darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet hoe die feesten tegenwoordig zijn, maar moet bij Dominator altijd weer denken aan dat nummertje, klassieker:
I'm the one and only Dominator. I'm bigger and bolder and rougher and tougher, in other words sucker there is no other. Wanna kiss myself. There is no other!
3 mini's is bijna een hele

GEWELDIG!I'm the one and only Dominator...Heerlijk dit! Leuk gehad Marvin?

Het is net even anders...Ik weet niet hoe die feesten tegenwoordig zijn, maar moet bij Dominator altijd weer denken aan dat nummertje, klassieker:
I'm the one and only Dominator. I'm bigger and bolder and rougher and tougher, in other words sucker there is no other. Wanna kiss myself. There is no other!

En ook anders dan dit..Ik zie dan gelijk carl cox voor me, met name dit stukkie

)
Ja dat is goed gelukt idd kolere
Wouter is ook aardig wat massa kwijt of niet?

Geen pep op gelukkig, anders kon ik me volgende week wel vast ziek melden..Mooi dat leuk was.
Nu mega droge bek zeker van alle pep?![]()

4 is altijd meer dan 0...
Thanks!Mooi dat 't gezellig was. Vandaag geheel in teken van herstel?
Je staat er keurig bij man. De 1e foto spreekt boekdelen![]()
Yes! Vandaag even 'herstellen'..
Beter nietGoede voeding. Ik ben vannacht al begonnen en doe lekker met je mee.
Vanavond nog een paar schieten zou ik zeggen. Haha!
Dan beter morgenochtend foto's maken..Wat is er mis met mijn out of bed look?zuurdesem brood was toch ook bijna zoutloos?
Wel ff je haar doen voordat je pics maakt
goede shape xx

2e van rechtsOp basis van deze foto moet ik zeggen dat je fysiek het mooiste van allemaal is. Normaal heeft pleister ook een super fysiek maar op deze foto komt het niet zo goed uit.
Je oogt zelfs meer BB'er dan wovano (die blijkbaar OFF is?), en dat voor een natty
Goed bezig marvin!
Welke ben jij op de foto?
Haha..moet kunnen!

Dat hoort bij het Zyzz zijn!
Thanks man! Goed om te horen!Op basis van deze foto moet ik zeggen dat je fysiek het mooiste van allemaal is. Normaal heeft pleister ook een super fysiek maar op deze foto komt het niet zo goed uit.
Je oogt zelfs meer BB'er dan wovano (die blijkbaar OFF is?), en dat voor een natty
Goed bezig marvin!
Welke ben jij op de foto?
Ging dat over mij? Thanks denkDat meisje die de foto maakte vroeg aan mij of jij kuurde yes srs
2e van rechts