- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
nee man, hacksquat!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb twee LB workouts.. 1 hack squats en de ander start ik denk met SLDL of RDL
Moet ook bekennen dat het bij Flex ook geen echte hackquat is, maar de bewegings is wel een beetje gelijk. Daarop zie ik wel af en toe mensen reverse erop staan..Reverse Hacksquat is ook een fijne, helaas hebben ze die nergens zowat, dus al helemaal niet bij BF![]()
Vanmorgen weer een kilo lichter! Ik jojo nog meer dan een vrouw die heeft gesonjabakkerd..![]()

Ach...mag niet klagen...Yep dat is mijn moeder ieder jaar weer in januari/februari
En zo te lezen is nu het échte marvinnen begonnen met dat extra snaaiwerk![]()
Pre-workout: 8g pumpblend + 6g BCAA
Post-workout: 6g BCAA
Haha..you never know! Vrijdag is natuurlijk gewoon een weekend dag..In before vanavond frituur, snoep en b52. 'low carb dag'![]()

Klopt! Prima spul als je minder/geen stim zoals caffeine wilt en een prima pomp. En voor mij ook net dat beetje zoetigheid wat ik voor een workout nodig heb..want zoet is die zekerJij gebruikt deze toch? Ben op zoek naar iets, wat minder tot geen stims bevat, maar wel een goede pomp...(slaap een beetje ruk de laatste tijd). Of doet alles met Citrulline malaat het wel goed?

Klopt! Prima spul als je minder/geen stim zoals caffeine wilt en een prima pomp. En voor mij ook net dat beetje zoetigheid wat ik voor een workout nodig heb..want zoet is die zeker![]()

Iets met Raspberry..Ja, dat vind ik juist wel lekker. Word een beetje flauw van 2,2ltr water gedurende de training. Daar mag best wat smaak aan zitten. Welke smaak heb je dan meestal/altijd?![]()
Maar powerlifters zijn dik...laat die nu eerst maar eens cutten naar <10%. Eens kijken hoe weinig er dan over blijft..HET IS VRIJDAG!!!! Marvin, is dit nou je natty max? Ik ken powerlifters die buffer zijn dan dat....![]()

...dan stop ik er ook mee!!...ik heb gister aangekondigd voorlopig niet meer te squatten.

Verstandig..kut oefening!
Verder...ik heb gister aangekondigd voorlopig niet meer te squatten...let's discuss...ehm rell..![]()
'sCardio is the shizzle!

?