Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

• Topic Starter Topic Starter
1 ding lijkt me overigens wel irritant aan deze manier van eten, je moet zowat elke dag je eten bijhouden i.p.v. gewoon op de gok kunnen eten :D.
Haha...je denkt toch niet dat ik steeds weer alles aan het herberekenen ben? Ik kijk gewoon morgen in de spiegel..bevalt dat me niet neem ik bijvoorbeeld wat minder havermout mee..:o

Ik bepaal mijn 'dieet' qua geplande voeding op vrijdag. Daarin bepaal ik hoeveel rijst ik eet en of ik dat 1 of twee keer per dag doe of helemaal niet afhankelijk van of ik train (tijdens lunch of na werk) of rustdag heb. Verder weeg ik mijn havermout de avond van te voren, dus daar kan ik nog wat mee spelen...idem voor avondeten. Vind ik het wat uit de klauwen lopen dan eet ik een maaltijd salade van 550kcals ipv de geplande 750kcals.

Zo zou ik morgen eigenlijk 90g havermout eten en donderdag 75g...daar heb ik a.d.v vandaag maar 75g en 50g van gemaakt ;)

Heeeeeel veel knipperen...

Ik heb het gehad. Plaats deze maar in je openingspost.

xs89fCk.jpg
Ga ik doen!

Het wordt nog gekker...het is spelletjesavond vandaag en ik ben host. Appt mijn vriendin dat ze als toetje cinnabons heeft gehaald...:roflol:

Haha...je denkt toch niet dat ik steeds weer alles aan het herberekenen ben? Ik kijk gewoon morgen in de spiegel..bevalt dat me niet neem ik bijvoorbeeld wat minder havermout mee..:o

Ik bepaal mijn 'dieet' qua geplande voeding op vrijdag. Daarin bepaal ik hoeveel rijst ik eet en of ik dat 1 of twee keer per dag doe of helemaal niet afhankelijk van of ik train (tijdens lunch of na werk) of rustdag heb. Verder weeg ik mijn havermout de avond van te voren, dus daar kan ik nog wat mee spelen...idem voor avondeten. Vind ik het wat uit de klauwen lopen dan eet ik een maaltijd salade van 550kcals ipv de geplande 750kcals.

Zo zou ik morgen eigenlijk 90g havermout eten en donderdag 75g...daar heb ik a.d.v vandaag maar 75g en 50g van gemaakt ;)

Heeeeeel veel knipperen...

Ga ik doen!

Het wordt nog gekker...het is spelletjesavond vandaag en ik ben host. Appt mijn vriendin dat ze als toetje cinnabons heeft gehaald...:roflol:
Cinnabun liefje... En hij smaakt vast bon!

Precies, de winkel, niet de broodjes

ga even een paar weken op vakantie en hoppa.. 25 pagina's verder :roflol:
Maar zo te horen goede vakantie gainz gehad en kwijtgeraakt op zijn Marvins! :D
Gaat lekker!

Oh God, die hebben ze in Zoetermeer nu ook!! En eerst baalde ik dat ik die alleen in the US was tegen gekomen...Nu baal ik dat 'ie ook hier zit :D

drool:drool:

Heeeey Zoetermeer represent.

Heb hem ook gezien. Niet dat je hem over het hoofd kan zien. Als ik zou gaan dan zijn ze gelijk uitverkocht. :(
#marvinnen #gainenzondertrainen

Daarnaast ook nog eens een choco café.
:windup:

Laatst bewerkt:

Een beetje hetzelfde idee als mij alleen plan ik mijn meals helemaal niet en bepaal ik op de momenten zelf wat ik ga eten :D. Alhoewel ik nu wel echt van plan ben om te beginnen met plannen en preppen want dit heeft toch weer wat pluspuntjes ook al heb ik erg lange vakantie a.t.m.

- Hoef ik niet constant eten te koken/bakken/klaarmaken
- Minder kans dat ik bij het uitkiezen van eten niet weet wat ik wil eten dus maar wat makkelijks pak
- Stabieler qua voedingsinname

Kon ik maar 90gram havermout in mijn cut eten :O, ik eet elke ochtend maar 60gram :(.

Mmm, ziet er lekker uit, nog 7 weken en dan mag ik weer eens cheaten, ff geduld nog! :D

• Topic Starter Topic Starter
Mijn post op de eerste pagina

It was a lie
In 2013 deed ik het nog best goed. Hoewel ik zelfs daar tegen het eind van mijn prep nog 1 of twee BBQ's heb gehad..:o

Maar het is wel vermakelijk toch?:rolleyes:

Oh God, die hebben ze in Zoetermeer nu ook!! En eerst baalde ik dat ik die alleen in the US was tegen gekomen...Nu baal ik dat 'ie ook hier zit :D

drool:drool:
Zo lekker hè! De combi zoet en kaneel:heart:

Ik had er 1 met pecan & carameldrool:drool:drool:
ga even een paar weken op vakantie en hoppa.. 25 pagina's verder :roflol:
Maar zo te horen goede vakantie gainz gehad en kwijtgeraakt op zijn Marvins! :D
Gaat lekker!
Haha, welkom terug weer hier! Hoe was jouw vakantie?

Heeeey Zoetermeer represent.

Heb hem ook gezien. Niet dat je hem over het hoofd kan zien. Als ik zou gaan dan zijn ze gelijk uitverkocht. :(
#marvinnen #gainenzondertrainen

Daarnaast ook nog eens een choco café.
:windup:
Ik ben niet zo een enorme choco-junk gelukkig..:o Zou er nog eens bij moeten komen..

Dat is in de buurt drool: drool:

En ze leveren ook aan huis drool: drool:
:eek!:

Een beetje hetzelfde idee als mij alleen plan ik mijn meals helemaal niet en bepaal ik op de momenten zelf wat ik ga eten :D. Alhoewel ik nu wel echt van plan ben om te beginnen met plannen en preppen want dit heeft toch weer wat pluspuntjes ook al heb ik erg lange vakantie a.t.m.

- Hoef ik niet constant eten te koken/bakken/klaarmaken
- Minder kans dat ik bij het uitkiezen van eten niet weet wat ik wil eten dus maar wat makkelijks pak
- Stabieler qua voedingsinname

Kon ik maar 90gram havermout in mijn cut eten :O, ik eet elke ochtend maar 60gram :(.
Die 90g komt vaak ook omdat ik tegenwoordig mijn tweede prep-meal van de dag zonder rijst eet. Zou ik daar weer rijst in gooien gaat het bij mij ook naar 50-75g..:sad:

Maar havermout > rijst (qua smaak ;)) Preppen maakt het leven echt makkelijker. Al zou je mij iedere meal laten kiezen wat te eten, dan gaat het nog vaker fout..:rolleyes:

Mmm, ziet er lekker uit, nog 7 weken en dan mag ik weer eens cheaten, ff geduld nog! :D
Oeps...nog 7 weken:o

Kaneel = leven:heart:

:D

Oo lord cinnabons:heart:. Voordat die in België komen ben ik vast in m'n derde leven, ze zijn hier net wakker geworden met de opening van een aantal Burger Kings:thinking:

He verdorie:huilen:
Raar land dat Belgie! Je kunt er spareribs uit de muur trekken, maar geen BurgerKing:roflol:

:hoody:

Ik lach de ballen uit mijn broek!:roflol::roflol:

Meting & weging 07-06-2017:
Gewicht: 82.9kg (-0.4kg t.o.v gister)
Taille: 75.5cm (-0.5cm t.o.v gister)

:trollface:

En de planning voor vandaag...

LB1:
Hacksquat:
30kg: 10
50kg: 8
70kg: 6 (warmup)
80kg: 3
90kg: 3x6-8

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
100kg: 6 (warmup)
120kg: 6
140kg (close stance): 4x10-15
160kg (normal stance): 4x5-6

SLDL:
60kg: 8 (warmup)
100kg: 3x8-10

Calf raise machine/Smith calfraise:
..kg: 6
..kg: 6 (warmup)
..kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
5kg: 10 (warmup)
10kg: 2x10-12
12.5kg: AMRAP

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 3x10-15

Ab-work+extra:

Voeding, woensdag 07-06-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
10:30 75g bambix/havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: Mount nutrition PWO (waardeloos, caffeine met citroen smaak)
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 175g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:15 Noodles + ~140g kipfilet + roerbakgroente + oester/knoflooksaus (~750kcals)

~2010kcals, E/K/V = 200g (40%) / 200g (40%) / 45g (20%)

160kg leg press, is dat niet een beetje licht?

Terug
Naar boven