AndroidHealthClinic

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
QUOTEEEEEE

Ik geloof niet dat deze dames aan de juice zitten hoor...Maar dat zal wel weer mijn naïeve blik zijn :o

Vorige week 2015 en 2016 zitten kijken. Toch wel bruut hoor! Wat een uithoudingsvermogen...Volgende week donderdag beginnen de 2017 games...
Heel naief inderdaad :roflol:

maxresdefault.jpg

:D

...

Lijkt me waardeloos:o

Die naam alleen al ' Fittest on earth ' :roflol::roflol::roflol:
Kijk die docu maar even voordat je oordeel velt..wij komen niet verder dan de helft van dag 1 denk:roflol:
is dat een vast machine of een attach? ik heb ook zo'n attach maar dat is zware bucht.
Zijn ook waardeloos..
Zit vast aan een bank die iemand heeft laten maken. Doet't prima hoor. Hang er met gemak een lading gewicht aan. Zitten zelfs dipstangen bij en je kunt BP doen als je wilt. Bank is echt supersterk en stevig.
Niet verkeerd voor een homegym..
hm... ik vindt die van mij iig zwaar klote gebruik hem nooit. Bij thuistrainen nu dus alleen helaas maar waar:

backsquats, front squats, rdl, dl, split squats, lunges,

Dat is natuurlijk soms best wel behoorlijk demotiverend om zo te moeten trainen hé... Ik ben niet lui of zo en ik sla nooit trainingen over maar om nooit eens relax op de leg curl-extensions en de legpress te kunnen gaan zitten is soms best wel ruk..
Dit is excact de reden dat ik niet thuis train...plus dat snel ben afgeleid...
Da's dan wel bagger. Als ik deze bank vergelijk met zo'n gorilla sports bankje die ik ook heb staan dan is dat gorilla kreng echt een waaibomen houten ding.
:D
Mijne is gewoon van body-solid. Maar ja... Het voelt gewoon niet zoals het zou moeten voelen.... Klote ding.
:sad:
Handig! En neemt niet veel extra ruimte in. Aan die ronde stang moet je dan schijven hangen neem ik aan. Is dat stevig genoeg voor als je een beetje sterker wordt?
Leg extentions en curls hoef je IMO niet rete zwaar te doen..wie is MMC?

Dat ding is superstevig. Ik heb er al over de 100kg aangehangen.
100kg..:eek!:
+1
dat zou ik er thuis ook graag bij doen

Zelfbouw dus, niet in de handel? Als ik toch eens zou kunnen lassen.... :sad:
Tja...
Het is wel zelfbouw inderdaad. Misschien dat je ze ergens wel kunt laten maken. Ik kan wel navragen waar deze gebouwd is.
Wat zijn we weer behulpzaam deze vrijdag!:woot:
De mijne is gemaakt bij/door/via TopStar in Enschede, ongeveer 20 (!) jaar geleden voor 900 gulden.
20 jaar geleden:roflol:

Oke oke, van dat crosfit was maar een geintje, niets mis mee. Ik respecteer crossfitters echt wel en ieder zijn keuze wat betreft sport, het is al goed als mensen aan sport doen (behalve mannen die op korfbal zitten enzo, maar dat spreekt voor zich). Toch nog een paar die ik niet kon laten (ik heb immers begrepen dat hier vrijdagmiddag gereld dient te worden :D):

Kqctx.gif

Die kipling pullups:roflol:
Mannen die op korfbal zitten, zijn geen mannen... :homo:
:roflol: En nu is het wachten op de eerste korfballer...:o

Op korfbal zitten zegt al genoeg. Rennen moeten ze! Niet zitten! :yell:
Stelletje dikzakken!

Heel naief inderdaad :roflol:

maxresdefault.jpg

Kijk die docu maar even voordat je oordeel velt..wij komen niet verder dan de helft van dag 1 denk:roflol:

:roflol: En nu is het wachten op de eerste korfballer...:o

Puur natuur toch? :eyebrow: En die docu is echt vet. Ik word al moe bij de gedachte...Zij vinden het gewoon lekker om helemaal dood te gaan. En soms 2 keer op een dag :zweet:

Korfbal...Is überhaupt geen sport, laat staan voor mannen :booty:

Probleem met crossfit is zeker niet hoe hun topatleten eruit zien, maar eerder hun programming en het feit dat je op 5u een lvl 1 trainer certification vast hebt.

Mijn trainer zei vroeger altijd; korfbal heeft maar 1 pluspunt en dat is het gezamenlijk douchen. Alleen dat is dus ook al tijden geleden afgeschaft..

Mijn zusje en mams zijn fan van korfbal. Ik noem het ook een hobby en geen sport. Was regelmatig gezellig bij ons aan de keuken tafel.

Mijn trainer zei vroeger altijd; korfbal heeft maar 1 pluspunt en dat is het gezamenlijk douchen. Alleen dat is dus ook al tijden geleden afgeschaft..

Mijn zusje en mams zijn fan van korfbal. Ik noem het ook een hobby en geen sport. Was regelmatig gezellig bij ons aan de keuken tafel.

Beter dan je vader die zegt dat 'ie fan is van korfbal...want dan moet je aan je afkomst gaan twijfelen! :roflol:

Nee, jij impliceert dat jij binnen 5 uur zo'n certificaat hebt gehaald. Daar wil ik graag bewijs van zien, voordat je er zo makkelijk over praat...;)
Waar impliceer ik dat ik persoonlijk zo'n certificaat heb behaald? Crossfit is bullshti in geen duizend jaar zou ik daar een certificaat van willen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.635
Stelletje spammers! Geen zin om alles te quoten:o

De korte training van vanmiddag dan maar..

Extra, traps & abs:
Matrix pulldown (plate-loaded. gewicht/kant. focus: midden traps):

15kg: 15, 15 (sqeez & hold:fire::fire:)
25kg: 15, 15 (idem:fire:)

Machine shrugs (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 15 (easy!)
30kg: 12, 12 (TUT & MMC:fire:)
40kg: 12 (2f.), 10 (3f.)
45kg: 13 (beuken + powershrugs..:fire:)

Incline legraise (medium):
Bw: 12 (lekker!), 12 (top:D), 7 (op=op:o)

Decline situp (high):
Bw: 15, 10 (t*ring!), 8+2 (rest-pause:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(prima zo! morgen UB!)

Waar impliceer ik dat ik persoonlijk zo'n certificaat heb behaald? Crossfit is bullshti in geen duizend jaar zou ik daar een certificaat van willen :roflol:

Je leest blijkbaar nog niet zo lang...

het feit dat je op 5u een lvl 1 trainer certification vast hebt.

Waarop ik reageer, dat ik wel eens wil zien dat jij dit ook in 5 uur haalt...Ik heb niet gezegd dat je het nu al behaald hebt. Laat maar zien dat het bullshit is, door binnen 5 uur dat certificaat te halen. Opscheppertje... :lies:

Uiteindelijk gaat het helemaal niet om certificaten of wat dan ook. Op een gegeven moment weet je wel wie er BS praten en verstand hebben van iets en wie niet. De gemiddelde fitnessinstructeur in de cheape fitnesscentra waar ik kom weet helemaal geen ruk van van voeding, werking van het lichaam, bodybuilding etc, ongeacht welke opleiding zij hebben gevolgd. Aan de andere kant zijn er ook mensen die reteveel verstand hebben van alles omtrent voeding en bb omdat ze uit eigen interesse veel hebben gelezen en jarenlange (contest)ervaring hebben, zonder ook maar een certificaat te hebben behaald. Al die cursussen die tegenwoordig gegeven worden; als je een echte opleiding wil doen moet je gewoon een degelijke studie volgen. Ik lees gewoon het boek van @Galen, ook al snap ik er de helft niet van. :thinking::roflol:

Misschien sluit dit niet helemaal aan bij het onderwerp waar het over ging, maar het lijkt mij dat we een pro- en anti-crossfit strijd hebben waar men het toch niet over eens wordt. Ondanks dat ik crossfitters hierboven belachelijk maakte, moet ik toegeven dat ik crossfit over het algemeen meer functioneel vindt trainen. Daarbij moet ik wel opmerking dat het ervan afhangt wat 'functioneel' is. Ikzelf houd meer van bodybuilding en als je doelstelling puur op een bodybuildingcontest of astetisch is gericht, is dat natuurlijk prima en in die zin ook functioneel. Aangezien ik een kantoorbaan heb en we niet meer hoeven te jagen voor een stukje vlees, maar alles in de supermarkt om de hoek netjes in de schappen ligt (of gewoon lui vanachter je pc bij Musclemeat te bestellen is), is in die zin de term 'functioneel' heel persoonsafhankelijk geworden. Als je bij de Commando's of het Korps Mariniers zit heb je denk ik meer aan crossfit dan bodybuilding en als je 'overall' fit wil zijn (combinatie kracht-uithoudingsvermogen, atletisch, fit, soepel etc.) is crossfit natuurlijk ook super.

Je leest blijkbaar nog niet zo lang...

Waarop ik reageer, dat ik wel eens wil zien dat jij dit ook in 5 uur haalt...Ik heb niet gezegd dat je het nu al behaald hebt. Laat maar zien dat het bullshit is, door binnen 5 uur dat certificaat te halen. Opscheppertje... :lies:
Gast, de course duurt gewoon 5 uur wtf is daar zo moeilijk aan te snappen zelfs de grootste r*tard kan in principe trainer worden in 5 uur dat is het punt, niet dat ik persoonlijk dat zou willen of kunnen. Niet op de man beginnen spelen omdat ik je uit je crossshitdroomwereld heb gehaald :roflol:

Uiteindelijk gaat het helemaal niet om certificaten of wat dan ook. Op een gegeven moment weet je wel wie er BS praten en verstand hebben van iets en wie niet. De gemiddelde fitnessinstructeur in de cheape fitnesscentra waar ik kom weet helemaal geen ruk van van voeding, werking van het lichaam, bodybuilding etc, ongeacht welke opleiding zij hebben gevolgd. Aan de andere kant zijn er ook mensen die reteveel verstand hebben van alles omtrent voeding en bb omdat ze uit eigen interesse veel hebben gelezen en jarenlange (contest)ervaring hebben, zonder ook maar een certificaat te hebben behaald. Al die cursussen die tegenwoordig gegeven worden; als je een echte opleiding wil doen moet je gewoon een degelijke studie volgen. Ik lees gewoon het boek van @Galen, ook al snap ik er de helft niet van. :thinking::roflol:

Misschien sluit dit niet helemaal aan bij het onderwerp waar het over ging, maar het lijkt mij dat we een pro- en anti-crossfit strijd hebben waar men het toch niet over eens wordt. Ondanks dat ik crossfitters hierboven belachelijk maakte, moet ik toegeven dat ik crossfit over het algemeen meer functioneel vindt trainen. Daarbij moet ik wel opmerking dat het ervan afhangt wat 'functioneel' is. Ikzelf houd meer van bodybuilding en als je doelstelling puur op een bodybuildingcontest of astetisch is gericht, is dat natuurlijk prima en in die zin ook functioneel. Aangezien ik een kantoorbaan heb en we niet meer hoeven te jagen voor een stukje vlees, maar alles in de supermarkt om de hoek netjes in de schappen ligt (of gewoon lui vanachter je pc bij Musclemeat te bestellen is), is in die zin de term 'functioneel' heel persoonsafhankelijk geworden. Als je bij de Commando's of het Korps Mariniers zit heb je denk ik meer aan crossfit dan bodybuilding en als je 'overall' fit wil zijn (combinatie kracht-uithoudingsvermogen, atletisch, fit, soepel etc.) is crossfit natuurlijk ook super.

Ik ben geen specifieke voorstander van crossfit hoor en ga ook geen pro - anti strijd aan...Maar als je je een keer verdiept hebt en bijvoorbeeld de docu Fittest on Earth hebt gekeken, dan moet je niet aankomen met een dom verhaal dat je een certificaatje binnen 5 uur haalt. Dan kun je alleen maar respect hebben voor hun sportieve prestaties...

Terug
Naar boven