Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Reverse Hacksquat is ook een fijne, helaas hebben ze die nergens zowat, dus al helemaal niet bij BF :treuren:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
Reverse Hacksquat is ook een fijne, helaas hebben ze die nergens zowat, dus al helemaal niet bij BF :treuren:
Moet ook bekennen dat het bij Flex ook geen echte hackquat is, maar de bewegings is wel een beetje gelijk. Daarop zie ik wel af en toe mensen reverse erop staan..

V-squat:

Reverse V-squat

• Like
Waarderingen: BB_
  • #2.566
Yep dat is mijn moeder ieder jaar weer in januari/februari:D

En zo te lezen is nu het échte marvinnen begonnen met dat extra snaaiwerk:thumbup:
Ach...mag niet klagen...

Meting & weging:
Gewicht: 79.3kg (-0.5 t.o.v gister)
Taille: 73.0cm (gelijk t.o.v gister)

De rest van de planning post ik straks:thumbs:

• #2.567
De planning voor vandaag! Even een extra workout op mijn low-carb dag!

Extra, Abs & traps:
?

En de voeding..

Voeding, vrijdag 28-07-2017:
7:30 2 koppen koffie
9:30 2 koppen koffie
11:00 45g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
Pre-workout: 8g pumpblend + 6g BCAA
Post-workout: 6g BCAA
13:15 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:15 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
19:30 Pasta bolognese (~850kcals)

~1785kcals, E/K/V = 210g (47%) / 80g (17%) / 70g (36%)

In before vanavond frituur, snoep en b52. 'low carb dag' :p

• #2.570
In before vanavond frituur, snoep en b52. 'low carb dag' :p
Haha..you never know! Vrijdag is natuurlijk gewoon een weekend dag..:rolleyes:

Ik ben wel al uitgenodigd voor 'De Parade' in Utrecht..om daar s'avonds te komen vreten en zuipen..:o
Jij gebruikt deze toch? Ben op zoek naar iets, wat minder tot geen stims bevat, maar wel een goede pomp...(slaap een beetje ruk de laatste tijd). Of doet alles met Citrulline malaat het wel goed?
Klopt! Prima spul als je minder/geen stim zoals caffeine wilt en een prima pomp. En voor mij ook net dat beetje zoetigheid wat ik voor een workout nodig heb..want zoet is die zeker:eek!:

Klopt! Prima spul als je minder/geen stim zoals caffeine wilt en een prima pomp. En voor mij ook net dat beetje zoetigheid wat ik voor een workout nodig heb..want zoet is die zeker:eek!:

Ja, dat vind ik juist wel lekker. Word een beetje flauw van 2,2ltr water gedurende de training. Daar mag best wat smaak aan zitten. Welke smaak heb je dan meestal/altijd? :D

• #2.572
HET IS VRIJDAG!!!! Marvin, is dit nou je natty max? Ik ken powerlifters die buffer zijn dan dat....:marvin:

• #2.574
HET IS VRIJDAG!!!! Marvin, is dit nou je natty max? Ik ken powerlifters die buffer zijn dan dat....:marvin:
Maar powerlifters zijn dik...laat die nu eerst maar eens cutten naar <10%. Eens kijken hoe weinig er dan over blijft..

Verder...ik heb gister aangekondigd voorlopig niet meer te squatten...let's discuss...ehm rell..:trollface:

Hoeveel calorieën zit er ongeveer in een vlees schotel bij een pizzeria weg? Of is dat ongeveer evenveel als een pizza :D?

Voor het gemak:
Mixxed Grill
Shoarma, kip, spareribs, kebab, ui, paprika en champignons. VS pizza shoarma vs kapsalon shoarma (Aardappelschijfjes, kaas en salade.)

allebei komt bij een pizzeria vandaan.

Terug
Naar boven