- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga vandaag naar 50. Neem denk zo een halve erbij. Mijn clen is potent genoeg om niet van die absurde hoeveelheden te hoeven nemen...met andere woorden: ze zijn overgedoseerdZit je nou nog steeds op 25mcg clen? Ok, je weegt wel wat minder dan mij, maar naar 75 of eventueel 100 moet toch een eitje zijn![]()

Ga vandaag naar 50. Neem denk zo een halve erbij. Mijn clen is potent genoeg om niet van die absurde hoeveelheden te hoeven nemen...met andere woorden: ze zijn overgedoseerd![]()

Nog even niet..zondag weer! Dan heb ik een verjaardag

Tja..uitrekenen met excel..Succes met die oorlogsvoeding, hoe kan dat beetje kip + groente ooit 1500 kcal zijn eigenlijk?

Haha...ik ben ook stervende!wel grappig, ik ben nu ook vrij low carb aan het eten maar kom niet onder die 2000 Kcaleten bestaat uit salade, soep, eiwitshake, wat vlees en groenten en kwark... met nog minder ga ik dood...
![]()
Ik heb het niet koud gelukkig! Maar wat vorlt mijn buik leeg...en ik moet nog gaan trainenlang leve low carb
Het is hier binnen 24 graden en ik heb het koud, zit al hele ochtend met kippenvel![]()

Precies! Hier doet de airco het soms niet best..dan wordt het gerust 27-28 graden! Vanmiddag wordt ook afzien nu het buiten zo warm is en ik train tijdens lunch...zonder aircoliever dat dan zwetend achter je bureaulow carb in de zomer is idd prima te doen qua temp
![]()

Lekker bezig, laag ik kcals man, respect!Zo ben ik ooit naar Nenia op vakantie geweest. Mijn zussen hadden daarvoor allemaal oude BH's e.d meegenomen en ik wat snoepjes, pennen, podloden en schrijfblokjes om uit te delen..

Gast, typen met handen die trillen door de clen is een hele opgave hoor![]()
Dit is het plan voor vrijdag..zaterdag moet ik nog even kijken..hoeveel ga je laden dan? Of kijk je dat per meal aan?
Marvin ga alsjeblieft laden met apenkoppen,
Dat zou echt fucking mooi zijn.
Dat heb ik in 2014 al gedaan..rijstwafels, schepsnoep en ontbijtkoek
My bad! Clen, DBB en werk gaan blijkbaar niet samen..Lekker bezig, laag ik kcals man, respect!
Maarre, "podloden"? Serieus?
Uhu..Gast, typen met handen die trillen door de clen is een hele opgave hoor![]()

Typtyfus!!
:

Dit is het plan voor vrijdag..zaterdag moet ik nog even kijken..
Voeding, vrijdag 21-07-2017: (Laden + rust & max 3L water)
7:00 1 kop koffie + 50mcg clen + 4g taurine + kalium + mg-citraat
9:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
11:00 80g bambix + 25g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + mg-citraat
12:30 150g rijst + 80g ananas (+ evt. 25mcg clen)
15:00 150g rijst + 80g ananas
17:00 150g rijst + 80g ananas
19:15 ~400g pannenkoeken + zoet beleg
~2500-2600kcals, E/K/V = 100g (26%) / 450+g (75%) / 25g (9%)