AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lange train zeg...jeetjemina.

Heb je dit in een uurtje kunnen redden? :O
Maare.. Dat voelt wel lekker hè, vrijwel alles zwaarder kunnen pakken ;). Of je nou pull ups van te voren hebt gedaan of niet, het is super!!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je :)
Ja... ik moest even geremd worden. :o ken mezelf.. moet beter luisteren.

Laatste 2 dagen had ik al wat last van mijn bovenarm en schouder (zenuwpijn/branden). Was ook te merken met trainen vooral gisteren met BP. Het komt allemaal vanuit die rotnek dus maar weer een afspraak gemaakt bij de fysio (heb niet voor niets mijn pakket uitgebreid met extra fysio hiervoor...:rolleyes: )

Maar in ieder geval besloten vandaag met rug even de pull ups wijd eruit te laten. Belasting op schouder/bovenarm is dan toch wel groot en ik wil het niet verergeren.. of nog lulliger.. naar beneden fl*kkeren als ik bezig ben omdat ik grip verlies....:p

Merkte wel meteen met de verdere training dat ik gewichten hoger kon pakken omdat ik dus geen pull ups gedaan had. Op zich hierna wel een voldaan gevoel ook. Alleen balen dat ik toen ik klaar was een DB tegen mijn hand kreeg.. die K keek niet uit. Hele bovenkant van mijn hand kapot.. stuk vel weg..en goed blauw ook... :mad:

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull ups wijd superset rotator cuff oefeningen
niet gedaan ivm schouder/bovenarm.

pull down wijd superset rotator cuff oefeningen
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg (+1,5 kg) ook alleen maar omdat er geen pull ups vooraf waren. :o
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

pull down small hammergripeigenlijk een extra oefening omdat pull ups wegvielen
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg
10x37,5 kg

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x27,5 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg (+1,5 kg) ook alleen maar omdat er geen pull ups vooraf waren. :o

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x37,5 kg
10x40 kg (+2,5 kg) wss ook ivm geen pull ups

DB one arm row
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg
8x12 kg (+1 kg) wel zwaar en links niet een supergoede vorm..

MP seated die ging dus opvallend goed! ook ivm weglaten pull-ups??
10x15 kg
10x20 kg
10x22,5 kg
9x25 kg (+1 rep) was even aan het praten.. dacht toch even proberen.
5x27,5 kg (+2,5 kg) PR was wel met 2 a 3 min pauze maar toch. :)

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :D lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg.. minimaal beetje cheat bij laatste rep..
8x6 kg (+1 kg) Lichte cheat :o toch wat te zwaar...
10x4 kg strict en netjes om af te sluiten.

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x10 kg
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg en dat brandde hard!!

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg
2x10x8 kg

baalde wel van geen pull ups doen. Maar met lekker voldaan gevoel weggegaan. :)

Vervelend van de zenuwpijn, hoop dat het weer wat beter word met fysio!

Ziet er wel weer top uit, Marina..
Geduld! ;)

Vervelend van de zenuwpijn, hoop dat het weer wat beter word met fysio!

Ziet er wel weer top uit, Marina..
Geduld! ;)
Tja.. het is iets wat blijvend is. De ene keer erger dan de andere keer. Dus ik zal eromheen moeten blijven trainen en als het kan ervoor gaan.
Dank je. :)
Geduld is lastig aan te leren. :p

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Was een beetje chaotische training. Benen ging allemaal goed maar tegen de tijd van kuiten pakken om de have klap telefoon..
Normaal heb ik mijn foon nooit mee maar moest nu even omdat het belangrijk was
Hierdoor 1 oefening kuiten over moeten slaan en biceps wat kortere pauzes moeten pakken. Maar op zich wel een lekker gevoel over deze training.
In de kleedkamer 2 meiden die jaloers waren op mijn blokjes.. nou ik was jaloers op hun massa. :( Zo hebben we allemaal wat he... :rolleyes:

Benen/Biceps
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg
5x45 kg (VPR + 2 reps!) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. Bijna BW squat. :o wel parallel overigens

SLDL Ondanks dat mijn hand bovenop compleet kapot en blauw/geel/groen eruit zag door die klap van die DB gisteren kon ik toch de strap zo krijgen dat ik hem goed kon pakken. (straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x50kg, 10x60kg, 2x10x65kg Bovenin even vasthouden :D

lying leg curl
10x10kg, 10x12,5kg, 10x13,5kg 10x15kg,

leg extension
10x40kg, 10x45kg, 10x50kg, 10x50kg

en vanaf hier werd het een zooitje....

kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire:
4x20x35kg

legpress
10x120kg, 10x125kg, 10x130kg, 10x135kg

chin ups
10x 8x 9x 9x ging lekker.. VPR zaten erbij.. maar kwam ook door de langere pauzes. :o

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
2x10x30kg, 2x10x40kg

concentration curl zittend
10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x7kg

kuiten legpress en nog 1 biceps oefening laten zitten ivm tijd...

Was een beetje chaotische training. Benen ging allemaal goed maar tegen de tijd van kuiten pakken om de have klap telefoon..
Hierdoor 1 oefening kuiten over moeten slaan en biceps wat kortere pauzes moeten pakken. Maar op zich wel een lekker gevoel over deze training.
In de kleedkamer 2 meiden die jaloers waren op mijn blokjes.. nou ik was jaloers op hun massa. :( Zo hebben we allemaal wat he... :rolleyes:

Haha, ik wou net zeggen 'neem geen telefoon mee', maar toen stond het al onder de spoiler :D

Yep zo hebben we allemaal wat. Zo heb ik weer teveel van de verkeerde soort massa :P

Chin ups sterk!
Geen idee om de weerstand daarop te verhogen d.m.v. schijven of kettingen?
Zelf doe ik ze met kettingen

Whiieee, deftige training!! :D
Was het een fijn telefoontje? ???

Haha, ik wou net zeggen 'neem geen telefoon mee', maar toen stond het al onder de spoiler :D

Yep zo hebben we allemaal wat. Zo heb ik weer teveel van de verkeerde soort massa :P
Dit was even belangrijk. ;) Kon niet anders

Ja.. zo hebben we inderdaad allemaal wat ja. Maar goed.. we werken allemaal aan ons doel he! :)

Chin ups sterk!
Geen idee om de weerstand daarop te verhogen d.m.v. schijven of kettingen?
Zelf doe ik ze met kettingen
Is wel een idee. Dank je voor de tip. Ze hebben geen kettingen.
Misschien eens een belt met een schijf eraan proberen. moet ik alleen zien dat ze zo een kleine belt hebben..:o

Whiieee, deftige training!! :D
Was het een fijn telefoontje? ???
Dank je! 1 VPR maar was zo blij met die squat!
zie app. beetje dubbel nog

Tja.. het is iets wat blijvend is. De ene keer erger dan de andere keer. Dus ik zal eromheen moeten blijven trainen en als het kan ervoor gaan.
Geduld is lastig aan te leren. :p

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:37 ----------

Benen/Biceps
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg
5x45 kg (VPR + 2 reps!) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. Bijna BW squat. :o wel parallel overigens

SLDL Ondanks dat mijn hand bovenop compleet kapot en blauw/geel/groen eruit zag door die klap van die DB gisteren kon ik toch de strap zo krijgen dat ik hem goed kon pakken. (straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x50kg, 10x60kg, 2x10x65kg Bovenin even vasthouden :D

lying leg curl
10x10kg, 10x12,5kg, 10x13,5kg 10x15kg,

leg extension
10x40kg, 10x45kg, 10x50kg, 10x50kg

en vanaf hier werd het een zooitje....

kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire:
4x20x35kg

legpress
10x120kg, 10x125kg, 10x130kg, 10x135kg

chin ups
10x 8x 9x 9x ging lekker.. VPR zaten erbij.. maar kwam ook door de langere pauzes. :o

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
2x10x30kg, 2x10x40kg

concentration curl zittend
10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x7kg

kuiten legpress en nog 1 biceps oefening laten zitten ivm tijd...

Geduld is een woord dat we moeten leren.
Het staat in het woordenboek en als we het maar vaak genoeg lezen..
komt het misschien eindelijk eens een keer binnen! :bow:

Ik vind je leg press sets er goed uit zien, vanaf dat het een ''zooitje'' werd:eek:
Cable overhead bicep curls die zien er ook goed uit!

Jaloers moet je niet zijn, Marina :)
Jaloezie maakt meer kapot dan je lief is.
Je doet het goed, je doet je best en meer kun je niet doen!
Keep going, madame :)

Het jaar goed begonnen Marina.
Enorme volume series draai je in een sessie zeg. Ik snap wel waar al die calorieen blijven ;)

Geduld is een woord dat we moeten leren.
Het staat in het woordenboek en als we het maar vaak genoeg lezen..
komt het misschien eindelijk eens een keer binnen! :bow:

Ik vind je leg press sets er goed uit zien, vanaf dat het een ''zooitje'' werd:eek:
Cable overhead bicep curls die zien er ook goed uit!

Jaloers moet je niet zijn, Marina :)
Jaloezie maakt meer kapot dan je lief is.
Je doet het goed, je doet je best en meer kun je niet doen!
Keep going, madame :)
Geduld is lastig als je al 13 jaar bezig bent om op gewicht te komen. :(

Nou.. zij zeiden jaloers te zijn op mijn veel te lage gewicht.. nou ze moeten eens weten wat een ramp dat is en wat het met zich meebrengt.. :( voelt echt niet fijn iel te zijn..

Het jaar goed begonnen Marina.
Enorme volume series draai je in een sessie zeg. Ik snap wel waar al die calorieen blijven ;)
Voor ik met dit schema begon was aankomen ook al een probleem hoor. ;)

Geduld is lastig als je al 13 jaar bezig bent om op gewicht te komen. :(

Nou.. zij zeiden jaloers te zijn op mijn veel te lage gewicht.. nou ze moeten eens weten wat een ramp dat is en wat het met zich meebrengt.. :( voelt echt niet fijn iel te zijn..

Voor ik met dit schema begon was aankomen ook al een probleem hoor. ;)

Ach ja de een vind het niet fijn om iel te zijn, en de ander vind het niet fijn om dik te zijn:rolleyes:

Nette train en ik hoop dat de telefoontjes tot iets goed mogen leiden.

Ik snap de opmerkingen, ik snap ook wat het met jou zou kunnen doen...heftig.

Mijn opmerking is ook niet verkeerd bedoeld, denk dat ik me wat ongelukkig uitdruk???

Nette train en ik hoop dat de telefoontjes tot iets goed mogen leiden.

Ik snap de opmerkingen, ik snap ook wat het met jou zou kunnen doen...heftig.
Dank je. :) Ik hoop het ook.... afwachten. ;)
Het is lastig.. dat maakt ook dat ik wat down was... Maar ja.. Ik ben eraan aan het werken he!

Ach ja de een vind het niet fijn om iel te zijn, en de ander vind het niet fijn om dik te zijn:rolleyes:
Dat klopt....

Mijn opmerking is ook niet verkeerd bedoeld, denk dat ik me wat ongelukkig uitdruk???
Snap ik meid.. het lag aan mij. :kiss:

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

Nog aardig last van mijn linker schouder/bovenarm maar toch gaan trainen. Heb Borst/Triceps gedaan alleen vanwege mijn linker schouder/bovenarm heb ik braaf naar mijn lijf geluisterd en lagere gewichten gepakt en me op techniek gefocussed en extra langzame uitvoering om het toch zwaarder te maken.
Borst dus niet echt vol kunnen pakken... maar na de training stonden mijn armen echt span. Lekker vol gevoel. Dus ben nog wel tevreden. Morgen rustdag.

Borst/Triceps
Incline BP omgedraaid met flat BP want die was bezet
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
2x10x27,5kg (85%, max was 32,5 kg)

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x27,5kg
10x30kg (85%, max was 35 kg)

Incline DB press
2x10x9kg
2x10x10kg (83%, max was 12 kg)

cable cross over high
2x10x40 kg
2x10x50kg (90%, max was 55 kg)

Incline DB fly's
10x8 kg (75%, max was 6x11 kg)

Dips between bars
Overgeslagen. Lukte niet met schouder/arm

rope push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 10x17,5kg

straight bar cable push

straight bar cable push down reverse grip

DB kickback
10x4 kg
3x10x5 kg

lying leg raises buik schiet er steeds een beetje bij in.. :o toch maar even snel nog
4x15 met 30 sec pauze

Keurige training Marina, goed dat je op techniek hebt gefocust. Morgen relaxen thuis met je mannetje?!

Is je voeding al wat losser Marina? Wat met dit schema is je voeding des te belangrijker hé..goed je kh's hoog houden ook

Keurige training Marina, goed dat je op techniek hebt gefocust. Morgen relaxen thuis met je mannetje?!
Nope.. nou ja.. beetje.. had kaarten voor de vakantiebeurs gehad. Dus daar even en paar uurtjes rondgekeken. Alleen een beetje jammer dat ik de hele dag wat dizzy was. Komt wss vanuit mijn nek. Maar we zijn er even lekker uitgeweest

Is je voeding al wat losser Marina? Wat met dit schema is je voeding des te belangrijker hé..goed je kh's hoog houden ook
Ja begint te komen. Ik hoog per week op. Deze week 200 erbij gedaan weer en vnl in koolhydraten en wat vetten. Merk alleen nog niet veel. Ik weet dat dit juist met dit trainingsschema belangrijk is.

Nope.. nou ja.. beetje.. had kaarten voor de vakantiebeurs gehad. Dus daar even en paar uurtjes rondgekeken. Alleen een beetje jammer dat ik de hele dag wat dizzy was. Komt wss vanuit mijn nek. Maar we zijn er even lekker uitgeweest

Ja begint te komen. Ik hoog per week op. Deze week 200 erbij gedaan weer en vnl in koolhydraten en wat vetten. Merk alleen nog niet veel. Ik weet dat dit juist met dit trainingsschema belangrijk is.

Miss idee schema te posten, 200erbij zit je nu dan op 4000totaal?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven