AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nou... ik stop gewoon als ik denk dat ik niet mee omhoog kan komen. .:o heb nooit een spotter... Better safe than sorry;)

Zeker waar :) heb zelf een aantal blessures gehad en op slechte dagen blijf ik er toch last van houden.. Beter vermijden! Komt vanzelf een moment dat het veilig voor je voelt!

Goed aan het trainen Marina, sterk ben je wel. Maar als de weegschaal niet omhoog gaat lukt het bulken nog niet zo.
Is het geen idee voor jou om minder sets en oefeningen te doen maar evt zwaarder. Want je verbrandt wel veel calorieen zoals het nu gaat.

Mooie training, en wéér PR's!

Zeker waar :) heb zelf een aantal blessures gehad en op slechte dagen blijf ik er toch last van houden.. Beter vermijden! Komt vanzelf een moment dat het veilig voor je voelt!
Ik heb zelf een nekhernia en uitvals verschijnselen aan mijn linkerarm... zijn wel geen blessures maar merk wel als ik er last van heb dat ik niet hoger durf te pakken... Spelen nu nog wat andere dingen.. maar dan pas je wel op inderdaad... en soms durf je dan gewoon niet verder. Dus ja.. Als ik echt wat wil moet ik gewoon een spotter hebben. ;)

Goed aan het trainen Marina, sterk ben je wel. Maar als de weegschaal niet omhoog gaat lukt het bulken nog niet zo.
Is het geen idee voor jou om minder sets en oefeningen te doen maar evt zwaarder. Want je verbrandt wel veel calorieen zoals het nu gaat.
Ik ga niet mijn weer training aanpassen. Ben net 3 weken bezig. Dus het wordt eten opvoeren... Zwaarder kan ik nl ook niet echt pakken nu met de problemen die ik met mijn nek weer heb... Dus ja.. bunkeren en steeds meer gewoon.. al is dat soms niet makkelijk. :o

Mooie training, en wéér PR's!
Dank. :)
en jij weet waarom! ;) muziek!!!!!! op de MP3!

Even een blonde vraag hoor,: wat is een VPR....?

volume PR.. dus meer reps. ;)

Ik heb zelf een nekhernia en uitvals verschijnselen aan mijn linkerarm... zijn wel geen blessures maar merk wel als ik er last van heb dat ik niet hoger durf te pakken... Spelen nu nog wat andere dingen.. maar dan pas je wel op inderdaad... en soms durf je dan gewoon niet verder. Dus ja.. Als ik echt wat wil moet ik gewoon een spotter hebben. ;)

Ik ga niet mijn weer training aanpassen. Ben net 3 weken bezig. Dus het wordt eten opvoeren... Zwaarder kan ik nl ook niet echt pakken nu met de problemen die ik met mijn nek weer heb... Dus ja.. bunkeren en steeds meer gewoon.. al is dat soms niet makkelijk. :o

Ik snap het door die nek en zo... klinkt als een gebied waar je uiterst voorzichtig mee moet zijn. En nee, je moet langer dan 3 weken een bepaalde strategie aanhouden om het een kans te geven. Bunkeren dan maar... :D

Ik snap het door die nek en zo... klinkt als een gebied waar je uiterst voorzichtig mee moet zijn. En nee, je moet langer dan 3 weken een bepaalde strategie aanhouden om het een kans te geven. Bunkeren dan maar... :D
Ik ben heel voorzichtig hoor. :) ben wel gek om risico te gaan lopen nu. ;)
Ik houd mijn schema aan en lekker trainen en eten! :D

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Heb ietwat vals gespeeld.. Heb naast mijn meds die ik van de neuroloog heb een halve slaappil genomen. :o maar heb 7 uur geslapen! :eek: wel met 2 x wakker maar toch. Was ook te merken met mijn traning! Ging echt super! in 1,5 uur moest het klaar zijn dus korte pauzes tussen de reps Was met 20 min klaar met BP + incline BP... daar zit dus echt nog wel meer in mits ik goed slaap en meer rust tussen de sets neem. Het ging super!
Nu eten omkleden en lekker dagje weg! ben er morgen weer. :D

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
7x35kg (VPR + 2 reps)
3x37,5kg (PR !!!!) t is dat ik mijn concentratie verloor.. er zat echt wel meer in! Maar had ook weer geen spotter....

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
7x35kg (VPR +5 reps) Yeaaahhhh helaas geen spotter maar echt wel blij mee!

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg
6x13kg (VPR ... + 1 repje.. :o)

cable cross over high
10x40 kg
10x45kg
10x50 kg
10x55kg (VPR)
10x60kg (PR!)
0x65 kg.... fail.. ik kreeg de handvaten niet omlaag zeg maar... :( Als iemand ze aangegeven had,had ik wss wel een paar repjes gered.. had ook té kort pauze genomen.. kleine minuut.. :o

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg (VPR +2 reps)

Dips between bars
8x BW
9x BW
2x8xBW

rope push down
10x10kg
10x12,5kg
10x16kg
10x18,5kg (+1 kg)

straight bar cable push
10x10kg
10x15kg
10x17,5kg
10x20kg (+1,5kg )

overhead triceps rope extension (staand)
10x10kg
10x12,5kg
10x13,5kg
10x15kg (+1,5kg )

dat was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr! slaap is een wonder middel! en nu ben ik weg!

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Heb ietwat vals gespeeld.. Heb naast mijn meds die ik van de neuroloog heb een halve slaappil genomen. :o maar heb 7 uur geslapen! :eek: wel met 2 x wakker maar toch. Was ook te merken met mijn traning! Ging echt super! in 1,5 uur moest het klaar zijn dus korte pauzes tussen de reps Was met 20 min klaar met BP + incline BP... daar zit dus echt nog wel meer in mits ik goed slaap en meer rust tussen de sets neem. Het ging super!

Borst/Triceps

Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
7x35kg (VPR + 2 reps)
3x37,5kg (PR !!!!) t is dat ik mijn concentratie verloor.. er zat echt wel meer in! Maar had ook weer geen spotter....

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg

Incline DB press
10x10kg
10x11kg
10x12kg

cable cross over high
10x40 kg
10x45kg
10x50 kg
10x55kg (VPR)
10x60kg (PR!)
0x65 kg.... fail.. ik kreeg de handvaten niet omlaag zeg maar... :( Als iemand ze aangegeven had,had ik wss wel een paar repjes gered.. had ook té kort pauze genomen.. kleine minuut.. :o

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg (VPR +2 reps)

Dips between bars
8x BW
9x BW
2x8xBW

rope push down
10x10kg
10x12,5kg
10x16kg
10x18,5kg (+1 kg)

straight bar cable push
10x10kg
10x15kg
10x17,5kg
10x20kg (+1,5kg )

10x10kg
10x12,5kg
10x13,5kg
10x15kg (+1,5kg )

komt de slaap komen de gains dus nu knallen

je bench gaat lekker
en super van die slaap!

Borst/Triceps

Flat BP

10x20 kg stang opwarmen

10x25kg

10x30kg

7x35kg (VPR + 2 reps)

Incline BP

10x15 kg stang opwarmen

10x25kg

10x30kg

Incline DB press

10x10kg

10x11kg

10x12kg

cable cross over high

10x40 kg

10x45kg

10x50 kg

10x55kg (VPR)

10x60kg (PR!)

Incline DB fly's

10x8 kg

10x9 kg

10x10 kg

10x11 kg (VPR +2 reps)

Dips between bars

8x BW

9x BW

2x8xBW

rope push down

10x10kg

10x12,5kg

10x16kg

10x18,5kg (+1 kg)

straight bar cable push

10x10kg

10x15kg

10x17,5kg

10x20kg (+1,5kg )

10x10kg

10x12,5kg

10x13,5kg

10x15kg (+1,5kg )

Wow training van 1,5 uur, is dat niet wat lang?
Maar dijn zo lekker geslapen!

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Nou het zit bij mij niet achter mijn oren. Het is gewoon echt zwaar voor me. Het is meer dan mijn BW :o Maar ik hoop dat hij volgende keer beter gaat!

Dank je.

Dank je.

Het was ook best lekker ook al moest ik op het laatst haasten.

Tja.. die foto.. spieren zie ik wel ja.. Maar dat gewicht wil niet mee.. :( dus ja.. ben ik wel aan het bouwen?

Soms twijfel ik echt...

Klinkt een beetje dubbel, als je niet aankomt bouw je niet. Dus idd of training aanpassen tot je enerygy/verbrand niveau goed loopt of echt bunkeren :)

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Nou het zit bij mij niet achter mijn oren. Het is gewoon echt zwaar voor me. Het is meer dan mijn BW :o Maar ik hoop dat hij volgende keer beter gaat!

Dank je.

Dank je.

Het was ook best lekker ook al moest ik op het laatst haasten.

Tja.. die foto.. spieren zie ik wel ja.. Maar dat gewicht wil niet mee.. :( dus ja.. ben ik wel aan het bouwen?

Soms twijfel ik echt...

Klinkt een beetje dubbel, als je niet aankomt bouw je niet. Dus idd of training aanpassen tot je enerygy/verbrand niveau goed loopt of echt bunkeren :)

Maar je hebt n ijzeren doorzettingsvermogen volgens mij you can do it :)

Wat een heerlijke training na ein-de-lijk eens een nacht met meer uren slaap! Dat moet toch geweldig voelen.. Het is dan ook gelijk terug te zien in de training, dat is genieten! Met een heerlijk gevoel weg dus! Geniet ervan, en verzet even je zinnen ^^.

Heb ietwat vals gespeeld.. Heb naast mijn meds die ik van de neuroloog heb een halve slaappil genomen. :o maar heb 7 uur geslapen! :eek: wel met 2 x wakker maar toch. Was ook te merken met mijn traning! Ging echt super! in 1,5 uur moest het klaar zijn dus korte pauzes tussen de reps Was met 20 min klaar met BP + incline BP... daar zit dus echt nog wel meer in mits ik goed slaap en meer rust tussen de sets neem.
Geweldig! :)

Ik heb op het moment het tegenovergestelde probleem. Ik slaap juist teveel door mijn meds. Ik heb ze niet voor de slaap, gewoon hele vervelende bijwerking. Probeer ze nu zo min mogelijk te nemen. Heb de laatste in de nacht van donderdag op vrijdag genomen, ben nu 2 dagen constant aan het slapen :(

komt de slaap komen de gains dus nu knallen
De slaap is bij 1 nacht gebleven.. :(.. helaas.. gisteren as een leuke dag vandaag bagger... zelfs met slaappil niets geslapen. maar ja.. gewoon weer doorgaan.

je bench gaat lekker
en super van die slaap!
ja BP ging lekker!
Slaap was zalig.. vannacht dus totaal weer niets.. Wordt er wel moedeloos van

Wow training van 1,5 uur, is dat niet wat lang?
Maar dijn zo lekker geslapen!
Maar je hebt n ijzeren doorzettingsvermogen volgens mij you can do it :)

das inclusief omkleden 2 x he! ;) dus valt wel mee.
Slapen was 1 malig.. vannacht bagger en nu al heel dag super duizelig. Morgen fysio en kijken of we erachter kunnen komen waar het vandaan komt.
Om je doel te halen moet je doorzetten

Was ie koud dan?
Goed hoor, zit nog wel meer in als je niet zoveel herhalingen ervoor doet maar je houdt je aan je schema denk ik?
Ja heeeeeel koud! :roflol:
Ik hou me inderdaad aan mijn schema. Maar je ziet ook wel bij hoger gewicht minder reps he! ;)

Wat een heerlijke training na ein-de-lijk eens een nacht met meer uren slaap! Dat moet toch geweldig voelen.. Het is dan ook gelijk terug te zien in de training, dat is genieten! Met een heerlijk gevoel weg dus! Geniet ervan, en verzet even je zinnen ^^.
Het was ook echt geweldig!!!
Helaas 1 malig.. zo een beroerde nacht gehad vannacht ondanks de extra slaappil geen oog dichtgedaan. Had ook mijn kussen niet mee.. En vandaag de hele dag duizelig en niet lekker... Maar het was wel leuk!

Geweldig! :)
Ik heb op het moment het tegenovergestelde probleem. Ik slaap juist teveel door mijn meds. Ik heb ze niet voor de slaap, gewoon hele vervelende bijwerking. Probeer ze nu zo min mogelijk te nemen. Heb de laatste in de nacht van donderdag op vrijdag genomen, ben nu 2 dagen constant aan het slapen :(
Das lastig.. de meds die ik nu gebruik zijn in principe AD die ik dus gebruk voor de bijwerking.. slaperig worden... Alleen werkt het nog steeds niet zo lekker. is nu al het tigste med. dat ik probeer...
Kan je niet wat van jou slaap aan mij geven? ;) was het maar zo makkelijk he....

Het was ook echt geweldig!!!
Helaas 1 malig.. zo een beroerde nacht gehad vannacht ondanks de extra slaappil geen oog dichtgedaan. Had ook mijn kussen niet mee.. En vandaag de hele dag duizelig en niet lekker... Maar het was wel leuk!
Super dat het goed bevallen is dit weekend! Leuke stad he? Fijn om er even tussenuit te zijn geweest!
Jammer dat het een eenmalige nacht was.. En helemaal balen dat je vandaag niet lekker en duizelig was.. Zo te lezen heeft het de pret gelukkig niet mogen drukken :).
En morgen.. Weer een nieuwe week! Knallen, ga er weer voor!

zonde dat het maar voor één nachtje was....
fijn dat het toch leuk was.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven