Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Goede vraag..

Altijd reden om te vreten.. ;)

Goed lezen...heb in mijn schouder geprikt..
Thanks! Als je het zo bekijkt..in maanden is het niet eens zo een rare aniversary..

een nieuw soort designer AAS voor op vakantie..
O dat valt mee, het leek een beetje op DNP, wat volgens mij echt rotzooi is. Waar gaat de reis heen?

Is 40 weken niet de wittebroodsweken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Heb je wel nagevraagd of het te combineren is met clen?

Dat je op die datum durft te vliegen...

• #2.469
Had spoiler niet gezien...
Haha volgende keer maar glutes dan :roflol:
Had ik best aan dat vrouwtje kunnen vragen..

Jaja, volgens mij staat dat gewoon voor dihydrogen testosterone propionate.
:roflol:

Sssst!
Heb je wel nagevraagd of het te combineren is met clen?
Ik gebruik al sinds zaterdag geen clen meer, dus dat heb ik niet gedaan ;)
:o
Ook dat nog...
Er zijn ook zoveel DLA's :(
True, true..
Dat je op die datum durft te vliegen...
De kans dat het precies op die datum weer gebeurt is vele malen kleiner dan andere data... ;)

Er is een reden dat mensen graag op die datum vliegen.. Scheelt een hoop geld ten opzichte van andere data op heel veel trajecten.

damn naar Bali, moet echt prachtig zijn hoor ik, staat ook nog op mijn bucket list!

Er is een reden dat mensen graag op die datum vliegen.. Scheelt een hoop geld ten opzichte van andere data op heel veel trajecten.

Was ook niet echt serieus, meer bewust maken dat het wel grappig is dat doe dan vliegt.
Zou nou niet bepaald bang zijn om dan te vliegen

Ik denk dat het nog wel meevalt hoeveel mensen het boeit of bewust of onbewust 11sep. vliegen.

• #2.476
Het zal misschien wel iets gescheeld hebben inderdaad. We waren ook niet echt aan een tijd gebonden en wilde gewoon ergens half september, waarbij dit een mooi prijsje was:D

damn naar Bali, moet echt prachtig zijn hoor ik, staat ook nog op mijn bucket list!
Ik heb er ook echt zin in!!
Was ook niet echt serieus, meer bewust maken dat het wel grappig is dat doe dan vliegt.
Zou nou niet bepaald bang zijn om dan te vliegen
We waren er ons wel even bewust van hoor.. 2 seconden ongeveer..:o
Weet ik maar je gaat het toch nog wel een paar weken pakken voor je op vakantie gaat? :rolleyes:
Ik weet nog niet..ben aan het overwegen een keer RFL te proberen van Lyle Mc Donald
Nice! Goeie dag idd vanwege de beschikbare stoelen :)
Precies..
Ik denk dat het nog wel meevalt hoeveel mensen het boeit of bewust of onbewust 11sep. vliegen.
Hmm, je zal je vergissen hoor..

Terug
Naar boven