Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Toepasselijk deze voor jou Marvin

946071_266167213537222_1244698467_n.jpg
Forum bandwidth:
1% posts 99% rffnck z'n memes.

Je hebt gelijk, je tips zijn goed :thumbs:. Trouwens, je kunt ook best niet clean eten als je IIFIYM volgt. Gezond is het misschien niet, maar als enkel je doel gewichtsverlies is, werkt het wel. Het overigens niet mijn voorkeur, ik volg het liefst een gezonde levensstijl en als je clean eet kun je veel meer eten (en verzadigd veel meer) als je binnen je macro's wil blijven.

Ik vraag me altijd of ik daadwerkelijk meer verzadigd ben of gewoon geen zin heb ik het eten dat ik mag eten.

Haha..maar mijn tips zijn niet onterecht. Dat ik me er zelf nu niet aan houd..dat is een ander verhaal:rolleyes:
:roflol:
Ik vraag me altijd of ik daadwerkelijk meer verzadigd ben of gewoon geen zin heb ik het eten dat ik mag eten.
Goeie! Voor mij zou een dieet met veel lever en zoete plakkerige sausjes dan waarschijnlijk prima werken :)

Ik houd van groenten; ben > 3 jaar vegetariër geweest. :wortel:
Ik ook. Maar met dat verschil dat ik nauwelijks 3 dagen in mijn leven vegetarisch ben geweest.

90 pagina’s!!! :birthday::bow2::clap:

En mother-fucker...met al je vreten en een slankere taille (no jealousy at alllll....:fu:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.787
Toepasselijk deze voor jou Marvin

946071_266167213537222_1244698467_n.jpg
Een serieus goede vraag!

Je hebt gelijk, je tips zijn goed :thumbs:. Trouwens, je kunt ook best niet clean eten als je IIFIYM volgt. Gezond is het misschien niet, maar als enkel je doel gewichtsverlies is, werkt het wel. Het overigens niet mijn voorkeur, ik volg het liefst een gezonde levensstijl en als je clean eet kun je veel meer eten (en verzadigd veel meer) als je binnen je macro's wil blijven.
Ik volg ook nioet volledig IIFYM hoor. Doordeweeks valt het allemaal mee..prep op zondag netjes mijn meals en eet die overdag. Avond eten is wel variabel, maar daar hou ik 750-850kcals voor vrij en daar fit een hoop in. Ik eet eigenlijk altijd wel minimaal 125g vlees/vis/kip en 200g groente.

Mijn voorkeur voor een serieuze cut heeft ook wel typisch bodybuilding voedsel, maar dat werkt gewoon niet bij mijn huidige leefstijl en heb het er niet voor over dat op te geven ;)

Forum bandwidth:
1% posts 99% rffnck z'n memes.
:roflol: Wacht maar tot @Sanca met zijn collectie begint te strooien..

:o
:roflol: Verzadigd??
Ik houd van groenten; ben > 3 jaar vegetariër geweest. :wortel:
Jij wat???
:roflol:

Ik ook. Maar met dat verschil dat ik nauwelijks 3 dagen in mijn leven vegetarisch ben geweest.
:roflol: veeg me op hoor!
90 pagina’s!!! :birthday::bow2::clap:

En mother-fucker...met al je vreten en een slankere taille (no jealousy at alllll....:fu:)
Uhu..

De weekends schade:
Gewicht: 80.2kg (+0.9kg..oeps:o)
Taille: 73.0cm (-0.8cm, huh???)

Enfin..vanmorgen weer strafcardio...

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
90min / 29km / ~700-800kcals

En de voeding..low(er) carb, low kcals..

Voeding, maandag 10-07-2017:
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL) + 4g taurine + 25mcg clen + kalium + mg-citraat
7:30 2 koppen koffie
9:00 1L groene thee
11:00 45g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + mg-citraat
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 6g BCAA (XXL) + 4g taurine
18:00 ~300g opgebakken aardappels + 135g kipsate + 200g sperziebonen + 1el saus (~850kcals)
19:00 30g nightprotein (XXL)

~1750kcals, E/K/V = 195g (44%) / 75g (18%) / 75g (38%)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.792
Grapje van die 23cm hoop ik:eek!:

Gefeliciteerd nog trouwens, op dat soort dagen 'mag' het ;)

Uiteraard overdreven, maar zo voelt 't!

/vrouwen-jankmodus aan* :o Zit momenteel voor mijn gevoel met de vetverbranding en het afvallen tegen een plafond aan. Dat is frustrerend, want ik let echt heel goed op mijn eten, drinken en ik sport me het lazerus. Dat zijn soms van die momenten, waar je even doorheen moet.../vrouwen-jankmodus uit*

1 week clen of langer?

Uiteraard overdreven, maar zo voelt 't!

/vrouwen-jankmodus aan* :o Zit momenteel voor mijn gevoel met de vetverbranding en het afvallen tegen een plafond aan. Dat is frustrerend, want ik let echt heel goed op mijn eten, drinken en ik sport me het lazerus. Dat zijn soms van die momenten, waar je even doorheen moet.../vrouwen-jankmodus uit*
Ik herken dit wel kerel. 2x tegen een plafond aangezeten en ik kan maar 1 ding zeggen. Het heeft tijd nodig en je moet geduld hebben. het lukt wel, maar af en toe plateau je even een keertje. Volhouden is de key, de meeste mensten falen op dat moment omdat ze dan denken (en geloven) dat het hun toch niet gaat lukken. Doorzetten! OFNIEDAN!! :thumb:

Laatst bewerkt:
Verkapt zie mij eens vreten en toch smaller taille krijgen topic :roflol:

Ik herken dit wel kerel. 2x tegen een plafond aangezeten en ik kan maar 1 ding zeggen. Het heeft tijd nodig en je moet geduld hebben. het lukt wel, maar af en toe plateau je even een keertje. Volhouden is de key, de meeste mensten falen op dat moment omdat ze dan denken (en geloven) dat het hun toch niet gaat lukken. Doorzetten! OFNIEDAN!! :thumb:

ECHTWEL!! Ik ga ook zeker door. Ben geen opgever en ik vind het trainen daar ook veel te leuk voor. Heb ook nog steeds geen moeite met op het eten en drinken letten, dus dat is geen probleem. Dat is inmiddels gewoon een way of life geworden. Maar zo'n plafond raken is best lastig. Voor je gevoel sta je dan stil, terwijl m'n omgeving blijft roepen "Jezus Ruud, je hebt een flinke jas uit gedaan!".

ECHTWEL!! Ik ga ook zeker door. Ben geen opgever en ik vind het trainen daar ook veel te leuk voor. Heb ook nog steeds geen moeite met op het eten en drinken letten, dus dat is geen probleem. Dat is inmiddels gewoon een way of life geworden. Maar zo'n plafond raken is best lastig. Voor je gevoel sta je dan stil, terwijl m'n omgeving blijft roepen "Jezus Ruud, je hebt een flinke jas uit gedaan!".
Ik heb (meer voor mijn gevoel) gewoon kleine dingen veranderd, wat andere dingen gaan eten, beetje anders trainen. Weet niet of het echt helpt maar uiteindelijk brak ik weer door een plateau heen. Je lichaam probeert toch echt de balans te houden (homeostase) en dat werkt je af en toe tegen. Steeds minder gaan eten werkt ook niet dus af en toe gewoon even rond onderhoud eten is dan prima. Daarna weer onder onderhoud.

Terug
Naar boven