Mudita
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offence to punjab, maar moest je voor zulke foto's geld betalen?
+ was er geen betere belichting te vinden in je huis
Marvin zat op Clen dus stilstaan was lastig 

Dit was het mooiste licht wat er voor handen was, ik schiet ook liever op locatie met beter licht en of belichting.
Overigens ziet de collage er meer dan prima uit![]()

Zie hieronder..No offence to punjab, maar moest je voor zulke foto's geld betalen?
+ was er geen betere belichting te vinden in je huis
Klopt allemaal. Op de camera oogde het vaak ook wel beter. Al moet ik zeggen dat misschien wat kunstlicht, zoals in 2014 ook niet verkeerd was geweest...Marvin zat op Clen dus stilstaan was lastig
Dit was het mooiste licht wat er voor handen was, ik schiet ook liever op locatie met beter licht en of belichting.
Ben benieuwd wat iedereen ervan vind

Thanks!Mooi fysiek.
En aangezien ik van apen hou, extra punten voor de boxer van Paul Frank!![]()
Ik denk zowieso dat mensen overschatten hoeveel massa je natty gaat aanzetten. Kijk waar sommige AAS gebruikers stranden na een goede cut...

@Punjab had voor betere belichting ook de sluitertijd wat langer gezet! Maar to be honest...had gewoon wat vaker moeten oefenen met poseren..Thanks!
Precies..die discussie bewaren we voor vrijdagIk vind de fotos meer dan prima marv, en wat jij zegt ben ik het ook mee eens sinds ik zelf onder de 10% sta. Liever droger en "skinny" , dan massa maar geen lijn of definitie te zien. Het liefst flinke massa en droog maar dat is een andere discussie
![]()

Thanks!

Thanks! Ben benieuwd hoe ik afsteek in het huidig deelnemers veld!
Thanks! Ben benieuwd hoe ik afsteek in het huidig deelnemers veld!

Ik vraag hier nergens een compliment. Ben gewoon benieuwd waar ik dit jaar eindig..en hoeveel mensen er daadwerkelijk foto's gaan insturen..
Ik vraag hier nergens een compliment. Ben gewoon benieuwd waar ik dit jaar eindig..en hoeveel mensen er daadwerkelijk foto's gaan insturen..

Was enkel de 22e geldig zie ik nu..Marvin waar zie jij een kortingscode van xxl? (Had je nog getagd in hun topic maar je negeert me)

Word ik in ieder geval 9e
Was enkel de 22e geldig zie ik nu..
Word ik in ieder geval 9e