Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Als je het al weet, waarom vraag je het dan? :hahaha:
:roflol:
iedereen slaapt slecht in de cut bro ;)

Ik doe zelf ook ongeveer 70-80% carbs tijdens laden.
Kan prima, zolang het maar niet elke dag is :D
Precies! Thanks voor het meedenken ;)
Nee...ik drink 8L vocht vandaag! Daarbij ook nog veel koffie en thee...

Edit: Met mijn snoepintake zou het zomaar kunnen:roflol:

Als je het al weet, waarom vraag je het dan? :hahaha:

Ik weet dat het gevaarlijk kan zijn, ik weet alleen niet of het supplementen van kalium gevaarlijk kan zijn. Bij een teveel is dat correct, maar hoe snel krijg je nou daadwerkelijk teveel?
In voeding zit relatief weinig kalium t.o.v. de dagelijks bevolen hoeveelheid en supplementen hebben vaak een max van 99 mg. Er zitten een paar kalium supplementen tussen die wel hoger gedoseerd zijn en ik was dus nieuwsgierig of dit daadwerkelijk zo snel hart klachten veroorzaakt. De ene website/fora zegt dat het meevalt en gewoon kan waar de andere het tegenovergestelde zegt.

8L wtf man. Dan snap ik wel dat je oneindig vaak pist en kalium supplementeert :roflol:

Ik weet dat het gevaarlijk kan zijn, ik weet alleen niet of het supplementen van kalium gevaarlijk kan zijn. Bij een teveel is dat correct, maar hoe snel krijg je nou daadwerkelijk teveel?
In voeding zit relatief weinig kalium t.o.v. de dagelijks bevolen hoeveelheid en supplementen hebben vaak een max van 99 mg. Er zitten een paar kalium supplementen tussen die wel hoger gedoseerd zijn en ik was dus nieuwsgierig of dit daadwerkelijk zo snel hart klachten veroorzaakt. De ene website/fora zegt dat het meevalt en gewoon kan waar de andere het tegenovergestelde zegt.

Misschien weet @Galen er wat nuttigs over te zeggen...Ik zo alleen maar kunnen zeggen; Pak dus niet die supps die hoger gedoseerd zijn dan 99mg...Dan zit je redelijk veilig lijkt me :thumbup:

Hoe is het met jouw krampen @Skatermarvin ? Doet die taurine wat?

Misschien weet @Galen er wat nuttigs over te zeggen...Ik zo alleen maar kunnen zeggen; Pak dus niet die supps die hoger gedoseerd zijn dan 99mg...Dan zit je redelijk veilig lijkt me :thumbup:

That's the clue. 99 mg kalium is super weinig en dit is gewoon als the safe way omdat ze er dus "bang" voor zouden zijn. Het heeft dus bijna geen nut om zo weinig te nemen.

Dude, ik had vorig jaar op vakantie elke dag 2 pakken op. We kochten dozen met chocomel in plaats van een paar pakken :D.
Een vakantie is niet year round 1L/dag he :p

Klik bovenin op je naam -> Persoonlijke gegevens -> Aangepaste titel: (Hier whatever je wilt invullen)

• #2.277
Ik slik er 2 van 99mg

Wow 8Ltr! Ik vond mezelf al een hele vent met mijn 4,5 vandaag... :no:
Jup..waterloading..

8L wtf man. Dan snap ik wel dat je oneindig vaak pist en kalium supplementeert :roflol:
Uhu:o

Krampen gaan prima nu ik hoog taurine zit! Echter net met trainen wel wat onderarm verkramping, maar wat wil je op 25-30 reps..

Hoezo mag jij chocomel als titel hebben, dat wil ik ook :(.
Chocomel...:barf::barf:
Zet 't in je handtekening!

:chocoslag::choco:
Nee asjeblieft niet iedereen emoticons in zijn of haar handtekening..fucking irritant!

That's the clue. 99 mg kalium is super weinig en dit is gewoon als the safe way omdat ze er dus "bang" voor zouden zijn. Het heeft dus bijna geen nut om zo weinig te nemen.
Neem er hooguit 4..beter iets dan niets ;)

Verdien je die titel wel? Moet je minimaal 1L per dag voor drinken.
Bah!:barf:
:barf:
Dude, ik had vorig jaar op vakantie elke dag 2 pakken op. We kochten dozen met chocomel in plaats van een paar pakken :D.
~Vreselijk!:barf::barf:

Een vakantie is niet year round 1L/dag he :p

Klik bovenin op je naam -> Persoonlijke gegevens -> Aangepaste titel: (Hier whatever je wilt invullen)
:thumbs:

Nee dat doe ik nou weer net niet :eek:, zou het wel willen though :P.

Cool, ik wist niet eens dat dat kon!
..

Jij bent Elite-member...Wij (het gepeupel) zien dat niet :D
:roflol:

Ja kan dus ook niet, zat alweer te zoeken naar niks :(.
Elite member worden dus...:rolleyes:

Krampen gaan prima nu ik hoog taurine zit! Echter net met trainen wel wat onderarm verkramping, maar wat wil je op 25-30 reps..

Wat is hoog in taurine? En doe dan ook wat minder reps man...Gewoon een setje extra :D

Nee asjeblieft niet iedereen emoticons in zijn of haar handtekening..fucking irritant!

Nee, niet iedereen...als ik het maar mag laten staan. Hij past precies bij me :superman:

• #2.279
Wat is hoog in taurine? En doe dan ook wat minder reps man...Gewoon een setje extra :D

Nee, niet iedereen...als ik het maar mag laten staan. Hij past precies bij me :superman:
Depletion workouts worden hoog in reps aangeraden, dus dan hoe ik dat. Zeker 10g taurine per dag overigens..

En liever zie ik bij niemand gifjes in zijn of haar handtekening..:o

Terug
Naar boven