- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Nee dat is echt niet mijn ding man.
Hekel aan foto's ook...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat is echt niet mijn ding man.
Hekel aan foto's ook...

Maarrrr...dan moet er eerst nog veeeeel vet vanaf! 

Hoezo voor het blok zetten...Misschien doe ik volgend jaar ook wel mee. Dat is natuurlijk een prachtige uitdaging en stok achter de deur, om er keihard voor te knokken...Ik win toch niets, maar daar zou ik het ook niet voor doen. Ik zeg nog niets definitief toe, maar je weet maar nooit. Als het ergens in maart wordt aangekondigd, heb ik nog flink wat maanden de tijd om een soort start-fysiek te kwekenMaarrrr...dan moet er eerst nog veeeeel vet vanaf!
@RaceRookie , doe jij dan ook mee? Maken we er een soort 40+ age-group van...anders voel ik me zo oud. Voor ons is het veel moeilijker namelijk![]()

Kweenie. Ik vind mijn lichaam (en vooral mijn abs) niet echt contest waardig.Hier ging een cynisme alarm af op de pagina

Misschien doe ik volgend jaar ook wel mee. Dat is natuurlijk een prachtige uitdaging en stok achter de deur, om er keihard voor te knokken...Ik win toch niets, maar daar zou ik het ook niet voor doen. Ik zeg nog niets definitief toe, maar je weet maar nooit. Als het ergens in maart wordt aangekondigd, heb ik nog flink wat maanden de tijd om een soort start-fysiek te kwekenMaarrrr...dan moet er eerst nog veeeeel vet vanaf!
@RaceRookie , doe jij dan ook mee? Maken we er een soort 40+ age-group van...anders voel ik me zo oud. Voor ons is het veel moeilijker namelijk![]()
.Hoezo voor het blok zetten...
Volgend jaar kan ik bijna meedoen aan de 50+ groep.Kweenie. Ik vind mijn lichaam (en vooral mijn abs) niet echt contest waardig.

Ik ga volgend jaar ook gewoon meedoen lol, dan word het cutten wat makkelijker omdat er een echt goed doel achter staat.
, maar dat interesseert me geen hol. Ik zou niet meedoen om te winnen, maar om te kijken wat er allemaal mogelijk is met zo'n lijf als dat van mij. Ik hoef ook niet als een of andere Arnold te eindigen. Het zou voor mij een wedstrijd met mezelf zijn, om naar een fysiek te komen, waar ik zelf blij van word 
Van 1m75 naar 1m93? Tempting...Doe eens normaal joh! Weet je hoe trots jij op je lijf mag zijn?! Wil je ruilen?![]()
Misschien heeft iedereen een eigen verwrongen beeld van zichzelf @darude0306.Van 1m75 naar 1m93? Tempting...Misschien heeft iedereen een eigen verwrongen beeld van zichzelf @darude0306.

Dat is de vloek wanneer je onze sport beoefent.
Nooit groot, droog, symmetrisch genoeg...
Wanneer we echter tijd nemen om mensen in onze omgeving te bekijken dan zie je wel hoe trots we mogen zijn![]()
Van 1m75 naar 1m93? Tempting...Misschien heeft iedereen een eigen verwrongen beeld van zichzelf @darude0306.
Dat is de vloek wanneer je onze sport beoefent.
Nooit groot, droog, symmetrisch genoeg...
Wanneer we echter tijd nemen om mensen in onze omgeving te bekijken dan zie je wel hoe trots we mogen zijn![]()

Precies wat ik bedoel.Dat verwrogen beeld klopt wel ja...Ik zal niet zo snel trots zijn op mezelf, zo lang ik nog een hangbuik heb, ondanks dat ik 20kg lichaamsgewicht ben kwijt geraakt...Stom hè?

Dus contest 2018?Gaan we lekker samen met een verwrongen beeld aan die contest meedoen! Ben ik trots op jou, jij op mij...![]()