XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Vandaag een drukke dag op werk. Morgen nog drukker en wss loopt dat wel uit.. Dus toch vandaag even een half uurtje kort en licht wat gedaan. Voelde toch wel even lekker.

Borst/biceps/beetje buik
Incline BP 10x20 2x10x30 10x35 kg Dacht al wat gaat het zwaar .... had de stang van 20 kg gepakt ipv 15 kg.. :roflol:
DB pull overs 3x10x20 kg
EZ bar biceps curl 3x10x22,5 kg
Chin ups (voor het eerst weer.. lang geleden) 10xBW 8xBW+5kg 7xBW+5kg.. dat touw met die schijf om mijn middel zit echt bagger...
Lying leg raises 3x10
Side bends 3x10x10 kg

Ik kijk nu al uit naar mijn rug training! Blijft een favo van me. :heart:

Wow! Sterke chin-ups hoor Marina!

Gezien de titrel van de training pak je die dus puur voor biceps?

Vandaag een drukke dag op werk. Morgen nog drukker en wss loopt dat wel uit.. Dus toch vandaag even een half uurtje kort en licht wat gedaan. Voelde toch wel even lekker.

Borst/biceps/beetje buik
Incline BP 10x20 2x10x30 10x35 kg Dacht al wat gaat het zwaar .... had de stang van 20 kg gepakt ipv 15 kg.. :roflol:
DB pull overs 3x10x20 kg
EZ bar biceps curl 3x10x22,5 kg
Chin ups (voor het eerst weer.. lang geleden) 10xBW 8xBW+5kg 7xBW+5kg.. dat touw met die schijf om mijn middel zit echt bagger...
Lying leg raises 3x10
Side bends 3x10x10 kg

Ik kijk nu al uit naar mijn rug training! Blijft een favo van me. :heart:

Heb je geen belt waaraan je dat touw + schijf kan bevestigen? Zit een stuk prettiger.

Jaaaa, rugtraining, ook hier grote favoriet! :heart:
Geniet ervan!!

???

Ik dacht dat je geen borst 'mocht' trainen ivm verkeerde houding/disbalans verhouding borst-rug!

• #1.266
Wow! Sterke chin-ups hoor Marina!

Gezien de titrel van de training pak je die dus puur voor biceps?
Nou... dat valt we mee gezien mijn gewicht. :sad: maar oke... het is we meer dan BW. :) Thanks.
Ik voel hem we goed in mijn biceps.. maar je pakt rug natuurlijk ook mee.

Heb je geen belt waaraan je dat touw + schijf kan bevestigen? Zit een stuk prettiger.
nope.. nou ja... belt waar ik 2 x in pas ligt er wel... Maar dat zit ook voor geen meter. :o

Jaaaa, rugtraining, ook hier grote favoriet! :heart:
Geniet ervan!!
Ik kijk ernaar uit.. vandaag niets geworden want... overwerk.. was pas om 18:40 thuis. pfff.. merk je wel.
Maar morgenochtend dan knallen na een rustdag!

???

Ik dacht dat je geen borst 'mocht' trainen ivm verkeerde houding/disbalans verhouding borst-rug!
Ik mag 2 oefeningen licht doen. Dus daarom ook maar 2 oefeningen en licht gehouden.
Rug gaat morgen weer lekker alles op alles. :) Heb er zin in!

:heart: die chin ups!

Volgend keer bij de BP dus altijd de zware bb pakken:P

• #1.268
:heart: die chin ups!

Volgend keer bij de BP dus altijd de zware bb pakken:P
Love them. :) ga ik er weer vaker inzetten.
hahah... was eigenlijk best stom.. leg de BB die ik normaal gebruik weg en pak de andere.... ik was er echt niet bij. :o

Vandaag na een rustdag even goed de rug aangepakt. Wel teveel oefeningen eigenlijk maar het voelde zo goed en lekker en ik heb goed naar mijn lijf geluisterd. Was ook binnen een uurtje klaar (ondanks tussendoor wat veel kletsen... :o )

Rug/trapps (8:30-9:25)
Pulldown wijd 10x36 kg 2x10x37,5 kg
Pulldown small neutrale grip 3x10x37,5 kg vpr
DB row 10x12 kg 2x10x13 kg pr
BOR 15x30 kg 11x32,5 kg 9x35 kg pr maar zwaar... 15x30 kg repout
small grip cable row 3x10x37,5 kg vpr
shruggs 3x10x20 kg
pull ups hammer grip 7x 5x 5x
one arm machine row 3x10x10kg heel rustig focus op aanspannen...

Voelde gewoon echt zo lekker. Daarna lui geweest.. nog effe terug gekropen... bed was nog warm. :o

Lekker getraind. En lekker terug gekropen ;)

• #1.270
Lekker getraind. En lekker terug gekropen ;)
Yep. Ging idd lekker gisteren.. en ach.. het weer werkte ook niet zo mee.. net als nu. :o

Vandaag weer lekker yoga. Was even eerder en heb wat Triceps gepakt. Lopen toch wel flink achter. 20 minuutjes.
EZ bar lying triceps ext. 3x15x15 kg zeer langzaam
Bench dippen (tussen 2 bankjes, lekker diep) 10xBW 2x10xBW+10 kg
Straight bar push down 3x10x15kg
Triceps overhead ext 3x12x11 kg
one arm triceps cable push down 3x10x5 kg
DB Kickbacks 2x10x4 kg --> leeg en lekker naar de Yoga. Nu zennnn op de bank. :D

Lekkere trainingen hoor!!

Lekkere dips Marina! Gister ook wederom een sterke training zeg! Hoe bevalt Yoga nu je het een paar weekjes doet? Geniet van je zendagje op je bank! :)

Misschien interessant?

Waarom vrouwen anders 'moeten' eten en trainen dan mannen...

...klikkerdeklik

• #1.274
Thanks. :)

Lekkere dips Marina! Gister ook wederom een sterke training zeg! Hoe bevalt Yoga nu je het een paar weekjes doet? Geniet van je zendagje op je bank! :)
Thanks. :)
De yoga bevalt me goed. En het dagje was erg lui.. ben niet eens meer buiten geweest.. laat staan van de bank gekomen.. behalve voor eten. :o

Misschien interessant?

Waarom vrouwen anders 'moeten' eten en trainen dan mannen...

...klikkerdeklik
Ken de link.. heb hem een keer via pm gehad ;)

Vrouwen hebben meer aan hoog vet in dieet.
Training langzaam en op contractie focussen en niet tot de max gaan.

Misschien dat ik daarom me zo lekker voel op mijn rugdag. Ik pak dan wat meer volume.. langzaam bewegen, niet maximaal.. maar voelt zo lekker! En kan er zo de volgende dag voor mijn gevoel weer tegenaan. Denk dat ik dat met benen morgen ook maar eens ga doen op die manier. Zien hoe dat voelt en wat dat me brengt :)
thanks. :)

Holy shit Marina! Dat triceps volume, waar is dat goed voor!:eek!:

Het
f2a792b4095fd9ef3e26e9e57d7d53e3_1348667569.jpg
wil bij Marina maar niet vallen...

Ken de link.. heb hem een keer via pm gehad ;)

Vrouwen hebben meer aan hoog vet in dieet.
Training langzaam en op contractie focussen en niet tot de max gaan.

Misschien dat ik daarom me zo lekker voel op mijn rugdag. Ik pak dan wat meer volume.. langzaam bewegen, niet maximaal.. maar voelt zo lekker! En kan er zo de volgende dag voor mijn gevoel weer tegenaan.

--> leeg en lekker naar de Yoga. Nu zennnn op de bank. :D

Laatst bewerkt:
Acht ik begrijp Marina wel..het is heerlijk om jezelf leeg te trainen, maar met een dergelijk hoog metabolisme kun je beter korte krachtige workouts pakken ipv langere hoog intensieve workouts (= meer verbranding)..

• #1.280
Tja... :o

Het
f2a792b4095fd9ef3e26e9e57d7d53e3_1348667569.jpg
wil bij Marina maar niet vallen...
Jawel... ben alleen soms te eigenwijs... :sad: zit een beetje in de aard van het beestje. Moet weer effe getemd worden...

Waarom je reactie weghalen? Zou toch wel willen weten wat je geschreven had.. :sad: wijze lessen en op mijn vingers getikt worden heb ik soms ook nodig...

Acht ik begrijp Marina wel..het is heerlijk om jezelf leeg te trainen, maar met een dergelijk hoog metabolisme kun je beter korte krachtige workouts pakken ipv langere hoog intensieve workouts (= meer verbranding)..
Leeg trainen doe ik nooit echt zeg maar. Ik train ook nooit langer dan 45-50 minuten. Maar ik weet dat ik soms wat teveel doe.. :( niet slim.. I know...
Ik ook, maar helaas doet het lichaam niet altijd wat de geest wil...

Als je zo dedicated bent om zwaarder te worden dan zal je ergens een veer moeten laten denk ik.
Het lichaam werkt soms tegen ook al wil ik graag... ik moet me aanpassen. kort en krachtig houden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven