Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gewoon fijn trek te hebben als je moet eten.

Het is gewoon fijn trek te hebben als je moet eten.
Nu maar hopen dat het niet weer doorslaat in extreme honger dat ik er snachts weer van wakker lig...
Het is de bedoeling te kijken of ik niet extreem veel meer hoef te eten als ik dus de andere voeding gebruik.Extreme honger is niet nodig. Neem toch aan dat je voeding dan wel omhoog geschroefd wordt.

Het is de bedoeling te kijken of ik niet extreem veel meer hoef te eten als ik dus de andere voeding gebruik.
In principe moet ik me aan het schema houden. maar bij extra honger mag ik ei, walnoten en fruit (welke op het schema staan tenminste) pakken. Dus dat komt goed.![]()
Oke.Dat bedoelde ik ook hoor![]()
Hoop voor je dat je nu gaat bereiken wat je graag wil.

Oke.
Ik hoop het ook. Lekker bouwen als dit gaat werken!
Yep.. door koningsdag en een dienstreis van 2 dagen moet ik trainen eromheen plannen. Dus weekend wel. Koningsdag is alles dicht dus dan niet. Maar we gaan wel gezellig een marktje pakken.Zo ist! Weekend nog trainen?plannen met koningsdag?

). Woensdag en donderdag dus weg en dan vrijdag weer trainen. Dus ja.. gaat wel een lekker druk weekje worden. 
Inderdaad.

dus 8:30 naar binnen en lekker rug en trapps gepakt. Ik merk wel verschillen. Voorheen met mijn "oude ontbijt" altijd misselijk als ik zo vroeg erachteraan ging trainen. Nu niet.
en daarbij ook nog wat gewichten iets kunnen verhogen. Lekker gevoel en een lekke training. Beetje teveel gekletst.. het was erg rustig maar paar bekende gezichten.
Om 9:30 alweer onderweg terug naar huis. Nu aan de zwarte bonen met vis en rauwkost... dat went nog niet echt om 10:00.. 

)
)
en het krachthonk maar minimaal drukker werd
gelukkig!
Kan helaas alleen dinsdag en vrijdag trainen.Ach ik dacht laat ik even snel de werksets neerzetten. Toch wel weer eens leuk.Leuk om weer eens een "ouderwets" logje van je te lezen! ^^
Die stormdrukte, daar zat ik helaas midden in.. Balen dat de gym morgen dicht is... Kunnen we samen balen
.
*Doet mantra in hoofd herhalen* "in rust groei je"![]()

maar ja.. wat niet kan kan niet helaas... Dank je.Netjes gedaan die BP marina.
Dat die flat bp geen pr is is niet erg. Heb je al neergezet op de incline.
Jammer he te weinig dagen om te trainen.
Kan zelf ook maar 3x met schema voor 4 dagen. Proppen dus![]()

Dank je.Lekkere incline bench, doe je niet na zo vroeg in de morgen.