Stapje voor stapje blijven bezien :).

Yep.. Rust = groeien ... hoop ik in ieder geval. :)

Rust, intensieve training én ruim voldoende (hoogwaardige) voeding zorgt voor hypertrofie (tot de genetische limiet). Vergeet ook niet dat je - als vrouw - nauwelijks tot geen spiermassa aanzet onder een bepaald vetpercentage (14%). Zaak is volgens mij dan ook om ruim boven je onderhoud te eten. 100 gr eiwit en veel koolhydraten en vetten.

Om kcal inname hoog te houden veel noten, brood (zonder korst) met roomboter en pindakaas en je kan overwegen om regelmatig op de dag een eetlepel Witsenburg en/of Udo's Choice olie te nemen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven