XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Marvin ben je ook jaloers dat ik gister de lekkerste kip ooit bij een Ierse pub heb gehad, kip dat letterlijk smolt zo mals met bacon en parmezaansekaas erop.

Oja, ook nog een milkshake gehad
Oja, ook nog wat m&m's gehad in de bios
oja, ook nog one & one koffie gehad (cappuccino & espresso + water)
oja, ook nog een peanutbutterstack cakeje gehad
compenseren begin ik nu ook wel aardig te leren :D

Geen vrijdagmiddagrel?!

Marvin ben je ook jaloers dat ik gister de lekkerste kip ooit bij een Ierse pub heb gehad, kip dat letterlijk smolt zo mals met bacon en parmezaansekaas erop.

Oja, ook nog een milkshake gehad
Oja, ook nog wat m&m's gehad in de bios
oja, ook nog one & one koffie gehad (cappuccino & espresso + water)
oja, ook nog een peanutbutterstack cakeje gehad
compenseren begin ik nu ook wel aardig te leren :D
:sad:

Nee komt weer niet echt op gang helaas...

Ik las in een ander topic dat @Skatermarvin en @Rambo1 elkaar aan het pijpen zijn...dus ze hebben het vast te druk om hier te reageren :suckit::verneder:

Met strapon = fake natty, net zoals @Skatermarvin :eyebrow:

Ging hij nu vandaag naar dat festival? Of is dat voor dit weekend ofzo? Ik heb het even gemist of hij al dan niet een clen-break ging nemen die dag....

Festival is morgen volgens mij...Hij gaat kapot op Clen, MDMA, Coke en Speed als ik hem goed begrepen heb...

En op de after zou hij nog wat ghb en benzo's pakken, zijn vrienden hielden alleen niet zo van afteren zei die toch?

De stiekemerd, zit hij hier weken zichzelf vol te vreten en VP omhoog te stuwen, om nu de easy way te nemen zodat hij nog wat vet/vocht kan verliezen (coke, Clen, MDMA, SPeed, GHB en Benzo's).

Natty? Don't think so...

Fake natty is still Fake...

images.jpg

Als je er op terugkijkt dan vallen de puzzelstukjes in elkaar:

Tijdens zijn verlof effe 8kg zwaarder op 1 week door zogezegd teveel te eten. In realiteit gauw een dbol/test/deca kuurtje.

En nu dit weekend een supershred cutcycle om strak te staan voor zijn contestfotos...

Terug
Naar boven