Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Kettlebells en crossfit is fucking gay.
Dit..

Bf-TS4sCIAAnFbz.jpg

BfwG9ADIcAAkeSg.jpg

april-fools.jpg

8c731bffef0ba523c0a8eb0435c93d5d501083eb8cd3cd7e52d72fd20f4a083c.jpg

Crossfit-520x413.jpg
:roflol:

Ja, crossfit is inderdaad heel gay...

sara-sigmundsdottir-rope-climb-metcon-2.png

Dan ben ik maar heel gay! :D:D
Hnnng..vrouwen aan de juice!

Als je crossfit doet, doe dan aub die foto van arnold weg, je verneukt zijn legacy...
Uhu..

Jaaaaa:woot:

Ik doe geen crossfit...Ik kijk er wel graag naar :D

En Arnold is toch ook een gay? Wat nou legacy?
Ik wil stiekem ook de nieuwe fittest on earth nog kijken op Netflix..:o

:o

Mmmh ben mooi op tijd voor de vrijdag rel
Heeel ruim..nog een topic in te brengen?

Hoe doe je dat thuis? Heb je daar een fancy apparaat voor?
..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.602
Nog even beste volgers! Redden we de 150 pagina's voor het einde van de contest?

Hnnng..vrouwen aan de juice!

Ik wil stiekem ook de nieuwe fittest on earth nog kijken op Netflix..:o

Ik geloof niet dat deze dames aan de juice zitten hoor...Maar dat zal wel weer mijn naïeve blik zijn :o

Vorige week 2015 en 2016 zitten kijken. Toch wel bruut hoor! Wat een uithoudingsvermogen...Volgende week donderdag beginnen de 2017 games...

Die naam alleen al ' Fittest on earth ' :roflol::roflol::roflol:

is dat een vast machine of een attach? ik heb ook zo'n attach maar dat is zware bucht.
Zit vast aan een bank die iemand heeft laten maken. Doet't prima hoor. Hang er met gemak een lading gewicht aan. Zitten zelfs dipstangen bij en je kunt BP doen als je wilt. Bank is echt supersterk en stevig.

Zit vast aan een bank die iemand heeft laten maken. Doet't prima hoor. Hang er met gemak een lading gewicht aan. Zitten zelfs dipstangen bij en je kunt BP doen als je wilt. Bank is echt supersterk en stevig.
hm... ik vindt die van mij iig zwaar klote gebruik hem nooit. Bij thuistrainen nu dus alleen helaas maar waar:

backsquats, front squats, rdl, dl, split squats, lunges,

Dat is natuurlijk soms best wel behoorlijk demotiverend om zo te moeten trainen hé... Ik ben niet lui of zo en ik sla nooit trainingen over maar om nooit eens relax op de leg curl-extensions en de legpress te kunnen gaan zitten is soms best wel ruk..

hm... ik vindt die van mij iig zwaar klote gebruik hem nooit. Bij thuistrainen nu dus alleen helaas maar waar:

Dat is natuurlijk soms best wel behoorlijk demotiverend om zo te moeten trainen hé... Ik ben niet lui of zo en ik sla nooit trainingen over maar om nooit eens relax op de leg curl-extensions en de legpress te kunnen gaan zitten is soms best wel ruk..
Da's dan wel bagger. Als ik deze bank vergelijk met zo'n gorilla sports bankje die ik ook heb staan dan is dat gorilla kreng echt een waaibomen houten ding.

Da's dan wel bagger. Als ik deze bank vergelijk met zo'n gorilla sports bankje die ik ook heb staan dan is dat gorilla kreng echt een waaibomen houten ding.
Mijne is gewoon van body-solid. Maar ja... Het voelt gewoon niet zoals het zou moeten voelen.... Klote ding.

+1
dat zou ik er thuis ook graag bij doen
Zelfbouw dus, niet in de handel? Als ik toch eens zou kunnen lassen.... :sad:

Oke oke, van dat crosfit was maar een geintje, niets mis mee. Ik respecteer crossfitters echt wel en ieder zijn keuze wat betreft sport, het is al goed als mensen aan sport doen (behalve mannen die op korfbal zitten enzo, maar dat spreekt voor zich). Toch nog een paar die ik niet kon laten (ik heb immers begrepen dat hier vrijdagmiddag gereld dient te worden :D):

Kqctx.gif

Terug
Naar boven