AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks. :)

lees hier nog regelmatig eens mee en blijft toch steeds bewondering voor je hebben hoe je jezelf, ondanks steeds weer tegenslagen, altijd blijft recht trekken en er blijft voor gaan hoor!

je blijft goed gaan alleszins!

Tja.. ik wil verder komen. Ik kan bij de pakken neer gaan zitten maar daar word ik ook niet beter van. Dus ik knok liever verder met een doel voor ogen. Dus straks vol goede moed de uitslag van de foto's halen en zien wat er aan de hand is om vervolgens te kijken hoe ik eromheen kan trainen... mocht dat nodig zijn.

Tja.. ik wil verder komen. Ik kan bij de pakken neer gaan zitten maar daar word ik ook niet beter van. Dus ik knok liever verder met een doel voor ogen. Dus straks vol goede moed de uitslag van de foto's halen en zien wat er aan de hand is om vervolgens te kijken hoe ik eromheen kan trainen... mocht dat nodig zijn.

Ben wel erg benieuwd!

Nou weet niet goed wat ik ervan moet denken... maar ja.. .we zullen zien.
Beetje lang verhaal onder de spoiler voor de vrijwilligers. ;)
Vanmorgen naar de huisarts geweest. Op zich is er niets mis met de botten. Wel is er lichte artrose op de plek van het bot wat uitsteekt en pijn doet. dat had ik ook wel verwacht gezien mijn hele nek vol zit met artrose.. en daarbij zit er Shögren in de familie en heb ik dat wss ook. heb in ieder geval alle verschijnselen al inclusief de uitsteeksels die regelmatig terugkomen op mijn handen en voeten..
Maar goed... Dat zal wss wat irritatie hebben opgeleverd en dus wat ontstoken zijn. Daarbij zijn de bandjes om het gewricht ook wat beschadigd. Dat is gekomen doordat ik een paar weken terug in de auto wat pakte en mijn hubbie tegen mijn schouder/arm knalde en ik er wat uit voelde schieten en terug. Sindsdien heb ik ook de pijn. In ieder geval wordt het dus mobiliteits oefeningen bij de fysio en toch proberen de spieren zo sterk mogelijk te houden om de pijn op te vangen.

Voor de pijn kan ik diclofenac krijgen.. Maar heb dat afgeslagen. Had dat met mijn hernia ook en lag krom van de maagpijn ondanks 3 omeprazol per dag.. Ook verschillende andere nsaid toen geprobeerd en alle zelfde effect dus pijnstilling is niet mogelijk. optie was injectie.. --> wil ik niet. Andere optie Voltaren gel. Dus nsaid wat plaatselijk werkt. Dus ga ik dat maar proberen. Verder is het dus accepteren dat er pijn is en hopen dat de mobiliteistoefeningen helpen. dat betekend dus ook op vakantie die oefeningen braaf doen. Heb wel wat extra slaapmedicatie gekregen voor op vakantie. Kan ik in ieder geval wat slapen. want dat lukt nu ook niet door de pijn.

Dus ja.. goed nieuws is dat het het bot niet beschadigd is en dat het dus over kan (en zal!! dat wil ik gewoon :rolleyes: ) gaan.. Slecht nieuws is dat ik de de pijn en het slechte slapen voorlopig maar moet accepteren.
Maar ik mag en moet dus wel blijven trainen. :) opletten dat als het niet lekker voelt ik moet stoppen. En dat doe ik ook wel want ik wil niets blijvends eraan overhouden. En daarbij. vakantie kom eraan dus 2 weken volle rust. Ik hoop alleen dat ik niet teveel massa inlever in die 2 weken niets doen.

Vanmiddag wel gaan trainen en dat ging erg lekker. Geen (extra) last van mijn schouder.

Borst biceps
BP 10x30kg 10x35kg 7x40kg (alleen) 4x42,5kg + 1x42,5kg met lichte spot. Eindelijk een goede spotter!!! Hij zei dat het bij mij echt puur psychisch is die grens.. Hij hielp niets mee. Vette VPR! :D
Incline DB press 10x13kg 2x9x13kg (9x omdat links op schouder faalde)
Incline DB fly 9x11kg 10x11kg (weer faal op schouder na 9x)
cable cross over high 2x10x60 kg (gewicht per zijde 60 kg)
Biceps overhead curl 3x10x50 kg
EZ bar curl 3x10x22,5 kg Nice die aders op mijn bovenarmen. :)
seated incline curl 10x7 kg --> stop.. schouder vond het niet fijn.... hier voelde ik het bandje :(
concentration curl staand 2x10x7 kg (per arm)

Voelde lekker. 50 min lekker gewerkt en toen naar huis in de stortregen.. van de auto naar de deur zeiknat geregend. :o

Nou ja, ik zie dat als relatief goed nieuws. Voordeel van geen pijnstillers is dat je goed aanvoelt wat de grens is. Pijn heeft een functie.
Lekkere training zo te zien. Was dat de laatste voor de vakantie? Enjoy green Eire!

redelijk goed nieuws, even doorzetten nog.

lkkre training, en een gratis douche erna :D

Je bent een topper / bikkel Marina !

Nou ja, ik zie dat als relatief goed nieuws. Voordeel van geen pijnstillers is dat je goed aanvoelt wat de grens is. Pijn heeft een functie.
Lekkere training zo te zien. Was dat de laatste voor de vakantie? Enjoy green Eire!
Ja op zich is het goed nieuws. Pijn is leidend nu.
Zeker nog niet de laatste training... We gaan pas donderdag weg. :)

redelijk goed nieuws, even doorzetten nog.

lkkre training, en een gratis douche erna :D
Ik zet wel door. En ook na mijn vakantie hoor!
Dank je :) Ja.. alleen was die douche wel gepaard met veel wind en niet zo warm. :o

Je bent een topper / bikkel Marina !
Dank je. :)

gefeliciteerd met je pr op de bench! Knap hoor!
Erg naar van je pijn en helemaal aangezien je er al zo lang mee loopt. Ik hoop dat de rust je iig goed gaat doen!

gefeliciteerd met je pr op de bench! Knap hoor!
Erg naar van je pijn en helemaal aangezien je er al zo lang mee loopt. Ik hoop dat de rust je iig goed gaat doen!
Maar de pijn van nu is anders.. en hopelijk tijdelijk. Daar ga ik in ieder geval wel vanuit.
Rust zal vast wel goed doen. Al hoop ik niet dat ik massa inlever met die 2 weken niets doen.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Even een korte beentrain. Zometeen verjaardag 1 en daarna verjaardag 2 met onbeperkt buffetten bij live en cooking. :D

Benen (werksets, klein uurtje)
squat 10x45kg , 2x10x47,5kg last van schouder dus kon niet hoger... :)
SLDL 3x10x50 kg ook weer laag gehouden ivm schouder. Dus dan maar extra langzaam en diep
Lying leg curl 2x10x22 kg
kuiten zittend 2x10x45kg 15x30kg heel langzaam uitgevoerd :fire:
Leg extension 3x10x61kg zwaar.. :o
seated leg curl 3x10x8 kg
Walking lunges 3x20 passen x12 kg DB's wel erg zwaar.. voor t eerst 12 kg. (+1 kg) wel met straps.. anders flikkert ie uit mijn klauwen. :o

Yesss, die PR op de bench heb je maar mooi te pakken! :D
Korte beentraining, maar absoluut geen verkeerde! Veel plezier met de verjaardagen, geniet lekker van het eten ;).

Yesss, die PR op de bench heb je maar mooi te pakken! :D
Korte beentraining, maar absoluut geen verkeerde! Veel plezier met de verjaardagen, geniet lekker van het eten ;).
Thanks. :) Ben echt wel blij met die VP op BP :D
Tja.. ik zit met benen een beetje op een dood punt.. Komt ook door mijn schouder. Dus dan maar gewicht gelijk houden en met uitvoering aan de gang. Dus langzaam excentrisch. Meer concentreren enzo. Hopelijk loopt het na mijn vakantie weer wat op.. En val ik niet te erg terug in kracht...

Vanmorgen even licht wat rug/trapps gedaan. Ik hou het deze week tot we weggaan gewoon licht ivm mijn schouder. Concentreren op uitvoering en langzame beweging. Dan 2 weken rust en duimen dat ik niet teveel in zal leveren.

Rug/traps
pull down wijd 3x15x35 kg
pull down small 3x10x37,5 kg
DB row 3x10x10 kg
BOR 3x12x35 kg
seated row smal 3x10x35 kg
Hammer grip pull up (wijd lukt niet met mijn schouder) 7x 6x 6x
shruggs 3x10x20 kg
crunch (in ab shaper) 100x en toen geen zin meer. :o Buik is nog steeds niet mijn favo... en had teveel staan kletsen ook..

Laatst bewerkt:
Hier is buik ook absoluut geen favoriet.. Houd gewoon niet van dat irritante gevoel in je buikspieren :(.
Als het dan toch echt moet.. Dan maag hanging knee raises :').

Hier is buik ook absoluut geen favoriet.. Houd gewoon niet van dat irritante gevoel in je buikspieren :(.
Als het dan toch echt moet.. Dan maag hanging knee raises :').
Ik vind het gevoel in mijn buikspieren wel lekker. Gevoel dat ik gewerkt heb.. Maar het is gewoon zo niet leuk om te doen...
Hanging legraises zou ik graag willen doen. Maar met mij schouder/nek/arm gedoe kan ik niet lang genoeg hangen.. :( Dus ben gebonden aan wat meer basics zoals lying leg raises, crunch, scharen etc. Planken lukt nu ook niet met mijn schouder... Dus ja... Blijft niet zoveel over he..

Ja.. alleen was die douche wel gepaard met veel wind en niet zo warm. :o

Gegeven paard... :D

Mooi te zien dat je niet bij de pakken neer zit! Hopelijk trekt de pijn in de schouder snel bij, want slapen is wel zo belangrijk.

En mocht ik je niet meer 'spreken' voor die tijd: veel plezier op je vakantie!

Gegeven paard... :D

Mooi te zien dat je niet bij de pakken neer zit! Hopelijk trekt de pijn in de schouder snel bij, want slapen is wel zo belangrijk.

En mocht ik je niet meer 'spreken' voor die tijd: veel plezier op je vakantie!
HAHAHAH... ja het was me wel een cadeautje. :D

Ik zal waar ik kan eromheen trainen en wat ik wel kan dan maar even op lager gewicht.... zit niet veel anders op helaas... :( Maar hopelijk trekt het in mijn vakantie een beetje weg.
Ik hoop dat de rust me goed doet en dat ik daarna weer lekker kan knallen en massa opbouwen.
Dank je. Ik ben er nog wel een paar dagen. :)

Zo je bench gaat goed marina!! Zeer netjes:D

Zo je bench gaat goed marina!! Zeer netjes:D
Dank je. :) en vandaag gewoon geschrokken. :D

Was weer vroeg wakker. Als eerste om 8:15 in de gym. Ze deden de deur voor me open want ze gaan normaal 8:30 open. Maar soms wat eerder. Dus was een gok van me. :)

Heerlijk BP alleen. Ging lekker. Met 40 kg bezig kwam er net iemand binnen.. ik zat net tegen mijn max aan met 7 reps.. begint ie me aan te moedigen en nog 2 reps eruit geperst. !! Wieeee! VPR.
Dus ik dacht... nou ja.. spotter dus weer 42,5 kg pakken? Vorige keer was 4 reps mijn max. Dus ik dacht what the hell en gooi er 45 kg op. Heb de spotter gezegd alleen te helpen als het echt niet gaat. Hij ging dus ook niet boven me staan maar een pas eraf. Schrok gewoon van mezelf 2x45 kg zonder enige spot vinger erbij :eek: en toen was ik zo blij en focus weg en op derde rep fail.. :mad: zo stom.. maar eindelijk over die grens! Bijna BW BP :D maar wel wat langer pauze gehouden voor ik begon... 3 min...

Kreeg alleen met DB press erna de 13 kg DB niet meer omhoog... :o dus die maar even lager gepakt om mijn schouder niet te forceren. Maar al met al een lekkere training en met 45 min klaar.

Borst biceps
BP 10x30kg 10x35kg 7x40kg 9x40kg VPR (met aanmoediging) 2x45kg (PR!!) + 1x45 kg fail.. en kreeg hem ook echt geen centimeter meer omhoog na langzaam zakken. :o
Incline DB press 3x10x12kg (effe lager ivm BP ervoor)
Incline DB fly 10x11kg --> au schouder 10x10kg --> au schouder dus gestopt :(
cable cross over high 3x10x60 kg (gewicht per zijde 60 kg)
Biceps overhead curl 3x10x50 kg
EZ bar curl 3x10x22,5 kg Nice die aders op mijn bovenarmen. :)
concentration curl staand 2x10x7 kg (per arm)

Ondanks dat de rest na BP niet echt lekker ging wel een voldaan gevoel. Lekkere afsluiter voor mijn vakantie. :D

Woooot, 45 bench, dat is pas een vette PR!
Je gaat ineens met de bench sprongen vooruit, you go girl! :cheers:

Mooie laatste training voor de vakantie! Lekker van die bench zeg.
Geniet van de vakantie, en niet piekeren over krachtverlies ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven