- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus op die momenten beperkt het me wel in hoger gewicht pakken.
Ik hoop alleen niet dat het me gaat beletten massa op te bouwen..![]()
Thanks.

Dat denk ik niet. Spieren kunnen nl niet zien hoe zwaar een gewicht is en jij kan een licht gewicht zwaar laten voelen, voor hypertrofie is dát belangrijk. Je kan 10 kg aan laten voelen als 25. En de ene dag kan 10 kilo aanvoelen als 25 (slecht geslapen, hard gewerkt, stress).
Dat vind ik ook zo grappig aan die logjes van 'bodybuilders', vullen het gewicht in waarmee getraind is terwijl dit totaal irrelevant is.

was wel even een domper.. maar mogelijk kan hier ook wel een oorzaak voor mijn gewicht/niet aankomen in liggen 
Vandaag een lekkere training gepland. Ging redelijk en ik merk dat mijn schouder weer wat sterker wordt. Dat is wel fijn. Schouders en triceps gedaan en met 45 min weg. Was wat korter. Kreeg mijn bloeduitslagen binnen per mail.... laatste set heb ik maar laten zitten....was wel even een domper.. maar mogelijk kan hier ook wel een oorzaak voor mijn gewicht/niet aankomen in liggen
![]()

Ik hoop het... mogelijk zit hier iets in wat alles tegenhoudt... Ik hou hoop.Misschien dan iets positiefs uit een negatieve uitslag.![]()
Dank je.lkkre training.
balen van de domper hopelijk kom je nu wel wat verder. succes.
het ging wel lekker. 
Op het moment gebruik ik er geen meds voor. Het is houdbaar. Al leg ik mijn pijngrens steeds hoger. Gisteren was het net aan te doen. Bij stilzitten wordt het erger.Heb je ook medicatie voor die zenuwpijn?
Nice schouder trouwens!
Hoe gaat met voeding? Al iets aangekomen?

gaat redelijk lekker en kort maar krachtig. Vandaag wat benen gedaan. Was relatief moe en heb het maximale gegeven wat erin zat.
Dus squats op 40 kg (ipv 50 kg) en SLDL op 50 kg lekker langzaam uitgevoerd. Nog wat leg curls en kuiten gedaan en daarna even een paar setjes opdrukken (3x10) en ook met voeten op een bench zeg maar (decline push up? ) 3x8. Ging wel lekker. 
Prima training.
Benieuwd hoe alles je afgaat komende tijd succes.
Thanks.

kan het zijn omdat ik met de pil ben gestopt? Pfff.. vanaf 4:00 al wakker... Dus beneden is al gedweild. 
ach ja... ik mag met dit schema iets minder eten.. maar wel totaal anders. Ik ben benieuwd hoe het me zal bevallen in ieder geval. Mogelijk kan met deze voeding alles weer een beetje terug naar normaal gaan herstellen in mijn lijf. Ik kan nog niet 100% beginnen omdat ik nog niet alles in huis heb. Moet nog effe wat restjes opmaken en dan maandag 100% alles. Moet strikt me eraan houden om te zien wat mijn lijf doet. Ik ben erg benieuwd... Ik ga ervoor. Mijn mannetje steunt me erin maar zegt wel... eerst zien dan geloven... omdat ik al zoveel heb geprobeerd....Thanks.
Geen oog dicht gedaan vannacht..kan het zijn omdat ik met de pil ben gestopt? Pfff.. vanaf 4:00 al wakker... Dus beneden is al gedweild.
Vandaag inslaan voor mijn nieuwe voedingschema. Alles heel anders en zal wel even wennen worden. Ontbijtje van slechts 900 kcal.ach ja... ik mag met dit schema iets minder eten.. maar wel totaal anders. Ik ben benieuwd hoe het me zal bevallen in ieder geval. Mogelijk kan met deze voeding alles weer een beetje terug naar normaal gaan herstellen in mijn lijf. Ik kan nog niet 100% beginnen omdat ik nog niet alles in huis heb. Moet nog effe wat restjes opmaken en dan maandag 100% alles. Moet strikt me eraan houden om te zien wat mijn lijf doet. Ik ben erg benieuwd... Ik ga ervoor. Mijn mannetje steunt me erin maar zegt wel... eerst zien dan geloven... omdat ik al zoveel heb geprobeerd....
Ik hoop het ook. Hij denkt dat ik bepaalde voeding niet opneem en daarom zo 4 a 5 x per dag naar de wc ga..Hoop dat een nieuw dieet een ommekeer gaat zijn. En een heel stapje terug met trainen (maar wel meer gefocussed en goede vorm) gaat waarschijnlijk ook niet slecht voor je zijn.
Je moet alles uitproberen he, tot je weet wat er wel/niet goed werkt voor jou. Ben benieuwd![]()
en dat dat in combi met mijn slechte bloeduitslagen de oorzaak kan zijn van het niet aankomen. Dus het is nu even kijken hoe het gaat met andere voeding. Alle hormonen niet meetbaar..Wat was er danmet je bloeduitslagen? Maar als je minder eet en eerst niet aankwam lukt dat nu toch ook niet?
staat eerder al gemeld... Zelfs de hormonen van de pil die normaal meetbaar moeten zijn waren afwezig.. wat dus totaal niet klopt. Maar ook testosteron bijna niets... dus daarom ook geen spieraanmaak.
Als je bepaalde voeding niet opneemt kan je heel veel eten en niet aankomen. Er zijn dus een aantal zaken geschrapt om dit te bekijken. Maar er komt nog genoeg binnen hoor.. alleen het ontbijtje is al 900 kcal
das niet niks he! 
Dank je.Succes met je nieuwe dieet!
De pil kan je moe/loom maken. Geen idee of dat ook zo is met jouw bloedwaarden...

Mooi uitgangspuntNu eerst mijn lichaam proberen wat op orde te brengen.
.