MuscleMeat

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

je herstelt sneller met wat hulp:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Klopt...gammele ouwe vent:sad:

True:woot:

Precies..komt ook nog 53kg slee gewicht bij overigens.

Maar denk dat als ik weer op volle kracht train dat 250 of zelf 300kg voor een repje of 5 ook wel te doen is..

Eigenlijk een soort deload dit, maar met lange TUT & MMC kun je die 140kg best zwaar laten zijn ;)

Da's minder. Moest je niet een keer nog naar Dordt hiervoor?
Misschien binnenkort, maar het is een stuk minder dan het was..ik moet alleen blijven opletten dat mijn voeten goed in positie staan..

Bron: eigenkracht..

/out!
je herstelt sneller met wat hulp:trollface:
Hulp? Hulp van wie? ;)

:o

Ik blijf gewoon trainen zoals ik al jaren doe. Ik heb daar een prima fysiek mee opgebouwd en onderhouden, dus zie niet in waarom ik af en toe geen 10-15 sec reps zou doen.

Overigens geef ik met TUT vaak aan dat een rep niet in een seconde omhoog vloog..

500 x 53kg = 26500kg is toch aardig gewicht wegduwen... :flexbiceps:
Aardig wat kilo's..

:o

Ik blijf gewoon trainen zoals ik al jaren doe. Ik heb daar een prima fysiek mee opgebouwd en onderhouden, dus zie niet in waarom ik af en toe geen 10-15 sec reps zou doen.

Overigens geef ik met TUT vaak aan dat een rep niet in een seconde omhoog vloog..

Aardig wat kilo's..
Explosief uitdrukken is toch niet verkeerd, zolang je het excentrische deel de spanning er goed op houdt en bijvoorbeeld niet bij bankdrukken de barbell laat stuiteren op je borst. 10-15 sec. reps vind ik wel bizar lang, maar als je het af en toe doet zal ook niet verkeerd zijn (variatie, wat je niet gewend bent) en niet consequent, lijkt het me prima.

Terug
Naar boven