- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat was campagne voeren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uhu..kan het wel.. Iets met onethisch, oneerlijk, zelfs voor semi-natty's
![]()
Zo iets...
Wanneer zou jij eventueel volgende week kunnen? (donderdag/vrijdag/zaterdag?)Wow...majestic!Up up up
Mijn inzending om pagina 100 te bereiken:
(Wel allemaal blazen hea!)
![]()
Dit maakt het niet makkelijker voor @darude0306 denkHet is helemaal niet zo als die gast zegt in dat filmpje. Je metabolisme repareren is veel simpeler, gewoon effe onderstaand schema volgen:
![]()
Bij mij gaat het prima, bevindt met nu ergens halverwege de H3K56Ac-mediated chromatin conformation change.

Het is helemaal niet zo als die gast zegt in dat filmpje. Je metabolisme repareren is veel simpeler, gewoon effe onderstaand schema volgen:
![]()
Bij mij gaat het prima, bevindt met nu ergens halverwege de H3K56Ac-mediated chromatin conformation change.

Taurine is toch geen stim? Of althans..niet als DMAA, caffeine etc..

Taurine is toch geen stim? Of althans..niet als DMAA, caffeine etc..
Verder heb ik die wel nodig ivm clen...anders krijg ik nog ziekere kramp dan dat ik nu al krijg![]()

Het is kramp...overal..waar je nog nooit kramp hebt gehad..Nee tis idd geen stim, maar heeft volgens mij hetzelfde effect als caffeine...vandaar mijn opmerking. Hey, als iemand geen commentaar heeft op het gebruik van stims of wat dan ook, dan ben ik het
En geeft Clen je zo’n kramp joh? Is het echt kramp kramp of zo’n harde pomp dat het krampachtig voelt?

Het is kramp...overal..waar je nog nooit kramp hebt gehad..
Van je handen tot je gezicht![]()
Wanneer zou jij eventueel volgende week kunnen? (donderdag/vrijdag/zaterdag?)

Het is meer mijn nek/kaak...Zo, dat moet een rare gewaarwording zijn...als je voorhoofd ineens samentrekt
![]()
Komt wel goed..Die krampen zijn echt kut, even vast taurine pakken ja, kut dat je niet ksn schijten man.

nee, maar wil best taart halen of maken hoor..Dan kan ze er eens aan ruiken en dan 3 kwartier dromen dat ze er van gegeten heeft

Of @HillR komt lopend naar mij toe..Dan kan ze er eens aan ruiken en dan 3 kwartier dromen dat ze er van gegeten heeft![]()

Zaterdag 22 toevallig ook?Doordeweeks is wat lastig, maar in het weekend is er vaak wel een gaatje te vinden.
En op welk termijn wil je dat weten?Dan heb je geen Clen tabletten, maar zit je aan de XTC!![]()
![]()
Ik weet heel goed het verschil...
), 6, 6
)
)
)
)
)
)