Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Haha...je denkt toch niet dat ik steeds weer alles aan het herberekenen ben? Ik kijk gewoon morgen in de spiegel..bevalt dat me niet neem ik bijvoorbeeld wat minder havermout mee..1 ding lijkt me overigens wel irritant aan deze manier van eten, je moet zowat elke dag je eten bijhouden i.p.v. gewoon op de gok kunnen eten.

Ik bepaal mijn 'dieet' qua geplande voeding op vrijdag. Daarin bepaal ik hoeveel rijst ik eet en of ik dat 1 of twee keer per dag doe of helemaal niet afhankelijk van of ik train (tijdens lunch of na werk) of rustdag heb. Verder weeg ik mijn havermout de avond van te voren, dus daar kan ik nog wat mee spelen...idem voor avondeten. Vind ik het wat uit de klauwen lopen dan eet ik een maaltijd salade van 550kcals ipv de geplande 750kcals.
Zo zou ik morgen eigenlijk 90g havermout eten en donderdag 75g...daar heb ik a.d.v vandaag maar 75g en 50g van gemaakt

Heeeeeel veel knipperen...
Ga ik doen!Ik heb het gehad. Plaats deze maar in je openingspost.
![]()
Het wordt nog gekker...het is spelletjesavond vandaag en ik ben host. Appt mijn vriendin dat ze als toetje cinnabons heeft gehaald...

.

. Voordat die in België komen ben ik vast in m'n derde leven, ze zijn hier net wakker geworden met de opening van een aantal Burger Kings