040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Festival is morgen volgens mij...Hij gaat kapot op Clen, MDMA, Coke en Speed als ik hem goed begrepen heb...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Festival is morgen volgens mij...Hij gaat kapot op Clen, MDMA, Coke en Speed als ik hem goed begrepen heb...
Eigenlijk niet echt..en weet je..je stelt me teleur! Had onder de spoiler foto's van dat alles verwachtMarvin ben je ook jaloers dat ik gister de lekkerste kip ooit bij een Ierse pub heb gehad, kip dat letterlijk smolt zo mals met bacon en parmezaansekaas erop.
Oja, ook nog een milkshake gehadOja, ook nog wat m&m's gehad in de biosoja, ook nog one & one koffie gehad (cappuccino & espresso + water)oja, ook nog een peanutbutterstack cakeje gehadcompenseren begin ik nu ook wel aardig te leren

Nope..
*nohomo* is wel op zijn plaats hier..Ik las in een ander topic dat @Skatermarvin en @Rambo1 elkaar aan het pijpen zijn...dus ze hebben het vast te druk om hier te reageren![]()
Nomnomnom..

Strapon...

Met strapon = fake natty, net zoals @Skatermarvin
Ging hij nu vandaag naar dat festival? Of is dat voor dit weekend ofzo? Ik heb het even gemist of hij al dan niet een clen-break ging nemen die dag....

Precies...WHATEVERITTAKES!!Festival is morgen volgens mij...Hij gaat kapot op Clen, MDMA, Coke en Speed als ik hem goed begrepen heb...

Ik HAAT afters...En op de after zou hij nog wat ghb en benzo's pakken, zijn vrienden hielden alleen niet zo van afteren zei die toch?
Whahaha..stelletje hatersDe stiekemerd, zit hij hier weken zichzelf vol te vreten en VP omhoog te stuwen, om nu de easy way te nemen zodat hij nog wat vet/vocht kan verliezen (coke, Clen, MDMA, SPeed, GHB en Benzo's).
Natty? Don't think so...

Ik vond het al verdacht dat hier zo weinig trainingen terug te vinden zijn.
It's all about the gear...
I wish! Eindelijk eens gains na 10 jaarJupp.. je kon laatst ook wel zien dat die niet meer natty is.
Trainingen met 6 oefeningen borst en 6 oefeningen rug.

Whahahaha
Dat had ik zo snel niet eens in de gaten inderdaad...

Wel leuk petje zo..
Als je er op terugkijkt dan vallen de puzzelstukjes in elkaar:
Tijdens zijn verlof effe 8kg zwaarder op 1 week door zogezegd teveel te eten. In realiteit gauw een dbol/test/deca kuurtje.
En nu dit weekend een supershred cutcycle om strak te staan voor zijn contestfotos...

Maar dan MET gains...Ipv Filemon staat strak krijgen we binnenkort @Skatermarvin staat strak...
Wat een kutkop heeft die vent ook!
Zo zie je maar, als we allemaal samenwerken komen we wel op pagina 250 voor het einde van de contest!Eigenlijk niet echt..en weet je..je stelt me teleur! Had onder de spoiler foto's van dat alles verwacht
Nope..
*nohomo* is wel op zijn plaats hier..
Nomnomnom..
Strapon...
Morgen Dominator. Dus morgen en zondag geen clen...
Precies...WHATEVERITTAKES!!
Ik HAAT afters...
Whahaha..stelletje haters
I wish! Eindelijk eens gains na 10 jaar
Whahahaha
Wel leuk petje zo..
Vind deze ook wel tof:
![]()
Maar dan MET gains...

Eigenlijk niet echt..en weet je..je stelt me teleur! Had onder de spoiler foto's van dat alles verwacht
Nope..
*nohomo* is wel op zijn plaats hier..
Nomnomnom..
Strapon...
Morgen Dominator. Dus morgen en zondag geen clen...
Precies...WHATEVERITTAKES!!
Ik HAAT afters...
Whahaha..stelletje haters
I wish! Eindelijk eens gains na 10 jaar
Whahahaha
Wel leuk petje zo..
Vind deze ook wel tof:
![]()
Maar dan MET gains...

Haha, nice hoe je op alle posts een zinvol antwoord probeert te formuleren![]()

Ben jij er ook morgen...Zo zie je maar, als we allemaal samenwerken komen we wel op pagina 250 voor het einde van de contest!
En idd wat een kutkop.
Tot morgen.
Of morgen in dit log?"Probeer" inderdaad..Haha, nice hoe je op alle posts een zinvol antwoord probeert te formuleren![]()

Precies

Yes.

Nice

Zo ongeveer..
Ticketswap?
geweest gister en dat is te zien!
)
)
Dus mocht er nog iemand langs Utrecht komen en plek over hebben in de auto..let me know
met synthol in je beentjes ben je nog steeds natty hoorNice
Zo ongeveer..
Ticketswap?
Even de meting en weging van vanmorgen! Flink naar degeweest gister en dat is te zien!
Meting & weging 15-07-2017
Gewicht: 78.0kg (-0.3kg)
Taille: 72.0cm (-1.3cm...)
Beenomtrek: 55-56cm (diep verdrietig word ik hier van..)
Om 9:00uur naar de gym voor een UB workout en dan vanmiddag ergens naar dominator..met OVDus mocht er nog iemand langs Utrecht komen en plek over hebben in de auto..let me know
![]()
TRue true..met synthol in je beentjes ben je nog steeds natty hoor![]()
Gezien de nieuwe testen waag ik het er niet meer op om terug te rijden met zooi in mijn mik..normaal wachtte ik gewoon tot het 'uitgewerkt' was en staptte ik in de auto...

Nice shape!TRue true..
Gezien de nieuwe testen waag ik het er niet meer op om terug te rijden met zooi in mijn mik..normaal wachtte ik gewoon tot het 'uitgewerkt' was en staptte ik in de auto...
Nu maar lekker met het OV...1.5uur
Update van gister:
Serratus piept er ook een beetje door..onderbuik blijft hardnekkig..
![]()
En nog een zonnebank selfie van donderdag...kut clen-shakes
![]()
Double thanks!
Whahaha..thanks!Ziek droog zeg. Ik zou het inderdaad maar houden bij snoepjes, want na een glas alcohol lig je er af vermoed ik!
Merci

Thanks, thanks!Pfff...shape goals *nohomo*
Have fun bij Dominator met z’n allen!![]()

)
), 4 (geen spotter, die 5e rep durfde ik net niet aan..), 3, 3, 3, 2 (meeh..)
)
), 9 (hnnng!), 8 (sqeez & hold!)
)
)
)
)
)