AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Haha, die vraag had ik verwacht.

Volgens sommige gezondheidsfreaks bevat de korst ongezonde, ziekmakende stoffen. Best mogelijk, maar daarom raad ik Marina korsten eten niet af.

Imo moet Marina enorm veel eten om een hoger vetpercentage te krijgen en daarmee de zo begeerde spierwinst. Als je de korsten van het brood ontdoet dan kan je simpelweg meer boterhammen (met roomboter en bv pindakaas) eten. :p;)

T kan aan mij liggen .maar bij valt nog steeds t kwartje niet van de korst niet eten?? Ik bedoel dan smeer je toch gewoon extra dik je boterham..

T kan aan mij liggen .maar bij valt nog steeds t kwartje niet van de korst niet eten?? Ik bedoel dan smeer je toch gewoon extra dik je boterham..

Dat sowieso, maar in brood zitten ook kcal ;)

En aangezien een korst minder eenvoudig is weg te werken dan het lekkere zachte gedeelte kan je die korsten beter 'vervangen' voor een of twee extra korstloze boterhammen.

Ja dat kan ook..hoewel ik als ik brood eet t korstje juist t lekkerste vind:p

Less boterham is more boterhammen. :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Ehhm geen idee. Kwam hem op cursus tegen bij hulpmiddelen centrum. Geen idee meer wat de naam is. Zal morgen es opzoeken. Kan maar zo zijn wat jij zegt.
Ik ben benieuwd dan wat het is. Ik verwacht inderdaad een lordose kussen.

Korte en krachtige training, sounds good to me :).
Enne.. Het blijft wederom tobben.. Gelukkig gaat het inmiddels wel beter met je nek!!
Stapje voor stapje blijven bezien :).
Yep. Het bevalt me ook wel merk ik nu. Meer energie en vandaag ging het lekker.
Mijn nek.. ach ja.. het is gewoon iets blijvends maar ik moet blijven trainen. :) en laat ik dat nu net ook willen! ;)

Rust, intensieve training én ruim voldoende (hoogwaardige) voeding zorgt voor hypertrofie (tot de genetische limiet). Vergeet ook niet dat je - als vrouw - nauwelijks tot geen spiermassa aanzet onder een bepaald vetpercentage (14%). Zaak is volgens mij dan ook om ruim boven je onderhoud te eten. 100 gr eiwit en veel koolhydraten en vetten.

Om kcal inname hoog te houden veel noten, brood (zonder korst) met roomboter en pindakaas en je kan overwegen om regelmatig op de dag een eetlepel Witsenburg en/of Udo's Choice olie te nemen.
Ik weet het.. vet% is nog veel te laag... Ik eet ruim voldoende eiwitten en vetten. Kh zouden hoger kunnen en ben ik mee bezig.
Enne... brood gaat hem niet worden met gluten allergie en pindakaas en roomboter ook niet ivm lactose en pinda allergie. Je weet het wel te noemen he. :o
Ik eet elke dag noten en genoeg rijst/pasta/aardappelen/speltvlokken/quinoavlokken en glutenvrije havervlokken. Dus op zich kom ik wel aan mijn KH. Ik doe overigens lijnzaadolie in mijn ontbijtje en avond td.

Haha, die vraag had ik verwacht.

Volgens sommige gezondheidsfreaks bevat de korst ongezonde, ziekmakende stoffen. Best mogelijk, maar daarom raad ik Marina korsten eten niet af.

Imo moet Marina enorm veel eten om een hoger vetpercentage te krijgen en daarmee de zo begeerde spierwinst. Als je de korsten van het brood ontdoet dan kan je simpelweg meer boterhammen (met roomboter en bv pindakaas) eten. :p;)
Mits ik gee gluten/lactose en pinda allergie zou hebben he! ;) Dus kom maar op met alternatieven. Glutenrvij brood is niet te pruimen en onbetaalbaar... Helaas

Dat sowieso, maar in brood zitten ook kcal ;)

En aangezien een korst minder eenvoudig is weg te werken dan het lekkere zachte gedeelte kan je die korsten beter 'vervangen' voor een of twee extra korstloze boterhammen.
Ik vond juist de korsten zo lekker. Knapperig enzo... toen ik nog brood at en elke dag verging van de buiikpijn... :(
Ja dat kan ook..hoewel ik als ik brood eet t korstje juist t lekkerste vind:p
Ik dus ook. :D maar ik mag het niet meer... :(

Less boterham is more boterhammen. :eyebrow:
hahahah.. das waar!
:)

Glutenvrij brood is idd vrij prijzig en ik kan niet in je portemonnee kijken, dat je het niet lekker vindt mag niet uit maken toch? Alles voor het goede doel en dik belegd proef je minder brood.

Dan maar pasta met appelstroop ;)

Glutenvrij brood is heel duur zeker als je het in groet hoeveelheden zal gaan eten.. Ik ga dan inderdaad liever aan de (glutenvrije) pasta met appelstroop.... :vomit: maar in ieder geval betaalbaarder...

andere alternatieven zijn welkom:o

edit: gortepap met appelstroop ook mogelijk??

vandaag weer mijn verplichte rustdag. :sad: had zo een zin om me lekker uit te leven.. maar ik ben braaf al is dat soms best lastig. :rolleyes:

Maar morgen weer lekker benen aanpakken. Gisteren zalig borst en biceps gedaan en ging met lekkere pomp in mijn bicepjes naar huis. :)

Vandaag mag je weer :D
Geniet ervan vanavond!!

Om het wachten dragelijker te maken moet je je realiseren dat je niet groeit tijdens de training, maar tijdens rust.

Te weinig rust = geen herstel = geen groei ;)

Vandaag mag je weer :D
Geniet ervan vanavond!!
Ik train nooit in de avond he! ;) zou het niet kunnen als we pas 20:00 klaar zijn met eten. Altijd direct uit werk. Het ging best lekker alleen schoot er na 2 oefeningen kramp in mijn voorvoet... :( laatste tijd veel last van helaas... Het ging niet optimaal maar squat op 50 kg en DL op 60 kg ben ik wel tevreden mee. Zeker na een lange dag werken en veel geregel met verkeerd uitgezochte pallets in de hallen. :o

Om het wachten dragelijker te maken moet je je realiseren dat je niet groeit tijdens de training, maar tijdens rust.

Te weinig rust = geen herstel = geen groei ;)
Ik weet het :) daarom ben ik ook zo braaf. :D
Nu hopen dat ik groei. Bijna 2 weken bezig.. zal van het weekend weer es wegen en zien of het al wat aanzet. ;)

Jullie zijn goed bezig dames!!

Heb weer een lekkere week achter de rug gehad. 4 dagen goed getraind. Vanmorgen nog even rug gedaan en het voelde goed. Was kort maar lekker. Toch merk ik nog weinig. Ben nu 2 weken bezig. Minder vaak trainen, korter trainen en wat meer eten.. en geen gram erbij.. je zou denken met 2 weken zou je wat moeten merken... Maar merk nog niets helaas.. :(
Wel bij iedere training vette aderen op mijn armen... :D maar zou liever massa erbij pakken...
Nu weekend en paas en dus rust volop.. we gaan rustig door! er zal toch eens een resultaat moeten komen...

lkkr bezig zo te lezen. veins hnng

Dat je geen spiermassa pakt komt imo omdat je een veel te laag vetpercentage hebt. Spieraanmaak heeft te maken met hormonen, te laag vetpercentage heeft te maken met hormonen 1 + 1 = 2

Ik denk dat je véél meer moet eten om resultaat te krijgen. Wat ook wel blijkt want je bent totaal niet zwaarder geworden, geen spier, maar dus ook geen vet.

Nou is de juiste hoeveelheid voedseliname natuurlijk nogal individu afhankelijk, de ene persoon zal zwaarder worden van weinig voedsel terwijl de andere bergen voer mag wegslikken. Maar ik ben toch wel benieuwd hoeveel kcal jij minimaal dagelijks wegwerkt, eiwit, kh en vet..?

Met bovenstaande eens. Meer vetpercentage erbij zal zeker helpen met opbouwen.

2 weken is aardig kort. Geef het de tijd. Je staat al een poos stil en natuurlijk weer wat afgevallen. Je lichaam moet wennen.
Bedenk alvast waar je iets bij kan voegen aan carbs en vetten.
Zou met 2 weken weer kijken en dan zou je kunnen gaan verhogen.

Hoeveel rust neem je trouwens tussen de sets met trainen?

Geniet van de paasdagen:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven