XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

HET IS VRIJDAG!!!! Marvin, is dit nou je natty max? Ik ken powerlifters die buffer zijn dan dat....:marvin:

Maar powerlifters zijn dik...laat die nu eerst maar eens cutten naar <10%. Eens kijken hoe weinig er dan over blijft..

Verder...ik heb gister aangekondigd voorlopig niet meer te squatten...let's discuss...ehm rell..:trollface:

Ik denk persoonlijk dat het nog wel mogelijk is om wat massa bij marvin te krijgen (ook echt spiermassa).

In een thuis situatie zijn er niet veel andere bruikbare beenoefeningen. In de gym kan je nog legpress, hacksquat machine ed doen.
Ik heb 1 squat dag vervangen door leg extensions en hamstring curls gewoon omdat het kan. Ben wel klaar met 2 of 3x squatten per week.

Marvin je begint een verkeerde rel man, de #antisquat club:o? Byebye gains, hello 4-pack modellen :windup:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.588
Precies!

Ehm...Cardi-no

Cardio en 100-en pull-/chinups...Dat is voor echte kerels :flexbiceps:
:woot:

Yeah buddy!!!

In een thuis situatie zijn er niet veel andere bruikbare beenoefeningen. In de gym kan je nog legpress, hacksquat machine ed doen.
I know...we hebben in mijn gym legio andere oefeningen om op dood te gaan..

Zeker, worden ze een beetje buffer van :P
:cheer:
Ik denk persoonlijk dat het nog wel mogelijk is om wat massa bij marvin te krijgen (ook echt spiermassa).
ongeveer 50-100g per jaar..
Ik heb 1 squat dag vervangen door leg extensions en hamstring curls gewoon omdat het kan. Ben wel klaar met 2 of 3x squatten per week.
Precies!:thumbs:
Marvin je begint een verkeerde rel man, de #antisquat club:o? Byebye gains, hello 4-pack modellen :windup:.
Je weet nooit wat voor rel er hier start..
100 reps pull-ups is nog best ziek IMO..

Beweer jij iets anders? Jij bent zeker zo'n squatter...? :gay:

uFmCE92.gif

Ik zie Marvin ook zijn complete training vervangen door kettlebelts workouts of crossfit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.591
Kettlebells en crossfit is fucking gay.

Hey, het is vrijdag!

Mmmh ben mooi op tijd voor de vrijdag rel

Terug
Naar boven