- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Yeah Baby!Cardio en 100-en pull-/chinups...Dat is voor echte kerels![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yeah Baby!Cardio en 100-en pull-/chinups...Dat is voor echte kerels![]()

In een thuis situatie zijn er niet veel andere bruikbare beenoefeningen. In de gym kan je nog legpress, hacksquat machine ed doen.
Zeker, worden ze een beetje buffer van

HET IS VRIJDAG!!!! Marvin, is dit nou je natty max? Ik ken powerlifters die buffer zijn dan dat....![]()
Maar powerlifters zijn dik...laat die nu eerst maar eens cutten naar <10%. Eens kijken hoe weinig er dan over blijft..
Verder...ik heb gister aangekondigd voorlopig niet meer te squatten...let's discuss...ehm rell..![]()
Ik heb 1 squat dag vervangen door leg extensions en hamstring curls gewoon omdat het kan. Ben wel klaar met 2 of 3x squatten per week.In een thuis situatie zijn er niet veel andere bruikbare beenoefeningen. In de gym kan je nog legpress, hacksquat machine ed doen.
Cardio en 100-en pull-/chinups...Dat is voor echte kerels![]()

Precies!
Ehm...Cardi-no
Cardio en 100-en pull-/chinups...Dat is voor echte kerels![]()

Yeah buddy!!!
I know...we hebben in mijn gym legio andere oefeningen om op dood te gaan..In een thuis situatie zijn er niet veel andere bruikbare beenoefeningen. In de gym kan je nog legpress, hacksquat machine ed doen.

ongeveer 50-100g per jaar..Ik denk persoonlijk dat het nog wel mogelijk is om wat massa bij marvin te krijgen (ook echt spiermassa).
Precies!Ik heb 1 squat dag vervangen door leg extensions en hamstring curls gewoon omdat het kan. Ben wel klaar met 2 of 3x squatten per week.
Je weet nooit wat voor rel er hier start..Marvin je begint een verkeerde rel man, de #antisquat club? Byebye gains, hello 4-pack modellen
.
100 reps pull-ups is nog best ziek IMO..

Beweer jij iets anders? Jij bent zeker zo'n squatter...?
![]()
*nohomo*NOOIT!Ik zie Marvin ook zijn complete training vervangen door kettlebelts workouts of crossfit.

Als je crossfit doet, doe dan aub die foto van arnold weg, je verneukt zijn legacy...Ja, crossfit is inderdaad heel gay...
![]()
Dan ben ik maar heel gay!
Als je crossfit doet, doe dan aub die foto van arnold weg, je verneukt zijn legacy...

Hoe doe je dat thuis? Heb je daar een fancy apparaat voor?Ik heb 1 squat dag vervangen door leg extensions en hamstring curls gewoon omdat het kan. Ben wel klaar met 2 of 3x squatten per week.