Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
QUOTEEEEEE

Die kipling pullups
En nu is het wachten op de eerste korfballer...
Heel naief inderdaadIk geloof niet dat deze dames aan de juice zitten hoor...Maar dat zal wel weer mijn naïeve blik zijn
Vorige week 2015 en 2016 zitten kijken. Toch wel bruut hoor! Wat een uithoudingsvermogen...Volgende week donderdag beginnen de 2017 games...

...
Lijkt me waardeloos

Kijk die docu maar even voordat je oordeel velt..wij komen niet verder dan de helft van dag 1 denk

Zijn ook waardeloos..is dat een vast machine of een attach? ik heb ook zo'n attach maar dat is zware bucht.
Niet verkeerd voor een homegym..Zit vast aan een bank die iemand heeft laten maken. Doet't prima hoor. Hang er met gemak een lading gewicht aan. Zitten zelfs dipstangen bij en je kunt BP doen als je wilt. Bank is echt supersterk en stevig.
Dit is excact de reden dat ik niet thuis train...plus dat snel ben afgeleid...hm... ik vindt die van mij iig zwaar klote gebruik hem nooit. Bij thuistrainen nu dus alleen helaas maar waar:
backsquats, front squats, rdl, dl, split squats, lunges,
Dat is natuurlijk soms best wel behoorlijk demotiverend om zo te moeten trainen hé... Ik ben niet lui of zo en ik sla nooit trainingen over maar om nooit eens relax op de leg curl-extensions en de legpress te kunnen gaan zitten is soms best wel ruk..
Da's dan wel bagger. Als ik deze bank vergelijk met zo'n gorilla sports bankje die ik ook heb staan dan is dat gorilla kreng echt een waaibomen houten ding.

Mijne is gewoon van body-solid. Maar ja... Het voelt gewoon niet zoals het zou moeten voelen.... Klote ding.

Leg extentions en curls hoef je IMO niet rete zwaar te doen..wie is MMC?Handig! En neemt niet veel extra ruimte in. Aan die ronde stang moet je dan schijven hangen neem ik aan. Is dat stevig genoeg voor als je een beetje sterker wordt?
100kg..Dat ding is superstevig. Ik heb er al over de 100kg aangehangen.

Tja...+1
dat zou ik er thuis ook graag bij doen
Zelfbouw dus, niet in de handel? Als ik toch eens zou kunnen lassen....![]()
Wat zijn we weer behulpzaam deze vrijdag!Het is wel zelfbouw inderdaad. Misschien dat je ze ergens wel kunt laten maken. Ik kan wel navragen waar deze gebouwd is.

20 jaar geledenDe mijne is gemaakt bij/door/via TopStar in Enschede, ongeveer 20 (!) jaar geleden voor 900 gulden.

Oke oke, van dat crosfit was maar een geintje, niets mis mee. Ik respecteer crossfitters echt wel en ieder zijn keuze wat betreft sport, het is al goed als mensen aan sport doen (behalve mannen die op korfbal zitten enzo, maar dat spreekt voor zich). Toch nog een paar die ik niet kon laten (ik heb immers begrepen dat hier vrijdagmiddag gereld dient te worden):
![]()
Die kipling pullups

En nu is het wachten op de eerste korfballer...
Stelletje dikzakken!Op korfbal zitten zegt al genoeg. Rennen moeten ze! Niet zitten!![]()

En die docu is echt vet. Ik word al moe bij de gedachte...Zij vinden het gewoon lekker om helemaal dood te gaan. En soms 2 keer op een dag