- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of dominatrix...

Zou ik niet doen35-36uurTrillen is behoorlijk nu
..en lekker nerveus en opgejaagd
Denk dat ik er morgenochtend nog 25/50mcg ingooi. Ik ben er op dominator toch niet vanaf het begin..
Of is dat een heel onverstandig idee..![]()

Ga je tenminste wel feestend je kist inTuurlijk wel. Nog wat party candy erbij voor lekker wat te dansen. Dans cardio + clen + party candy = -2% BF![]()

Ik weet ook niet waar ineens die 6 reps vandaan kwamen. Ze vlogen omhoog!
OOOOOWH YEAH!

Pagina 100, dan is het een oud-Hollandsch gebruik dat je het moet vieren met kasteeltjes, frituursnacks en een paar flinke porties roti![]()
Tempting...but no...
Paar potjes ook echt..

Knap dat je een sixpack hebt. Als ik die cheatmeals zou eten die jij eet, zou ik er iets anders uitzien.

Vers uit de meme collectie!
De 100 papagina's nog ruim voor de vrijdagsrel gehaald![]()

Hij is ook echt toegenomen..mijn taille.Ben benieuwd naar het rel-onderwerp van deze week
Hopelijk een keertje iets anders dan aas, vreten, clennen of klagen over een toegenomen taille omvang![]()
Daarover hoeft niet gediscussieerd te worden...

Proficiat met het jubileum van dit topic, 100 pagina's is niet niks!
Morgen lekker rellen![]()

MIsschien nog een kasteeltje bouwen.
In voor vrijdagmiddag rel!![]()

Al gedaan...wel al om 7:00uur vanmorgen. En sta er morgen toch niet al om 12:00uur...

Hoppa!!!Tuurlijk wel. Nog wat party candy erbij voor lekker wat te dansen. Dans cardio + clen + party candy = -2% BF![]()
Precies!! Voor goud!!

Kasteeltjes en frituur op mijn begravenis/crematieTaart bij in de kist en Marv heeft een leuke dag gehad![]()
Begin wat later vandaag..

Op vrijdag drink ik s'ochtends altijd een bakkie koffie met mijn vriendin, omdat zij die dag er net zo laat uit moet ongeveer..Later beginnen?? Hier zit de training er zelfs al op!![]()
Ik ga voor goud! Breek heel dat hart af en krijg een hartaanval..Gooi je op de dag van Dominator nou ook nog Clen erin, of is dat een dagje overslaan? Is een serieuze vraagIk weet namelijk niet wat er op die dag nog meer in gaat en wellicht een wat foute combi oplevert...
Of is het gewoon GA VOOR GOUD en -3% BF op die dag?
![]()

Precies!!

Ik ga voor goud! Breek heel dat hart af en krijg een hartaanval..
wacht wat...
Half waarde tijd is 35uur..ik heb vanmorgen vroeg genomen en ben niet van plan om heel vroeg naar Dominator te gaan. Ik zal er vast wel een upper ingooien, maar denk pas in de avond..het is niet dat ik morgen even mijn hele neussschot eruit snuif of 16 pillen slik![]()

Ho ho..ik weet helemaal niet of het te combineren is, maar ben zowieso niet zo een grootverbruikers als het om party pills & powders gaat. Als ik mij met mijn maten vergelijk ben ik ontzettend braaf.Het is Dominator man...dan MOETEN er 16 pillen in!
![]()
Maar goed...het is dus te combineren, als je het maar een beetje normaal houdt? Nice...
Ik viel vroegâh op een feest makkelijk 2 a 3 kilo af...Fok Clen, go Hardcore
![]()

LINKERBAAN VOL GAS!Gooi je op de dag van Dominator nou ook nog Clen erin, of is dat een dagje overslaan? Is een serieuze vraagIk weet namelijk niet wat er op die dag nog meer in gaat en wellicht een wat foute combi oplevert...
Of is het gewoon GA VOOR GOUD en -3% BF op die dag?
![]()
Ho ho..ik weet helemaal niet of het te combineren is, maar ben zowieso niet zo een grootverbruikers als het om party pills & powders gaat. Als ik mij met mijn maten vergelijk ben ik ontzettend braaf.
Echter ben ik er op een bepaald moment helemaal klaar mee en pakken hun het liefst nog een after party. Maar goed heeft misschien met de leeftijd te maken..voel me af en toe net een festival opa..
op mijn 31e..