- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valide vraag..
Dat bepaal ik zeker zelf wel!![]()
In formaat dat 8 volwassenen ervan kunnen eten als je de familie-variant kiest (doos van een meter doorsnede)

Da's gezellig eten. Love the ideaIn formaat dat 8 volwassenen ervan kunnen eten als je de familie-variant kiest (doos van een meter doorsnede)

De logs van marvin zijn niet eens logs meer, is meer vermaak voor als je de dag door wilt komen

gevoel, laat staan de uitvoering ervan. Daarom blijf ik clean eten, zodat ik ruimte blijf houden om te kunnen blijven eten. Behalve macro's zijn micro's denk ik ook belangrijk voor een gezond lichaam (en niet teveel zout, minder processed food etc.).
.
.Vroeger was er een chat maar dat werkte niet, daarom hebben we hier maar de chat van gemaaktVan het idee dat ik moet gaan compenseren krijg ik al een 'down'gevoel, laat staan de uitvoering ervan. Daarom blijf ik clean eten, zodat ik ruimte blijf houden om te kunnen blijven eten. Behalve macro's zijn micro's denk ik ook belangrijk voor een gezond lichaam (en niet teveel zout, minder processed food etc.).
Ik vind het wel knap dat je dat zo kan compenseren, dat s ook een discipline en competentie.
B.t.w.: in de korte tijd die ik hier pas actief ben kan ik zeker zeggen dat ik dit de meest vermakelijke log vind.
Precies zeker als je 200 kinderen hebt @Nicky! @DieNase
Haha..ik verbaas me er ook over

Ook voor mezel hoorDe logs van marvin zijn niet eens logs meer, is meer vermaak voor als je de dag door wilt komen![]()

Snap ik hoor. Ergens zou ik me ook fijner voelen bij een steady schema. Maar dat laat mijn (sociaal) leven niet toe...of ik wil niet dat dat toegelaten wordt.Van het idee dat ik moet gaan compenseren krijg ik al een 'down'gevoel, laat staan de uitvoering ervan. Daarom blijf ik clean eten, zodat ik ruimte blijf houden om te kunnen blijven eten. Behalve macro's zijn micro's denk ik ook belangrijk voor een gezond lichaam (en niet teveel zout, minder processed food etc.).
Ik vind het wel knap dat je dat zo kan compenseren, dat s ook een discipline en competentie.
B.t.w.: in de korte tijd die ik hier pas actief ben kan ik zeker zeggen dat ik dit de meest vermakelijke log vind.
Dat compenseren kost me niet eens zoveel moeite...ik zie het ook niet eens meer zo inmiddels 1800-2100kcals eten vind ik al lang niet meer zo vervelend.
Dat werkte zeer zeker niet..en kan hier ook prima tochVroeger was er een chat maar dat werkte niet, daarom hebben we hier maar de chat van gemaakt

Cardio!Pfieuwh, na 3 blz terug lezen toch een training gevonden tussen al die plaatjes van eten![]()

Kom een keer gezellig langs @Skatermarvin bestellen wij zo'n family size pizza taco voor je, eens kijken hoever je komt. Leuk filmpje voor in je log.![]()

SorryPfieuwh, na 3 blz terug lezen toch een training gevonden tussen al die plaatjes van eten![]()

Verbrand scrollen ook kcals?
Klinkt als een uitdaging! Is de bodem dik?Kom een keer gezellig langs @Skatermarvin bestellen wij zo'n family size pizza taco voor je, eens kijken hoever je komt. Leuk filmpje voor in je log.![]()
This sounds like a challenge...
IN voor het filmpje![]()

Sorry

Zelfs knipperen met de ogen verbrand kcal...
Alvast aan het laden voor de fotoshoot?
Je kunt altijd nog de 'before' foto's insturen voor de wedstrijd.![]()
Had ik die foto's van bodybuilding United/voor mijn vakantie maar nooit gepostTop!

I see what you did there.