Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
  • Like
Waarderingen: Inb4
Lekker toch even wat lichter al zijn het nog flinke gewichten.

• #1.464
Lekker toch even wat lichter al zijn het nog flinke gewichten.
Op zich ook weer wel. Soms moet je gewoon echt even naar je lijf luisteren en niet meer willen... Lastig.. :o

Vandaag even kort voor het werk. Niet echt een FB maar meer waar ik zin in had. alles op 60%-75%

Start:8:20

Pull down wijd 3x10x32,5 kg
Pull down small 3x10x32,5 kg
lying leg curl 3x10x22,5kg
staand kuiten 3x15x50 kg
incline BP 3x10x27,5 kg
DB pull over 3x10x17 kg
trieps push down straight bar 2x15x15kg
pull ups 9x 8x

eind 9:05 en door naar werk.

Lekkere training zo even vlug voor het werken! Fijne kerstdagen alvast Marina!

Kort, maar toch het nodige gedaan!

Zoals freak ook al zegt: Fijne kerstdagen:D

• #1.467
Lekkere training zo even vlug voor het werken! Fijne kerstdagen alvast Marina!
Op zich wel.. had vandaag nog even wat willen doen voor kerst.. maar kwam er niet van. Morgen ook de hele dag werken... dus kerst maar even uitstellen naar zaterdag en zondag.. In de hoop niet gebeld te worden. :rolleyes:
Jij ook fijne feetsdagen he!

Kort, maar toch het nodige gedaan!

Zoals freak ook al zegt: Fijne kerstdagen:D
Even snel ja... kerst = werken... maar goed. ik heb tweede de derde kerstdag vrij. :D

Iedereen een hele fijne kerst! :)

Er is een nieuwe sportfysio/begeleider bij ons @ de gym... hij wil zijn begeleiding goed doen maar moet het doen met de middelen die hij daar heeft... ja ja... een electronische vetmeter. :rolleyes: maar hij is anders.. hij wilde dat ding eens vergelijken met een caliper en heeft een aantal mensen gevraagd beide metingen te doen.

Hij vroeg mij ook.. tja.. ivm een toch wel laag vet%... Nou ja.. in ieder geval... Vorige week een keer gemeten met dat apparaat.. Error 4.. :dunno: en niemand wist wat het was... ik heb het opgezocht en er stond buiten meebereik...:thumbd: Nou ja.. hij wilde een keer met caliper meten. Dat was vanmorgen dus. Eerst apparaat.. Error 4... Met caliper (niet een die je zelf aandrukt maar een die je opendoet en vanzelf dichtgaat zeg maar)

Hij deed een 4 punts meting. zit geen benen/billen/heupen bij en die zijn bij vrouwen toch wel het meest lastig in vet zeg maar
* De bicepshuidplooi (voorkant, midden bovenarm) 2mm
* De tricepshuidplooi (achterkant, midden bovenarm) 2mm
* De subscapilaire huidplooi (onder de punt van het schouderblad) 3mm
* De supra-iliacale huidplooi (vlak boven de bovenrand van het heupbeen) 2mm
En toen kwam ie niet verder... kon ie niet aflezen in de tabel. Hij denkt nu aan de hand van de heren tabel ca 5-7% Oef.. :sad: niet goed.. al denk ik zelf dat het wel hoger is met benen mee... Maar in ieder geval niet goed... Hij vroeg wel als ik wat aangekomen ben of hij me mocht volgen... heb ja gezegd.

Dus zoals altijd gewoon doorbunkeren... en trainen voor nu even op laag volume houden.. licht en kort.. en het lijf wat tot rust laten komen. en proberen me niet ziek te eten uit frustratie... dat werkt ook averechts...

Goeie feestdagen, en echt alle succes om er wat kilo's aan te krijgen!

5 a 7 % in mannen tabel is wel minimaal 9 a 11 in de vrouwen tabel ofzo. Mijne had ook eens verkeerd gekeken en week % of 4 af.

Maar kan me best voorstellen dat je zo laag zit gezien je foto's.

Persoonlijk denk ik dat minder trainen wat meer voor je zal werken. En dan proberen zo zwaar mogelijk al is dat lastig met je klachten. Je verbruikt ook nog eens veel met je werk dus zet niet veel aan.

Werkse met de feestdagen! Heb het er inmiddels opzitten.

• #1.471
Goeie feestdagen, en echt alle succes om er wat kilo's aan te krijgen!
Jij ook fijne dagen. Dank je. :) ik doe mijn best!
Percentages gaan met de week omhoog ???

Over 2 weken dus weer op 100%! Zo kom je er imo nooit...

...ik geef het op (voor wat dat waard is)....
Ik denk dat je hem niet helemaal snapt @Eleiko alles staat op 60%.. alleen 1 oefening op 75%. Dat was vorige training ook zo.
Ik ga niet zo snel hoor. Ik blijf voorlopig op deze gewichten zitten. En dat meen ik...ik hoop dat je het niet opgeeft.. Kan alle steun en hulp gebruiken. :(

5 a 7 % in mannen tabel is wel minimaal 9 a 11 in de vrouwen tabel ofzo. Mijne had ook eens verkeerd gekeken en week % of 4 af.

Maar kan me best voorstellen dat je zo laag zit gezien je foto's.

Persoonlijk denk ik dat minder trainen wat meer voor je zal werken. En dan proberen zo zwaar mogelijk al is dat lastig met je klachten. Je verbruikt ook nog eens veel met je werk dus zet niet veel aan.

Werkse met de feestdagen! Heb het er inmiddels opzitten.
Ik heb echt geen idee... Maar ja.. six pack zonder aanspannen zichtbaar.. weet niet of dat wat zegt... Maar daar gaat het niet om.. vet% moet omhoog.. das duidelijk!

Zo zwaar mogelijk lukt nu even niet. Ik hou gewichten wat lager.. ik blijf op die 60% zitten en ga me echt focussen op MMC en in beweging blijven. Werk is nu ook best veel zittend werk.. Maar al met al kost alles wel energie.

Ik ben net thuis.. werd toch weer een hele dag. Veel problemen net als je weggaat.. :o vaak zo he..
Nu 2 dagen vrij. Rust en lekker genieten. :)
Maandag weer 7:00 beginnen...dat wel.. maar nu nog even niet aan denken. :D

Oh heerlijk die 2 dagen vrij. Lekker van genieten!

• #1.473
Oh heerlijk die 2 dagen vrij. Lekker van genieten!
thanks. En dan zal je net zien... ben ziek..:sad:

Ik had gisteren al een beetje keelpijn.. dat heeft helaas doorgezet.. Snotkop en koppijn erbij. :o dus wordt met dekentje op de bank bij mams en vanaaf fonduen.. Eten zit wel goed. Eetlust is er gewoon. :D
Nu maar hopen dat ik maandag weer beter ben....

Hey Marina, ik zie je toevallig voorbij komen !

Jij hebt mij ongeveer 2,5 jaar geleden op weg geholpen met een excell sheet voedingsschema en tips, toen
79kg en 10% nu 99 en rond de 13.. Sheetje vaak aangepast maar altijd een geweldige duidelijke basis geweest...

Dus maar ff via deze weg ;-) THANKS !

Succes met je log, im in

• #1.475
Hey Marina, ik zie je toevallig voorbij komen !

Jij hebt mij ongeveer 2,5 jaar geleden op weg geholpen met een excell sheet voedingsschema en tips, toen
79kg en 10% nu 99 en rond de 13.. Sheetje vaak aangepast maar altijd een geweldige duidelijke basis geweest...

Dus maar ff via deze weg ;-) THANKS !

Succes met je log, im in
Hi Coen.
Leuk om je hier te zien. :) en Welkom.
Super dat het zo goed gegaan is. Als je de basis doorhebt kan je heel wat zelf voor elkaar krijgen.
Graag gedaan! Altijd leuk te horen dat het goed gaat. :D

ga je nog een log starten?
In ieder geval succes!

ah dat is balen. Beterschap!

Ik merk ook al dat ik er tegenaan hang. T zet gelukkig nog niet door

Hi Coen.
Leuk om je hier te zien. :) en Welkom.
Super dat het zo goed gegaan is. Als je de basis doorhebt kan je heel wat zelf voor elkaar krijgen.
Graag gedaan! Altijd leuk te horen dat het goed gaat. :D

ga je nog een log starten?
In ieder geval succes!

Ik ben helaas niet zo goed in het bijhouden van een log denk ik haha.. Altijd stress en tijd te kort haha,
Ik ga WEL een keer een verslagje plaatsen mer fatoenlijke progressfotos e.d van de laatste 3 jaar, even een keer wat bij elkaar zoeken en nieuwe pics maken.

Groeten en beterschap !

Beterschap Marina! Hopelijk verder wel kunnen genieten van je kerstdagen!

Hoe gaat het nu? :kiss:

• #1.480
ah dat is balen. Beterschap!

Ik merk ook al dat ik er tegenaan hang. T zet gelukkig nog niet door
Dank je.
Hier is het goed doorgezet... Hoop dat het bij jou niet doorzet verder.

Ik ben helaas niet zo goed in het bijhouden van een log denk ik haha.. Altijd stress en tijd te kort haha,
Ik ga WEL een keer een verslagje plaatsen mer fatoenlijke progressfotos e.d van de laatste 3 jaar, even een keer wat bij elkaar zoeken en nieuwe pics maken.

Groeten en beterschap !
hahaha.. ik merk zelf ook wel dat als het druk is dat de tijd te kort is om alles bij te houden. Maar ik ben wel benieuwd naar ej progressie!
Dank je.

Beterschap Marina! Hopelijk verder wel kunnen genieten van je kerstdagen!
Nou ja.. eerst dag was werken. Gisteren half op de bank gelegen en gefonduet... eten gaat wel door. :D
Alleen vanmorgen zo beroerd.. geen yoga.. net uit bed. en zo naar mijn schoonouders om "derde"kerstdag te vieren gezien de eerste gewoon ee werdag was. Dus gourmetten vanaaf.. zien hoe lang ik het volhou. :o eten is het probleem niet.. lang zitten en hangen is lastiger..

Beetje boel bagger. Kom alleen mijn bed uit om te eten. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven