MuscleMeat

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
flinke trainingen, ben benieuwd tot hoever je gaat ophogen.
Succes!
 
Miss idee schema te posten, 200erbij zit je nu dan op 4000totaal?
Schema is nog niet helemaal zoals ik wil. Wil het eerst volledig hebben zoals ik wil. Dan post ik het wel een keer. Gewicht lijkt minimaal te gaan stijgen. Beetje schommelend.... dus nog even geduld. :)

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

flinke trainingen, ben benieuwd tot hoever je gaat ophogen.
Succes!
Dank je. :)
Ik ook! hahahaha. tot ik voldoende aankom in ieder geval.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Gisteren rustdag. Daggie weg naar de vakantie beurs. Veel last van mijn nek/schouders en dizzy. Komt wss toch allemaal vanuit mijn nek. Maar het as wel een leuke dag. Vannacht voor mijn doen goed geslapen maar wel vroeg wakker. Niet heel vroeg maar 7:10. Omgedraaid en 7:30 weer wakker.. dus er maar uit en omdat ik nu opeens niet meer dizzy was en geen last had van mijn arm/schouder ben ik gaan trainen. Wel heb ik de pull ups wijd er nog even uitgelaten om mijn linker arm/schouder toch nog wat extra rust te geven. Maar verder was het best een lekkere training. Wel wat (v)PR's kunnen halen maar dat is wss weer omdat ik niet begonnen ben met de pull ups.

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull ups wijd superset rotator cuff oefeningen
niet gedaan ivm schouder/bovenarm.

pull down wijd superset rotator cuff oefeningen
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x36 kg (+1 kg) oorzaak wss geen pull ups vooraf waren. :o
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

pull down small hammergrip superset rotator cuff oefeningeneigenlijk een extra oefening omdat pull ups wegvielen
Pull down:
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg
10x37,5 kg
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x27,5 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x36 kg (+1 kg) ook wss omdat er geen pull ups vooraf waren. :o

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x40 kg (VPR) wss ook ivm geen pull ups

DB one arm row met hoger gewicht gestart
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg
10x12 kg (VPR) wel zwaar

MP seated die ging dus opvallend goed! ook ivm weglaten pull-ups??
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg (VPR +1 rep)
6x27,5 kg (VPR +1 rep) dit keer zonder pauze

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :D lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg
10x6 kg (VPR).. minimaal beetje cheat bij laatste rep..

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg
8x18 kg (PR) en dat brandde hard!!

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg
2x10x8 kg

Lekker voldaan. Had nog energie over maar ben braaf gestopt.....
Als mijn schouder/arm het goed houdt dan ga ik deze week weer de pull ups wijd oppakken. :)
 
balen van de last die blijft aanhouden zeg.
wel fijn dat je goed geslapen had.
flink wat (v)prs deze train!!
 
Schema is nog niet helemaal zoals ik wil. Wil het eerst volledig hebben zoals ik wil. Dan post ik het wel een keer. Gewicht lijkt minimaal te gaan stijgen. Beetje schommelend.... dus nog even geduld. :)

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------


Dank je. :)
Ik ook! hahahaha. tot ik voldoende aankom in ieder geval.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Gisteren rustdag. Daggie weg naar de vakantie beurs. Veel last van mijn nek/schouders en dizzy. Komt wss toch allemaal vanuit mijn nek. Maar het as wel een leuke dag. Vannacht voor mijn doen goed geslapen maar wel vroeg wakker. Niet heel vroeg maar 7:10. Omgedraaid en 7:30 weer wakker.. dus er maar uit en omdat ik nu opeens niet meer dizzy was en geen last had van mijn arm/schouder ben ik gaan trainen. Wel heb ik de pull ups wijd er nog even uitgelaten om mijn linker arm/schouder toch nog wat extra rust te geven. Maar verder was het best een lekkere training. Wel wat (v)PR's kunnen halen maar dat is wss weer omdat ik niet begonnen ben met de pull ups.

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull ups wijd superset rotator cuff oefeningen
niet gedaan ivm schouder/bovenarm.

pull down wijd superset rotator cuff oefeningen
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x36 kg (+1 kg) oorzaak wss geen pull ups vooraf waren. :o
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

pull down small hammergrip superset rotator cuff oefeningeneigenlijk een extra oefening omdat pull ups wegvielen
Pull down:
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg
10x37,5 kg
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x27,5 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x36 kg (+1 kg) ook wss omdat er geen pull ups vooraf waren. :o

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x40 kg (VPR) wss ook ivm geen pull ups

DB one arm row met hoger gewicht gestart
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg
10x12 kg (VPR) wel zwaar

MP seated die ging dus opvallend goed! ook ivm weglaten pull-ups??
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg (VPR +1 rep)
6x27,5 kg (VPR +1 rep) dit keer zonder pauze

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :D lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg
10x6 kg (VPR).. minimaal beetje cheat bij laatste rep..

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg
8x18 kg (PR) en dat brandde hard!!

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg
2x10x8 kg

Lekker voldaan. Had nog energie over maar ben braaf gestopt.....
Als mijn schouder/arm het goed houdt dan ga ik deze week weer de pull ups wijd oppakken. :)

schema straks goed,eten goed, slapen beter, dan komen de gains vanzelf hoor vpr.s komen ook nog steeds he gewoon doorknallen madame

opa/vriend
 
Ondanks alles blijf je maar doorknallen, is zie weer sterke trainingen!
.. Enne .. Praat jezelf niet naar beneden he ;). Ik lees regelmatig "omdat ik geen pull-ups heb gedaan", maar je doet het toch maar gewoon hoor, en dadelijk lukt het ook mét pull-ups! :D
 
balen van de last die blijft aanhouden zeg.
wel fijn dat je goed geslapen had.
flink wat (v)prs deze train!!
Ja.. het is echt irritant. Morgen 17:30 weer fysio.. zien hoe of wat. In een bepaalde stand lijkt het of de zuurstof toevoer naar mijn hoofd wordt afgekneld. Mogelijk is dat de reden voor het dizzy worden en wegvallen in de auto en in een bepaalde houding op de bank.
Lekker geslapen is voor mij 4 uurtjes. ;) maar dat is al zo fijn!
Dank je. :)

schema straks goed,eten goed, slapen beter, dan komen de gains vanzelf hoor vpr.s komen ook nog steeds he gewoon doorknallen madame

opa/vriend
Ik ga gewoon door en zie wel waar het schip strand he! Ik heb peddels bij me. ;)

Ondanks alles blijf je maar doorknallen, is zie weer sterke trainingen!
.. Enne .. Praat jezelf niet naar beneden he ;). Ik lees regelmatig "omdat ik geen pull-ups heb gedaan", maar je doet het toch maar gewoon hoor, en dadelijk lukt het ook mét pull-ups! :D
Ik ga ook door. Je moet wat he!
Pull ups moet ik gewoon even mee uitkijken. En het is wel zo dat deze het meeste aan energie kosten... Maar goed. de trainingen gaan lekker en dat is wat telt!
Vandaag ook een setje weighted chin ups gedaan. Was maar 2,5 kg maar toch wel leuk. :D

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Vanmorgen weer veel minder last van mijn schouder/bovenarm. Ik vermoed dat het dizzy worden en wegvallen inderdaad uit mijn nek komt.
Kort overlegd met fysio en zij denkt ook dat er mogelijk in een bepaalde houding (autorijden, relax op de bank met hoofd iets achterover) iets afgekneld wordt waardoor er gewoon geen zuurstof in mijn kop komt.. Nou ja lekker dus.. :eek: Morgenavond weer een afspraak gemaakt... zullen zien wat het brengt.. hoop wel dat ik erachter kom want met autorijden heb ik nu de neiging met een 20 min weg te vallen.... :(
Maar wel lekker getraind. Squat weer een VPR met als gevolg dat ik daarna niets meer op kon hogen.. :o
En ja hoor.. weer telefoon.. dus weer even een wat langere pauze
Was overigens wel voor de verandering eens wat beter nieuws dus was een perfecte PWO doorstarter! :p
Daarna knalde alles weer goed door. :) Ook op advies van pol0100 laatste setje chin ups weighted gedaan. Was maar +2,5 kg maar toch. :o het begin is er.


Benen/Biceps
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg
7x45 kg (VPR + 2 reps!) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. Bijna BW squat. :o wel parallel overigens

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x50kg, 2x10x60kg, 10x65kg Bovenin even vasthouden :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg (+2,5 kg)

*** Leg extension was bezet... dus eerst effe kuiten (dat apparaat staat ernaast. :o )***

kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire:
4x20x35kg

*** en toen tringgggg... telefoon... --> resultaat.. let's kick some ass!!!! :D***

leg extension
10x45kg zo van slag.. dacht dat ik 40 kg had. :o
10x50kg
2x10x52,5kg (+2,5 kg)

legpress Superset chin ups dacht why not..
Legpress:
10x125kg
10x130kg
10x135kg
10x140kg (+5 kg)
Chin ups:
10x BW
9x BW VPR
10x BW VPR
7x BW+2,5 kg (schijf met touw om mijn middel) eerste keer weighted. :)

Kuiten op legpress
20x175kg
20x185kg
20x195kg
20x205kg (+2,5 kg)

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg, 10x32,5kg, 2x10x40kg :fire:

concentration curl zittend
10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x7kg

DB curl (alternating) even leegmaken. 30 sec pauze tussen de sets
2x10x5kg
2x10x6kg --> aders goed zichtbaar en daarna leeg.....

Was wel een goede training. Ben best wel tevreden. :)
 
"Ben best wel tevreden", zegt ze.. .. .. :D.
Goed zo meid, wat een knaltraining!

En dat telefoontje :heart:
 
Goed weer hoor, super!
Concentreer je op de ademhaling bij het squatten daar is winst uit te halen.
 
Ja.. het is echt irritant. Morgen 17:30 weer fysio.. zien hoe of wat. In een bepaalde stand lijkt het of de zuurstof toevoer naar mijn hoofd wordt afgekneld. Mogelijk is dat de reden voor het dizzy worden en wegvallen in de auto en in een bepaalde houding op de bank.
Lekker geslapen is voor mij 4 uurtjes. ;) maar dat is al zo fijn!
Dank je. :)


Ik ga gewoon door en zie wel waar het schip strand he! Ik heb peddels bij me. ;)


Ik ga ook door. Je moet wat he!
Pull ups moet ik gewoon even mee uitkijken. En het is wel zo dat deze het meeste aan energie kosten... Maar goed. de trainingen gaan lekker en dat is wat telt!
Vandaag ook een setje weighted chin ups gedaan. Was maar 2,5 kg maar toch wel leuk. :D

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Vanmorgen weer veel minder last van mijn schouder/bovenarm. Ik vermoed dat het dizzy worden en wegvallen inderdaad uit mijn nek komt.
Kort overlegd met fysio en zij denkt ook dat er mogelijk in een bepaalde houding (autorijden, relax op de bank met hoofd iets achterover) iets afgekneld wordt waardoor er gewoon geen zuurstof in mijn kop komt.. Nou ja lekker dus.. :eek: Morgenavond weer een afspraak gemaakt... zullen zien wat het brengt.. hoop wel dat ik erachter kom want met autorijden heb ik nu de neiging met een 20 min weg te vallen.... :(
Maar wel lekker getraind. Squat weer een VPR met als gevolg dat ik daarna niets meer op kon hogen.. :o
En ja hoor.. weer telefoon.. dus weer even een wat langere pauze
Was overigens wel voor de verandering eens wat beter nieuws dus was een perfecte PWO doorstarter! :p
Daarna knalde alles weer goed door. :) Ook op advies van pol0100 laatste setje chin ups weighted gedaan. Was maar +2,5 kg maar toch. :o het begin is er.


Benen/Biceps
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg
7x45 kg (VPR + 2 reps!) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. Bijna BW squat. :o wel parallel overigens

SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg :heart: the feel in those hammies!

Hip trust op body bow
10x50kg, 2x10x60kg, 10x65kg Bovenin even vasthouden :D

lying leg curl
10x10kg
10x12,5kg
10x15kg
10x17,5kg (+2,5 kg)

*** Leg extension was bezet... dus eerst effe kuiten (dat apparaat staat ernaast. :o )***

kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire:
4x20x35kg

*** en toen tringgggg... telefoon... --> resultaat.. let's kick some ass!!!! :D***

leg extension
10x45kg zo van slag.. dacht dat ik 40 kg had. :o
10x50kg
2x10x52,5kg (+2,5 kg)

legpress Superset chin ups dacht why not..
Legpress:
10x125kg
10x130kg
10x135kg
10x140kg (+5 kg)
Chin ups:
10x BW
9x BW VPR
10x BW VPR
7x BW+2,5 kg (schijf met touw om mijn middel) eerste keer weighted. :)

Kuiten op legpress
20x175kg
20x185kg
20x195kg
20x205kg (+2,5 kg)

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg, 10x32,5kg, 2x10x40kg :fire:

concentration curl zittend
10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x7kg

DB curl (alternating) even leegmaken. 30 sec pauze tussen de sets
2x10x5kg
2x10x6kg --> aders goed zichtbaar en daarna leeg.....

Was wel een goede training. Ben best wel tevreden. :)

is zeker goede train weer mooi hoor lekker doorknallen en peddels heb jij niet nodig dank voor je bericht in mijn topic en pm en app

opa/vriend
 
Indrukwekkende trainingen!!
 
Geduld is lastig als je al 13 jaar bezig bent om op gewicht te komen. :(
Dank je. :)

Nou.. zij zeiden jaloers te zijn op mijn veel te lage gewicht.. nou ze moeten eens weten wat een ramp dat is en wat het met zich meebrengt.. :( voelt echt niet fijn iel te zijn..

IK begrijp je volkomen, maar HUN weten dat idd niet, want ze kennen jou niet:)
Maar misschien zitten hun zelf ook wel in gevecht met hun lichaam en geest en
daar kun jij weer niet over oordelen. Dus je moet jezelf niet toestaan om jaloers te zijn,
dan maak je het onnodig lastig voor jezelf. Ik ken het jaloerse gevoel namelijk al te goed
en dat doet echt zeer weinig goed voor je zelfvertrouwen :(

je doet je best en het brengt je waar het je moet brengen, meer aandeel heb je er zelf
niet in zolang je maar niet de hoop opgeeft, Marina! :)
 
"Ben best wel tevreden", zegt ze.. .. .. :D.
Goed zo meid, wat een knaltraining!

En dat telefoontje :heart:
Ach ja... :o
Dank je. :)

Goed weer hoor, super!
Concentreer je op de ademhaling bij het squatten daar is winst uit te halen.
Dank je. :)
Misschien inderdaad beter op letten. Wat ik nu doe is inademen bij naar beneden gaan en vlak voor ik beneden ben beginnen met uitademen en omhoog verder uitademen.

is zeker goede train weer mooi hoor lekker doorknallen en peddels heb jij niet nodig dank voor je bericht in mijn topic en pm en app

opa/vriend
Ik ga gewoon door. Je moet wel he!
Dank je. :)

Indrukwekkende trainingen!!
thanks. :)

IK begrijp je volkomen, maar HUN weten dat idd niet, want ze kennen jou niet:)
Maar misschien zitten hun zelf ook wel in gevecht met hun lichaam en geest en
daar kun jij weer niet over oordelen. Dus je moet jezelf niet toestaan om jaloers te zijn,
dan maak je het onnodig lastig voor jezelf. Ik ken het jaloerse gevoel namelijk al te goed
en dat doet echt zeer weinig goed voor je zelfvertrouwen :(

je doet je best en het brengt je waar het je moet brengen, meer aandeel heb je er zelf
niet in zolang je maar niet de hoop opgeeft, Marina! :)
Ze kennen me inmiddels wel hoor. ;)
Maar het is gewoon zo dat iedereen daar op afvallen gericht is. Je ziet ze ook alleen maar cardio doen... Ze willen allemaal een strakke buik maar er mag niets minder aan hun billen en borsten worden. Ben ook echt de enigste daar die op aankomen en bouwen gericht is.

Het is niet eens echt jaloers... denk meer het teleurgestelde in mezelf en mijn lijf dat aankomen/bouwen bijna niet lukt... Of ik er kom?? we zullen zien. Ik ga er in ieder geval vol voor!
 
lees ik dat je goed nieuws had aan de telefoon??
would be nice
 
Geen problemen meer met schouder/arm.. wel nog met het wegval gedoe.. maar daarvoor zo naar de fysio. Maar lekker kunnen trainen en eindelijk weer kunnen BP-en! en ging nog lekker ook. Ik durf gewoon niet meer te pakken omdat ik geen spotter heb. Ben altijd zo een beetje de eerste binnen en heb het krachthonk voor mij alleen. Op zich lekker.. maar ja.. dan dus ook geen spotter. Maar trainen ging lekker. :)

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
5x35kg (VPR + 2 reps)
5x35kg (VPR + 3 reps) 37,5 kg durf ik niet zonder spotter... :(

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
6x32,5kg (VPR)lukte maar net aan...
2x35kg (VPR + 1 rep) Stelt niet veel voor.. maar toch 2 reps. :o

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg (VPR)
5x13kg (PR)

cable cross over high
10x40 kg
10x45kg
10x50 kg
9x55kg (VPR)

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
8x11 kg (VPR)

Dips between bars
10x BW (VPR +1 rep)
2x8xBW
9xBW (VPR +1 rep)

rope push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 10x17,5kg

straight bar cable push
10x10kg
10x15kg
10x17,5kg
10x18,5kg (+1kg )

overhead triceps rope extension (staand)
10x10kg, 10x12,5kg, 10x12,5kg, 10x13,5kg

DB kickback superset side bends
DB kickback:
2x10x4 kg
2x10x5 kg
side bend:
4x10x10 kg

Zou meer buik doen.. maar weer die K telefoon die ging.... maar ja.. is even niet anders

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

lees ik dat je goed nieuws had aan de telefoon??
would be nice
Zie karma. ;)
 
Ze durven niet meer te komen trainen als jij er bent met al die pr's!
 
Ze durven niet meer te komen trainen als jij er bent met al die pr's!
Nou dat valt wel mee met mijn pussy weights. hahahahaha.. de kleerkasten komen pas later.. die staan er nooit meteen bij openingstijd. ;)
 
Hihihi die moeten eerst uitslapen enzo;)

Lekker hoor, uitslapen, hmmm.
Dan slapen zij ook voor mij uit. Ik kan dat gewoon niet :o

***

Training wordt voorlopig even aangepast. Mag even geen pull-ups wijd meer doen van de fysio. Verder mag ik gewoon mijn schema aanhouden. Training ging eigenlijk ook best lekker.
Gisteravond dus naar de fysio geweest. kortgezegd komt het erop neer. Als ik in de auto zit of op de bank. (= dezelfde houding) val ik na 25 min weg. Mijn ogen vallen dicht of ik moet slapen maar slapen doe ik niet. Dan leun ik mijn hoofd even naar achteren en 10 min ogen dicht en ben ik er weer maar met knallende koppijn. Ook wordt ik duizelig met mijn hoofd in die stand... Om deze reden dus weer terug naar de fysio.
Na wat korte onderzoeken komt het volgende naar voren
* mijn hernia lijkt wat te verbeteren. De zenuw is echter beschadigd wat het continu branden en uitval van mijn arm blijft geven. Er is kleine hoop dat dit nog wat hersteld. De hernia zit op C5-C6
* Op C3-C4 zit een vernauwing. Was ook al bekend. Echter zit er ook een beweginsgbeperking bij C3... als ik mijn arm naar voren houd (zoals bij front raise) Gaat mijn arm tintelen en valt hij weg. Dit is daar dus de oorzaak van.
* Mogelijk is er in de houding in de auto/op de bank een bloedvat wat afgekneld wordt waardoor zuurstof tekort in mijn hoofd ontstaat wat de rare wegval neiging en duizeligheid kan geven. Dit gaan we in de komende sessies/behandelingen uitzoeken. Dus waar het zit en wat nu echt de klachten geeft.
* Advies voor nu even geen pull-ups wijd doen omdat dit een redelijk zware belasting geeft. Pull down wjd kan wel.

Dit alles doet wel veel dingen op zijn plek vallen. Ik heb namelijk al jaren last van die wegval neigingen in de auto. Ik wijtte dat altijd aan mijn slechte slapen. Maar het is geen slaap wat ik dan heb. En ben ook met even uit die houding vandaan weer bij. Ook in die jaren had ik altijd al last van mijn nek/bovenrug... De vernauwing en hernia zouden er al flink wat jaren hebben gezeten volgens de neuroloog... dus ja.. er zijn tig voorvallen die ik nu wel beter kan verklaren....

Op zich fijn.. maar ja nu.. hoe gaan we het oplossen en is het op te lossen.
Ik moet wel blijven trainen. Spieren sterk maken en houden. Dus alles gaat gewoon volop door alleen pull ups wij vervallen helaas. Vanaf nu dus 2 x per week fysio om te kijken wat het is en hoe verder. Baal wel... :( ben ik eindelijk zo ver gekomen... Maar ik zet door! we komen er wel!

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull ups wijd
niet gedaan ivm schouder/bovenarm.

pull down wijd superset rotator cuff oefeningen
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x37 kg (+1 kg)
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

pull down small hammergriphou ik er nu in omdat pull ups wegvallen
Pull down:
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg
10x38,5 kg (+1 kg)

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x25 kg
10x30 kg
10x35 kg
10x37,5 kg (+1,5 kg)

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x40 kg klein beetje last van mijn pols.

DB one arm row
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg
10x12 kg wel zwaar

MP seated
10x15 kg
10x20 kg
10x25 kg
6x27,5 kg
1x30 kg (PR ook al is het maar 1 rep alleen.. ) + 2x30 kg met lichte spot Ja ik had een spotter en wilde het gewoon even proberen. :o

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :D lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg
10x6 kg .. minimaal beetje cheat bij laatste rep..

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg
10x18 kg (VPR) en dat brandde hard!!

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg
2x10x8 kg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven