SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is nog niet gegaan.. maar ze weten dat ik er weer ben voor als er problemen zijn. Maar vooralsnog woensdag weer beginnen.
Dank je.Welcome back!
Top dat je ervan genoten hebt, en prima die ontbijtjes, houd die er vooral in thuis.

verklaard wel waarom ik totaal geen energie heb en mijn bed niet uit kon komen vanmorgen en met moeite even wat fysio oefeningen kon doen. bijna een kilo afgevallen.. en dat met 3 x warm eten per dag en extra shakes mee etc... Gekke was wel dat ik wel elke dag naar de wc kon.. waar ik doordat ik gestopt ben met de macrogel voor de vakantie meer moeite mee had. Je zou denken als ik dan zoveel té kort zou hebben gehad dat dat ook niet zou moeten. Maar goed. ik snap er niets meer van en merk ook dat ik mijn lichaam echt niet meer vertrouw. Ik pak in ieder geval direct mijn voeding weer op zoals voor mijn vakantie. Hopelijk pakt het ook goed uit voor mijn gewicht
trainen op 80% lukt niet eens goed. Toelichting zie spoiler....training post ik wel even al stelt het niets voor. Het is in ieder geval een start....Ik pak nu al een aantal maanden hetzelfde schema. Misschien moet ik binnenkort eens wat omgooien. Maar nu denk ik eerst maar eens goed opknappen.
Straal misselijk toch mezelf heengesleurd en puur op karakter toch nog wat gedaan.. Licht in gewicht op gemiddeld 80% ....na elke set leek het wel of ik over moest geven dus ook wat langere pauzes. na 45 min dus training afgebroken en weer naar huis en naar bed gegaan. Nu wel op maar voel me nog net zo beroerd. Hopen dat het morgen beter gaat. Moet dan weer werken.
Dank je.Goeie welcome back training lijkt me. sterkte met fit worden.
Ik dacht dat de vakantie me goed zou doen.... Op alle fronten. Maar het tegendeel blijkt nu een beetje.Meisje, denk dat het tijd wordt echt gas terug te nemen, dit gaat niet.
Denk aan jezelf, je lijf geeft aan dat het nu niet gaat zo xxx

Ik weet het even niet meer. Wat ik wel weet is dat we alle vier van vakantie zo ziek terug zijn gekomen dus dat het niet 100% aan mij ligt. Dus eerst maar opknappen en zien hoe het gaat. Morgen weer werken.Dat klinkt niet goed Marina. Ik kan me wel in Sanne vinden, het lijkt of je lichaam aangeeft dat je wat langer (bv 2 maanden) helemaal geen ijzer moet aanraken. En iets radicaal anders doen. Bespreek je met je fysio ook je trainingen? Misschien ziet zij alternatieve oplossingen (zwemmen, wandelen, foamrollen, yoga, weet ik veel?) Veel sterkte!

Ik weet het even niet meer. Wat ik wel weet is dat we alle vier van vakantie zo ziek terug zijn gekomen dus dat het niet 100% aan mij ligt. Dus eerst maar opknappen en zien hoe het gaat. Morgen weer werken.
Mijn fysio kent mijn trainingen. Op zich kan ik wel trainen maar moet ik vooral naar mijn lijf luisteren. Zwemmen zal ik niet doen.. te koud... en ik durf niet in badkleding. Wandelen doen we over het algemeen in de avond even een half uurtje na het eten. Yoga is misschien wel een idee. Dank je voor de tip.![]()

Hier kan ik me inderdaad heel goed in vinden.Kop op mop! Maar ik denk wel dat Sanne en Neet61 een punt hebben.. even geen ijzer en behulp van je fysio een andere weg zoeken om toch in beweging te blijven is misschien niet zo een heel gek idee. Is zeker niet wat je wilt horen of misschien zal gaan doen, maar met de situatie van je uitstekende wervel is voorzichtigheid toch echt wel een issue. Zuinig zijn we op je![]()

Ik snap het René. Ben ook heel blij dat je medenkt.Ik weet het ook niet Marina. Ik probeer alleen een beetje out of the box te denken. En er kan natuurlijk ook nog een virusje mee spelen als er meer niet lekker zijn.
Klinkt lekker dat warm water. Ik heb dat hier niet in de buurt.. Het kan wel maar dan is het altijd overdag. en gezien ik hele dagen werk zal dat hem niet worden ben ik bang.Er is ook warmwater zwemmen. Vaak voor reumapatiënten, maar meestal mag iedereen (behalve klierende tieners) mee zwemmen.
Hier in Dordrecht is dat dan 30 graden, ipv 24 graden in het gewone bad. En ik kan je eerlijk zeggen, dat dat veel warmer is dan het lijkt. Zeker na een paar baantjes. Neem een badjas mee voor direct na het uit bad klimmen.
Er zijn maar weinig vrouwen die zich wel prettig in badkleding voelen: te dik, te dun, te oud, lellerig vel, te grote t**ten, te kleine t**ten, cellulitis, striae, spataders, littekens, blauwe plekken, vetrolletje, te bleek, pukkeltjes, of gewoon die tijd van de maand.
Net als met de sportschool: je bent er niet om mooi te zijn, je bent er om mooi te worden.
Nee. Mijn weg is niet geplaveid. Maar ach... ik kan een aardige berggeit zijn hoor!Jouw road to succes is nou niet bepaald vergelijkbaar met een gladde en snelle geasfalteerde motorway.
De uitstekende wervel is behoorlijk verontrustend, aan de andere kant zou het mooi zijn als hiermee de oorzaak van alle ellende gelokaliseerd is, maar dan zijn ze er nog niet 1 2 3 klaar mee, lijkt me. T1 is dat een wervel in je nek of in je rug? Vervelend dat je nog een hele week moet wachten voor de afspraak bij de manueel therapeut. Heel veel sterkte.
Je bent in je vakantie toch 1kg moeizaam verkregen massa kwijtgeraakt, heb ik je een week terug ongeveer niet gezegd dat dat zou gebeuren? Ik verloor zelf in vijf dagen istanbul vorig jaar 3 kilo, maar ik had geen proteine bij me zoals jij, dat doe ik als ik er binnenkort weer heen moet mooi wel dus. Hoeveel kg heb je nu over van de gegainde massa uit het nieuwe voeding- en trainingsschema waar je een paar maanden terug samen met je coach mee gestart bent? Wat is nu je bodyweight? Ik had begrepen dat je na de evaluatie van je dieet op de 51,5 kilo was uitgekomen. Wat goed dat je ondanks het stoppen met het gebruik van de gel in je vakantie gewoon goed naar de wc kon blijven gaan! Dat de gel een belangrijke rol speelt in de feedeffiency van je stofwisseling is algemeen bekend, dat heb je nu zelf ervaren nadat je hiermee tijdens je vakantie gestopt bent. Ik verwacht dat je na de periode van relatieve rust die men van je verwacht de gel weer gewoon in je voedingsschema zal opnemen, nu duidelijk is dat dit je een groter rendement in het verkrijgen en behouden van massa oplevert?

Niet moeten doen.. maar ja.. je wil meedoen he...

Zou echt een droom zijn voor me!
) toen ik begon bij degene die me helpt met mijn voeding (nadat er uit het bloedprikken gekomen was dat mijn hormonen niet meer meetbaar waren). Hij heeft toen een voedingsschema voor me gemaakt met andere voeding dan ik gebruikte gericht op herstellen van de hormoonhuishouding. Hij heeft er ervaring mee dat dat mogelijk is. Dus ik vond het het proberen wel waard na alles wat ik al geprobeerd had. Training houdt hij zich overigens niet mee bezig. Dat doe ik zelf. Enige advies van zijn kant was om de dag trainen en max 45-60 minuten.
Dat was al gewonnen! Mijn vertrouwen kwam weer iets je terug.
) maar movicolon. Dat versoepelt je stoelgang .. ik heb al vanaf kinds af aan problemen met mijn stoelgang... zelfs tot ziekenhuis opnames aan toe... Het idee is dat de movicolon mogelijk zorgt voor een te snelle doorvoer door de darmen waardoor er niet genoeg uit de voeding opgenomen wordt en ik dus niet aankom. Echter had ik voordat ik movicolon ging gebruiken ook al problemen dat ik niet aankwam.
dus meer kwijt dan gewonnen en zit nu ook echt veel te laag... Stats kloppen dus helaas ook gewoon. Maar nu weer mijn schema oppakken en zien wat er gebeurt. 
Ik ben aan het kijken hoe het te gaan aanpakken. Wel licht trainen maar anders. Dus meer op bewegen gericht.Kop op mop! Maar ik denk wel dat Sanne en Neet61 een punt hebben.. even geen ijzer en behulp van je fysio een andere weg zoeken om toch in beweging te blijven is misschien niet zo een heel gek idee. Is zeker niet wat je wilt horen of misschien zal gaan doen, maar met de situatie van je uitstekende wervel is voorzichtigheid toch echt wel een issue. Zuinig zijn we op je![]()
Dank je voor je lieve woorden meid.Hier kan ik me inderdaad heel goed in vinden.
Weet je wat het is.. Ik vind het zo lastig om duidelijk te zeggen wat ik eigenlijk écht wil zeggen. Want ik weet dat wat ik wil zeggen enorm klote is en je ongetwijfeld een onmetelijk rotgevoel geeft. Maar net als anderen wil ik ook mijn zorgen uiten en komt het er op neer dat mijn persoonlijke mening is dat er nu drastisch iets moet gaan veranderen.
Je moddert en tobt maar voort, en Marina, jij weet als geen ander hoe zeer ik mezelf daar in erken. Het is zo ontzettend lastig om op een gegeven moment als het ware je handen in de lucht te gooien en er aan toe te geven dat het gewoon niet gaat. En dat er iets moet veranderen.
Als dat betekent dat je voorlopig (!!!) niet, of niet zwaar, kunt trainen: dan is het nu even niet anders. Dat klinkt heel hard (geloof me, ik voel mezelf echt een naar mens als ik dit zeg), maar ik denk wel dat het belangrijk is om zo objectief mogelijk naar je situatie te kijken.
En vergeet niet jezelf regelmatig aan het lange termijn doel te denken: namelijk dat je gewoon weer lekker (en zwaar) kunt trainen. Op deze manier door blijven tobben brengt je denk ik niet naar het fysiek dat je voor ogen hebt..
Kop op meisje, hoofd omhoog, neus in de wind. Even heel diep ademhalen en proberen afstand van je situatie te nemen en zo objectief mogelijk beslissen hoe je uiteindelijk weer verder kunt![]()

Maar moet ik toch gaan doen.. geduld kweken... zodat ik binnenkort (hopelijk) wel weer er vol tegenaan kan.
Klinkt lekker dat warm water. Ik heb dat hier niet in de buurt.. Het kan wel maar dan is het altijd overdag. en gezien ik hele dagen werk zal dat hem niet worden ben ik bang.
Tja... iedereen heeft wel wat. Maar aangestaard en uitgescholden worden omdat je te dun bent is ook niet alles... En dat is dus echt gebeurd..![]()
Dank je voor je lieve woorden meid.
Ze worden ook echt gewaardeerd en hoe moeilijk ik het ook vind.. je hebt gelijk. Even geen stapje terug maar een forse stap. Het is net als met mijn hernia toen. Niets meer kunnen en gewoon lichte dingen die de fysio aangeeft. dus blijven bewegen en niet maxen. Licht gewicht en dan wat meer reps. Zorgen dat het niet vastroest. Wil ik niet...Maar moet ik toch gaan doen.. geduld kweken... zodat ik binnenkort (hopelijk) wel weer er vol tegenaan kan.
Ik zal het volgende week met de manueel af moeten wachten. Ik doe mijn best om me in te houden... Lastig![]()
Dat doe ik nu liever nog niet. Ben net begonnen bij dit bedrijf.. en geen vast contract. Dus ik wil het nog even gewoon zo doordoen. Ik heb het weekend nog dus misschien daar wat doen.Misschien de bedrijfsarts erbij betrekken. Je wilt goed verder kunnen werken en niet teveel aan ziektedagen kosten. Dan moet je goed kunnen revalideren. Als je werkgever een toereiking kan doen, zodat jij overdag iets aan revalidatie kan doen, zoals warmwater zwemmen (of yoga, tai chi, whatever), dan ben jij zo'n loyale werknemer die later beter inzetbaar is.
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Tja...Dat is heel pijnlijk!
Ik werd vaak uitgescholden en uitgelachen omdat ik erg dik was (bijna 100 kg), dus ik kan me er iets bij voorstellen.
zo jammer... hoe vaak ik niet voor weet ik veel wat ben uitgescholden...vooral in winkels met boodschappen doen. Of met uit eten.. ik zou het wel uit *** want ik was zo mager.. ik vreet nog iedereen eruit.... Maar ja.. das niet fijn voor jou geweest ook... Ik moet binnenkort het fotoboek maken van de vakantie. Dus komt op zich vast wel goed.Heb je iets anders - iets niet sportiefs - waar je je op kunt richten voor een tijdje? Schilderen, fotografie, breien, muziek maken, zingen, boek schrijven, geitjes aaien op de kinderboerderij... Iets wat jij leuk vindt, maar wat ook rustig is en je even van je sport en voeding afleidt.

Thanks Marr.

) maar toch even een training op laag gewicht gedaan. Alles lager.. en gewoon wat goed voelde. Dus het werd benen en kort ook. Maar op zich na deze werkdag en training wel een voldaan gevoel.
Dat telt ook. De rust in de vakantie heeft wel goed gedaan aan mijn schouder. Alleen wel balen dat ik gisteren een dichtvallende deur erop kreeg en nu dus weer wat last heb.
maar goed.. nu weekend. 

nog een x proberen 9x55kg met moeite.. Het was opeens op.. 
besloten dat het goed was zo..