MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo gek eigenlijk. Stilzitten is pijnlijk voor mijn schouder maar een BP voel ik hem niet. Ben echt blij hiermee ook al was het maar 2 x.Woooot, 45 bench, dat is pas een vette PR!
Je gaat ineens met de bench sprongen vooruit, you go girl! :cheers:

Yep het ging echt even lekker. Ik ga zeker genieten. Hopen dat het weer wat meewerkt.Mooie laatste training voor de vakantie! Lekker van die bench zeg.
Geniet van de vakantie, en niet piekeren over krachtverlies![]()
maar goed.. genieten en daarna maar verder kijken. 
Dank je.

Yep! Dat voelde sowieso erg goed.wow nice, je trainingen afsluiten met zo'n mooie PR, feli!
fijne vakantie, succes met herstellen en zonder trainingen!

Dank je.
Bijna.. ben er nog 1,5 dag. 
Dank je.Mooie trainingen Marina. Blessures en pijntjes tja klote maar we gaan door.
Fijne vakantie, lekker genieten en blessure vrij terugkomen.

Dank je alvast.
maar ben nog niet weg hoor.
Ben wel lekker al vrij!Dat zal niet zo snel vliegen. Ik ben al klaar op een paar boodschappen na. Maar kon het niet laten even de benen te slopen nog. Ik was zo vroeg weer wakker. Dus even een allerlaatste pre vakantie train.Die 1,5 dag tot de vakantie vliegt zo voorbij..
Geniet ervan!![]()
en het ging nog lekker ook.

)
even afmaken met 15x50 kg extra langzaam

Dat zal niet zo snel vliegen. Ik ben al klaar op een paar boodschappen na. Maar kon het niet laten even de benen te slopen nog.
hahahah zo jij !!!Happy Holliday ....spreek je snel
![]()
Dank je. Nog een ruime 2 uurtjes aftellen. Douchen en eten maken en weg.whitewitch zei:hahahah zo jij !!!Happy Holliday ....spreek je snel
![]()

Dank je.

nu eerst eens zien hoe mijn nek opknapt en dan weer ertegenaan. Maar nu eerst effe koffers uitpakken en uitrusten.Thanks.

Dat zeker. Het as wel vermoeiend zoveel zien en vroeg op. Maar het waren super dagen.Welkom back die 11 mooie dagen pakt niemand je meer af
echt Iers weer dus. hahahhaDank je.
toch ook wel weer fijn om terug te zijn. 
Dank je.Welkom terug. Even rustig settelen voor je weer de gym induikt hoor![]()

Thanks.
Dat zeker. Het as wel vermoeiend zoveel zien en vroeg op. Maar het waren super dagen.![]()
storm regen en ook zonecht Iers weer dus. hahahha
Dank je.toch ook wel weer fijn om terug te zijn.
Dank je.
Dat moet ik zeker. Morgen de stand eens opnemen... eten was niet optimaal maar ik heb geroeid met de riemen die ik had. Je moet wat en vakantie is ook vakantie. Gelukkig werd er veel rekening gehouden met de allergieën. Wat vaak resulteerde in meer vis/vlees dan de opgeleukte borden met veel saus.
Ik merk alleen wel dat ik lichamelijk best wel moe ben en mijn nek niet mee wil werken. Dus morgen eerst maar eens zien wat een hopelijk goede nachtrust me brengt. Ben nog wel even vrij 2 daagjes... en hopen dat ze nu niet meteen morgen al bellen.![]()