XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

No offence to punjab, maar moest je voor zulke foto's geld betalen?

+ was er geen betere belichting te vinden in je huis :rolleyes::o

:roflol: Marvin zat op Clen dus stilstaan was lastig :haha:

Dit was het mooiste licht wat er voor handen was, ik schiet ook liever op locatie met beter licht en of belichting.

Overigens ziet de collage er meer dan prima uit :engel:

Mooi fysiek. :bow:

En aangezien ik van apen hou, extra punten voor de boxer van Paul Frank! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505

Zie hieronder..

:roflol: Marvin zat op Clen dus stilstaan was lastig :haha:

Dit was het mooiste licht wat er voor handen was, ik schiet ook liever op locatie met beter licht en of belichting.

Overigens ziet de collage er meer dan prima uit :engel:
Klopt allemaal. Op de camera oogde het vaak ook wel beter. Al moet ik zeggen dat misschien wat kunstlicht, zoals in 2014 ook niet verkeerd was geweest...

Collage ziet er inderdaad beter uit, maar daarom post ik dus nog niet die foto's.

Laten we het spannend houden..

:roflol:

Ben benieuwd naar de collage!
Ben benieuwd wat iedereen ervan vind:o
Mooi fysiek. :bow:

En aangezien ik van apen hou, extra punten voor de boxer van Paul Frank! :thumbs:
Thanks!
MDmuBMh.gif

Ik denk zowieso dat mensen overschatten hoeveel massa je natty gaat aanzetten. Kijk waar sommige AAS gebruikers stranden na een goede cut...

Je fysiek is echt goed voor een natty. En idd worden de potentiele gainz vaak overschat, met of zonder AAS.

Natty, buff EN droog? Zeldzaam hoor ;)

Ik vind de fotos meer dan prima marv, en wat jij zegt ben ik het ook mee eens sinds ik zelf onder de 10% sta:P. Liever droger en "skinny" , dan massa maar geen lijn of definitie te zien. Het liefst flinke massa en droog maar dat is een andere discussie:P

Netjes hoor!

Goede foto's Marv, benieuwd naar de collage!

• #2.512
NIETS VAN TE ZIEN!!! :shake::shake::shake:

upload_2017-7-26_14-4-0.png

:hahaha::hahaha:
:roflol: @Punjab had voor betere belichting ook de sluitertijd wat langer gezet! Maar to be honest...had gewoon wat vaker moeten oefenen met poseren..

Erg goed fysiek en goede tan :thumb:
Thanks!
Ik vind de fotos meer dan prima marv, en wat jij zegt ben ik het ook mee eens sinds ik zelf onder de 10% sta:P. Liever droger en "skinny" , dan massa maar geen lijn of definitie te zien. Het liefst flinke massa en droog maar dat is een andere discussie:P
Precies..die discussie bewaren we voor vrijdag:roflol:
Thanks!:cheer:
Goede foto's Marv, benieuwd naar de collage!
Thanks! Ben benieuwd hoe ik afsteek in het huidig deelnemers veld!

• #2.514
Marvin waar zie jij een kortingscode van xxl? (Had je nog getagd in hun topic maar je negeert me:()

• #2.517
Zijn weer dezelfde die afhaken ;)

Terug
Naar boven