MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Is ook beetje vrouw eigen toch?
Klagen maar ondertussen de ene na de andere PR en VPR verbreken..![]()

Je begeeft je met deze opmerking in de vrouwen sectie van DBB op glad ijsIs ook beetje vrouw eigen toch?Klagen maar ondertussen de ene na de andere PR en VPR verbreken..
![]()
.Dat doe ik ook.. das lekker. En als het te makkelijk gaat met de lichtere gewichten wil ik ook nog wel eens 2 sec vasthouden.Shruggs lekker 1 seconde vasthouden bovenin, nóg meer branden!!

Het viel me echt tegen. Dit gaat nog wel een staartje krijgen ben ik bang. Maar ik zet gewoon door.Poeh, dat valt dan toch wel even bij de fysio zo te lezen.. Wat ontzettend balen.. Een tegenslag, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dit een tegenslag is die jou niet klein gaat krijgen! Stap voor stap maar weer bekijken hoe nu verder en op welke manier dit invloed zal hebben op de trainingen. En vervolgens de trainingen waar mogelijk op aanpassen. En dat gaat jou lukken.
Desalniettemin, de laatste twee training zien er mooi uit! Blijf me er maar over verbazen dat je zo veel (v)pr's blijft zetten.. Waar haal je het af en toe vandaag.. Maar waarschijnlijk vraag je jezelf dat ook wel eens af.
maar ik ben er blij mee. Ik moet zeggen.. die PR en VPR zijn omdat ik gen pull ups meer kan en mag doen.. dat kost veel energie. Maar het klagen is gewoon omdat ik niet meer fatsoenlijk kan autorijden... en dat gaat toch wel gevolgen hebben ... dan mag ik wel een beetje klagen toch?Is ook beetje vrouw eigen toch?
Klagen maar ondertussen de ene na de andere PR en VPR verbreken..![]()

Het is maar hoe je het verwoord he!

Ach.. valt wel mee hoor. Ik kan wel wat hebben.Je begeeft je met deze opmerking in de vrouwen sectie van DBB op glad ijs.
en zeker van NMAfreakje! 
Ik kan hard rennen als het moetJe begeeft je met deze opmerking in de vrouwen sectie van DBB op glad ijs.

) gepakt en morgen dan effe goed de benen aanpakken. Soms moet je nu eenmaal even schipperen met tijd en wat aanpassen. Maar missen.. nee.. daar doe ik niet aan. 

(+2,5 kg)

Nope... daar stond alleen dat ik hem zou gaan doen.Lekkere training, volgens mij had ik hem op facebook al gelezen vlugjes![]()

Nope... daar stond alleen dat ik hem zou gaan doen.
Nu heb ik hem gedaan!![]()

Kan gebeuren he!Hahaha oke dan heb ik het verkeerd begrepen met mijn slaperige hoofd![]()

Ja dat volle gevoel is echt zalig! Kan er gewoon van genieten! Strak staan en als je dan je shirt aantrekt lijkt hij opeens krapper.Die PR's!
Heerlijk he, dat volle gevoel in je biceps.. Heb laatst voor het eerst ervaren hoe biceps voelen als je een hoog volume pakt.. Had het gevoel helemaal strak te staan.
Gaaf om die chin ups met gewicht te doen, en het aantal reps daar op liegen er ook niet om! ^^

Nou MMAfreakje kan behoorlijk rennen hoor!Met die 115 kilo...? Lijkt me stug.
---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------
@ Marina: weer lekker bezig geweest dame! Bikkel dat je bent.![]()

maar hopelijk is het deels oplosbaar met oefeningen en behandelingen.
Heb het wel gehad geloof ik *einde klaagmodus* 
Maar heb er even aan gesnuffeld.
the feel in those hammies!

Kan gebeuren he!
Ja dat volle gevoel is echt zalig! Kan er gewoon van genieten! Strak staan en als je dan je shirt aantrekt lijkt hij opeens krapper.
Ja die weighted chins gingen best lekker. Moet alleen wat anders dan een touw verzinnen om die schijf om mijn middel te knopen zeg maar.
Nou MMAfreakje kan behoorlijk rennen hoor!
Dank je.
---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------
Vandaag zoals gezegd alleen even benen goed aangepakt. Daarna direct door naar fysio. Training ging lekker maar op het laatst toch wat tijd tekort... dus korte pauzes en hijgend als een paard de training afgemaakt.
Daarna eten en door naar de fysioFysio was dus verder met neurologisch onderzoek. de C4 en C5 wervel zitten aardig vast.. zit druk op en dat kan mogelijk beknellingen geven. Behandeling daarvoor is ze ook vandaag mee gestart. Verder spelen er nog mijn uitvals verschijnselen door ed beschadigde zenuw en de duizeligheid. Mogelijk dat de duizeligheid veroorzaakt kan worden door een bekneld bloedvat naar het hoofd of door iets ( een afwijking) van het evenwichtsorgaan. De exacte oorzaak gaan we maandag verder naar kijken met onderzoek. We gaan nu echt stapsgewijs alles af om te kijken waar de verschillende klachten vandaan komen. Omdat het er nogal wat zijn. Dus na een stuk onderzoek heeft ze eerst nog die vastzittende wervels behandeld en ik ging in ieder geval een stuk helderder en met minder pijn weg. Kortom.. hier gaat nog wel wat tijd inzitten..maar hopelijk is het deels oplosbaar met oefeningen en behandelingen.
Hier komt nog bij dat een kies waar ik net geen wortelkanaal nodig had vorig jaar nu de vulling loszit... kan vandaag niet terecht en moet wachten tot maandag. met een beetje pech maandag dus een wortelkanaalbehandeling.. pfff... nog meer kosten.. Alsof er niet genoeg is dit er dus nog even bij.Heb het wel gehad geloof ik *einde klaagmodus*
Benen
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg
8x45 kg (VPR + 1 reps!) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. wel parallel overigens
3x50 kg Het is een PR.. maar ik wil het niet helemaal een PR noemen omdat ik net niet helemaal parallel kwam.. Geen spotter dus durfde ook niet verder..Maar heb er even aan gesnuffeld.
SLDL(straps ivm gripverlies rechts door beknelde zenuw)
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kgthe feel in those hammies!
Hip trust op body bow
10x50kg, 2x10x60kg, 10x65kg Bovenin even vasthouden
lying leg curl
10x10kg
10x13,5kg 1 kg hoger
10x16kg 1 kg hoger
10x18,5kg (+1 kg)
leg extension
10x45kg
10x50kg
10x52,5kg
9x53,5kg (+1 kg) Maar zo zwaar..
leg press
was bezet.. en eigenlijk ook bijna geen tijd meer en had ook niet veel zin in legpressen.. heb dus maar DB walking lunges gedaan.
DB walking lunges
4x10x12kg hijgend als een paard daarna...kon maar heel kort pauze nemen want moest op tijd bij fysio zijn.
beentjes waren wel af hierna....
Nog even geprobeerd met "goede lichtval"... een foto te maken van mijn schouders. Is wel een beetje vaag geworden zie ik nu... en het was benendag ....dus schouders zijn gewoon koud op de foto maar wel aangespannen.
![]()
Nou het zit bij mij niet achter mijn oren. Het is gewoon echt zwaar voor me. Het is meer dan mijn BWGoede squat PR! Dat niet durven herken ik, heb zelf wel eens het idee dat het achter de oren zitgewoon omdat je weet dat je meer pakt.. terwijl het met 5 kg minder misschien vanzelf gaat
![]()
Lekker doorgaan zo!
Maar ik hoop dat hij volgende keer beter gaat!Dank je.
Het was ook best lekker ook al moest ik op het laatst haasten.Ondanks de enorm drukke dag zie ik toch weer een sterke training staan, dat is lekker om het weekend mee in te gaan!
En top om weer eens een foto voorbij te zien komen, je bent lekker aan het bouwen!
dus ja.. ben ik wel aan het bouwen?Nou het zit bij mij niet achter mijn oren. Het is gewoon echt zwaar voor me. Het is meer dan mijn BWMaar ik hoop dat hij volgende keer beter gaat! Dank je.
ik ben wel zo'n miep die het dan eng gaat vinden haha.