Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Welcome back!
Top dat je ervan genoten hebt, en prima die ontbijtjes, houd die er vooral in thuis ;).

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon telefoon niet opnemen haha ;)
Hij is nog niet gegaan.. maar ze weten dat ik er weer ben voor als er problemen zijn. Maar vooralsnog woensdag weer beginnen.

Welcome back!
Top dat je ervan genoten hebt, en prima die ontbijtjes, houd die er vooral in thuis ;).
Dank je. :)
Die ontbijtjes hebben kennelijk meer slecht dan goed gedaan... :sad:
kennelijk kan mijn lichaam nog niet zo goed tegen zoveel afwijkingen in producten. Ik wist al dat witte bonen me afgeraden werden... (zou mijn lijf niet zo goed tegen kunnen) en meer dingen wat niet zo goed zou kunnen gaan maar kreeg ook de opdracht te genieten en roeien met de riemen die ik heb... Genoten heb ik in ieder geval wel.

edit:
Genoten heb ik zeker.. alleen weegresultaat vanmorgen was schrikbarend... :( verklaard wel waarom ik totaal geen energie heb en mijn bed niet uit kon komen vanmorgen en met moeite even wat fysio oefeningen kon doen. bijna een kilo afgevallen.. en dat met 3 x warm eten per dag en extra shakes mee etc... Gekke was wel dat ik wel elke dag naar de wc kon.. waar ik doordat ik gestopt ben met de macrogel voor de vakantie meer moeite mee had. Je zou denken als ik dan zoveel té kort zou hebben gehad dat dat ook niet zou moeten. Maar goed. ik snap er niets meer van en merk ook dat ik mijn lichaam echt niet meer vertrouw. Ik pak in ieder geval direct mijn voeding weer op zoals voor mijn vakantie. Hopelijk pakt het ook goed uit voor mijn gewicht

Om 14:30 kon ik gelukkig terecht bij de fysio.. ze zag al aan me dat ik erdoor zat van pijn (vooral mijn nek)... ze vermoed dat ik door de pijn en het slechte slapen dus was afgevallen, mogelijk in combi met eten wat ik niet goed opneem... Dus per vandaag meteen alles weer opgepakt zoals voor de vakantie... maar ook vandaag de boel opruimen.... het zit er weer op helaas...

vanmiddag bij de fysio geweest. Ik had het idee dat er een wervel meer uitstak. Mijn man ook. Het viel haar nu ook op. T1 wervel lijkt uit te steken. Mogelijk kan daar de pijn vandaan komen die ik afgelopen dagen heb. Ze weet het niet zeker en dus weer terug naar de manueel therapeut om verder te kijken. Kan er volgende week woensdag terecht.

Het lijkt wel niet te stoppen. Soms word ik er echt moedeloos van. Maar ik zet door....je moet wat he.. :sad:

Laatst bewerkt:
Gaat niet lekker hier.... :( trainen op 80% lukt niet eens goed. Toelichting zie spoiler....training post ik wel even al stelt het niets voor. Het is in ieder geval een start....Ik pak nu al een aantal maanden hetzelfde schema. Misschien moet ik binnenkort eens wat omgooien. Maar nu denk ik eerst maar eens goed opknappen.

Terug van vakantie en voel me beroerd. Gisteren licht wat schouders gedaan. Voelde dus wel iets beter daarna en kan weer wat meer bewegen.
Vannacht niets slapen. Koppijn misselijk en vanmorgen 6:30 opeens krampen op de borst. Geen idee wat het is. Duurde een uurtje. Ik lag gewoon in bed...Maagzuur of lage bloeddruk oid?? .. maar wilde trainen toch weer oppakken omdat ik merk dat bewegen goed doet voor mijn nek en schouder. Maar het ging dus niet... :( Straal misselijk toch mezelf heengesleurd en puur op karakter toch nog wat gedaan.. Licht in gewicht op gemiddeld 80% ....na elke set leek het wel of ik over moest geven dus ook wat langere pauzes. na 45 min dus training afgebroken en weer naar huis en naar bed gegaan. Nu wel op maar voel me nog net zo beroerd. Hopen dat het morgen beter gaat. Moet dan weer werken.

Trainingen... 80% puur op karakter....extra focus op uitvoering

schouders/triceps 80% hier ging het nog redelijk..
seated MP 10x20kg 10x25kg 9x25kg
side raises staand 10x3 kg 2x10x4 kg
face pulls 15x10 kg 10x12,5 kg 15x12,5kg
straight arm push down 3x15x10 kg
triceps overhead ext, rope 3x15x10kg
EZ bar french press liggend 3x15x15kg
db kick back 3x10x4 kg

rug/trapps 80% kotsmisselijk.. na elke set leek het wel of ik over moest geven. Met veel rust afgemaakt puur op karakter... (pull ups maar niet aan begonnen.. )
pull down wijd 3x15x30kg --> zo misselijk dat ik ook reps wat terug heb geschroefd bij de rest van de training
pull down small 3x10x32,5 kg
BOR 3x12x30kg
small grip cable row zittend 3x10x30 kg
DB row 3x10x8kg
shruggs 3x10x16 kg met moeite....:(

was krap aan 45 min met lange pauzes tussen de sets... Thuisgekomen, gegeten en terug naar bed...

Goeie welcome back training lijkt me. sterkte met fit worden.

Meisje, denk dat het tijd wordt echt gas terug te nemen, dit gaat niet :(.
Denk aan jezelf, je lijf geeft aan dat het nu niet gaat zo xxx

Dat klinkt niet goed Marina. Ik kan me wel in Sanne vinden, het lijkt of je lichaam aangeeft dat je wat langer (bv 2 maanden) helemaal geen ijzer moet aanraken. En iets radicaal anders doen. Bespreek je met je fysio ook je trainingen? Misschien ziet zij alternatieve oplossingen (zwemmen, wandelen, foamrollen, yoga, weet ik veel?) Veel sterkte!

Dat klinkt niet goed Marina. Ik kan me wel in Sanne vinden, het lijkt of je lichaam aangeeft dat je wat langer (bv 2 maanden) helemaal geen ijzer moet aanraken. En iets radicaal anders doen. Bespreek je met je fysio ook je trainingen? Misschien ziet zij alternatieve oplossingen (zwemmen, wandelen, foamrollen, yoga, weet ik veel?) Veel sterkte!
Ik weet het even niet meer. Wat ik wel weet is dat we alle vier van vakantie zo ziek terug zijn gekomen dus dat het niet 100% aan mij ligt. Dus eerst maar opknappen en zien hoe het gaat. Morgen weer werken.

Mijn fysio kent mijn trainingen. Op zich kan ik wel trainen maar moet ik vooral naar mijn lijf luisteren. Zwemmen zal ik niet doen.. te koud... en ik durf niet in badkleding. Wandelen doen we over het algemeen in de avond even een half uurtje na het eten. Yoga is misschien wel een idee. Dank je voor de tip. :)

Ik weet het ook niet Marina. Ik probeer alleen een beetje out of the box te denken. En er kan natuurlijk ook nog een virusje mee spelen als er meer niet lekker zijn.

Ik weet het even niet meer. Wat ik wel weet is dat we alle vier van vakantie zo ziek terug zijn gekomen dus dat het niet 100% aan mij ligt. Dus eerst maar opknappen en zien hoe het gaat. Morgen weer werken.

Mijn fysio kent mijn trainingen. Op zich kan ik wel trainen maar moet ik vooral naar mijn lijf luisteren. Zwemmen zal ik niet doen.. te koud... en ik durf niet in badkleding. Wandelen doen we over het algemeen in de avond even een half uurtje na het eten. Yoga is misschien wel een idee. Dank je voor de tip. :)

Er is ook warmwater zwemmen. Vaak voor reumapatiënten, maar meestal mag iedereen (behalve klierende tieners) mee zwemmen.
Hier in Dordrecht is dat dan 30 graden, ipv 24 graden in het gewone bad. En ik kan je eerlijk zeggen, dat dat veel warmer is dan het lijkt. Zeker na een paar baantjes. Neem een badjas mee voor direct na het uit bad klimmen.

Er zijn maar weinig vrouwen die zich wel prettig in badkleding voelen: te dik, te dun, te oud, lellerig vel, te grote t**ten, te kleine t**ten, cellulitis, striae, spataders, littekens, blauwe plekken, vetrolletje, te bleek, pukkeltjes, of gewoon die tijd van de maand.
Net als met de sportschool: je bent er niet om mooi te zijn, je bent er om mooi te worden.

Jouw road to succes is nou niet bepaald vergelijkbaar met een gladde en snelle geasfalteerde motorway.
De uitstekende wervel is behoorlijk verontrustend, aan de andere kant zou het mooi zijn als hiermee de oorzaak van alle ellende gelokaliseerd is, maar dan zijn ze er nog niet 1 2 3 klaar mee, lijkt me. T1 is dat een wervel in je nek of in je rug? Vervelend dat je nog een hele week moet wachten voor de afspraak bij de manueel therapeut. Heel veel sterkte.

Je bent in je vakantie toch 1kg moeizaam verkregen massa kwijtgeraakt, heb ik je een week terug ongeveer niet gezegd dat dat zou gebeuren? Ik verloor zelf in vijf dagen istanbul vorig jaar 3 kilo, maar ik had geen proteine bij me zoals jij, dat doe ik als ik er binnenkort weer heen moet mooi wel dus. Hoeveel kg heb je nu over van de gegainde massa uit het nieuwe voeding- en trainingsschema waar je een paar maanden terug samen met je coach mee gestart bent? Wat is nu je bodyweight? Ik had begrepen dat je na de evaluatie van je dieet op de 51,5 kilo was uitgekomen. Wat goed dat je ondanks het stoppen met het gebruik van de gel in je vakantie gewoon goed naar de wc kon blijven gaan! Dat de gel een belangrijke rol speelt in de feedeffiency van je stofwisseling is algemeen bekend, dat heb je nu zelf ervaren nadat je hiermee tijdens je vakantie gestopt bent. Ik verwacht dat je na de periode van relatieve rust die men van je verwacht de gel weer gewoon in je voedingsschema zal opnemen, nu duidelijk is dat dit je een groter rendement in het verkrijgen en behouden van massa oplevert?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kop op mop! Maar ik denk wel dat Sanne en Neet61 een punt hebben.. even geen ijzer en behulp van je fysio een andere weg zoeken om toch in beweging te blijven is misschien niet zo een heel gek idee. Is zeker niet wat je wilt horen of misschien zal gaan doen, maar met de situatie van je uitstekende wervel is voorzichtigheid toch echt wel een issue. Zuinig zijn we op je ;)

Kop op mop! Maar ik denk wel dat Sanne en Neet61 een punt hebben.. even geen ijzer en behulp van je fysio een andere weg zoeken om toch in beweging te blijven is misschien niet zo een heel gek idee. Is zeker niet wat je wilt horen of misschien zal gaan doen, maar met de situatie van je uitstekende wervel is voorzichtigheid toch echt wel een issue. Zuinig zijn we op je ;)
Hier kan ik me inderdaad heel goed in vinden.
Weet je wat het is.. Ik vind het zo lastig om duidelijk te zeggen wat ik eigenlijk écht wil zeggen. Want ik weet dat wat ik wil zeggen enorm klote is en je ongetwijfeld een onmetelijk rotgevoel geeft. Maar net als anderen wil ik ook mijn zorgen uiten en komt het er op neer dat mijn persoonlijke mening is dat er nu drastisch iets moet gaan veranderen.
Je moddert en tobt maar voort, en Marina, jij weet als geen ander hoe zeer ik mezelf daar in erken. Het is zo ontzettend lastig om op een gegeven moment als het ware je handen in de lucht te gooien en er aan toe te geven dat het gewoon niet gaat. En dat er iets moet veranderen.
Als dat betekent dat je voorlopig (!!!) niet, of niet zwaar, kunt trainen: dan is het nu even niet anders. Dat klinkt heel hard (geloof me, ik voel mezelf echt een naar mens als ik dit zeg), maar ik denk wel dat het belangrijk is om zo objectief mogelijk naar je situatie te kijken.
En vergeet niet jezelf regelmatig aan het lange termijn doel te denken: namelijk dat je gewoon weer lekker (en zwaar) kunt trainen. Op deze manier door blijven tobben brengt je denk ik niet naar het fysiek dat je voor ogen hebt..
Kop op meisje, hoofd omhoog, neus in de wind. Even heel diep ademhalen en proberen afstand van je situatie te nemen en zo objectief mogelijk beslissen hoe je uiteindelijk weer verder kunt :aai:

Ik weet het ook niet Marina. Ik probeer alleen een beetje out of the box te denken. En er kan natuurlijk ook nog een virusje mee spelen als er meer niet lekker zijn.
Ik snap het René. Ben ook heel blij dat je medenkt. :)
Ik denk ook wel dat er een virusje meespeelt. We hadden het allevier en op het werk hoor ik er ook meer mensen over. Overigens gaat het nu al veel beter. Al blijft de gekke misselijkheid bij inspannen in de ochtend nog wel en de koppijn ook. Hopen dat het morgen weer wat beter gaat.

Er is ook warmwater zwemmen. Vaak voor reumapatiënten, maar meestal mag iedereen (behalve klierende tieners) mee zwemmen.
Hier in Dordrecht is dat dan 30 graden, ipv 24 graden in het gewone bad. En ik kan je eerlijk zeggen, dat dat veel warmer is dan het lijkt. Zeker na een paar baantjes. Neem een badjas mee voor direct na het uit bad klimmen.

Er zijn maar weinig vrouwen die zich wel prettig in badkleding voelen: te dik, te dun, te oud, lellerig vel, te grote t**ten, te kleine t**ten, cellulitis, striae, spataders, littekens, blauwe plekken, vetrolletje, te bleek, pukkeltjes, of gewoon die tijd van de maand.
Net als met de sportschool: je bent er niet om mooi te zijn, je bent er om mooi te worden.
Klinkt lekker dat warm water. Ik heb dat hier niet in de buurt.. Het kan wel maar dan is het altijd overdag. en gezien ik hele dagen werk zal dat hem niet worden ben ik bang.

Tja... iedereen heeft wel wat. Maar aangestaard en uitgescholden worden omdat je te dun bent is ook niet alles... En dat is dus echt gebeurd.. :(

Jouw road to succes is nou niet bepaald vergelijkbaar met een gladde en snelle geasfalteerde motorway.
De uitstekende wervel is behoorlijk verontrustend, aan de andere kant zou het mooi zijn als hiermee de oorzaak van alle ellende gelokaliseerd is, maar dan zijn ze er nog niet 1 2 3 klaar mee, lijkt me. T1 is dat een wervel in je nek of in je rug? Vervelend dat je nog een hele week moet wachten voor de afspraak bij de manueel therapeut. Heel veel sterkte.

Je bent in je vakantie toch 1kg moeizaam verkregen massa kwijtgeraakt, heb ik je een week terug ongeveer niet gezegd dat dat zou gebeuren? Ik verloor zelf in vijf dagen istanbul vorig jaar 3 kilo, maar ik had geen proteine bij me zoals jij, dat doe ik als ik er binnenkort weer heen moet mooi wel dus. Hoeveel kg heb je nu over van de gegainde massa uit het nieuwe voeding- en trainingsschema waar je een paar maanden terug samen met je coach mee gestart bent? Wat is nu je bodyweight? Ik had begrepen dat je na de evaluatie van je dieet op de 51,5 kilo was uitgekomen. Wat goed dat je ondanks het stoppen met het gebruik van de gel in je vakantie gewoon goed naar de wc kon blijven gaan! Dat de gel een belangrijke rol speelt in de feedeffiency van je stofwisseling is algemeen bekend, dat heb je nu zelf ervaren nadat je hiermee tijdens je vakantie gestopt bent. Ik verwacht dat je na de periode van relatieve rust die men van je verwacht de gel weer gewoon in je voedingsschema zal opnemen, nu duidelijk is dat dit je een groter rendement in het verkrijgen en behouden van massa oplevert?
Nee. Mijn weg is niet geplaveid. Maar ach... ik kan een aardige berggeit zijn hoor! ;)
De wervel die mogelijk verschoven is, is de eerste rugwervel. Maar dat is niet de oorzaak van alles maar enkel mogelijk de oorzaak van de extra pijn afgelopen dagen. Ik weet ook wanneer het gebeurd is.. Leuk rondritje in een koetsje over een rijpad... :mad: Niet moeten doen.. maar ja.. je wil meedoen he...

Ik denk trouwens dat je me verward met iemand anders. .:o
Ik zal even in een notendop vertellen wat er afgelopen 2 maanden gebeurd is dan hoef je niet alles terug te lezen voor als je me zou willen blijven volgen. :)

Ik heb nog niet boven de 50 kg gewogen ... was het maar waar.. :( Zou echt een droom zijn voor me!
Nee ik denk echt dat je je vergist. Ik woog 45,5 kg (helaas maar waar.. :sad: ) toen ik begon bij degene die me helpt met mijn voeding (nadat er uit het bloedprikken gekomen was dat mijn hormonen niet meer meetbaar waren). Hij heeft toen een voedingsschema voor me gemaakt met andere voeding dan ik gebruikte gericht op herstellen van de hormoonhuishouding. Hij heeft er ervaring mee dat dat mogelijk is. Dus ik vond het het proberen wel waard na alles wat ik al geprobeerd had. Training houdt hij zich overigens niet mee bezig. Dat doe ik zelf. Enige advies van zijn kant was om de dag trainen en max 45-60 minuten.

Ik at rond 3800 kcal en met dat nieuwe schema van hem rond 3200 kcal. Het verbazende was dat ik de eerste maand niet afviel maar gelijk bleef. :eek: Dat was al gewonnen! Mijn vertrouwen kwam weer iets je terug.

Ik gebruik geen gel (snap ook niet precies wat voor gel je bedoeld :o ) maar movicolon. Dat versoepelt je stoelgang .. ik heb al vanaf kinds af aan problemen met mijn stoelgang... zelfs tot ziekenhuis opnames aan toe... Het idee is dat de movicolon mogelijk zorgt voor een te snelle doorvoer door de darmen waardoor er niet genoeg uit de voeding opgenomen wordt en ik dus niet aankom. Echter had ik voordat ik movicolon ging gebruiken ook al problemen dat ik niet aankwam.

Na die eerste maand op mijn nieuwe voedingsschema ben ik met de movicolon gestopt. Dat was was 2 weken vóór mijn vakantie en de evaluatie en ik zat toen nog steeds op 45,5kg helaas. Ik kwam daarna mondjesmaat in 2 weken 3 ons bij.. peulenschil natuurlijk en kon ook toeval zijn (en het levert de nodige niet aangename pijn op als je verstopt raakt...waar ik dus nu last van heb helaas ). Maar met mijn vakantie de 2 weken daarna was ik weer 1 kilo kwijt... :( dus meer kwijt dan gewonnen en zit nu ook echt veel te laag... Stats kloppen dus helaas ook gewoon. Maar nu weer mijn schema oppakken en zien wat er gebeurt.

De movicolon werkt dus wss in het nadeel van mijn aankomen en zal ik dus niet weer gebruiken. Ik zal bij verstopping wat anders moeten vinden dan. De voeding is trouwens ook gericht op verbeteren van mijn stoelgang.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor je. :)

Ik ben aan het kijken hoe het te gaan aanpakken. Wel licht trainen maar anders. Dus meer op bewegen gericht.

Hier kan ik me inderdaad heel goed in vinden.
Weet je wat het is.. Ik vind het zo lastig om duidelijk te zeggen wat ik eigenlijk écht wil zeggen. Want ik weet dat wat ik wil zeggen enorm klote is en je ongetwijfeld een onmetelijk rotgevoel geeft. Maar net als anderen wil ik ook mijn zorgen uiten en komt het er op neer dat mijn persoonlijke mening is dat er nu drastisch iets moet gaan veranderen.
Je moddert en tobt maar voort, en Marina, jij weet als geen ander hoe zeer ik mezelf daar in erken. Het is zo ontzettend lastig om op een gegeven moment als het ware je handen in de lucht te gooien en er aan toe te geven dat het gewoon niet gaat. En dat er iets moet veranderen.
Als dat betekent dat je voorlopig (!!!) niet, of niet zwaar, kunt trainen: dan is het nu even niet anders. Dat klinkt heel hard (geloof me, ik voel mezelf echt een naar mens als ik dit zeg), maar ik denk wel dat het belangrijk is om zo objectief mogelijk naar je situatie te kijken.
En vergeet niet jezelf regelmatig aan het lange termijn doel te denken: namelijk dat je gewoon weer lekker (en zwaar) kunt trainen. Op deze manier door blijven tobben brengt je denk ik niet naar het fysiek dat je voor ogen hebt..
Kop op meisje, hoofd omhoog, neus in de wind. Even heel diep ademhalen en proberen afstand van je situatie te nemen en zo objectief mogelijk beslissen hoe je uiteindelijk weer verder kunt :aai:
Dank je voor je lieve woorden meid. :heart:
Ze worden ook echt gewaardeerd en hoe moeilijk ik het ook vind.. je hebt gelijk. Even geen stapje terug maar een forse stap. Het is net als met mijn hernia toen. Niets meer kunnen en gewoon lichte dingen die de fysio aangeeft. dus blijven bewegen en niet maxen. Licht gewicht en dan wat meer reps. Zorgen dat het niet vastroest. Wil ik niet... :mad: Maar moet ik toch gaan doen.. geduld kweken... zodat ik binnenkort (hopelijk) wel weer er vol tegenaan kan.
Ik zal het volgende week met de manueel af moeten wachten. Ik doe mijn best om me in te houden... Lastig :(

Laatst bewerkt:
Hahaha, inderdaad ik vergis me, je bent iemand anders, veel geluk!
Out.

Klinkt lekker dat warm water. Ik heb dat hier niet in de buurt.. Het kan wel maar dan is het altijd overdag. en gezien ik hele dagen werk zal dat hem niet worden ben ik bang.

Misschien de bedrijfsarts erbij betrekken. Je wilt goed verder kunnen werken en niet teveel aan ziektedagen kosten. Dan moet je goed kunnen revalideren. Als je werkgever een toereiking kan doen, zodat jij overdag iets aan revalidatie kan doen, zoals warmwater zwemmen (of yoga, tai chi, whatever), dan ben jij zo'n loyale werknemer die later beter inzetbaar is.
Nee heb je, ja kun je krijgen.

Tja... iedereen heeft wel wat. Maar aangestaard en uitgescholden worden omdat je te dun bent is ook niet alles... En dat is dus echt gebeurd.. :(

Dat is heel pijnlijk!
Ik werd vaak uitgescholden en uitgelachen omdat ik erg dik was (bijna 100 kg), dus ik kan me er iets bij voorstellen.

Dank je voor je lieve woorden meid. :heart:
Ze worden ook echt gewaardeerd en hoe moeilijk ik het ook vind.. je hebt gelijk. Even geen stapje terug maar een forse stap. Het is net als met mijn hernia toen. Niets meer kunnen en gewoon lichte dingen die de fysio aangeeft. dus blijven bewegen en niet maxen. Licht gewicht en dan wat meer reps. Zorgen dat het niet vastroest. Wil ik niet... :mad: Maar moet ik toch gaan doen.. geduld kweken... zodat ik binnenkort (hopelijk) wel weer er vol tegenaan kan.
Ik zal het volgende week met de manueel af moeten wachten. Ik doe mijn best om me in te houden... Lastig :(

Heb je iets anders - iets niet sportiefs - waar je je op kunt richten voor een tijdje? Schilderen, fotografie, breien, muziek maken, zingen, boek schrijven, geitjes aaien op de kinderboerderij... Iets wat jij leuk vindt, maar wat ook rustig is en je even van je sport en voeding afleidt.

Misschien de bedrijfsarts erbij betrekken. Je wilt goed verder kunnen werken en niet teveel aan ziektedagen kosten. Dan moet je goed kunnen revalideren. Als je werkgever een toereiking kan doen, zodat jij overdag iets aan revalidatie kan doen, zoals warmwater zwemmen (of yoga, tai chi, whatever), dan ben jij zo'n loyale werknemer die later beter inzetbaar is.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Dat doe ik nu liever nog niet. Ben net begonnen bij dit bedrijf.. en geen vast contract. Dus ik wil het nog even gewoon zo doordoen. Ik heb het weekend nog dus misschien daar wat doen. :)

Dat is heel pijnlijk!
Ik werd vaak uitgescholden en uitgelachen omdat ik erg dik was (bijna 100 kg), dus ik kan me er iets bij voorstellen.
Tja... :( zo jammer... hoe vaak ik niet voor weet ik veel wat ben uitgescholden...vooral in winkels met boodschappen doen. Of met uit eten.. ik zou het wel uit *** want ik was zo mager.. ik vreet nog iedereen eruit.... Maar ja.. das niet fijn voor jou geweest ook...

Heb je iets anders - iets niet sportiefs - waar je je op kunt richten voor een tijdje? Schilderen, fotografie, breien, muziek maken, zingen, boek schrijven, geitjes aaien op de kinderboerderij... Iets wat jij leuk vindt, maar wat ook rustig is en je even van je sport en voeding afleidt.
Ik moet binnenkort het fotoboek maken van de vakantie. Dus komt op zich vast wel goed. :)
En anders mijn gedichten en tekenen weer eens oppakken. Al ontwijk ik dit soort dingen nu.. want met 15 min zitten werken aan dit soort dingen verga ik van de pijn in mijn nek/rug... :(
Das ook het lastige... als ik train heb ik minder pijn....

Virtuele knuffel voor jou Marina
Thanks Marr. :)

Het is even rustig geweest. Heb het erg druk gehad op het werk sinds ik terug ben. Dus ook niet getraind. Enkel donderdag met fysio wat bewogen. Maar niets gedaan. Wel 10 uur per dag gewerkt en ondanks de grote drukte ga ik hier goed onder. Gewicht is inmiddels alweer 4 ons bijgetrokken. Ik denk toch een comi van vocht/eten op vakantie waar mijn lijf niet lekker op reageert. Heb mijn schema 4 dagen opgepakt en voel me ook beter. Heb wel nog extra slaapmeds genomen en voel me iets beter. Zo nu en dan nog koppijn en dizzy misselijk.. maar dat heeft mijn hubbie ook nog steeds.

vandaag dus een iets minder lange dag. 9 uurtjes (ex pauzes ;) ) maar toch even een training op laag gewicht gedaan. Alles lager.. en gewoon wat goed voelde. Dus het werd benen en kort ook. Maar op zich na deze werkdag en training wel een voldaan gevoel. :) Dat telt ook. De rust in de vakantie heeft wel goed gedaan aan mijn schouder. Alleen wel balen dat ik gisteren een dichtvallende deur erop kreeg en nu dus weer wat last heb. :mad: maar goed.. nu weekend. :o

training benen (licht gewicht, op vorm gelet, niet tot het uiterste gegaan maar gegeven wat erin zat
squat 10x30 kg 2x10x40 kg
front squat 2x30 kg --> geprobeerd. kan de bar niet vasthouden met mijn schouder geeft pijn --> gestopt. Afgemaakt met squat 10x30 kg atg
SLDL 3x10x50 kg
lying Leg curl 2x10x20 kg 9x20 kg op 10 bleef ik steken....
kuiten zittend 14x40kg 11x40 kg 10x40 kg extra langzaam :fire:
leg extension 2x10x55 kg 0x55 kg.. Whuuuutttt? Kreeg hem opeens niet meer omhoog... :( nog een x proberen 9x55kg met moeite.. Het was opeens op.. :o
Planken 75 sec 60 sec 60 sec
Walking lunges 2x20 passen x12 kg DB's 5 min tussendoor staan kletsen en bij de tweede set laatste rep kwam ik dus niet meer omhoog.. :o besloten dat het goed was zo..

Goed dat je wat gas terug neemt, denk dat je lijf er dankbaar voor is en dat betaalt zich uiteindelijk op lange termijn terug :).
Nog leuke weekendplannen? X

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven