- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Jawel..maar mijn heup/onderrug-aids is nog niet over![]()
Je wordt oud bro....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel..maar mijn heup/onderrug-aids is nog niet over![]()
Dat mag hij hopen.

TUT, jeweetwel....

Da's minder. Moest je niet een keer nog naar Dordt hiervoor?Jawel..maar mijn heup/onderrug-aids is nog niet over![]()
Klopt...gammele ouwe vent

True

Precies..komt ook nog 53kg slee gewicht bij overigens.

Misschien binnenkort, maar het is een stuk minder dan het was..ik moet alleen blijven opletten dat mijn voeten goed in positie staan..Da's minder. Moest je niet een keer nog naar Dordt hiervoor?
Bron: eigenkracht..PS. slecht nieuws voor de TUT beliebers:
Op herhaling: repsnelheid onder de loep
Hulp? Hulp van wie?

Kan alleen met de slee reppen ook zwaar maken maar of het gains oplevert dat betwijfel ik...
Bij jou wel..maar jij bent niet nattyJa maar wel met een fatsoenlijk gewicht...
Kan alleen met de slee reppen ook zwaar maken maar of het gains oplevert dat betwijfel ik...

Ook niet denk..

Ik gebruik geen spierversterkende middelen

Ik gebruik geen spierversterkende middelen
Ik ben enkel een luie dikz*k..
GodverNee alleen maar spier afbrekende middelen...misschien is dat juist het probleem wel
Fixed

!!Wel ergens op gebaseerd:
Ook niet denk..
Er mag best een beetje gewicht aan..voorheen deed ik die 15 reppers met 200-210kg, dus dit is ongeveer 70%

Ik blijf gewoon trainen zoals ik al jaren doe. Ik heb daar een prima fysiek mee opgebouwd en onderhouden, dus zie niet in waarom ik af en toe geen 10-15 sec reps zou doen.Wel ergens op gebaseerd:
Early-phase muscular adaptations in response to slow-speed versus traditional resistance-training regimens. - PubMed - NCBI
A Cross-Sectional Comparison of Different Resistance Training Techniques in the Bench Press (PDF Download Available)
Effect of repetition duration during resistance training on muscle hypertrophy: a systematic review and meta-analysis. - PubMed - NCBI
Dus...
Aardig wat kilo's..500 x 53kg = 26500kg is toch aardig gewicht wegduwen...![]()
Explosief uitdrukken is toch niet verkeerd, zolang je het excentrische deel de spanning er goed op houdt en bijvoorbeeld niet bij bankdrukken de barbell laat stuiteren op je borst. 10-15 sec. reps vind ik wel bizar lang, maar als je het af en toe doet zal ook niet verkeerd zijn (variatie, wat je niet gewend bent) en niet consequent, lijkt het me prima.
Ik blijf gewoon trainen zoals ik al jaren doe. Ik heb daar een prima fysiek mee opgebouwd en onderhouden, dus zie niet in waarom ik af en toe geen 10-15 sec reps zou doen.
Overigens geef ik met TUT vaak aan dat een rep niet in een seconde omhoog vloog..
Aardig wat kilo's..
Dat mag hij heupen!