Marleentje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m51
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je. Ik hoop het ook. Ik zal het af moeten wachten.Heeyy marina. ff vluchtig je berichten doorgelezen .
Hopelijk kun je met de nieuwe inzichten stappen maken en komt je hormoonhuishouding ook weer op gang. Aan jou eigen kracht heeft het nooit gelegen.Heb echt respect voor je!
Soms is opname veel belangrijker dan inname. Ik heb zelf last van pds en dat heeft vaak genoeg ervoor gezorgd dat ik slecht aan kwam. Gelukkig gaat het goed zolang ik geen andere dingen eet.
Ben Benieuwd Hoe het nieuwe dieet je bevalt.

het waren er 10.. de pull ups 4 sets en dan van de 3 andere oefeningen van rug maar 2 werksets. Shruggs heb ik wel 3 setjes gedaan.Niet meer dan 9 werksets voor de rug hè...
Enne...push-ups?

dit heb je nu al pak hem beet 20 keer gevraagd.... zowel in PM als in mijn log... lees nu maar terug.. blijf t niet herhalen

Ja.. ik had echt zo geen trek meer... Voorheen pakte ik op de avond nog heel veel. dat is nu de ochtend. Bevalt toch beter en met de andere voeding lijkt het toch ook beter te gaan. Al zeggen 2 dagen nog niet heel veel.Hi Marina, niet zo verrassend dat je geen honger meer had na zo'n ontbijt van 900 kcal.
Ik hoop dat het goed zal gaan uitpakken bij je, ben heel benieuwd!

hahaha.. ach ja.. verschil moet er wezen he!

zal vast en zeker ook bijdragen in mijn vooruitgang! Echt super lief van je opa! Dank je

Aardig hoor.
Ps. Hoeveel trainingen doe je nou per week![]()

het waren er 10.. de pull ups 4 sets en dan van de 3 andere oefeningen van rug maar 2 werksets. Shruggs heb ik wel 3 setjes gedaan.
Ja.. push ups werden aangeraden door degene die me helpt nu. Dus dacht ik probeer het een keer.![]()

Yep.

hahahaha.... hij liever dan ik! No cardio for mee.

YepAardig hoor.
Ps. Hoeveel trainingen doe je nou per week![]()

Klasse..! En de shrugs staan daar idd los van.
Beter van niet, de volgende training pak je borst weer volop en de vorige training heb je je triceps getraind, herstel is de key!
Niet in de verleiding komen langzaam aan weer meer te doen!![]()

dan weet ik dat ook. 

Ja ik heb soms inderdaad de neiging 1 oefeningetje meer te pakken. Eigenwijs![]()
ik snap hem. Ik zal braaf zijn.
beloofd. 
Hahaha.. zo herkenbaar!Dat eigenwijze herken ik ook wel.... Het liefste had ik gewoon een uur achter elkaar gelopen vanmiddag. Maar dan was ik weer over mijn grens gegaan en had ik dus op mijn fl**ker gehad denk ik.
maar we leren onszelf wel kennen he! 
vrijdag pas?? ik kreeg ze meteen al he! die moppers.Ja anders krijg ik op vrijdag weer moppers want de therapeut merkt dat gelijk![]()

maar wel lief dat het gezegd wordt toch?ik snap hem. Ik zal braaf zijn.
beloofd.
hahahah je bent heel braaf......... soms
Wel fijn dat je door je inname s'smorgens van 900 Kcal (OMG zou niet weten waar te laten) niet zo veel honger overdag hebt... komt vast helemaal goed ben ik zeker van.
keep it up (hoeven we jou niet te vertellen) en wees blij dat je af en toe op je vingers getikt wordt door de members van hier... heb je gewoon btje nodig.![]()
hahahaa... ja.. echt erg ben ik. Maar heb geluisterd... vandaag niet gaan trainen. Was ook af ook... laat weg van werk maar wel heb ik alles voorbereid voor de afname van onze nieuwe lijn volgende week. Heeft wta moeite gekost maar nu kunnen we op ons gemak heen. Alleen nog even regelen hoe ik mijn "voer" mee kan krijgen voor 2 dagen. hahahaInderdaad, braaf luisteren jij!! Eigenwijsje..
Je wilt gewoon zo graag, en dat snap ik wel! ^^
dat klopt.. stront eigenwijs.. maar vandaag even niet.hahahah je bent heel braaf......... soms
Wel fijn dat je door je inname s'smorgens van 900 Kcal (OMG zou niet weten waar te laten) niet zo veel honger overdag hebt... komt vast helemaal goed ben ik zeker van.
keep it up (hoeven we jou niet te vertellen) en wees blij dat je af en toe op je vingers getikt wordt door de members van hier... heb je gewoon btje nodig.![]()

Dat gaat zeker lukken! Had er nu iig alweer trek bij...
Het went zeker. Had nu elke keer weer trek. Behalve bij het avondeten. maar dat kwam omdat ik vlak ervoor (lees 20 min voor het eten) mijn post workout shake nog heb genomen.Goed te horen dat het eten begint te wennen! Je maag heeft ook tijd nodig om zich aan te passen, en dat zal je nu mogelijk ervaren denk ik.
Fijn weekend meid! x
Maar het gaat goed.