- Waardering
- 23.885
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OFNIEDAN! Gaat nergens meer over.Als je zo verschrikkelijk rijk bent dat je deze onzin kan betalen, geef dan liever eens wat aan een goed doel. Srs.
Dan steek ik nog liever mijn sigaar ermee aan 
Een goed doel?Dan steek ik nog liever mijn sigaar ermee aan
![]()

Nee. Dat is te negatief. Het komt helaas wel eens voor, maar ben overtuigd dat het merendeel van de bekende organisaties OK is. Er gaat ook veel geld naar werving en advertenties, dat is jammer, maar anders worden deze doelen weer vergeten door het publiek.Inderdaad! Zijn weinig “goede doelen”, waar ook echt het geld naar het doel gaat! Merendeel verdwijnt helaas in de zakken van het bestuur...![]()
![]()

Nee. Dat is te negatief. Het komt helaas wel eens voor, maar ben overtuigd dat het merendeel van de bekende organisaties OK is. Er gaat ook veel geld naar werving en advertenties, dat is jammer, maar anders worden deze doelen weer vergeten door het publiek.
Dat is toch ook al mooi!Ik doneer nog maar aan 1 doel, in de hoop dat daar echt goed onderzoek gedaan wordt: KiKa!
Dit valt nog wel mee qua prijs toch?
Dark Chocolate Almond Bar, 72% Cocoa, Set of 10, 90 g each | GODIVA
Doe normaal hoor

Jezus

Hmm, dat kun je dan ook wel missen ja...Als je zo verschrikkelijk rijk bent dat je deze onzin kan betalen, geef dan liever eens wat aan een goed doel. Srs.
Precies!
![]()
wat heerlijk ditDat is dan ook weer waar...helaasInderdaad! Zijn weinig “goede doelen”, waar ook echt het geld naar het doel gaat! Merendeel verdwijnt helaas in de zakken van het bestuur...![]()
True, true..Nee. Dat is te negatief. Het komt helaas wel eens voor, maar ben overtuigd dat het merendeel van de bekende organisaties OK is. Er gaat ook veel geld naar werving en advertenties, dat is jammer, maar anders worden deze doelen weer vergeten door het publiek.

Ik ben lekker gestopt met die kut postcode loterij..voor fucking 13.50 per maand kan ik zelf wel een appeltaart en een pot B&J's kopen..Misschien iets te kort door de bocht Neet, maar ik hoop dat je gelijk hebt. Hoe vaak hebben we de verhalen niet gehoord van een of andere bobo die z’n zakken gevuld heeft met geld wat bestemd was voor mensen die het veel minder hebben dan wij?
Ben nog steeds lid van de postcodeloterij, maar dat is inmiddels niet meer voor de goede doelen...Dat is puur angst om op te zeggen en 2 dagen later te horen dat Gaston bij de buren voor de deur stond...
Ik doneer nog maar aan 1 doel, in de hoop dat daar echt goed onderzoek gedaan wordt: KiKa!

Dat denk ik ook inderdaad!Dat is toch ook al mooi!
Maar ik zat natuurlijk te hakken op mensen die een stuk chocola van Eur. 300 kopen. En dat verdwijnt iig voor 99.9% in de zakken van de slimme Joop die dit verkoopt, echt niet bij de arme cacaoboeren in Ghana of zo.....
Alleen 99% van Lindt is slechts 50g. De 70, 85, 87 en 90% zijn gewoon 100g. Maar deze was niet duur inderdaad!Dit is nog goedkoper dan Lindt, lindt is 50 gram per reep en 3 euro :O.
Als je zo verschrikkelijk rijk bent dat je deze onzin kan betalen, geef dan liever eens wat aan een goed doel. Srs.
Haha, die speciale tony repen ook! Ze hebben ook iets rocky-road achtigs toch?
Dat is toch ook al mooi!
Maar ik zat natuurlijk te hakken op mensen die een stuk chocola van Eur. 300 kopen. En dat verdwijnt iig voor 99.9% in de zakken van de slimme Joop die dit verkoopt, echt niet bij de arme cacaoboeren in Ghana of zo.....
Mooi initiatief !Meh. Ik heb hier ook maar weinig vertrouwen in. Ik sprak laatst een (zeer) vermogende man die zelf had geïnvesteerd in vluchtelingenkampen en ook regelmatig die kant op ging, met name om kinderen te steunen. DAAR heb je wat aan. Al die commerciële goede doelen hier in NL is oprecht dikke verneukerij. Daar zijn we een kapitalistische samenleving voor denk ik..
Spelletjesavond gaat niet door, dus goed voor mijn dieet...KIPSALON AGAIN!!
18:00 Kipsalon* (~660kcals, E/K/V/zout: 67.9g / 25.0g / 31.1g / 4.8g) + 1L water
*![]()
En is dat met al die kaas maar 660Kcals? Wat zit er allemaal onder eigenlijk...Ik zie paprika en kip onder een minuscuul laagje kaas 
Zo ben ik ooit naar Nenia op vakantie geweest. Mijn zussen hadden daarvoor allemaal oude BH's e.d meegenomen en ik wat snoepjes, pennen, podloden en schrijfblokjes om uit te delen..Meh. Ik heb hier ook maar weinig vertrouwen in. Ik sprak laatst een (zeer) vermogende man die zelf had geïnvesteerd in vluchtelingenkampen en ook regelmatig die kant op ging, met name om kinderen te steunen. DAAR heb je wat aan. Al die commerciële goede doelen hier in NL is oprecht dikke verneukerij. Daar zijn we een kapitalistische samenleving voor denk ik..
Ik kan mij inderdaad herinneren dat er ooit eens een met marshmellows of iets is geweest, not sure.
En dat deed mij denken aan het volgende filmpje:
Idem voor onze vrienden Ben & JerryLaatst een onderzoek gezien/gelezen, bleek uit dat Tony's Chocolonely wel echt 'fairtrade' en duurzaam te zijn, gelet op het welzijn van de buren. Die pure repen zijn sowieso machtig lekker
Volgende week donderdag, dan mag het weer.

Inderdaad bizar!Mooi initiatief !
Bizar dat die mensen helemaal niet te horen krijgen waar cacao voor is....
Prima toch! Ik zou alleeen mijn eiwitten daar NOOOOOIT meer halen..@Skatermarvin koop crea tabs, amino's met energie en zma van eigen merk
I wish! Maar ik vind het wel het vermelden waard, want ik vind de service en de producten daar top!
Ging over al mijn verwijzingen naar XXL..
Yes! Goed voor mijn dieet ja...spelletjes avond staat vaak garant voor extra ongepland voedsel. Zoals toetjes, koek, snoep of chips...in de gekste gevallen soms nog bittergarnituur.Goed voor je dieet?En is dat met al die kaas maar 660Kcals? Wat zit er allemaal onder eigenlijk...Ik zie paprika en kip onder een minuscuul laagje kaas
![]()
True, true!Nou ik heb geen 30 euro over voor 10 kleine chocolaatjesgeef mij dan maar Lindt, en idd ze hebben tenminste goede pure chocolade en niet eens zo heel bitter.
DEPLETION DAY 1 

)