XXL Nutrition

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

On a sidenote, wij:
184.jpg

• Topic Starter Topic Starter
24 bladzijden alweer :roflol:

Van het idee dat ik moet gaan compenseren krijg ik al een 'down' :( gevoel, laat staan de uitvoering ervan. Daarom blijf ik clean eten, zodat ik ruimte blijf houden om te kunnen blijven eten. Behalve macro's zijn micro's denk ik ook belangrijk voor een gezond lichaam (en niet teveel zout, minder processed food etc.).

Ik vind het wel knap dat je dat zo kan compenseren, dat s ook een discipline en competentie :clap:.

B.t.w.: in de korte tijd die ik hier pas actief ben kan ik zeker zeggen dat ik dit de meest vermakelijke log vind:D.

Van het idee dat ik moet gaan compenseren krijg ik al een 'down' :( gevoel, laat staan de uitvoering ervan. Daarom blijf ik clean eten, zodat ik ruimte blijf houden om te kunnen blijven eten. Behalve macro's zijn micro's denk ik ook belangrijk voor een gezond lichaam (en niet teveel zout, minder processed food etc.).

Ik vind het wel knap dat je dat zo kan compenseren, dat s ook een discipline en competentie :clap:.

B.t.w.: in de korte tijd die ik hier pas actief ben kan ik zeker zeggen dat ik dit de meest vermakelijke log vind:D.
Vroeger was er een chat maar dat werkte niet, daarom hebben we hier maar de chat van gemaakt

Da's gezellig eten. Love the idea :)
Precies zeker als je 200 kinderen hebt @Nicky! @DieNase

Haha..ik verbaas me er ook over:o

De logs van marvin zijn niet eens logs meer, is meer vermaak voor als je de dag door wilt komen :p
Ook voor mezel hoor:woot:

Snap ik hoor. Ergens zou ik me ook fijner voelen bij een steady schema. Maar dat laat mijn (sociaal) leven niet toe...of ik wil niet dat dat toegelaten wordt.

Met mijn micro's zit het wel goed IMO. De zoutinname is wat hoog denk, maar dat schijnt als sporter ook niet eens heel erg te zijn..:o Dat compenseren kost me niet eens zoveel moeite...ik zie het ook niet eens meer zo inmiddels 1800-2100kcals eten vind ik al lang niet meer zo vervelend.

Hoewel vandaag...een gebakje infitten ipv notenmix zorgt nu niet echt voor een hoop energie atm:roflol:
Vroeger was er een chat maar dat werkte niet, daarom hebben we hier maar de chat van gemaakt
Dat werkte zeer zeker niet..en kan hier ook prima toch:rolleyes:

Pfieuwh, na 3 blz terug lezen toch een training gevonden tussen al die plaatjes van eten :p

Pfieuwh, na 3 blz terug lezen toch een training gevonden tussen al die plaatjes van eten :p
Sorry:o
Verbrand scrollen ook kcals?
Kom een keer gezellig langs @Skatermarvin bestellen wij zo'n family size pizza taco voor je, eens kijken hoever je komt. Leuk filmpje voor in je log. :P
Klinkt als een uitdaging! Is de bodem dik?
This sounds like a challenge...

IN voor het filmpje :D
:D:D

Sorry:hoody:

Het wordt nog erger...

18920546_1569364193137223_9080949485006452215_n.jpg

Numero 2...

18952705_1569646166442359_1875563350888739740_n.jpg

Voeding van vandaag: +300kcals...:o

Alvast aan het laden voor de fotoshoot?

Je kunt altijd nog de 'before' foto's insturen voor de wedstrijd. ;)

1 ding lijkt me overigens wel irritant aan deze manier van eten, je moet zowat elke dag je eten bijhouden i.p.v. gewoon op de gok kunnen eten :D.

Ik heb het gehad. Plaats deze maar in je openingspost.

xs89fCk.jpg

Terug
Naar boven