- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Ik ga het even een paar weekjes anders aanpakken.Goed dat je wat gas terug neemt, denk dat je lijf er dankbaar voor is en dat betaalt zich uiteindelijk op lange termijn terug.
Nog leuke weekendplannen? X

Yep... ook al kost het moeite... je moet soms ook even voor verstandig gaan.Mooie conclusie.... het kan ook goed zijn als je je niet helemaal af staat te beulen![]()
Sarcomere hypertrofie...je gaat van je hobby toch geen wetenschap maken hoop ik?![]()
nee hoor. 
Goh..dat wist ik niet van de nekhernia en en je schouder. Dat van die blessure betreft zeker je schouder? Zou dat niet genezen door je schouder wat rust te gunnen of is deze blessure chronisch? Een nekhernia, zoals ik die heb op c5-c6/c6-c7 links, is nou niet direct een blessure, geeft bij mij geen aanleiding tot pijn maar veroorzaakt wel uitvalsverschijnselen, krachtverlies en spieratrofie in schouder en arm.nee hoor.
Maar als je niet maximaal kan gaan ivm blessures (nekhernia en mijn schouder) ga je je wel wat meer verdiepen in mogelijkheden hoe wel te trainen om toch verder te komen met bouwen.![]()
ja.. helaas.. en het houdt dus ook niet op..Lees weer allerlei narigheid. Je lichaam maakt het je niet makkelijk.

Vanmorgen gehoord dat mijn schouder blijvend is.Goh..dat wist ik niet van de nekhernia en en je schouder. Dat van die blessure betreft zeker je schouder? Zou dat niet genezen door je schouder wat rust te gunnen of is deze blessure chronisch? Een nekhernia, zoals ik die heb op c5-c6/c6-c7 links, is nou niet direct een blessure, geeft bij mij geen aanleiding tot pijn maar veroorzaakt wel uitvalsverschijnselen, krachtverlies en spieratrofie in schouder en arm.
Is bij jou chiropractie of in het uiterste geval geen operatie mogelijk om je hernia te herstellen?
zal niet overgaan zei de manueel therapeut.
Hoe moet ik nu trainen? BP lukt niet eens meer fatsoenlijk en mag niet meer zwaar gaan. Ook schouders trainen.. bij gevoelig stoppen. Dus ja... bij alles gebruik je dit wel.. Ben dus even de weg kwijt. Trainen was echt mijn uitvlucht.. een stukje van mij.. maar ik weet dus niet hoe het nu even verder moet... ik wil verder.. spieren bouwen. maar hoe kan je dat doen als je bijna niets meer zwaar kan doen?? 
lekker genant....
Dank je.lkkre pomp is in ieder geval iets. succes met herstel![]()
Het is niet zeker welke graad het is.Helemaal duidelijk is het me nog niet. Als ik het goed begrijp isde aanhechting van je sleutelbeen/shouderbot minof meer onherstelbaar losgescheurt van je schouder. De consequentie is in ieder geval weer een aanslag op je incasseringsvermogen, ik zou je graag willen steunen bij het verzamelen van de kracht je er niet bij niet te leggen, en velen met mij zullen er hier hetzelfde over denken.
Dat twee bewegingen voldoende zijn omdoor je knieën te zakken, lijkt me op zich niet genant maar toch iets om er zoveel mogelijk wanneer zich de gelegenheid voordoet zoveel als mogelijk te anticiperen op deze verhoogde gevoeligheid.

+1Dat zijn allemaal vervelende zaken om te horen Marina. Ik bewonder je doorzettingsvermogen om toch de dingen te blijven zoeken die wel gaan, en hoop dat je dat ook blijft doen.
Verstandig besluit Marina, wetende dat je dit eigenlijk niet wil besluiten.
Zorg voor herstel en je lijf en geest rust geven is nu wel even belangrijk. Concentreer je op de juiste voeding, laat dat doel nooit verdwijnen.
En denk goed na over haalbare doelen, korte en lange termijn. De sport blijft en jij blijft, nu nog een juiste combi vinden.
Succes Marina.