MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed teken dat je weer trek hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon fijn trek te hebben als je moet eten. :)
Nu maar hopen dat het niet weer doorslaat in extreme honger dat ik er snachts weer van wakker lig...

Extreme honger is niet nodig. Neem toch aan dat je voeding dan wel omhoog geschroefd wordt.

Extreme honger is niet nodig. Neem toch aan dat je voeding dan wel omhoog geschroefd wordt.
Het is de bedoeling te kijken of ik niet extreem veel meer hoef te eten als ik dus de andere voeding gebruik.
In principe moet ik me aan het schema houden. maar bij extra honger mag ik ei, walnoten en fruit (welke op het schema staan tenminste) pakken. Dus dat komt goed. :)

Het is de bedoeling te kijken of ik niet extreem veel meer hoef te eten als ik dus de andere voeding gebruik.
In principe moet ik me aan het schema houden. maar bij extra honger mag ik ei, walnoten en fruit (welke op het schema staan tenminste) pakken. Dus dat komt goed. :)

Oh gelukkig maar. Dat scheelt wel dat je dan extra mag.
Maar goed als je teveel trek krijgt moet je wel meer erbij imo op je standaard schema. Of is dat juist de bedoeling met die extra's dat te doen?

Op het moment is het kijken hoe mijn lichaam reageert op deze voeding. Even niet van de voedingsmiddelen op mijn schema afwijken om te zien of ik op bepaalde dingen goed of niet goed reageer. Mogelijk dat ik bepaalde dingen die ik eet niet opneem. Ik heb met 3 weken weer een afspraak om te evalueren. Dan zal er indien nodig uiteraard wat aangepast worden. Ook zullen we als het goed gaat gaan kijken om steeds meer soorten voedingsmiddelen toe te gaan voegen en kijken hoe ik erop reageer.
Dus de extra trek kan ik nu gewoon opvangen. Voor nu heb ik dat nog niet. Maar mocht het komen. Dan kan ik dat over 3 weken ook aangeven. Snap je?

Dat bedoelde ik ook hoor;)

Hoop voor je dat je nu gaat bereiken wat je graag wil.

Zo ist! Weekend nog trainen?plannen met koningsdag?
Yep.. door koningsdag en een dienstreis van 2 dagen moet ik trainen eromheen plannen. Dus weekend wel. Koningsdag is alles dicht dus dan niet. Maar we gaan wel gezellig een marktje pakken. :)
dan dinsdag trainen (eerst werken uiteraard :rolleyes: ). Woensdag en donderdag dus weg en dan vrijdag weer trainen. Dus ja.. gaat wel een lekker druk weekje worden. :o

Druk maar ook wel leuk:)

Inderdaad. :)

Vannacht bagger nacht. 2:00 al wakker.. 4:00 klaar wakker.. 6:00 had ik het echt gehad. Zelfs mannetje was al wakker.. dus vroeg op lekker ontbeten en om 8:15 in de gym.. waren ze nog dicht.. :o dus 8:30 naar binnen en lekker rug en trapps gepakt. Ik merk wel verschillen. Voorheen met mijn "oude ontbijt" altijd misselijk als ik zo vroeg erachteraan ging trainen. Nu niet. :) en daarbij ook nog wat gewichten iets kunnen verhogen. Lekker gevoel en een lekke training. Beetje teveel gekletst.. het was erg rustig maar paar bekende gezichten. :p Om 9:30 alweer onderweg terug naar huis. Nu aan de zwarte bonen met vis en rauwkost... dat went nog niet echt om 10:00.. :o

Weet hoe je je voelt met vis op de vroege morgen. Bah. Zal ook nooit mijn favo meal zijn om die tijd.

Volgens mij is het nationale ik slaap slecht dag :roflol: hier om 8 ook al weer wakker.

Nou het smaakte me opvallend goed. Kwam denk omdat ik wel trek had. :o

Nou.. 8:00 wakker !!! I wish!! dat zou voor mij een mega record uitslapen zijn!

Weer zo een rare korte nacht. Dus vroeg op en nog even kort borst/biceps aangepakt. 50 min en weg.
Helaas was BP bezet (en ik was er al vóór openingstijd 8:15 terwijl ze om 8:30 eigenlijk pas opengaan) dus dan maar de incline gepakt. Waar ik 3 weken terug deze had gedaan en max 5x35 kg kon had ik nu 2x10x35 kg en netjes gecontroleerd uitgevoerd. Daarna nog gewone BP gepakt maar mijn max lukte niet na de incline. Maar ging wel lekker. :)

Training vandaag toch maar een keer loggen. (alleen werksets)

Incline BP 2x10x35 kg
BP 2x10x35 kg (max lukte niet na Incline dus op vorm en excentrische beweging geconcentreerd, 4x40kg al wel een keer gehaald maar dat zat er nu niet meer in...:o )
Incline DB press 2x10x12 kg (de 13 kg komt in de buurt nu)
Cable cross over 2x10x60kg (60 kg aan elke zijde dus)
Barbell curls 3x10x22,5 kg (aders sprongen er mooi uit :D)
incline DB curl (alternating) 2x10x7 kg met moeite :o

Toen ik bijna wegging liep de stormdrukte binnen.. vast ivm dat ze morgen dicht zijn. Opvallend dat alleen de apparaten bezet werden (vooral veel cardio) :rolleyes: en het krachthonk maar minimaal drukker werd :D gelukkig!

Morgen verplicht rust want ze zijn dicht helaas.. :sad: Kan helaas alleen dinsdag en vrijdag trainen.

Leuk om weer eens een "ouderwets" logje van je te lezen! ^^
Die stormdrukte, daar zat ik helaas midden in.. Balen dat de gym morgen dicht is.. :(. Kunnen we samen balen ;).
*Doet mantra in hoofd herhalen* "in rust groei je" ;)

Netjes gedaan die BP marina.
Dat die flat bp geen pr is is niet erg. Heb je al neergezet op de incline.

Jammer he te weinig dagen om te trainen.
Kan zelf ook maar 3x met schema voor 4 dagen. Proppen dus :D

Lekkere incline bench, doe je niet na zo vroeg in de morgen.

Leuk om weer eens een "ouderwets" logje van je te lezen! ^^
Die stormdrukte, daar zat ik helaas midden in.. Balen dat de gym morgen dicht is.. :(. Kunnen we samen balen ;).
*Doet mantra in hoofd herhalen* "in rust groei je" ;)
Ach ik dacht laat ik even snel de werksets neerzetten. Toch wel weer eens leuk.:)
Tja.. de drukte komt meestal pas later. Ik zorg gewoon dat ik vroeg ben in het weekend. Ze gaan hier om 13:00 al dicht in het weekend.
Ik zal de mantra herhalen.. kan maar 2 x trainen deze week.. :( maar ja.. wat niet kan kan niet helaas...

Netjes gedaan die BP marina.
Dat die flat bp geen pr is is niet erg. Heb je al neergezet op de incline.

Jammer he te weinig dagen om te trainen.
Kan zelf ook maar 3x met schema voor 4 dagen. Proppen dus :D
Dank je. :)
Ja... maar jij kan iig nog 3 van je 4 dagen.. ik helaas maar 2 van de 4 dagen.. dus misschien wat omgooien die 2 dagen om toch alle spiergroepen te pakken.

Lekkere incline bench, doe je niet na zo vroeg in de morgen.
Dank je. :)
Nou mijn kippengewichtje zal jij wel het dubbele van pakken op een vroege morgen. ;)

Netjes hoor 10 x 35 kg incline bench!!
Balen dat je alles om moet gooien. Ik kan in de ochtend nog trainen morgen, anders had ik wel gebaard want heb net een nieuw schema:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven