AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Jup over jou :P

Omg die taaaaaart. :heart::heart::heart::heart:

Hou op met die foto's, ik kan het niet aan drool:
En dan zo'n fysiek hebben, netjes hoor.

Ik ga weer even verder met m'n 50 gram rijst met kip en groenten, heb mezelf vandaag weer uitgehongerd en 2 uur getraind. :D

Fuaackk. Die taart. Nice man!!

Ik ga weer even verder met m'n 50 gram rijst met kip en groenten, heb mezelf vandaag weer uitgehongerd en 2 uur getraind. :D

Een festival bezoeken is een stuk leuker én effectiever.

Lol jij doet telkens net alsof je altijd clean moet eten voor een goed fysiek. Wat denk je dat wedstrijd bb'ers en andere mensen doen met een goed fysiek, die genieten ook van lekker cheat food hoor.

Tijdens het cutten en low-carb heb ik niet eens zin in een festival. Liever eerst trainen en de rest van de dag niksen, beetje Tour de France kijken, beetje lezen.

Lol jij doet telkens net alsof je altijd clean moet eten voor een goed fysiek. Wat denk je dat wedstrijd bb'ers en andere mensen doen met een goed fysiek, die genieten ook van lekker cheat food hoor.
Hoeft niet, maar als je cheat food eet tikt het drie keer zo hard aan, dan heb je met een pizza al de helft van de je dagelijkse eten op. En daarnaast kun je inderdaad best met cheat food IIFIYM eten, maar is dat gezond? (Transvetten, zout, suiker.)

Daarnaast is wat ik hier voorbij zie komen niet meer een wekelijkse cheat :P. Je moet bovendien ook een beetje je metabolisme mee hebben, ik kom nou al amper op de 7% met 12 weken cutten, zonder gecheat. Ik ben slechts jaloers.:o

Trouwens, nu de contest op z'n einde loopt ga jij toch ook lowcarb of niet?

Hoeft niet, maar als je cheat food eet tik het drie keer zo hard aan, dan heb je met een pizza al de helft van de je dagelijkse eten op. En daarnaast kun je inderdaad best met cheat food IIFIYM eten, maar is dat gezond? (Transvetten, zout, suiker.)

Nee, heb mn fotos al gemaakt:) , die 2weken maken toch niet veel meer uit.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.115
:heart:

Ik hou alleen niet van Kinder Bueno..dus die heb ik eraf gehaald:o

Het verschil moet er wezen..train natuurlijk inmiddels al 11 jaar en weet wel wat wel en niet kan ;)

Props aan mijn zusje voor die taart!:woot: Ze had alleen meer boter in de bodem moeten stoppen, want die flikkerde helemaal uit elkaar..

Festivals zijn goed voor de shreddz ja ;)

Tijdens het cutten en low-carb heb ik niet eens zin in een festival. Liever eerst trainen en de rest van de dag niksen, beetje Tour de France kijken, beetje lezen.
Dan ga je goed diep hoor kerel! Ik heb hooguit komende week woensdag en donderdag nergens zin meer in ;) Dan ga ik twee dagen depleten op 1400kcals :o

Hoeft niet, maar als je cheat food eet tikt het drie keer zo hard aan, dan heb je met een pizza al de helft van de je dagelijkse eten op. En daarnaast kun je inderdaad best met cheat food IIFIYM eten, maar is dat gezond? (Transvetten, zout, suiker.)

Daarnaast is wat ik hier voorbij zie komen niet meer een wekelijkse cheat :P. Je moet bovendien ook een beetje je metabolisme mee hebben, ik kom nou al amper op de 7% met 12 weken cutten, zonder gecheat. Ik ben slechts jaloers.:o

Wat betreft de kcals heb je gelijk..en de micro's zullen niet altijd het beste zijn. Maar om suiker en zout mak ik me totaal niet druk..

Betreft zout:

Nee, heb mn fotos al gemaakt:) , die 2weken maken toch niet veel meer uit.
Hmm..je kunt op twee weken nog echt een hoop doen, maar op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee..

op deze foto's zag je er nog wel aardig uit @Skatermarvin maar die ene die ik op me mobiel heb.. :roflol:
I see what you did there!

Die was niet best:roflol:

Bewaar die ff voor vrijdag...Leuke start van de rel (ik vermoed overigens zo’n foto: :eek2:)

:hahaha:
Het is een beetje of ik diep verdrietig, moe en naar de klote was...

Maaaar ik train alleen voor festivals ...
:roflol: Precies!
Ik train zodat ik een spiegel in m'n badkamer durf op te hangen.
Ik ook...

En zodat me vriendin met me wil neuken:roflol:
Die liepen er gisteren wel meer van rond:)
Uhu..een maat van Pleister deed ieder jaar een cut om te shinen op Dominator..
Na de zomer is dat gedaan = weer rustig in de gym :P
Alle winstrol-boys ook weer weg..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.119
Puur & alleen de concessies die je moet doen qua activiteiten en sociaal leven als gevolg van zo een dieet.. Ik zou het er zelf gewoon echt niet voor over hebben.
Marvinnen kost mij weinig consessie...

Maar ik ben ook een flutbodybuilder

Terug
Naar boven