Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het klinkt alsof je goed reageert op je veranderingen in voeding. Ik hoop het voor je! En ik hoop dat je wat gewicht gaat aanzetten hiermee.
Als je een keer tijd hebt moet je maar eens uitleggen wat de veranderingen zijn.
En het is niet erg dat je wat minder kan trainen, een paar kwaliteitstrainingen zijn ook goed ;)

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor 10 x 35 kg incline bench!!
Balen dat je alles om moet gooien. Ik kan in de ochtend nog trainen morgen, anders had ik wel gebaard want heb net een nieuw schema:p
Dank je. Vorige week was het 9x37,5 kg op de gewone BP. Hoop die ook nog een keer op 10 te krijgen.
Tja.. het is niet anders... Wel lekker dat jij nog kan trainen vandaag. Maar anders had jij "gebaard" ?? :roflol: dat lijkt me wel een zware training dan ja. :p

Het klinkt alsof je goed reageert op je veranderingen in voeding. Ik hoop het voor je! En ik hoop dat je wat gewicht gaat aanzetten hiermee.
Als je een keer tijd hebt moet je maar eens uitleggen wat de veranderingen zijn.
En het is niet erg dat je wat minder kan trainen, een paar kwaliteitstrainingen zijn ook goed ;)
Ja.. op zich reageer ik er goed op qua energie.. nu dat gewicht nog inderdaad.
Tja.. ik weet het... rust is ook goed en misschien even anders trainen. Meer compound gericht om toch alle spieren de komende week te pakken.

Nice!!!

Dank je. Vorige week was het 9x37,5 kg op de gewone BP. Hoop die ook nog een keer op 10 te krijgen.
Tja.. het is niet anders... Wel lekker dat jij nog kan trainen vandaag. Maar anders had jij "gebaard" ?? :roflol: dat lijkt me wel een zware training dan ja. :p

Ja.. op zich reageer ik er goed op qua energie.. nu dat gewicht nog inderdaad.
Tja.. ik weet het... rust is ook goed en misschien even anders trainen. Meer compound gericht om toch alle spieren de komende week te pakken.

Haha lees t nu *gebaard*. Dat moest gebaard zijn natuurlijk:)

OMG haha.. te erg

ja klote auto correctie ook, maar ben te lui om uit te zetten!

Ja gebaald ja:)
Ja lekker he die autocorrect! :D

vandaag weer even lekker benen aangepakt. Kan maar 2 x trainen deze week maar wilde gewoon wel even een goede beentraining hebben. Dus toch maar even die apart aangepakt.
Squatten ging stukken beter. Vorige week net aan 10x42,5 kg gehaald nu 2x10x45 kg en ging echt goed. SLDL ook 3 sets op 55 kg. Verder wat losse oefeningen leg extension van 55 kg naar 57,5 kg en leg curl liggend 1 kg meer naar 18,5 kg (overigens alles sets van 10 reps). Ik lijk echt wel meer kracht te hebben want heb al 2 nachten bagger geslapen. oftewel bijna niet geslapen :p
Was met een klein uurtje weer weg uit de gym.

Morgen en overmorgen 2 dagen op dienstreis. Heb mijn electrische koelbox al klaar staan met alles. :o
helaas dus 2 dagen niet trainen. :( maar vrijdag weer volop knallen dus.. mits we niet donderdag diep in de nacht pas thuiskomen. het is 6,5 uur rijden.. morgen heen.. en overmorgen terug...
Maar goed. we zullen zien.

Laatst bewerkt:
Wel of niet geslapen?
Je zegt bagger maar met een uurtje weg?

Succes met de reis voor je werk. Gaat iig goed voorbereid de weg op.

Wel of niet geslapen?
Je zegt bagger maar met een uurtje weg?

Succes met de reis voor je werk. Gaat iig goed voorbereid de weg op.
Niet geslapen... was om 00:30 wakker en ook slaappil hielp niet..
en met een klein uurtje weg uit de gym. Moet kort trainen ;)

Dank je. Het moet lukken. Gelukkig word ik gereden. :)
alleen dat opstaan om 5:40 is wat vroeg. 6:10 staan ze voor de deur. :o

Ahhh nu snap ik;)

Lekker vroeg dus mijn wekker gaat ook weer om 5.45 uur. Dan nog even x de snooze knop gebruiken :D en miss nog een keer en dan rennen geblazen. Haha

prima beentraining netjes

Handig zo'n koelbox!! Hopelijk viel het vroege opstaan een beetje mee:p Mijn wekker gaat om half 6 op werkdagen (de rest van de week ben ik pas half 8 wakker).

Nice je prs trouwens :) Hoe bevalt je nieuwe voeding?

Muuhh, echt balen dat je deze week maar twee keer kan.. Maare.. Portemonnee gains zijn toch ook wel erg lekker ;). Succes!! X

Ahhh nu snap ik;)

Lekker vroeg dus mijn wekker gaat ook weer om 5.45 uur. Dan nog even x de snooze knop gebruiken :D en miss nog een keer en dan rennen geblazen. Haha
Yep. :)
Erg vroeg.. en dan 7 uur rijden valt tegen.. al werd ik wel gereden.. maar een lage auto is voor mijn nek funest... al was 240 op de teller zien best wel even :eek:
Maar helaas geen training. :(

Thx. :)

Handig zo'n koelbox!! Hopelijk viel het vroege opstaan een beetje mee:p Mijn wekker gaat om half 6 op werkdagen (de rest van de week ben ik pas half 8 wakker).

Nice je prs trouwens :) Hoe bevalt je nieuwe voeding?
Erg handig dan inderdaad. Overal mee naartoe te zeulen.. en collega's die het wel handig vonden om hun broodje ook koel te houden. :D
Ik ben alle dagen wel rond 3:00-4:00 even wakker en dan vanaf 5:00.. dan 6:10 op.. nadeel.. weekend ben ik ook op die tijden wakker.. :(
Dank je.
Voeding voelt goed! Meer energie vooral en geen lome benen meer in de ochtend. Ik heb dus ook meer kracht merk ik. Alleen dat gewicht wil nog niet.. :( maar ja.. stoppen met de pil en stoppen met zuivel en alles eromheen.. denk dat mijn lichaam er ook aan moet wennen. Ik lees soms wel dat zowel de pil als zuivel wat vocht vasthouden kunnen opleveren.. dus ja.. als je dan in ene met beide stopt.. Ik weet het niet maar zou kunnen. Dus volhouden en zien wat er gebeurt na een paar weken.

Muuhh, echt balen dat je deze week maar twee keer kan.. Maare.. Portemonnee gains zijn toch ook wel erg lekker ;). Succes!! X
Ja.. baal er echt van... :( ehm... zijn geen portemonee gains helaas ook.. overwerk wordt niet betaald.. :(
Maar het as wel super leerzaam. :) en dat telt ook!

Vandaag maar voor het werk wezen trainen. Slapen was bagger en opstaan ook met de last van mijn nek en schouder. Stond dus een schouder training op het programma en dat doet veel goed. Kon daarna mijn nek en schouders weer redelijk goed bewegen. :) Dat maakt me blij en zo toch een goede dag kunnen werken.

Het ging best lekker. :) Even alleen de werksets

Seated MP 2x10x27,5 kg
DB press 2x10x9 kg
upright row 3x10x22,5 kg
side raise 2x10x5 kg :) blij mee. weer een kilootje omhoog en schouder en arm houden het goed.
Daarna nog wat setjes triceps gedaan met rope en overhead en lying DB extensions.

Ik was met 45 minuten klaar en daarna snel naar het werk gegaan. Wat ben ik blij dat ik dit zo nu en dan zo af kan spreken. Maar mag ook wel ook na 2 dagen lang werken en rijden....

Dit keer toch even voor 1 x 2 dagen achtereen getraind. Voornamelijk om mijn schouders/nek etc soepeler te houden na die 2 lange dagen autozitten en straks weer 1,5 uur heen en 1,5 uur terug. Dus even kort rug gepakt.
50 minuten met langere rust tussendoor en het ging redelijk. Met pull downs ietsje vooruit gegaan. 1,5 kilo zwaarder en verder nog redelijk gelijk met vorige keer. Voelde goed.:)

Heb getracht een foto te maken van mijn rug. Ik kan dat echt niet. :o aanspannen lukte dus niet en de spiegel thuis is wat klein. Maar het geeft wel een beetje een idee.
Straks lekker weg. Dagje Den Bosch met mijn man zijn neefje en daarna onbeperkt sushi eten. :D ik mag 1 meal in de week wat afwijken. dat wordt dus vanavond. :)

rug 2-5-2015.jpg

Hoop dat je schouder en nek nu soepel voelen!
Enne.. Dat is een prima foto! Wellicht eens een leuke afwisseling voor je huidige avater? ;)
Veel plezier vanavond, sushiiii!! :heart:

Dank je. :)
Gisteren letterlijk ge(vr)eten.. zat echt overvol... een geslaagde afwijking van mijn schema. :D
Ondanks geen trek om 00:00 thuis nog braaf mijn eitjes en shake genomen. Vanmorgen ook totaal geen trek maar mijn mega ontbijtje weggewerkt. Ben ondanks alles toch even de oefeningen voor mijn nek gaan doen. Ben gisteravond teruggereden (ik werd gereden) met mijn nekkraag voor het eerst om omdat ik verrekte van de pijn. Dat zit voor geen meter... maar het verlicht wel heel veel. Een autorit van 1:45 terug toch was even teveel.
Ik wilde hem niet gebruiken maar mannetje zei dat het beter zou zijn het wel te doen... soms ben ik gewoon te eigenwijs :rolleyes:
Nu na mijn fysio oefeningen voelt het toch wel even een stuk beter.

Werd even uitgedaagd om BP mee te doen.. dus kon het niet laten. 4x40 kg alleen (spotter greep te snel in). Bij set 2 met spotter afspraak gemaakt dat als ik een rep nog net red hij mag helpen bij de volgende. Dus nog een set 5x40 kg alleen + rep 6 met spotter dus die telt niet. Voor t eerst in maanden weer 40 kg. Dus erg blij mee. Misschien wel de invloed van het veel teveel eten gisteren? :rolleyes:

Ghehe, zo hoort het ook bij sushi ;).
En super dat je thuis gewoon nog braaf je eitjes en shake hebt genomen, evenals het ontbijt vanochtend!
Het doet je training goed zo te lezen ;).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven