SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.
ik doe mijn bestDat mijn hormonen overhoop liggen zal wel zo zijn mijn lage vet%....Dat je geen spiermassa pakt komt imo omdat je een veel te laag vetpercentage hebt. Spieraanmaak heeft te maken met hormonen, te laag vetpercentage heeft te maken met hormonen 1 + 1 = 2
Ik denk dat je véél meer moet eten om resultaat te krijgen. Wat ook wel blijkt want je bent totaal niet zwaarder geworden, geen spier, maar dus ook geen vet.
Nou is de juiste hoeveelheid voedseliname natuurlijk nogal individu afhankelijk, de ene persoon zal zwaarder worden van weinig voedsel terwijl de andere bergen voer mag wegslikken. Maar ik ben toch wel benieuwd hoeveel kcal jij minimaal dagelijks wegwerkt, eiwit, kh en vet..?

Tja.. ik wil bouwen en eet ook echt wel best veel.Met bovenstaande eens. Meer vetpercentage erbij zal zeker helpen met opbouwen.
2 weken is aardig kort. Geef het de tijd. Je staat al een poos stil en natuurlijk weer wat afgevallen. Je lichaam moet wennen.
Bedenk alvast waar je iets bij kan voegen aan carbs en vetten.
Zou met 2 weken weer kijken en dan zou je kunnen gaan verhogen.
Hoeveel rust neem je trouwens tussen de sets met trainen?
Geniet van de paasdagen![]()
rijst en vetten zijn al geupt. 
Ik eet nu wel flink hoor.Sluit me helemaal aan bij Eleiko en Natty! Geef het tijd, flink eten, niet te lang trainen en voldoende ruimte en tijd nemen om te herstellen.. Stukje bij beetje ga je er komen. x

maar ik hou me aan mijn rustdagen.
ben geen opgever!
Ik kan niet echt fatsoenlijk foto's maken...Maak je ook regelmatig foto's? Anders gewoon front en back op foto zetten kan ook zonder pose. Elke 2 of 4 weken en kijken of je dan verschil ziet. Wel denken om zelfde afstand/plaats natuurlijk. Zult vast verschil zien.
---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------
Waauw super zo'n tas! Erg handig.
.. heb er net een paar geprobeerd te maken.. zie niet veel verschil... Doe het ook vaak niet omdat ik geen verschil zie in de spiegel.. misschien toch maar eens goed gaan doen en aan mannetje vragen om het te doen. Misschien zo als ik durf eens wat plaatsen..
is wel groot en zwaar. Maar moet binnenkort ook 2 dagen voor werk weg. En gluten/lactose vrij eten is in Duitsland wat lastig.. kan ik mooi een en ander meenemen.Doe je goed Marleentje!Goed bezig! Als ik beter ben ga ik ook weer knallen
nice! 

Doe je goed Marleentje!
zo de paas weer bijna overleefd.. alleen de fondue straks nog.![]()
Vandaag wel even lekker kunnen trainen en goed borst en biceps aangepakt.
BP nu op 37,5 kg en dan 4 sec omlaag en 2 sec op.. dat is echt zo zwaar.. 3x7 reps.. pfff.. valt tegen. Als je doorgaat dan lukte de 42,5 kg met 2 repjes nog wel.. maar met de langzame excentrische beweging valt het tegen hoeveel gewicht je nog kan pakken.
Daarna incline DB press met 12 kg DB's ging erg lekker. Heb nog een paar korte setjes gefreestyled omdat ik nu even wat tijd had. Dus wat incline Fly's met 10 kg en cable cross over met 60 kg. Ook vooral focus op excentrische beweging heel langzaam. Dus brandde lekker allemaal.
Daarna nog wat biceps gedaan en met barbell curl zag je zo de aders oppoppen.nice!
Toch 2 setjes overhad biceps curl gedaan met 40 kg.. komt er een kerel achter me staan en wijst me op mijn biceps peak en zegt "kijk zo hoort het". Toch wel een keer lekker om een compliment te krijgen.
Kortom.. net aan 50 minuten getraind maar voldaan naar huis gegaan.
Nu fondueen.![]()
Ja je merkt echt dat je in moet leveren als je langzaam terug gaat. Maar het effect en branden.. oef..Ja groot verschil maakt dat je langzamer terug gaat.. doe dat eens 15 reps en je krijgt een mega pomp
Ik moest van mn coach zo trainen en het helpt echt om massa te bouwen. Ik doe er nu nog een extra squeeze bij *gaat goed pulldowns, curls*. Staat alleen minder mooi in mn log, moest echt in gewicht omlaag
altijd leuk complimenten![]()
Dat voel je wel. 
Thanks.

Ik hoop dat het zoden aan de dijk zet.Je pakt het goed aan! Met wat aanpassingen hier en daar kan je juist optimaal gebruik maken van tijdgebrek omdat je dan gedwongen wordt je trainingen in te korten.

Yep.. dubbel genieten!

was kort.. 45 min maar wel een voldaan gevoel. Zag aders op mijn schouders.
en was nog maar met de tweede oefening bezig.. misschien was dat eerder ook al zo.. viel me alleen nu pas op.
)Ja.. was leuk...Ja nice he als je onder t trainen de aders zietZal aan t einde van mn cut nog wel stuk erger worden hehe.
Die cool bag wil ik ook hebben, super handig! Ik krijg op werk geregeld de opmerking "ik zie jou echt altijd eten!!" haha
Ik verbaas me nu ook vaak Hoe weinig eten mn collega's meenemen
maar je ziet ze bij mij helaas ook omdat ik zo dun ben.. 
en vooral in de koffie pauze op de ochtend met mijn eieren. hahhahaha.
... hij is wel een kop groter dan mij en tegen de 90 kg... zal na het werk vast nog wel flink wat ingaan. 
hahah.. dank je.Zeg, die veins zijn absoluut helemaal top, maar vergeet je niet te vermelden dat je schouder er ook goed uitziet?![]()
op de foto is het meer bedrog.... tekent mooi omdat mijn arm zo opgepompt is.. maar in t echt valt het bar tegen.. 
Dun maar krachtig... Het is niet zozeer mijn nek die niet meewerkt. Het is de uitval van mijn linkerarm door die zenuw die dwars ligt. Ik heb nl geen/bijna geen pijn in mijn nek met trainen ofzo. Alleen met lag in één houding zitten.....Dat zijn krachtige armen Marina, het blijft jammer van de nek dat je daarmee niet helemaal los kan gaan ....
Ja.. was leuk...maar je ziet ze bij mij helaas ook omdat ik zo dun ben..
Hij is echt zo handig die coolbag. Die opmerkingen krijg ik ook vaak als ik weer zit te eten.en vooral in de koffie pauze op de ochtend met mijn eieren. hahhahaha.
Dun maar krachtig... Het is niet zozeer mijn nek die niet meewerkt. Het is de uitval van mijn linkerarm door die zenuw die dwars ligt. Ik heb nl geen/bijna geen pijn in mijn nek met trainen ofzo. Alleen met lag in één houding zitten.....

Ja das echt zo triest. hahahaha... De vrouwen bij ons leven op fruit en 2 bammetjes maximaal.. en dan maar klagen.. hahahahaha..omg 1 bapao.. te erg! !
Mijn naaste collega eet in de ochtend enkel muesli, yoghurt en een stuk fruit. Als hij aan zn 2e maaltijd (lunch begint) heb ik al 3 x 600-700 kcal maaltijden op XD
en dan is het stil.. maar de reacties als je smiddags weer een warme maaltijd pakt. 
Hij is super handig! Ik ben inmiddels aardig met mijn opmerkingen terug aan het worden.Klinkt handig hoor, je cool-bag! En ik verbaas me ook altijd over het feit dat mensen meteen 'leuke' opmerkingen gaan maken als er ook maar iets een beetje anders dan anders is
Nou ja, de uitval komt toch uit een nekwervel(schijf) uiteindelijk. En ik heb begrepen dat dat je tegenhoudt om hogere gewichten te pakken, toch?
dus krijg al minder reacties.. behalve alweer eten.