MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Herkenbaar...Ben na ruim 20 jaar ook wel een beetje festival-moe moet ik zeggen... :rocknana::headphone: :yawn:

Sta nu eigenlijk liever met knijterharde hardstyle in de gym...
Ik lijk wel gek! :hahaha:
To be honest...ik ga volgend jaar ook niet meer naar Dominator hoor. Pak wel een paar wat mildere house feestjes of combi (zoals Emporium of Ultrasonic)

To be honest...ik ga volgend jaar ook niet meer naar Dominator hoor. Pak wel een paar wat mildere house feestjes of combi (zoals Emporium of Ultrasonic)

Welcom to the Future is ook wel tof...en op Extrema heb ik het ook nog wel een paar keer leuk gehad :rocker2:

Dan ben je niet gek. Het probleem met mensen die gek zijn is dat ze niet weten dat ze gek zijn...
....daarom zijn ze gek! :D

Wie noem jij gek? Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig... :trollface:

Waarom neem je taurine, Monster en BCAA op een rustdag?

• #2.026
Dan ben je niet gek. Het probleem met mensen die gek zijn is dat ze niet weten dat ze gek zijn...
....daarom zijn ze gek! :D
Precies!
Welcom to the Future is ook wel tof...en op Extrema heb ik het ook nog wel een paar keer leuk gehad :rocker2:

Wie noem jij gek? Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig... :trollface:
noted :roflol:
Waarom neem je taurine, Monster en BCAA op een rustdag?

1) Clen put taurine voorraden uit...resultaat kramp. --> Taurine
2) Monster = :heart:
3) BCAA staat eigenlijk op de planning op mijn rustdagen wanneer ik op de fiets naar werk ga. Maar die had ik al ingepakt voor vandaag, dus neem ik ehm toch. Overigens is deze ook gewoon heel lekker, pina colada smaak van XXL:zuip:

Tegen de krampen in zijn handen...anders kan 'ie de hele dag niet :wanker:
Wat moet ik anders doen op mijn werk..:rolleyes:

Is dit vrijdag..?

That-bored-funny-baby-meme.jpg

• #2.036
Beetje matig hè..

www.ishetalweekend.nl

:sad:
Ook al luister ik geen hardcore meer, vind ik het nog vreemd om dit te lezen :rolleyes::p.
Ik begrijp wat je bedoeld..
Voor zo'n oude vent bedoel je?
:trollface:
Nee..denk niet dat hij dat bedoeld..
Ik luister ook geen hardcore meer, behalve in de gym. Heb nu alle 'hardcore to the bones' op m'n horloge gezet. :hamer:
Nice! Lekker rammen!

Meer de het idee dat er keiharde voor het woord hardstyle staat, zal wel normaal zijn voor zo'n oude vent :trollface:.

Ik luister echt letterlijk helemaal geen hardcore meer, in de gym luister ik vaak metal of hiphop.
Dacht al dat je dat bedoelde..

Altijd dat gehaat op muziek stijlen onderling!

Ok, ok..ik haat Nederlandstalige kut muziek:o
Status van vrijdagmiddagrel:
bean.gif
:roflol::roflol:

Meer de het idee dat er keiharde voor het woord hardstyle staat, zal wel normaal zijn voor zo'n oude vent :trollface:.

Dat noemen ze een bijvoeglijk naamwoord (Knijterharde) ...voor een zelfstandig naamwoord (Hardstyle)...Maar dat leren die jonkies tegenwoordig niet meer :zucht: :D

Amen, ik heb ook haat voor Nederlandstalige muziek en voor die mislukte swagger muziek JO SWA BROEDER.
Daarnaast haat ik niet echt op andere muziek stylen :D.

Ik begrijp wat je bedoeld..

Nee..denk niet dat hij dat bedoeld..
Nice! Lekker rammen!

Dacht al dat je dat bedoelde..

Altijd dat gehaat op muziek stijlen onderling!

Je hebt ook (in mijn ogen) softe Hardstyle...maar daar hou ik niet van, dus dacht benadruk het effe... :headphone::rocknana:

Terug
Naar boven